ICE_MAN Objavljeno Avgust 28, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2007 Tole sm najdu pod search. Končna pr mojem je pa 120kmh, ker so vse blokada še notri. Moja pra bivša tdr letnik 95 z odstranjeno blokado je mela končno 145km/h po ravnini. Ko sem spredaj menjal zobnik +1 zob je končna se dvignila blizu 160 samo pa motor ni imel dosti moči za vzdrževanje te hitrosti.
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 živjo sem novi na forumu.... jst sm z tdr-ko zelo zadovolen....se mi je pa učeri zgodl da sm padu ....vzrok pesek na cesti ampak žal ni nič hudega....z mano ne z motorjem nič... je samo ena poškodba na motorju platika je počena na desni strani tista plastika ki pride od zadjne bremze do avspuha.... (upam da veste kaj mislm) kaj naj naredim je pa tudi par prask na tistem delu..... odspredaj je pa samo praska velika 2x2 cm ...kako nej to popravim...a treba menjat plastiko kok to kej stane itd.... prosm za čimprejšne odgovore
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 ewo tole so slikce upam da kdo pomaga
reesko Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 živjo sem novi na forumu.... jst sm z tdr-ko zelo zadovolen....se mi je pa učeri zgodl da sm padu ....vzrok pesek na cesti ampak žal ni nič hudega....z mano ne z motorjem nič... je samo ena poškodba na motorju platika je počena na desni strani tista plastika ki pride od zadjne bremze do avspuha.... (upam da veste kaj mislm) kaj naj naredim je pa tudi par prask na tistem delu..... odspredaj je pa samo praska velika 2x2 cm ...kako nej to popravim...a treba menjat plastiko kok to kej stane itd.... prosm za čimprejšne odgovore žal ni nič hudega? ojojo NA SREČO ni nič hudega ;) drgač pa pošvasat dej enmu pa pobarvi pa gasa dalje ;)
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 ewo sm se že zmenu z enmu ...in je reku da bo mi pošfasu ...je reku pa da tut da mam fulllll veliko srečo.....da bi lahk naredu velik več škode .....zgleda da sm meu res srečo...sm mam pa en problem k sm pa prejle pogruntu k sm ga užgau... pr žmigovcih mi tak k dam levo al pa desno mal zaškrta...pa še neki k dam kontakt k se pupa vkluč(upam da veste kaj mislm) mi mal bol dovg kk bi reku pržiga...a je to kej velik narobe... sj drugač pa bom to njemu pelu pa pogleda.....
_Fingi_ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Pumpa ukluč? Vrjetno je to tist izpušni ventil, ne vem kako se pri yamahi imenuje... nima drgač nobene pumpe take k bi se lahko uklučla. Po vsej vrjetnosti maš servomotorček, pa z dvema zajlama povezan ke do cilindra, pri izpuhu. Mogoče se ti je kej staknil, al pa samo razštelalo. K ti daš kontakt, ti dvigne in spusti ta jeziček...
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 aha..hvala bom jst to pregledu ...hvala za use...zanima me še nekaj....kera zadna guma je najbolša ...kakšno nej kupem
_Fingi_ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 (popravljeno) A maš 130 al 150? za 150, pa cestno uporabo bi ti priporočal Dunlop Qualifier. Dobiš za 100€. Dobr držijo, tud do roba če hočeš... 130 pa kkšna sportmax, arrowmax, tud od dunlopa. Arrowmax ima ata na er-5 pa je kr fajna guma. Qualifier sem imel pa sam na Cagivi, pa ti povem da je res dobra, tud vsi ostali jo hvaljo. A, lih vidu, da je 130 zadnja guma. Bojo zgleda mogl ostali napisat njihove izkušnje :whistle: Popravljeno November 5, 2007. Popravil _Fingi_
D_u_H_e_C Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 A maš 130 al 150?za 150, pa cestno uporabo bi ti priporočal Dunlop Qualifier. Dobiš za 100€. Dobr držijo, tud do roba če hočeš... 130 pa kkšna sportmax, arrowmax, tud od dunlopa. Arrowmax ima ata na er-5 pa je kr fajna guma. Qualifier sem imel pa sam na Cagivi, pa ti povem da je res dobra, tud vsi ostali jo hvaljo. A, lih vidu, da je 130 zadnja guma. Bojo zgleda mogl ostali napisat njihove izkušnje :whistle: sportmax so jajce :D
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 zakaj so jajca...jst mam zdej mišelinko gor
D_u_H_e_C Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 zakaj so jajca...jst mam zdej mišelinko gor js mam na nsrki in se mi nea dopadejo :) arrowmax so mi ble bolše :) raje kupi Qualifierke :)
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 spredno humo mam dunlop pa moram rečt d ado dzej ni blo težav....in michelin se dobr drži...pa kljub padcu....sm bi bla pa lahk kej bolša...za zdej bo še...pol pa kupem novo nekje marca za novo sezono.... mi lahk kdo pove kuga nej merkam najbol pr trd-ki kaj gre najprej k hudičem..jst jo mam 1mesec pa sm super zadovolne ...nimamm kej rečt
