Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Imel podoben problem z cukanjem na Afriki. Razlog zvit disk na razdalji cca. 20mm.

Vrži gor urico in zavrti.

Objavljeno
Se mogoče še komu to dogaja (ali pa se je dogajalo),da pri zaviranju s prednjo zavoro pri hitrosti od 30 km/h pa do ustavitve motor začne "cukat".

Pri mazanju verige sem ugotovil ,da se pri prostem vrtenju zadnji disk samo na določenem mestu (1/3 diska) rajsa po ploščicah.

Je mogoče,da je disk neenakomerno obrabljen in ga je zato potrebno zamenjati ali pa napaka tiči kje v CBS-u ali pa ...?!?

Če je kdo imel podobne probleme in jih je uspešno odpravil se mu že vnaprej zahvaljujem za nasvet.

P.S.

Na daljših vožnjah sem opazil močno segrevanje zadnjega diska in zavornih klešč, pa čeprav zadnjo zavoro uporabljam le izjemoma (razen kolko dela sam CBS). Pri hitrosti med 60 in 80km/h pa se sliši piskanje in to na desni strani motorja.Domnevam da prihaja od zadnjega diska. Motor ima prevoženih 38000 km in so diski še verjetno prvi,za ploščice pa nisem siguren.

LP

B.

Poglej če je na obeh straneh zadnje osi enako napeta veriga. Glede cukanja sem imel pa isti problem potem sem pa motor postavil na centralni štender in zavrtel zadnje kolo, veriga je bila enkrat močno zašponana drugič pa čisto ohlapna, ko sem zamenjal verigo in oba zobnika se je cukanje nehalo :yea1:

Objavljeno

Jest mam pa tak občutek kot da se mi prva guma neenakomerno obrablja. Pri normalni vožnji sicer nič ne trese, včasih imam občutek da malo "zaplava" le ob zaviranju pri manjši hitrosti. Če pa med vožnjo vstanem in se nagnem naprej se dobro vidi neenakomerna obraba in tudi tresti začne ob takšni obremenitvi... je to normalno?

Objavljeno
Poglej če je na obeh straneh zadnje osi enako napeta veriga. Glede cukanja sem imel pa isti problem potem sem pa motor postavil na centralni štender in zavrtel zadnje kolo, veriga je bila enkrat močno zašponana drugič pa čisto ohlapna, ko sem zamenjal verigo in oba zobnika se je cukanje nehalo :yea1:

Pri tej hitrosti zaviranja kot jo omenja je sklopka ponavadi stisnjena, tako da veriga v tem primeru tega efekta ne proizvaja, za neenakomerno razstegnjeno verigo je značilno, ko se odvzame samo gas lahko pride do "cukanja" ........(bi moral opisat bolj podrobno ali je bri zavirajunu imel stisnjeno sklopko pol je napaka na zavorah-diskih :rolleyes: )

Objavljeno
A ima kdo na Vari REMUS avspuhe? Rabim na posodo papirje za homologacijo, če kdo koga pozna da bi posodu :(

:whistle: A noben ne ve :?

Objavljeno
:whistle: A noben ne ve :?

Jaz mam še originalne tako da...sorry :)

Objavljeno
Se mogoče še komu to dogaja (ali pa se je dogajalo),da pri zaviranju s prednjo zavoro pri hitrosti od 30 km/h pa do ustavitve motor začne "cukat".

Pri mazanju verige sem ugotovil ,da se pri prostem vrtenju zadnji disk samo na določenem mestu (1/3 diska) rajsa po ploščicah.

Je mogoče,da je disk neenakomerno obrabljen in ga je zato potrebno zamenjati ali pa napaka tiči kje v CBS-u ali pa ...?!?

Če je kdo imel podobne probleme in jih je uspešno odpravil se mu že vnaprej zahvaljujem za nasvet.

P.S.

Na daljših vožnjah sem opazil močno segrevanje zadnjega diska in zavornih klešč, pa čeprav zadnjo zavoro uporabljam le izjemoma (razen kolko dela sam CBS). Pri hitrosti med 60 in 80km/h pa se sliši piskanje in to na desni strani motorja.Domnevam da prihaja od zadnjega diska. Motor ima prevoženih 38000 km in so diski še verjetno prvi,za ploščice pa nisem siguren.

LP

B.

To, da se zadnji disk bolj segreva je pri tem motorju nekaj čisto normalnega (odgovor na servisu), zaradi CBS-a.

Preglej tudi vodilo zavornih čeljusti, če čeljust lepo drsi po njem ali ne.

Objavljeno
Se mogoče še komu to dogaja (ali pa se je dogajalo),da pri zaviranju s prednjo zavoro pri hitrosti od 30 km/h pa do ustavitve motor začne "cukat".

Pri mazanju verige sem ugotovil ,da se pri prostem vrtenju zadnji disk samo na določenem mestu (1/3 diska) rajsa po ploščicah.

