Skoči na vsebino

Hyosung GV250 Aquila + GT250 R


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Jesu li vam na servisu već provjerali i podešavali zazore ventila? Zanima me dali je bilo nekih večih odstupanja od potrebnog zazora?

Moja Aquila ima oko 16.000 km, i sad moram napraviti malo veći servis.

Ulje, filtere, lanac i sl. stvari mijenjam sam, a ovo će biti posao za servisera.

Popravljeno . Popravil palomas
Objavljeno

Servis pride okoli 70-80eur menjano je pa bilo (sprednj pakne za disk,olje,nastavitev sklopke,napenjanje verige) ma original dele. lahko se zmeniš brez računa.

Ali si lastink Aquile ali jo kupuješ?

LP

Hvala. Sem lastnik.

Tudi moja Aquila ima okoli 15000km in bi dal malo pregledati zadevo.

Še tole. Aquila 250 originalno ni opremljena z velikim centralnim stojalom, ima samo malega stranskega. Vendar pa ima nosilce za veliko stojalo. Se splača to nabavit in montirat ali je povsem nepotrebna ovira? Včasih bi bilo vredu imeti malo boljšo oporo na kakšni mehkejši ali neravni površini.

Objavljeno

Centralnega stojala tudi sam nimam, prav bi verjetno prišel, že samo za napenjane verige, samo mislim da stane okoli 100eur(20 gor dol) naj me kdo popravi če se motim. Drugače pa imam jaz seboj ploščico, ki jo podložim pod tačko, če je teren bolj mehek. Razmišljam pa o nakupu stojala za motor(tistega na katerega dvigneš pozimi zadnji ali sprednji del motorja, stanejo pa okoli 30eur in je kar dobrodošla zadeva.

Kateri letnik pa imaš?Moja je 2005, mislim da bom zdaj servis na 16k naredil sam, zamenjal bom olje(motul 5100 10W-40), filter za olje, zračnega bom spihal, svečke, za nastavljanje ventililov pa mislim da še ni čas.

Kje si pa do sedaj delal servise, ali si ga predkratkim kupil?

LP

Objavljeno

Kupil pred kratki, iz druge roke. Letnik 2001, že kar lepo uigrana vendar ohranjena. Vseeno pa bo vitalnejše dele kot so npr. zavorne ploščice treba menjat. Ne da bi bile totalka znucane ampak ziher je ziher.

Moti me taca od zadnje bremze, ki je previsoka. Ko se na motorju malo razkomotiš je treba obračat gleženj, da dosežeš zadnjo bremzo kar posledično vodi v opletanje noge po zraku in stiskanje samo sprednje bremze. Jo bo treba nastavit, da bo nižje ležeča in malo bolj stran od šasije, da bo lepo sedla pod nogo.

Objavljeno (popravljeno)

Evo, danes sem se lotil servisa, ker sem imel slučajno čas, vse je šlo po planu :P stroški so bili cca. 35eur tako da je zdaj pripravljen na sezono, zdaj pa samo gasaaa :D Ja stopalko zavore, bi bilo res treba nekoliko prirediti, da bi bila premaknjena malo bolj navzven.

Thor, s kje si drugače? lahko se kdaj zmenimo za kakšno turo? jaz sem iz Lj

LP

Popravljeno . Popravil Vaillante
Objavljeno

Centralca se splača kupit že zaradi mazanja verige. Sam sem sicer spacal doma nekakšno servisno stojalo, na katerem sem po furi dvignil motor in podmazal verigo, a to ni tisto pravo.

Objavljeno (popravljeno)

Tko se imalo razumije u bravariju, i zna zavarivati, može vrlo lako sam napraviti centralni nogar za Aquilu!

Ja sam na netu pronašao slike, na osnovu debljine cijevi izračunao sam dužinu i širinu nogara, izrezao cijevi, malo ih svinuo i zavario. Potreban je cca. metar cijevi, vijak i feder koji će to držati u podignutom položaju.

