Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Tole sm najdu pod search.

Končna pr mojem je pa 120kmh, ker so vse blokada še notri.

Moja pra bivša tdr letnik 95 z odstranjeno blokado je mela končno 145km/h po ravnini. Ko sem spredaj menjal zobnik +1 zob je končna se dvignila blizu 160 samo pa motor ni imel dosti moči za vzdrževanje te hitrosti.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

živjo sem novi na forumu....

jst sm z tdr-ko zelo zadovolen....se mi je pa učeri zgodl da sm padu ....vzrok pesek na cesti ampak žal ni nič hudega....z mano ne z motorjem nič...

je samo ena poškodba na motorju platika je počena na desni strani tista plastika ki pride od zadjne bremze do avspuha.... (upam da veste kaj mislm)

kaj naj naredim je pa tudi par prask na tistem delu..... odspredaj je pa samo praska velika 2x2 cm ...kako nej to popravim...a treba menjat plastiko kok to kej stane

itd....

prosm za čimprejšne odgovore

Objavljeno
živjo sem novi na forumu....

jst sm z tdr-ko zelo zadovolen....se mi je pa učeri zgodl da sm padu ....vzrok pesek na cesti ampak žal ni nič hudega....z mano ne z motorjem nič...

je samo ena poškodba na motorju platika je počena na desni strani tista plastika ki pride od zadjne bremze do avspuha.... (upam da veste kaj mislm)

kaj naj naredim je pa tudi par prask na tistem delu..... odspredaj je pa samo praska velika 2x2 cm ...kako nej to popravim...a treba menjat plastiko kok to kej stane

itd....

prosm za čimprejšne odgovore

žal ni nič hudega? ojojo NA SREČO ni nič hudega ;)

drgač pa pošvasat dej enmu pa pobarvi pa gasa dalje ;)

Objavljeno

ewo sm se že zmenu z enmu ...in je reku da bo mi pošfasu ...je reku pa da tut da mam fulllll veliko srečo.....da bi lahk naredu velik več škode .....zgleda da sm meu res srečo...sm mam pa en problem k sm pa prejle pogruntu k sm ga užgau... pr žmigovcih mi tak k dam levo al pa desno mal zaškrta...pa še neki k dam kontakt k se pupa vkluč(upam da veste kaj mislm)

mi mal bol dovg kk bi reku pržiga...a je to kej velik narobe...

sj drugač pa bom to njemu pelu pa pogleda.....

Objavljeno

Pumpa ukluč?

Vrjetno je to tist izpušni ventil, ne vem kako se pri yamahi imenuje... nima drgač nobene pumpe take k bi se lahko uklučla.

Po vsej vrjetnosti maš servomotorček, pa z dvema zajlama povezan ke do cilindra, pri izpuhu. Mogoče se ti je kej staknil, al pa samo razštelalo. K ti daš kontakt, ti dvigne in spusti ta jeziček...

Objavljeno

aha..hvala bom jst to pregledu ...hvala za use...zanima me še nekaj....kera zadna guma je najbolša ...kakšno nej kupem

Objavljeno (popravljeno)

A maš 130 al 150?

za 150, pa cestno uporabo bi ti priporočal Dunlop Qualifier. Dobiš za 100€. Dobr držijo, tud do roba če hočeš...

130 pa kkšna sportmax, arrowmax, tud od dunlopa.

Arrowmax ima ata na er-5 pa je kr fajna guma. Qualifier sem imel pa sam na Cagivi, pa ti povem da je res dobra, tud vsi ostali jo hvaljo.

A, lih vidu, da je 130 zadnja guma. Bojo zgleda mogl ostali napisat njihove izkušnje :whistle:

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno
A maš 130 al 150?

za 150, pa cestno uporabo bi ti priporočal Dunlop Qualifier. Dobiš za 100€. Dobr držijo, tud do roba če hočeš...

130 pa kkšna sportmax, arrowmax, tud od dunlopa.

Arrowmax ima ata na er-5 pa je kr fajna guma. Qualifier sem imel pa sam na Cagivi, pa ti povem da je res dobra, tud vsi ostali jo hvaljo.

A, lih vidu, da je 130 zadnja guma. Bojo zgleda mogl ostali napisat njihove izkušnje :whistle:

sportmax so jajce :D

Objavljeno
zakaj so jajca...jst mam zdej mišelinko gor

js mam na nsrki in se mi nea dopadejo :) arrowmax so mi ble bolše :) raje kupi Qualifierke :)

Objavljeno

spredno humo mam dunlop pa moram rečt d ado dzej ni blo težav....in michelin se dobr drži...pa kljub padcu....sm bi bla pa lahk kej bolša...za zdej bo še...pol pa kupem novo nekje marca za novo sezono....

mi lahk kdo pove kuga nej merkam najbol pr trd-ki kaj gre najprej k hudičem..jst jo mam 1mesec pa sm super zadovolne ...nimamm kej rečt

Objavljeno

Jah, 2 taktna mašina, če še ne veš, morš na določeno število kilometrov menjat bat, čene ti lahko zariba.

