Skoči na vsebino

Hyosung GV250 Aquila + GT250 R


HHV

Priporočene objave

ma vse je to šoder jama, pa magari je 250 al 650....res nevem kaj vam je da kupujete take motorje, če vam ga ni žal, ga raje meni dajte ko pa da to kupujete :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Se opravičujem ker ne pišem na slovenskem, itak mi to ne gre najbolše... :whistle:

Dugo se već ovdje ništa nije pisalo... Zna li netko od forumaša, ima li u Ptuju ili okolici trgovina koja je donekle oskrbljena rezervnim dijelovima za Aquilu? Trebale bi mi disk pločice za prednje kočnice, i još tako neke stvari.. Znam da se dosta toga može naručiti od Saplexa, ali Ptuj mi je nekako najbliže...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Znam da se dosta toga može naručiti od Saplexa, ali Ptuj mi je nekako najbliže...

če ne boš dobil na ptuju imaš od ptuja do saplexa v Račah manj kot 20 km :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem ker ne pišem na slovenskem, itak mi to ne gre najbolše... :whistle:

Dugo se već ovdje ništa nije pisalo... Zna li netko od forumaša, ima li u Ptuju ili okolici trgovina koja je donekle oskrbljena rezervnim dijelovima za Aquilu? Trebale bi mi disk pločice za prednje kočnice, i još tako neke stvari.. Znam da se dosta toga može naručiti od Saplexa, ali Ptuj mi je nekako najbliže...

Motocenter Ptuj

Poslovni center Mlekarna

2250 Ptuj

Tel.: 02 780 04 33

Fax: 02 780 04 34

http://freeweb.siol.net/zabjak/home2.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ne boš dobil na ptuju imaš od ptuja do saplexa v Račah manj kot 20 km :naughty:

OK, fala vam fantje!

Već sam jednom bio kod Saplexa, mislim da ću i ovaj put uzeti nešto više stvari od njega, pa sam jedno vrijeme miran. Upravo sam promijenio prednju gumu, sad je gore Sava MC7 (ali treba i zračnica za nju).

Originalna Shinko izdržala je 25.000 km, Savu imam otraga i bolje se drži ceste od Shinko gume. U narednoj zamjeni valjda ću montirati Savon, čujem da su dosta bolje od Dunlopa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, fala vam fantje!

Već sam jednom bio kod Saplexa, mislim da ću i ovaj put uzeti nešto više stvari od njega, pa sam jedno vrijeme miran. Upravo sam promijenio prednju gumu, sad je gore Sava MC7 (ali treba i zračnica za nju).

Originalna Shinko izdržala je 25.000 km, Savu imam otraga i bolje se drži ceste od Shinko gume. U narednoj zamjeni valjda ću montirati Savon, čujem da su dosta bolje od Dunlopa.

Pozdravljeni.Sem čist friški uporabnik foruma.Motorja še nimam a se zelo odločam za nakup Aquile GV 250.Zanima me če se še da dobit nova i kje,povsot kje uprašam mi ponujajo KeeWeya Cruiser 250.Tudi pri samplexu.Mislim da KeeWay ni niti približno dober kot AQUILA.Kaj vi menite .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.Sem čist friški uporabnik foruma.Motorja še nimam a se zelo odločam za nakup Aquile GV 250.Zanima me če se še da dobit nova i kje,povsot kje uprašam mi ponujajo KeeWeya Cruiser 250.Tudi pri samplexu.Mislim da KeeWay ni niti približno dober kot AQUILA.Kaj vi menite .

Menim da je Aquila odličen motor, za nekoga tko nema prevelike zahtjeve ili sportske ambicije. Ja sam do sada napravio 25k km s Aquilom, bez i najmanjih problema. Primjetio sam da ih i Saplex već duže vrijeme "izbjegava", vjerojatno želi prodati što više Aquila ili GT 650.

Keeway zaboravi, to je kitajec. Prati malo oglase, vjerujem da se u Sloveniji može pronaći neka dobro sačuvana i malo rabljena Aquila. Takve se isplati kupiti, jer motori su zbilja izdržljivi, i bit ćeš prezadovoljan s njime!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menim da je Aquila odličen motor, za nekoga tko nema prevelike zahtjeve ili sportske ambicije. Ja sam do sada napravio 25k km s Aquilom, bez i najmanjih problema. Primjetio sam da ih i Saplex već duže vrijeme "izbjegava", vjerojatno želi prodati što više Aquila ili GT 650.

Keeway zaboravi, to je kitajec. Prati malo oglase, vjerujem da se u Sloveniji može pronaći neka dobro sačuvana i malo rabljena Aquila. Takve se isplati kupiti, jer motori su zbilja izdržljivi, i bit ćeš prezadovoljan s njime!

Ja tudi meni se zdi čudno da ni nikjer več Aquile gv250 samo 650-ko povsod ponujajo.Za mene je mal draga pa tudi preizkušena še verjetno ni dovolj.V samplexu majo trenutno samo KeeWaya .Za Aquilo pa pravijo da ni na zalogi in ne vejo gdaj bo če bo.Starih Aquil je res nekaj na netu a nekako nimam zaupanja kupovat staro.(sem se enkrat nasral z nakupom starega avta.sem reku nikol več)Pa tudi cene so kar visoke.N.p.r.2001 oz 2002 letnik stane do 2.500€ nov pa pride 3.125€.Bom še počakal do drugega leta pa bom pol vidu.