Čak sam ovdje stavio i slike mojeg nogara, ali odgovor mi je bio obrisan za dvije minute.. :?

Popravljeno . Popravil palomas
Objavljeno

A ga imaš pod fedrom, da se ti med vožnjo ne odpira, in koliko je zadnje kolo dvignjeno od tal, ko ga imaš na stenderju?

LP

Objavljeno

Vaillante; može. Samo jaz imam čas šele v zrelem poletju. Se slišimo kaj v začetku julija pa se bomo zmenili za kako furo.

Tko se imalo razumije u bravariju, i zna zavarivati, može vrlo lako sam napraviti centralni nogar za Aquilu!

Ja sam na netu pronašao slike, na osnovu debljine cijevi izračunao sam dužinu i širinu nogara, izrezao cijevi, malo ih svinuo i zavario. Potreban je cca. metar cijevi, vijak i feder koji će to držati u podignutom položaju.

Čak sam ovdje stavio i slike mojeg nogara, ali odgovor mi je bio obrisan za dvije minute.. :?

Moje znanje iz varjenja je premajhno, da bi si upal sam izdelati centralno stojalo. Imam občutek da bi mi kak hommemade zaradi napačnega fedra potem drsal po asfaltu med kakšno bolj poskakujočo vožnjo ali pa da bi mi ga odneslo pod zadnje kolo, posledice pa so znane.

Vseeno prilepi link do strani, kjer si našel načrte, da si lahko ogledamo zadevo.

Objavljeno (popravljeno)
Vaillante; može. Samo jaz imam čas šele v zrelem poletju. Se slišimo kaj v začetku julija pa se bomo zmenili za kako furo.

Ok, ni problema,sj tut nimam kj dost cajta zdej, v juliju pa bo sigurno, tako da sva na vezi.

Popravljeno . Popravil Vaillante
Objavljeno

Naravno da imam feder, i izrađen je iz nešto deblje čelične žice i prilično je jači, nego što je originalni za Hyosung!

Feder je od MZ ETZ-a, kod montaže trebalo ga je dosta napeti, da se uopće može zakačiti za bolcne. Pošto se drugačije nije moglo, morao sam Aquilu zakočiti da se ne miče, onda sam sa "sajlcugom" privezanim za jedan stup napeo feder da sjedne na svoje mjesto.

Zadnji kotač podignut je cca. 5 cm od zemlje, a najveća prednost je da praktički na cesti možeš nešto raditi oko lanca ili kotača, ako imaš potrebu. Inače, nisam ni ja bravar, ali imam dosta prakse sa zavarivanjem, tak da to uopće nije bilo teško izvesti.

Objavljeno

Na ovome sajtu imate topic o montaži, imate i fotke, pa možete vidjeti kako izgleda centralni nogar za Aquilu:

LINK

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Teme o hyosung gt 250 (naked) ne najdem pa bom kar sem pisal. Zanimam se za nakup tega motorja pa bi rad imel čimveč informacij. Kako se obnese? Prebral sem temo o 650-ki in opažam, da se precej kvari. Ima kdo izkušnje iz prve roke o 250-ki? Na kaj moram biti pozoren pri nakupu takšnega rabljenega motorja?

Objavljeno

ma mogoče že kdo tega gt250r, ker bom dobil v kratkem do 25kW izpit in se zlo zanimam zanga, pa me zj zanima kuko se kj motor obnaša, prebrav sm celo temo, pogledu unedva videa in se mi zdi kr uredu motor, sam kako je zj z uvozam? v sloveniji ga ni al kuko :trance_33_sleep: kje bi se ga dal dobit pa če se kj ve za ceno?

hvala vsem

Objavljeno
ma mogoče že kdo tega gt250r, ker bom dobil v kratkem do 25kW izpit in se zlo zanimam zanga, pa me zj zanima kuko se kj motor obnaša, prebrav sm celo temo, pogledu unedva videa in se mi zdi kr uredu motor, sam kako je zj z uvozam? v sloveniji ga ni al kuko :trance_33_sleep: kje bi se ga dal dobit pa če se kj ve za ceno?

