GLADI Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Pa Palomas danes sem malo gledal KeeWaya 250 v živo.Ja res deluje malo ceneno i plastično.Deli ki so kao kromirani so v resnici plastični,plastični so tudi sprednji in zadnji blatniki.(pa sj so pri renou in citroenu tudi) Kaj pa pri Aquili a je tudi kaj plastike ali pa je vse res krom?Veš Aquile še nisem videl v živo samo na sliki in na sliki deluje super. Bok.
HHV Objavljeno April 25, 2008 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2008 Palomas, res je kar pišeš. A moja okvara v Sloveniji ni bila tako redka kot misliš. Sem kar nekaj razdrtih Aquil GV250 videl po servisih. Tudi trgovci so se mi zgolj smejali, ko sem jo ponujal staro za novo. tako da še vedno mislim, da je Hyosung, katerikoli, v veliki večini motor za celo življenje, Kupiš in nikoli ne prodaš, razen če nimaš presnete sreče. A ljudje smo taki, da slabega raje ne razglašamo preveč, zato tega ni toliko brati, saj je vsak raje na hitro popravil in čimprej prodal. Sicer pa glede voznosti nimam čez ta motorček nobenih pripomb. Čudovita kobilica, ki ji le primanjkuje moči. In to pomanjkanje bo občutila velika večina motoristov prej ko slej. Drugače pa Palomas, srečno vožnjo in brez okvar ti želim. ...Kaj pa pri Aquili a je tudi kaj plastike ali pa je vse res krom?Veš Aquile še nisem videl v živo samo na sliki in na sliki deluje super. Bok. Je kar nekaj plastike. :grim
HHV Objavljeno April 25, 2008 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2008 Evo, pa še kaj sem verjetno zgrešil:
GLADI Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 Veste fantje jas bi motor imel za v službo mal po Rogaški na neke dolge ture pa niti ne pomišljam ker če se kam odpravim gremo z avtom in to vsa družina(4).Tak za sem pa tja z ženo na pijačo kako lepo nedeljo pa mislim da bi tud 250-ka morala zadostovat. Še z avtom letno ne naredim več kot 10.000 km. Tak da bo Aquila kar v redu.KeeWay je pa menda res mal preslab ma sam 18km in kakih 12.5 ali 13 kw.
Pervy Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 no glede plastike se ne sekirat čisto vsak japonec je tudi cel plastičen. poglje wild star, VN, shadow,.... vse plastično. blatniki, pokrovi itdk. od kovine je samo štel, agregat, vzmetenje in prenosi ostalo pa plastika, kromirana ali ne. pa dobro da je, če bi bil pleh bi imel motor 500 kg.
GLADI Objavljeno April 25, 2008 Opozori Objavljeno April 25, 2008 (popravljeno) Ja Pervy. Prav maš plastiko je lažje in ceneje poštimat kod pleh.Jas mam avto c4 pa ma tud vse blatnike plastične tisto malo pleha ka pa ga je je pa tak mehek ko papir. No na motorjih je pa tak ,velik gledam tisto oddajo o sestavljanju čoperjev na discoveriju se mi zdi.Tam so sami pravi materijali vse kromiran pleh.Lepo za videt pa drago ko žafran.Ni mza nas smrtike. Popravljeno April 25, 2008. Popravil GLADI
palomas Objavljeno April 26, 2008 Opozori Objavljeno April 26, 2008 Gladi, trebao bi vidjeti te kromirane limene dijelove nakon proteka izvjesnog broja godina! :worship: Korozija napravi svoje, krom se počne hapuhavati i trusiti s lima, poput piljevine. Na Dicowery-ju svi pokazuju nove i uglancane motore, koji koštaju više desetaka tisuća dolara, neki i preko sto tisuća. Ja se protiv plastike nimalo ne bunim, ako bude potrebe, lakše i jeftinije je nabaviti novi blatobran od plastike, nego od lima...