_Fingi_ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Jah, 2 taktna mašina, če še ne veš, morš na določeno število kilometrov menjat bat, čene ti lahko zariba. Vedno pazi da bo ogreta, predno jo boš tišal, ker, tišati mrzlo = smrt za 2t mašine. No, za vse mašine na sploh, samo 2t so še bolj podvržene temu. Kaj še... pazi da ti ne zmanjka olja za mešanico, no pa sej to vrjetno že sam veš... če te pa še kej zanima, pa kr upraš :yea1:
Spider™ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Jest sm mel na TDR eno metzeler, modela ne vem, bla je pa že čist na koncu, pa tud stara je bla, mislim da ene 4 leta, pa sm komot tačke brusu, tud na mobiju :)
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 moja je stara 2001letnik lahko priložim slike...nikol razbit al pa kej k se vidi...pa tak 19600neki takega ma prevoženih ne tiščim mrzuga mi pove prosm kdo na kdaj bi menu bat...vem da je odvisno kako vozeš sm useen... aja pa še nekaj juter bodo plastike zrihtane upam..hehe drugač pa mi kdo lahk pove kako je kej z akumuolatorjem..jst sm pogruntu da mi zarad elektronke tako žmigavci delajo k mi tut na elektriko ne užge ..kaj naj naredim? hvala za odgovore
reesko Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 na 15.000 se ponavadi menja bat...bolje prej kot kasnej ;)
_Fingi_ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Akumulator se da nafilat :naughty: :naughty: :whistle: Drgač pa , dost je odvisno od mašine, recimo Mitoti, RSke, k so zloo navite mašine pač, potrebujejo menjavo bata na 15k km, raje kkšen kilometer prej, (čeprav so izmeje, recimo od Jern3ja je imela se mi zdi 16k km pa je čist lepo delala oz. še zmer), slišal sem pa da na DTju, tud pri 24k km ni treba še menjat bata. Čeprav, ima tdr baje močnejšo mašino kot pa DT,(neki sem bral da celo enako koz tzr? :unsure: - nisem 100%). Tako da - moj nasvet bi bil, da zdele čez zimo, ko boš mel čas, pa se ne boš prov velik vozil, lepo menjaš bat, pa boš mirnih živcev :)
reesko Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 kolegu je delala rska na 21k še zmer s prvim batom...zdej jih ma že gladko čez pa mislm da je še zmer prvi bat...
_Fingi_ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Pizda, reesko, pol sva pa sam midva taka k nimava sreče :blink: :unsure: :cry: :angry: (beri:zgledadaneznavavozt) :slap:
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 in sm bat menjam to? kje ga pa kupem pa je odvisno kakšn je... ne se čudet prej sm meu šterko tak da nevme še nč o tem ....
_Fingi_ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 (popravljeno) Greš do pooblaščenega serviserja za Yamahe, naročiš bat, poveš kera mera, ponavad maš nekak tkole : A, A-B, C-D .... odvisno pač, kera menjava bata je. Seveda, je priporočljivo da prejšnega lastnika uprašaš, če je mogoče že on menjal bat, da ga ne boš za brezveze. Drgač pa , bati so okoli 100€... +/- 10€. Pametno je pa menjati še iglični ležaj(tisti, na vrhu blajrce, k je okoli sornika :whistle: ni drag, ampak, zarad nega lahko zariba vse skp :whistle: Aja, mogoče bi dal še cilinder honat, da ti ga spet nazaj lepo zgladi(tko k si recimo pr tomosu brusu, iz 38 na 39, k je zaribal) tuki honaš nikasil, to prevleko k je čez aluminij zaradi manjšega trenja. Te prevleke je samo par mikrometrov, tako da ga ne morš brusit. No, pa še to, bat pa lahko naročiš tudi iz nemčije - www.geiwiz.de, pa te pride poštnina 30-40€ :whistle: presodi iz kje se ti bolj splača. Popravljeno November 5, 2007. Popravil _Fingi_
durhmarsh Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 in kuk to use skp pride....pa še da gumo dam novo pa registracija kuk je prebližen use skp je dost 250e to sm tak čist tak prebližen reku ni dost ne ene 300 pa je? kaj pa glede cilindra kako je kej s tem a treba skupaj menat..al dam sm honat tut če ni biu pregret
durhmarsh Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 dons sm dau plastike štrihat... rabem pa nuujno uno nalepko ta podovgovata...prosm hitr poamgajte...a lahk kdo kje to dobi pa proda men,....rabem pa čimprej.... res bi biu ful hvaležen....prosm za čimprejšne odgovore
_Fingi_ Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Najlažje je , če jo daš nekomu delat, ne da kupuješ original. No, mogoče ne najlažje, je pa dosti ceneje :whistle:
durhmarsh Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 kuk pa so kej cene..okvirno povej....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se