Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ja ponavad je tko, da tisti ko mislijo, da obvladajo se pol po trebuh vozjo za motorjem. Js nisem pisal o dirkanju po cesti ampak o normalni vožnji. Pojem normalna vožnja je pa tud za nekatere relativen pojem. Js wem da sem na dnu lestvice, ampak imam saj nekaj več možnosti, da sem bom cel domov pripeljal, kar pa je najbolj pomembno. Pri normalni vožnji skoraj ne rabiš zavirat z zavorami ampak je dost da zaviraš z mašino. Glede soda pira se boma pa še menla :naughty:

-Ne bo držalo. Pumpaj nominal+0.3 pa bo vse drugač. Pa ob prilki boš dal za sodček pira. Pa še to-ne pisat takih o zaviranju v ovinek - pravi motoristi in s tem mislim tiste, ki obvladajo, zavirajo do PREVOJA-zamislite se kje ste vi ?! Pika.

-Ker si na ženinem mopedu skrajševal trail, pa si ji naredil moped za zaprte ovinke. Po ravnem pa bo postal malo nemiren pri višjih hitrostih. Na obrabo gum s tem ne vplivaš. Najbrž bi bilo boljše, da bi ji npr. kupil cokle/bafike, če bi hotu, da se bo varneje hitro peljala.... in tudi lahko varno ustavila (beri stopila na tla). :rolleyes:

Objavljeno
Ja ponavad je tko, da tisti ko mislijo, da obvladajo se pol po trebuh vozjo za motorjem. Js nisem pisal o dirkanju po cesti ampak o normalni vožnji. Pojem normalna vožnja je pa tud za nekatere relativen pojem. Js wem da sem na dnu lestvice, ampak imam saj nekaj več možnosti, da sem bom cel domov pripeljal, kar pa je najbolj pomembno. Pri normalni vožnji skoraj ne rabiš zavirat z zavorami ampak je dost da zaviraš z mašino. Glede soda pira se boma pa še menla :naughty:

Ti dam tud kar do nekje prav glede na napisano - nikakor pa ne mislim koga kam rangirat - vsak je svoje roke gospodar.

Tud vredi - fer plej mora bit. :yes:

Objavljeno
Ja ponavad je tko, da tisti ko mislijo, da obvladajo se pol po trebuh vozjo za motorjem. Js nisem pisal o dirkanju po cesti ampak o normalni vožnji. Pojem normalna vožnja je pa tud za nekatere relativen pojem. Js wem da sem na dnu lestvice, ampak imam saj nekaj več možnosti, da sem bom cel domov pripeljal, kar pa je najbolj pomembno. Pri normalni vožnji skoraj ne rabiš zavirat z zavorami ampak je dost da zaviraš z mašino. Glede soda pira se boma pa še menla :naughty:

Z tem se pa kr strinjam. Jaz zavoro uporabljam bolj ali manj samo takrat, če po dolgi ravnini sledi oster ovinek (razen seveda pri semaforjih, zavijanjih iz ceste ... ) za vse ostalo poskrbi kr mašina sama. Je pa to po moje veliko lažje izvajat z V2 kot z štirimi cilindri.

Objavljeno

Ker smo ravno na tem področju, meni je vulkanizer menjal zadnjo gumo, šele zdaj sem opzil, da mi ni zmontiral tako kot bi bilo treba, ker označba na gumi (dve pikici) kjer bi moral biti vzporedno ventil temu ni tako :slap: zaradi šlanparije ali neznanja :headbang: ...upam, da to ni preveč negativno ali pač...... :?

Objavljeno

evo, glih prišel iz (mojega prvega za ta motor) servisa / 24000km. poleg olja/filtra ipd. so bile hin še sprednji dve zavori. Serviser mi je predlagal, da vzamem originalne, sicer pravi, da se dogaja da se lahko zvije disk. Nevem če je to "blabla" ampak razlika je bila le cca 15 eur.. pa nisem sploh razmišljal dalje.. cena ene je bila 50 eur.

Sam toliko.. nekje nazaj je nekdo pisal o zvitem disku oz. nekaj podobnega...

