Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Men ni TDRka v dveh letih povzročila niti ene težave, tako, da imam samo lepe spomine nanjo .) :OK: :OK:

Objavljeno

ve kdo kaj vec o tej tdrki?

klik

a.a :) je pa poceni nekam fest :)

Objavljeno

a.a :) je pa poceni nekam fest :)

sej zato glih....kolega kupuje pa je to njegov prvi motor razn apnka :P pa neb rad da se ze pr prvem na**ka

Objavljeno

bojo experti povedali, sam meni slikce dišijo po photoshopu :hmm:

photoshop neb reko da je....je pa na levi mislim da brez nalepk,ce je to ista ko se je ze en cajt prodajala,sej ga bo so v nedeljo pogledat ce se ne bo prodan!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav! Zanima me, kje bi lahko kupil avspuh za Yamaho TDR 125 (dvotaktni), prosim če navedete nekaj strani, kjer jih prodajajo ter če ste ga kupili za vaš motor, poveste kako se obnese. Hvala za vaše odgovore.

Objavljeno

.......... nč novga nism zvedu tm razn da ma 3 blokade v motorju... še zmeri me zanima glede avspuha.. kje bi ga lahku kupu.. če sploh obstaja akrapovič za 125, dvo taktne al pa kej podobnga?

Objavljeno

akrapovič dela sam za 4t :cry:

drgač pa kak arrow giannelli jolly moto... bi se najdl kej

Objavljeno

lahko bi pa vprasal v ze obstojeci temi, da ne bo o vsakem motorju dva milijona tem?

Objavljeno

a ma kdo mogoče kakšno natančno skico zgradbe motorja? hvala

Ti bi rad načrt celega motorja :) ..... če bo lepo vreme ..... in bo meu najbližji Yamahin serviser dober dan .... in če mu boš dau za kak pir al pa dva ..... ti bo morde kej sprintu.

Men je sprintu skico od unga kosa auspuha ko je ščitnik gor z vsemi šajbami, gumicami in vijaki. Tak da sem prou razporedu use. Za probat je, zdej ne vem s kje si. Priporočam Primec Jureta u LJ :D . Vso srečo ;) če dobiš poskeniri pa sem gor prilimaj :) .

Objavljeno

akrapovič dela sam za 4t :cry:

Zdej je tak ... Akrapovič ma tud neke lonce za 2T kros mašine (npr. Yamaha YZ250). O ceni pa ne bi debatirali, ker kej tazga sigurno ne rabiš na TDR-ki ;) .

Objavljeno

Lep pozdrav!

V kratkem imam namen kupiti rabljeno Yamaho TDR :OK: . Pa me zanima na kaj moram biti najbolj pozoren ko bom motor kupoval. (v mislih imam serijska št. okvirja se mora ujemati z št. mašine,....itd.)

LP

Jaka

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Lep pozdrav!

V kratkem imam namen kupiti rabljeno Yamaho TDR :OK: . Pa me zanima na kaj moram biti najbolj pozoren ko bom motor kupoval. (v mislih imam serijska št. okvirja se mora ujemati z št. mašine,....itd.)

LP

Jaka

Zdej je tak ... pomojem ti ni treba tega gledat ker mislim da smo zaenkrat usi pošteni. Pogledi samu gume kolk profila majo, pol kake diske da niso ko gramofonska plošča (eden je se mi zdi 20k), ploščice, pol morde kaka svetila in se že počas konča. Pazi da bo lepo užigau mrzu in topu, lahk tud kako oko vržeš na hladilnik in to bi blo to :) .

Objavljeno (popravljeno)

Zdej je tak ... pomojem ti ni treba tega gledat ker mislim da smo zaenkrat usi pošteni. Pogledi samu gume kolk profila majo, pol kake diske da niso ko gramofonska plošča (eden je se mi zdi 20k), ploščice, pol morde kaka svetila in se že počas konča. Pazi da bo lepo užigau mrzu in topu, lahk tud kako oko vržeš na hladilnik in to bi blo to :) .

ja ja ja da neo ki res. to kaj si zaj naštel disk ploščice pa take poceni pizdarije sploh niso pomembne to se menja za male pare. Pozoren moreš bit na miljon drugih mnogo pomembnejših stvari ki pa jih najdeš v že mnogih obstoječih temah o nakupu motorja in so skupne vsem motorjem. Da pa bi bilo pri tdr potrebno paziti na kaj posebnega kar pri drugih motorjih ni pa mislim da nič takšnega ne obstaja. Je pa 2T tak da je malo bol zakomplicirano kupit vredu ohranjenega in delujočega kot pa kakšen 4T motor.