Kak pa je kaj QINGGI 250 CHOPER? Verjeten je tud kitajc.Ka pa KYMKO VENOX 250 ga gdo pozna oz voz?Tolik L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Qinqui, Jinlun, Keeway i još brdo kineskih motora odmah zaboravi, muče ih elementarne stvari, kao što je pojava korozije na lakiranim dijelovima rame, i to dosta brzo nakon kupnje... Raspadaju im se satovi, mašine su odavno zastarjele i s malo snage, nekvalitetni vijci i kompletno šlampavo izrađeni proizvodi....

Ne znam kako kod vas stoje stvari s uvozom rabljenih motora, jer u Njemačkoj se na mobile.de mogu pronaći jako zanimljive i povoljne ponude.

Kymco Venox također je vrlo kvalitetan i lijep motor, jedino što ima nešto veći međuosovinski razmak, ali vozi se sasvim normalno. Za Aquilu 250 mi se čini da ih tvornica baš ne proizvodi jako puno, valjda da nebi konkurirali večem bratu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tudi meni se zdi čudno da ni nikjer več Aquile gv250 samo 650-ko povsod ponujajo.Za mene je mal draga pa tudi preizkušena še verjetno ni dovolj...

Kolikor sem informiran se na 650-ki ne pojavljajo kakšne napake, tako kot se na 250. Palomas in Babi sta ena od redkih uporabnikov, ki z 250-tko nimata težav. Zato ti svetujem, da raje še malo našparaj in kupi 650. A opozarjam, pri 650-tki ne gre za moje izkušnje, temveč mnenja drugih. O svoji bivši (GV250) sem pa že dovolj napisal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej moje mnenje, je pa malo :topic:

če gledaš da so novi aquila in podobni motorji od cca 3000€ dalje in za to dobiš 250 čoper z vprašljivo kakovostjo, za isti denar (med 3000-4000 €) pa imaš rabljenih japoncev kolikor hočeš. če si vzameš čas in ne kupiš prvega, boš imel 600-750 ccm japonca starega recimo 5-7 let kar sploh ni neka starost za motor če je bil lepo vzdrževan. pa še konkreten motor je, ne pa 250 čebelica in si upam trdit da imaš na rabljenem japoncu manj možnosti za okvare kot na novem korejcu ali sploh kitajcu.

malo v razmislek :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem informiran se na 650-ki ne pojavljajo kakšne napake, tako kot se na 250. Palomas in Babi sta ena od redkih uporabnikov, ki z 250-tko nimata težav. Zato ti svetujem, da raje še malo našparaj in kupi 650. A opozarjam, pri 650-tki ne gre za moje izkušnje, temveč mnenja drugih. O svoji bivši (GV250) sem pa že dovolj napisal.

Po forumu sem mal gledu stare teme pa sem vidu da ste tud vi nekje leta 2002 kupoval Aquilo.A se se zmotu.Ja tud jas nisem več čist "tamlad".Bližam se 40-tim,pa so me čoperji obnorel.Ja za izi vožnjo na nedeljske izlete pa za v službo 3KM.

No zanimajo me vaše izkušnje z tem motorjem.Po drugi strani pa vseen mislim da tud KeeWaj menda ne more bit tak slab.Veste kaj o njem če ga je gdo vozu ,kak je blo. Gre se za KeeWay Cruizer 250.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Qinqui, Jinlun, Keeway i još brdo kineskih motora odmah zaboravi, muče ih elementarne stvari, kao što je pojava korozije na lakiranim dijelovima rame, i to dosta brzo nakon kupnje... Raspadaju im se satovi, mašine su odavno zastarjele i s malo snage, nekvalitetni vijci i kompletno šlampavo izrađeni proizvodi....

Ne znam kako kod vas stoje stvari s uvozom rabljenih motora, jer u Njemačkoj se na mobile.de mogu pronaći jako zanimljive i povoljne ponude.

Kymco Venox također je vrlo kvalitetan i lijep motor, jedino što ima nešto veći međuosovinski razmak, ali vozi se sasvim normalno. Za Aquilu 250 mi se čini da ih tvornica baš ne proizvodi jako puno, valjda da nebi konkurirali večem bratu.

Malo sem gledal še po drugih državah za Aquilo in sem jo našel na Mađarskem.Letnik 2008 cena je 4000 pa nekaj €.Zdi se mi da je malo drugačna od sedanje vsaj po izpuho sodeč.Ima dva združena v enega se mi zdi.A veš koliko je pa koštal letnik 2007.Je ta novi res tok dražji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sosed je pred dvema letoma kupil Aquilo 250, češ da je zanj čisto dovolj. 170 cm višine, Abraham. Po enem letu ga je prodal, sedaj ima 600 ccm Japonca.