GLADI Objavljeno April 27, 2008 Opozori Objavljeno April 27, 2008 Gladi, trebao bi vidjeti te kromirane limene dijelove nakon proteka izvjesnog broja godina! :worship: Korozija napravi svoje, krom se počne hapuhavati i trusiti s lima, poput piljevine. Na Dicowery-ju svi pokazuju nove i uglancane motore, koji koštaju više desetaka tisuća dolara, neki i preko sto tisuća. Ja se protiv plastike nimalo ne bunim, ako bude potrebe, lakše i jeftinije je nabaviti novi blatobran od plastike, nego od lima... Ja tudi če kak plastiči del opraskaš i gre ta "krom" dol ga zlahka sam popraviš.Mal pobrusiš pa pobarvaš z sprejem a katerem piše crom.Potem pa še mal laka čez i to je to.
crom Objavljeno Maj 12, 2008 Opozori Objavljeno Maj 12, 2008 A sedaj kdo ve, kako je kaj s tem motociklom? Je dobavljiv pri nas ali ne? Ker na www.hyosung.it je gor. Seveda mi ni potrebno posebej poudarjat, da ga na www.saplex.si ni. A ga ja kdo mogoče uvozil it Italije?
crom Objavljeno Maj 15, 2008 Opozori Objavljeno Maj 15, 2008 Če koga zanima (takole so mi odgovorili iz samplexa): "Žal tega modela zaenkrat nismo uvažali. Zaradi tega ga tudi nismo homologirali za slovensko tržišče. Najverjetneje bo ta model dobavljiv v naslednjem letu. Cena zaenkrat še ni določena. Kupit bi ga bilo možno v kateri od sosednjih držav in nato homologirat pri za to pristojnem podjetju v MB, LJ… Lep pozdrav,"
GLADI Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Po dolgem premisleku in mnogih nasvetih sem se odločil da bom kupil ,če bo vse posreči Kawasakija VN 900Classic ali pa kar pa ne verjamem Hyosunga GV 650.Ni neke velike razlike v ceni.Nekje okrok 500-600€,tako ,da se za to razliko bolsplača Kawa. Zdaj pa samo šparat pa bo.Upam da do maja 2010.
HHV Objavljeno Maj 20, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 Po dolgem premisleku in mnogih nasvetih sem se odločil da bom kupil ,če bo vse posrečiKawasakija VN 900Classic ... Pametno!
GLADI Objavljeno Maj 21, 2008 Opozori Objavljeno Maj 21, 2008 Ja hvala upam da se bomo gdaj srečali na kakem žegnu.
mare1411 Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 no sedaj sem tudi jaz lastnik aquile gv 250. :naughty: :naughty: :naughty: upam da bo vse dobro - kupil pa od starejšega gospoda ki tudi sodeluje po forumih srečno meni in vam
mare1411 Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 našel sem celo service manual!!! če ga kdo rabi, naj mi javi lp
simonsi Objavljeno Julij 29, 2009 Opozori Objavljeno Julij 29, 2009 Ti samo upaj da ga boš čimanj rabil, razen seveda za redno servisiranje.
mare1411 Objavljeno September 10, 2009 Opozori Objavljeno September 10, 2009 ali kdo ve kje kupit naslonjalo za voznika? do sedaaj sem našel samo v ZDA, v evropi pa nič hvala lpm
bmwslo Objavljeno April 2, 2015 Opozori Objavljeno April 2, 2015 Prjatu ima težave z bencinsko črpalko za Agilo 250. Mogoče kakšna ideja, kje rešit in kako rešit težavo . Ali obstaja kak nadomestek ??
MiNa Objavljeno April 2, 2015 Opozori Objavljeno April 2, 2015 (popravljeno) Pogledat na "partList" kodo pa poiščeš ustrezno zamenjavo. Tole je menda to? "klasična" podtlačna črpalka. Lahko,da jo zablokira umazanija iz tanka, preperela podtlačna cevka in še kaj. Če se da, naj jo razstavi in pogleda, če niso blokirane "zaklopke". Popravljeno April 2, 2015. Popravil MiNa
Benson Objavljeno Marec 8, 2019 Opozori Objavljeno Marec 8, 2019 (popravljeno) Zdravo, potrebujem novo električno črpalko za Hyosung Aquila 250GV letnik 2001. Varianta je sicer predelava na to vakumsko ampak je cena..... Poleg črpalke je potrebno menjati še tista kolena pri vplinjaču, da se dobi nastavek za podtlak...? Je kdo nabavljal na Aliexpresu kakšno generično, tako z nizkim pritiskom (okoli 0,2 bara) za klasične vplinjače? Popravljeno Marec 8, 2019. Popravil Benson
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se