Popravljeno . Popravil Brodar
Objavljeno

:yes: pa Yamaha_man ma že motor...mal zamujate z odgovori...pa vseen :P

Objavljeno (popravljeno)

Ja Brodar pou motorja mu ne morš podrt pred bajto. Gre bolj za zaupanje prodajalcu, kot kej druzga. Jst sm navedu tisto kar u praksi lahk pogledaš, ti pa govoriš sam nek na splošno brez kakega konkretnega primera. Lahk mu bi dau link do kake take teme (bi tud sam z zanimanjem prebrau). Kak motor si kupu vidš komi po enem, dveh tednih ko se use napake pokažejo. Z tvojim zadnjim staukom pa sem povsem strinjam.

Popravljeno . Popravil Brudol
Objavljeno

Ja Brodar pou motorja mu ne morš podrt pred bajto. Gre bolj za zaupanje prodajalcu, kot kej druzga. Jst sm navedu tisto kar u praksi lahk pogledaš, ti pa govoriš sam nek na splošno brez kakega konkretnega primera. Lahk mu bi dau link do kake take teme (bi tud sam z zanimanjem prebrau). Kak motor si kupu vidš komi po enem, dveh tednih ko se use napake pokažejo. Z tvojim zadnjim staukom pa sem povsem strinjam.

izvoli link: pomoč pri nakupu motorja

No pa še nekaj z moje strani o nakupu motorja:

1.) zaradi možnosti padca pošlataj uteži na koncu krmila, tačke, žmigavce,...

2.) z roko idi čez plastiko da vidiš če se kje kaj čuti

3.) poglej gume

4.) poglej kako je z diski

5.) poglej kako je z luftom med plastikami

6.) poglej ali je ketna namazana in dobro napeta (če ni, pomeni da je motor več al manj zanemarjen)

7.) preglej šraufe na mašini, vprašaj kakšno olje je uporabljal, menjaval filter,...

8.) vprašaj če je kaj pucal fergazer

9.) vprašaj po računih od servisov, če je delal sam malo povprašaj kako in kam pa boš kaj kmalu dobil občutek ali tip obvlada ali je šalabajzer

10.) preglej zavorno tekočino

11.) vžgi motor, dobro poslušaj če je vredu al kaj ruži kar ne bi smelo

12.) vprašaj kako je z ogrevanjem (če bo takoj zatrdil da ga je obvezno treba ogret pred vsako vožnjo, potem veš da ga je prej najbrž dobro segreval)

13.) ko se greš peljat stisni do rdečega (ni treba ravno pred njegovo hišo) in dobro poslušaj kako je z motorjem, pri okrog 100km/h spusti belanco in bodi pozoren če ga kaj trese ali slučajno kam vleče (poškodovane vilice ali kaj podobnega)

14.) bodi pozoren kako se motor vleže v ovinek

15.) če je motor kje popraskan in so praske daljše kot 1-2 cm (in to tam kjer bi mogo bit popraskan v ovinku - od spredaj proti riti) in ti bo lastnik trdil da je padel v garaži potem laže

16.) pazi na vdolbine na felni ali da ni ki celo zvita

17.) poglej kako je nategnjena ketna (če je že proti koncu lahko malo zbijaš ceno)

18.) poglej stanje zobnikov

19.) najbrž sem še kaj pozabil napisat ampak to je z moje strani vse

Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima pri kolk km je treba menjat cilinder? tam okol 40k je ze kar potreba verjetno ne? zanimam se namrec za nakup rablene TDRke pa me zanima kasne stroske bom imel zarad letnika pa prevozenih km pa to.

Popravljeno . Popravil golnar
Objavljeno

mene pa zanima pri kolk km je treba menjat cilinder? tam okol 40k je ze kar potreba verjetno ne? zanimam se namrec za nakup rablene TDRke pa me zanima kasne stroske bom imel zarad letnika pa prevozenih km pa to.

Moj jih ma 24k pa je že biu menjan bat. Ne vem točnega intervala.

Objavljeno

cilinder naj bi zdržal 3 bate, pri 2T navitih mašinah seveda,...........to je pri rs in mitu nekje 45-50k km, če menjamo bat na 15k km, kot je priporočeno

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo! tut js sm si kupu yamaho tdr.

pa me zanima glede gum. v homologacij mam napisan da so dovoljene spredna 120/90 18 pa zadna 130/80 17. a ni ponavad sprednja 100/90 18 :? :hmm: zanima me kak mate kej vi v homologaciji napisan pa če lahk dam gor 100/90 18 (če bo šou čez tehničnga, pa policaji..)

hvala za odg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

zdravo. zanima me če ima kdo "user manual" za yamaho tdr 125 oz. če kdo ve kje na internetu je?

ker ga nikjer na netu ne najdem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!