Je Pervy kar prav napisal. Hitro ti bo ''premajhen'' postal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem informiran se na 650-ki ne pojavljajo kakšne napake, tako kot se na 250. Palomas in Babi sta ena od redkih uporabnikov, ki z 250-tko nimata težav. Zato ti svetujem, da raje še malo našparaj in kupi 650. A opozarjam, pri 650-tki ne gre za moje izkušnje, temveč mnenja drugih. O svoji bivši (GV250) sem pa že dovolj napisal.

HHV, razumijem tvoju razočaranost Aquilom, s obzirom da ti se dogodio kvar na njoj... S druge strane, ja posjećujem sve najveće forumu u svijetu, posvećene Hyosung motorima. Moram priznati, ti si jedini slučaj za kojeg ja znam da je imao takav kvar. Jedino logično objašnjenje leži u tome da prve serije Aquila nisu "patile" od visoke kvalitete izrade, ali je tvornica u međuvremenu napravila značajni pomak po pitanju kvalitete i pouzdanosti. Slično kao kod GT 650, kod kojih u zadnjim godinama nema kvarova koji su ranije bili vrlo česti.

Što se tebe tiče, ti očito nisi imao sreće sa svojom Aquilom, ili si je "prerano" kupio! Ja koristim ful sintetiku Silkolene, ali u Americi večina vlasnika je ne koristi, neki od njih čak toče ulje namjenjeno za automobile (Castol GTX). Ako je netko s tim motorom napravio već 50 i 60 tisuća km, a da mašinu nije otvarao, onda to ipak nešto govori, zar ne?

Popravljeno . Popravil palomas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bok Palomas.A veš kakšne so kaj cene Aquile pri vas n Hrvaškem.V Ameriki so prav pocen 3599$ ali 2250€ tu nekje.Kako bi se dalo kako uvozit in če bi se splačalo.

Lijepi pozdrav u Varaždin.(u Hržeici kod Ludbrega imam strica od moje žene)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GLADI, Aquili 250 nema trenutno uopće u ponudi u Hr, jednako kao i kod vas!

Što se tiče uvoza, ima tu puno papirologije, za tebe bi bilo najbolje da uvezeš motor iz EU. Iako bi u biti to trebao raditi Saplex, sa skladiša za Europu, koje je u Njemačkoj. Ovi novi modeli 2008. imaju za mene beskrajno ružne auspuhe 2 u 1, u obliku velikog topa. Unutra je katalizator, ali čitao sam da neki kupci već u trgovini traže i dobiju motor s dva klasična auspuha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GLADI, Aquili 250 nema trenutno uopće u ponudi u Hr, jednako kao i kod vas!

Što se tiče uvoza, ima tu puno papirologije, za tebe bi bilo najbolje da uvezeš motor iz EU. Iako bi u biti to trebao raditi Saplex, sa skladiša za Europu, koje je u Njemačkoj. Ovi novi modeli 2008. imaju za mene beskrajno ružne auspuhe 2 u 1, u obliku velikog topa. Unutra je katalizator, ali čitao sam da neki kupci već u trgovini traže i dobiju motor s dva klasična auspuha.

Ja tudi meni se auspuh nič kaj ne dopade.Je stari dosti lepši.Razen auspuha pa se mi zdi da je vse ostalo enako.A veš v katerem mestu v Nemčiji je to skladišče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem v katerem mestu, ali ti ionako trebaš zastupnika ili trgovca koji ih tamo prodaje, ili još bolje - šalje Saplexu u Sloveniju. Uvoz je u stvari posao Saplexa, a ne krajnjeg kupca.

Model 2008. ima ubrizgavanje goriva umjesto rasplinjača, ali koliko sam čuo - to se može naknadno ugraditi i u starije modele!

Link

Popravljeno . Popravil palomas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem v katerem mestu, ali ti ionako trebaš zastupnika ili trgovca koji ih tamo prodaje, ili još bolje - šalje Saplexu u Sloveniju. Uvoz je u stvari posao Saplexa, a ne krajnjeg kupca.

Model 2008. ima ubrizgavanje goriva umjesto rasplinjača, ali koliko sam čuo - to se može naknadno ugraditi i u starije modele!

Link

Kako bi bilo ,da ja kupim motor u njemačkoj u trgovii sa motorima?Mislim da bi ga mogao uvoziti bez večih problema.U trgovini sa motorima košta nova Aquila negdje oko 3850€.Nezam kakve su bile cijene starijih modela kod nas ,znam samo da je model 2007 godište koštao 3125€.Ali to je bila valjda stara zaliha pa je bio malo jeftiniji.

Popravljeno . Popravil GLADI
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ova cijena od 3125€ bila je samo kad su se Aquile prodavale na akciji, a to je obično po zimi, kad se motori inače slabo prodaju. Redovna cijena bila je oko 3500€.

Za uvoz motora pretraži malo ovaj forum, sigurno ćeš pronači dosta informacija o tome! Što se tiče njemačke cijene 3850€, tebe bi motor u Njemačkoj morao koštati manje (-ddv), jer ti taj porez na kraju plačaš u Sloveniji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!