Je mogoče,da je disk neenakomerno obrabljen in ga je zato potrebno zamenjati ali pa napaka tiči kje v CBS-u ali pa ...?!?

Če je kdo imel podobne probleme in jih je uspešno odpravil se mu že vnaprej zahvaljujem za nasvet.

P.S.

Na daljših vožnjah sem opazil močno segrevanje zadnjega diska in zavornih klešč, pa čeprav zadnjo zavoro uporabljam le izjemoma (razen kolko dela sam CBS). Pri hitrosti med 60 in 80km/h pa se sliši piskanje in to na desni strani motorja.Domnevam da prihaja od zadnjega diska. Motor ima prevoženih 38000 km in so diski še verjetno prvi,za ploščice pa nisem siguren.

LP

B.

Če disk malo opleta je morda malo zvit. Če ti vpetje čeljusti to požre je vredu. Sicer...

Oprosti a - bi lahko ta tvoj kvalitativni podatek "močno segrevati" nekako pretvoril v vsaj delno kvantitativnega oz. ali je disk mogoče pomodrel ? Da čeljust postane mlačna, ni problema.

Koliko mesa še imajo ploščice ? Možno, da gre že po železu..

Objavljeno

Ko smo že pri zavorah.

Jaz bom naslednji teden peljal menjat ploščice na vseh treh diskih. Baje je na disk menjava cca 50€.

Je kdo že menjal? Je res taka cena?

Objavljeno

A ima kdo Varo z več kot 100.000 kilometri. Kaj ste menjali (diski,...)?

Objavljeno

Se mogoče še komu to dogaja (ali pa se je dogajalo),da pri zaviranju s prednjo zavoro pri hitrosti od 30 km/h pa do ustavitve motor začne "cukat".

Pri mazanju verige sem ugotovil ,da se pri prostem vrtenju zadnji disk samo na določenem mestu (1/3 diska) rajsa po ploščicah.

Je mogoče,da je disk neenakomerno obrabljen in ga je zato potrebno zamenjati ali pa napaka tiči kje v CBS-u ali pa ...?!?

Če je kdo imel podobne probleme in jih je uspešno odpravil se mu že vnaprej zahvaljujem za nasvet.

P.S.

Na daljših vožnjah sem opazil močno segrevanje zadnjega diska in zavornih klešč, pa čeprav zadnjo zavoro uporabljam le izjemoma (razen kolko dela sam CBS). Pri hitrosti med 60 in 80km/h pa se sliši piskanje in to na desni strani motorja.Domnevam da prihaja od zadnjega diska. Motor ima prevoženih 38000 km in so diski še verjetno prvi,za ploščice pa nisem siguren.

LP

B.

[/quotey

Piskajo vsi Varaderoti ! Tut men!

Objavljeno
A ima kdo Varo z več kot 100.000 kilometri. Kaj ste menjali (diski,...)?

Mi še kak tisočak manjka do 100.000 pa nisem menjal nič drugega razen potrošnega materiala. Diski so zaenkrat še čisto OK in morajo glede na trenutno stanje naredit še vsaj 60.000km

Scottie a 50 EUR je samo menjava ali so tu vključene tudi ploščice?

Objavljeno
Če disk malo opleta je morda malo zvit. Če ti vpetje čeljusti to požre je vredu. Sicer...

Oprosti a - bi lahko ta tvoj kvalitativni podatek "močno segrevati" nekako pretvoril v vsaj delno kvantitativnega oz. ali je disk mogoče pomodrel ? Da čeljust postane mlačna, ni problema.

Koliko mesa še imajo ploščice ? Možno, da gre že po železu..

Sorry.

Pa da sem "malo" bolj natančen:

1.pri zaviranju držal sklopko stisnjeno

2.disk je bil nekoliko temnejši kot sprednja (ni pa pomodrel)

3.zavorne čeljusti so se segrele do te mere, da jih z golo roko ni bilo možno držati več kot pol sekunde

4.zavorni ploščici imata še vsaka nekje 2 do 3mm obloge

5.fura na kateri opazil to dagajanje je bila dolga 271 km z enim krajšim ,15 min :beer2: postankom na polovici poti

6.debelina diska 4.65mm

Upam da sem bil dovolj natančen.

V bodoče, če (ko) bom imel še kdaj kaksno sranje in bom iskal nasvete se pa bom potrudil zadevo tudi bolj natančno definirat.

Pa še dodatno vprašanje za Letečega.

Kaj si naredil z tistim diskom na Afriki? Zamenjal ,prebrusil,podrejal ,če je zadnje dvoje sploh dovoljeno!! :whistle:

Urce na nimam kam pripet,ker imam na raspolago samo magneto in se nebi prijela zadnjih vilc.

P.S.

Danes bom disk odmontiral in ga jutri peljem na firmo,da mi zadevo premerijo.

Objavljeno

Disk sem zamenjal.

Če boš slučajno potreboval novega se obrni name, bi našli kakšno ugodno varianto za originalen disk.