Leteči: ketne še ne bom menjal.. še bo za ene 6000. Hvala vseeno.

No vglavnem.. motor dela veliko bolje, bremze primejo skor preveč :)

lp

Objavljeno

Kje si servisiral in koliko cekinčkov te je prišlo?

Objavljeno

Namonteru SW Motech eTrax alu kufre, zaenkrat so fajn, bomo vidli čez prvomajske kako se obnašajo če so 10x prenaloženi :naughty:

Slikce:

post-9880-1240609777_thumb.jpg

post-9880-1240609802_thumb.jpg

post-9880-1240609818_thumb.jpg

post-9880-1240609838_thumb.jpg

Objavljeno
Namonteru SW Motech eTrax alu kufre, zaenkrat so fajn, bomo vidli čez prvomajske kako se obnašajo če so 10x prenaloženi :naughty:

Slikce:

dej da boš kej cvička dal vte kufre .

Objavljeno

Dobro zgledajo tile eTraxi, samo širok si pa znjimi skor kot avto.

Sicer pa tudi Givijevi ne pridejo nič kaj ožji.

Objavljeno

Original honda ke se ovijejo okrog dimnikov so še sprejemljivi, ostalo je pa preširoko. Seveda če maš sopotnico morš nekam robo dat, jaz ke se sam vozim rajš na zaden sedež naložim kot pa kufre gor dam.

Objavljeno

Majesty daj ga zmeri v širino, da vidim koliko je te to široko.

Moj je z originalnimi kufri širok cca. 105cm.

Objavljeno
Majesty daj ga zmeri v širino, da vidim koliko je te to široko.

Moj je z originalnimi kufri širok cca. 105cm.

Z Giviju tudi tod okoli. Lahko jih pa ju3 zmerim...

Objavljeno

Ful dober zgledajo. Tole mora biti široko okol 1,10 metra. Js sem bil z Alpososi širok 1,09 metra na Aprilii. Mal se jih boš moral navadit, ker je lahko zajeb, če se v kakšen križišču gužvaš med dvema avtoma. Drugač pa je zakon, ker se zadeva odpira na vrhu, je vse bolj pr rok. Pa da ne govorim da kufri (saj Alposi)dober odnesejo kakšno nežno prevračanje motorja. Naju z Mircijem je voznik avta pri obračanju oba prevrnil. Razen risa na kufru je blo vse OK.

Namonteru SW Motech eTrax alu kufre, zaenkrat so fajn, bomo vidli čez prvomajske kako se obnašajo če so 10x prenaloženi :naughty:

Slikce:

Objavljeno

Širok sem 120, kar ni ravno za med avtomobli vijugat, morš kr gledt preden dobiš občutek za šrino.

Lohka bi nosilce sicer še za kak cm na vsaki strani bolj do motorja dali pa se jim zgleda ni dalo...

Majo pa ti nosilci dobro lastnost, namreč ko jih ne rabiš, na vsaki strani po obrneš po 3 vijake za 90stopinj (in obrneš ključ na ključavnici) in jih odstraniš.

Dobra lastnost in tudi ena odločilnih za nakup je tudi ta da lahko prtljago napokaš tudi na vrhu kufrov. Stvari u gepekrolo pa gurtno in gasa.. pa je placa tok da ga še nazaj domov prineseš :yea1:

Objavljeno
Širok sem 120, kar ni ravno za med avtomobli vijugat, morš kr gledt preden dobiš občutek za šrino.

Lohka bi nosilce sicer še za kak cm na vsaki strani bolj do motorja dali pa se jim zgleda ni dalo...

Majo pa ti nosilci dobro lastnost, namreč ko jih ne rabiš, na vsaki strani po obrneš po 3 vijake za 90stopinj (in obrneš ključ na ključavnici) in jih odstraniš.

Dobra lastnost in tudi ena odločilnih za nakup je tudi ta da lahko prtljago napokaš tudi na vrhu kufrov. Stvari u gepekrolo pa gurtno in gasa.. pa je placa tok da ga še nazaj domov prineseš :yea1:

zakon predvideva 100 cm . kaj bojo pa policaji rekli za tistih 20 cm?