hvala vsem

na avto netu se clo prodaja en, 250cc sam je naked :rolleyes: :rolleyes: mogoče bi se dal pozanimat, če se da tud R verzijo uvozt

Objavljeno

Sem vozil včeraj v avtošoli GT250 in se pelje kar lepo. ovinke ima rad, pa do 100 potegne kar lepo. pa še glas ima dober. bremze pa se mi zdijo boljše ko na moji 650. zanimivo ne? aja, edino osmico mi je z njim vozit težje ko z ER-5, pri hitrem slalomu pa je stvar obratna.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Predelava GT250R by FresnoMotorSports:

Here are the price breakdowns and availability

CTS Carbon Fiber Windscreen, regular or double bubble $150

Each screen is hand made and takes approximately 1 week to complete.

CTS Adjustable Billet Kickstand $150 First production run available in 3 weeks

Anodized Lowering Links. Available now, 1, 2, or 3" drops.

CTS Billet Upper triple Tree, $359. Available in 1 week, any color.

CTS Full Floating Rotor Rivet Kit. $125. Available now, exchange.

LSL/CTS Rearset Kit. $379. Availability TBA

Pazzo Racing Levers, $185. Available in 2 weeks. Any color lever, any color adjuster

Carrozzeria Forged Wheel Kit, $1999. Includes wheels, rotors, caliper plates, EBC pads, and sprocket. Available now

Bruce Fabrication Exhaust for Hyosung GT250R, $400. Any color end cap.

Available in 2 weeks.

Billet Gas Cap, $99. Available now.

Mototeck LED Undertail Kit, $279. Available now

BMC Air Filter, $79. Available now.

RK Red 520 Chain, $132. Available now.

Carbon Heel Guards, $75. Available with Rearset kit.

Hel SS Braided Brake Lines, $147. Available now.

Progrip Road 700 Series Grips, $30. Available now.

Luimoto Custom Seat Skins, $250. Available now.

Michelin Pilot Power Tires, $155/$194

160/60/17 Rear, 120/60/17 Front

Carbon Hydrographics (Grab Rail, Bezel, Inlets) Available now in any color. $60 per piece.

post-1941-1187074006_thumb.jpg

post-1941-1187074011_thumb.jpg

post-1941-1187074015_thumb.jpg

post-1941-1187074020_thumb.jpg

post-1941-1187074026_thumb.jpg

post-1941-1187074031_thumb.jpg

post-1941-1187074036_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ICE_MAN
Objavljeno

Tale je pa kr lušn ja :whistle:

Objavljeno

Fifty...kva pravš a :naughty: :naughty: :naughty: kr fletno zgleda :worship:

Objavljeno

tole je pa res pametno vložen denar :worship: kup denarja (za katerega bi že dobil katerikoli dober motor) vložit v hyosunga na styling da lepo zgleda dokler ne dobiš ventilov v rit :worship:

Objavljeno

250 nimajo problemov z motorjem. ventile si pa ti svoje v rit rivaj :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
250 nimajo problemov z motorjem. ventile si pa ti svoje v rit rivaj :whistle:

Ko mački stopiš na rep, zamijavka ;)

Popravljeno . Popravil Brodar
Objavljeno

Če fašeš ventil v rit tud zatuliš, pa če si kej kriv al pa ne.

In ja 250 res nimajo problemov, saj ne z ventili :)

Objavljeno
Fifty...kva pravš a :naughty: :naughty: :naughty: kr fletno zgleda :worship:

ZELO!! :D

Objavljeno
Ko mački stopiš na rep, zamijavka ;)

hmmm a mam mogoče 250-tko? za mojega vem, da je možnost da gre ventilček, pa se ne sekiram.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!