Objavljeno
...Scottie a 50 EUR je samo menjava ali so tu vključene tudi ploščice?

Tudi original ploščice seveda.

Kaj praviš leteči bo cena vredu?

Objavljeno (popravljeno)

A si slučajno pred kratkim menjal gumo, pa ti ga je mogoče zvil ?!

Disk ni izrabljen, to ni kaj. Če ti tolk opleta, da s prostim očesom vidiš, pol je kar najbrž se treba ozreti po novem - je pa tudi res, da bi se dalo na mizi zadevo tudi eventualno pobrusit, če spet ni kriv pri vijakih... ali celo v preši poravnat, če le material ni prežilav/pretrd.

Nov je pa kolk - 70-100 EUR ?

O temperaturi čeljusti - če si bil na kakšni turi po kakšnih hribih ali kaj intenzivneje bremzal, pol se lahko zadeva segreje na 50-60+ stopinj, kar je za človeško roko že pekoče ..., in se jaz nebi sekiral.Sploh, če sta bila na mopedu npr 2 ali en res težek. Če si pa cruzal, pa ni dober znak.

Ko boš imel že čeljust dol probaj, da se batki s silo roke-prstov lepo gladko premikajo, ploščice pa morajo biti svetle in brez znakov poškodb (okruški, razpadanje, lise,... ). Tolk na hitro.

Če ti je tresel moped med zaviranjem je lahko to posledica zvitega diska - saj si bremzal na zadnjo ane (itak je pa tukaj še CBS.. ) ?!

Uporaba magnetne run-out ure: - na težji jeklen objekt postaviš magnetno urico, cel objekt pa približaš kolesu motocikla. Zakaj bi se trudil in zadevo natikal na moped ?? :rolleyes:

Popravljeno . Popravil Piksna
Objavljeno
Tudi original ploščice seveda.

Kaj praviš leteči bo cena vredu?

Bo kar solidna.

Objavljeno
A ima kdo Varo z več kot 100.000 kilometri. Kaj ste menjali (diski,.. .) ?

lansko leto (ali leto prej ?!) so pri der reitwagen "dobili" od honda austria eno varo za test. 100.000 km v - ne vem vec tocno - pol leta ?

razen bencina, rednih servisev in potrosnega materiala ni bilo menjano nic. pa se dobro je zgledala na koncu - za 100k km prevozenih v tako kratkem casu.

Objavljeno
Jest mam pa tak občutek kot da se mi prva guma neenakomerno obrablja. Pri normalni vožnji sicer nič ne trese, včasih imam občutek da malo "zaplava" le ob zaviranju pri manjši hitrosti. Če pa med vožnjo vstanem in se nagnem naprej se dobro vidi neenakomerna obraba in tudi tresti začne ob takšni obremenitvi... je to normalno?

A to se nobenemu ne dogaja? :?

Objavljeno
A to se nobenemu ne dogaja? :?

Če mi bo jo uspelo danes kaj zajahati bo poskusil vtati in se nagniti naprej kot si rekel pa ti javim kako se meni obnaša.

Objavljeno
A to se nobenemu ne dogaja? :?

Neenakomerna obraba sprednje gume nastane samo iz naslednjih razlogov:

- levi ali desni ovinek ti bolj paše od tu razlika v obrablenosti gum

- zaviranje globoko v ovinek, zaradi tega postane guma v obliki klina

Sem pri seb pogledu prvo gumo in je levo bolj izrabljena kot desno. Noben ne bo reko da mu desni ovinek enako leži kot levi. Dokler guma po vrhu tekalne površine ni ravna je guma za zrabit oz.odfurat. Če pa je prednja pnevmatika zrabljena po sredini na nulo skor ob strani pa kot nova ima to za posledico, da ko zapelješ v ovinkek maš občutek, da bo prednji del motorja padu pod mašino.

Objavljeno

Majesty pa poglej če si slučajno kresnu kod feltno js jo mam udarjeno je levi strani, po moje od kraterja na cesti. Zaenkrat nč ne trese.

Objavljeno

Majesti! Ženi na transalpu se guma izrablja v klin, mislim da je razlog znižanje motorja na sprednih vilicah! Moja sprednja tud že mal pleše sam ma že 12000 tako da ni neč čudnega, jo bo treba zamenat!

Objavljeno
Majesty pa poglej če si slučajno kresnu kod feltno js jo mam udarjeno je levi strani, po moje od kraterja na cesti. Zaenkrat nč ne trese.

Nimam nč poškodovano, sej tud trese nič če se normalno vozim...

Objavljeno
Majesti! Ženi na transalpu se guma izrablja v klin, mislim da je razlog znižanje motorja na sprednih vilicah! Moja sprednja tud že mal pleše sam ma že 12000 tako da ni neč čudnega, jo bo treba zamenat!

Ja sej moje gume majo tud že tm okol 13000, od tega je blo 8000 narjenih s polno naloženim motorjem, se pravi obremenjenim večinoma zadaj.. nč, jo bo zgleda res treba zamenjat..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!