Objavljeno

Kwa misliš vsebino tridelne omare not spravt pa še na vrh ???. :rolleyes: . Čuj kok pa je cena kovčkov??.

Širok sem 120, kar ni ravno za med avtomobli vijugat, morš kr gledt preden dobiš občutek za šrino.

Lohka bi nosilce sicer še za kak cm na vsaki strani bolj do motorja dali pa se jim zgleda ni dalo...

Majo pa ti nosilci dobro lastnost, namreč ko jih ne rabiš, na vsaki strani po obrneš po 3 vijake za 90stopinj (in obrneš ključ na ključavnici) in jih odstraniš.

Dobra lastnost in tudi ena odločilnih za nakup je tudi ta da lahko prtljago napokaš tudi na vrhu kufrov. Stvari u gepekrolo pa gurtno in gasa.. pa je placa tok da ga še nazaj domov prineseš :yea1:

Objavljeno
zakon predvideva 100 cm . kaj bojo pa policaji rekli za tistih 20 cm?

Policaji majo s sabo meter samo do dolžine enga metra, pa več ne morjo zmert! :naughty:

Objavljeno

Bojo pa na korake zmirl. :naughty:

Objavljeno
Kwa misliš vsebino tridelne omare not spravt pa še na vrh ???. :rolleyes: . Čuj kok pa je cena kovčkov??.

Ja sej veš, placa ni nikol dovolj, čeprov čisto iz izkušenj se je še vedno kakšna stvar nedotaknjena nazaj pripeljala :rolleyes:

cena je pa 500€, komplet z nosilci, ključavnicami za kovčke in nosilce ter notranjimi torbami

Objavljeno
zakon predvideva 100 cm . kaj bojo pa policaji rekli za tistih 20 cm?

A so koga že merili? Najbrž pri nas ni tolk panike, v tujini znajo bolj zamorit... Zdej sm šu čez južno mejo, je polcaj še neki hodu okol pa gledu motor pa nč ni reku za kufre... Mogoče je špricu tisti seminar o kovčkih...

Objavljeno
Namonteru SW Motech eTrax alu kufre...

Taksni ogromni kufri meni ne pridejo nic prav, ker ne grem nikoli dalec za dalj casa... So pa nedvomno fajn za potovanja...

Meni so v oci padli "rori"...

Kaj imas to gor? Jaz imam se original, ampak se ful ogrevam za Leo Vince. A ima kdo od vas gor LeoVince na Vari? Nekdo mi ponuja Titan za 440EUR, ceprav sem prej imel Alu an TDM. Kaksna je konkretna razlika zaradi materiala. Glas in oblika sta po mojem identicna. Se mi samo zdi, ali je Titan bolj mat?

Hvala, pa velik varnih in kvalitetnih km!

Objavljeno

Kr nekaj jih vozi LeoVince izpuhe in koliko vem so zadovoljni.

Saj je itak važno, da ropota, če pa dobiš kaj na moči pa itak ne boš opazil drugje kot na dirkališču, če ga boš res v iber gonil.

Kar se pa materiala tiče, pa ni bistvenih razlik, mogoče nekaj g v teži.

Jaz imam na svoji Vari karbonske lonce, ker se najmanj grejejo od vseh.

Niso nikoli vroči, da bi se opekel kot se to lahko zgodi pri titanu ali Al loncih.

Objavljeno

Jaz mam pa aluminijaste Leo slipe. No,moram rečt, da se ne grejejo do faze opeklin, kot baje nekateri trdijo, za glasnost pa bi reku, da so skoraj malo preglasni. Če pa še dušilce ven daš, pol pa sploh... za daljše vožnje. Od originala so baje lažji za 4 kile,... in to je to.

Objavljeno (popravljeno)
Majesty daj ga zmeri v širino, da vidim koliko je te to široko.

Moj je z originalnimi kufri širok cca. 105cm.

Moje sem zmeru, točno 100 cm (original Honda), točno po predpisu :worship: !, je moja rit skoraj širša! S tem se še nekako da pelat, sam ne računat na kakšno gužvanje okrog semaforjev.

Popravljeno . Popravil maliP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!