Vedno pazi da bo ogreta, predno jo boš tišal, ker, tišati mrzlo = smrt za 2t mašine. No, za vse mašine na sploh, samo 2t so še bolj podvržene temu.

Kaj še... pazi da ti ne zmanjka olja za mešanico, no pa sej to vrjetno že sam veš...

če te pa še kej zanima, pa kr upraš :yea1:

Objavljeno

Jest sm mel na TDR eno metzeler, modela ne vem, bla je pa že čist na koncu, pa tud stara je bla, mislim da ene 4 leta, pa sm komot tačke brusu, tud na mobiju :)

Objavljeno

moja je stara 2001letnik lahko priložim slike...nikol razbit al pa kej k se vidi...pa tak

19600neki takega ma prevoženih ne tiščim mrzuga mi pove prosm kdo na kdaj bi menu bat...vem da je odvisno kako vozeš sm useen...

aja pa še nekaj juter bodo plastike zrihtane upam..hehe

drugač pa mi kdo lahk pove kako je kej z akumuolatorjem..jst sm pogruntu da mi zarad elektronke tako žmigavci delajo k mi tut na elektriko ne užge ..kaj naj naredim?

hvala za odgovore

Objavljeno

na 15.000 se ponavadi menja bat...bolje prej kot kasnej ;)

Objavljeno

Akumulator se da nafilat :naughty: :naughty: :whistle:

Drgač pa , dost je odvisno od mašine, recimo Mitoti, RSke, k so zloo navite mašine pač, potrebujejo menjavo bata na 15k km, raje kkšen kilometer prej, (čeprav so izmeje, recimo od Jern3ja je imela se mi zdi 16k km pa je čist lepo delala oz. še zmer), slišal sem pa da na DTju, tud pri 24k km ni treba še menjat bata.

Čeprav, ima tdr baje močnejšo mašino kot pa DT,(neki sem bral da celo enako koz tzr? :unsure: - nisem 100%).

Tako da - moj nasvet bi bil, da zdele čez zimo, ko boš mel čas, pa se ne boš prov velik vozil, lepo menjaš bat, pa boš mirnih živcev :)

Objavljeno

kolegu je delala rska na 21k še zmer s prvim batom...zdej jih ma že gladko čez pa mislm da je še zmer prvi bat...

Objavljeno

Pizda, reesko, pol sva pa sam midva taka k nimava sreče :blink: :unsure: :cry: :angry: (beri:zgledadaneznavavozt) :slap:

Objavljeno

in sm bat menjam to?

kje ga pa kupem pa je odvisno kakšn je...

ne se čudet prej sm meu šterko tak da nevme še nč o tem ....

Objavljeno (popravljeno)

Greš do pooblaščenega serviserja za Yamahe, naročiš bat, poveš kera mera, ponavad maš nekak tkole : A, A-B, C-D .... odvisno pač, kera menjava bata je.

Seveda, je priporočljivo da prejšnega lastnika uprašaš, če je mogoče že on menjal bat, da ga ne boš za brezveze.

Drgač pa , bati so okoli 100€... +/- 10€. Pametno je pa menjati še iglični ležaj(tisti, na vrhu blajrce, k je okoli sornika :whistle: ni drag, ampak, zarad nega lahko zariba vse skp :whistle:

Aja, mogoče bi dal še cilinder honat, da ti ga spet nazaj lepo zgladi(tko k si recimo pr tomosu brusu, iz 38 na 39, k je zaribal) tuki honaš nikasil, to prevleko k je čez aluminij zaradi manjšega trenja. Te prevleke je samo par mikrometrov, tako da ga ne morš brusit.

No, pa še to, bat pa lahko naročiš tudi iz nemčije - www.geiwiz.de, pa te pride poštnina 30-40€ :whistle: presodi iz kje se ti bolj splača.

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno

in kuk to use skp pride....pa še da gumo dam novo pa registracija

kuk je prebližen use skp je dost 250e

to sm tak čist tak prebližen reku ni dost ne ene 300 pa je?

kaj pa glede cilindra kako je kej s tem a treba skupaj menat..al dam sm honat tut če ni biu pregret

Objavljeno

dons sm dau plastike štrihat...

rabem pa nuujno uno nalepko ta podovgovata...prosm hitr poamgajte...a lahk kdo kje to dobi pa proda men,....rabem pa čimprej....

res bi biu ful hvaležen....prosm za čimprejšne odgovore

Objavljeno

Najlažje je , če jo daš nekomu delat, ne da kupuješ original.

No, mogoče ne najlažje, je pa dosti ceneje :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!