Zec Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 Imam že 2 leti Aquilo 250, do sedaj je (bilo) vse b.p., trenutno pa me muči veriga. Pri 8000 km je kot čigumi, zdaj pa razmišljam o zamenjavi, vendar ne z originalom, ampak s kakšno drugo firmo. Tu je že bila debata, da pri Hyosungu delajo po licenci Suzukija - bi lahko potem iskal kakšno Suzukijevo verigo :? Menjat pa moram komplet verigo in zobčenika. Vse ideje dobrodošle! Lp
Leteči Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 Veriga ni tako pogojena z znamko motocikla kot si si ti vse skup zamislil. Imaš kar nekaj proizvajalcev verig (DID, Regina, Renthal, Braking........) greš pač v trgovino si izbereš katerokoli znamko verige in jo dobiš (za katerikoli motor), za večjo izbiro pejd v Louis, HG ali kaj podobnega. Katero verigo boš izbral je tvoja odločitev, jaz ti priporočam DID-ovo verigo in zobčenika, mam z to znamko daleč najboljše izkušnje dosedaj. Nekateri pa so tudi že kupovali verigo na metre, sam ne vem kje bi se to dobilo je pa bilo govora o temu tu na forumu. LP Leteči
ICE_MAN Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 (popravljeno) Prisel je GT 250R Link: http://www.hyosungmotors.com.au/GT250R.html Nekaj slik: Popravljeno December 15, 2005. Popravil ICE_MAN
Thundercat Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 končno razširjena kategorija 250 ccm..... :OK:
BaHa Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 mhm ne zgleda slabo ..... :) :OK:
Dolenc™ Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 Sicer tega še nisem vozu, sem pa tistga brez oklepa, tko da bom napisov kar vem. Mislim, da je agregat isti, V twin 4t, ma pa 27 konjev. Če se da kaj odblokerat ne vem :). Za vozit je kar vredu, kljub temu da ima sam 27 kojnev zelo lepo potegne, sploh do 100(na pospeških pihne vse 2t 125ke), kazalec sam raste. Pol pa mal počasnej naprej, sam s tem da ma tale oklep, bi moglo šopat :). Pozicija sedenja je bla na nakedu zlo komot, pa tud tle se mi zdi da ni nč drugač, je balanca dost nad sedežem, tačke so pa na isti poziciji ko na nakedu. Motlo pa me je prestavlanje čez ler, vsakič ko sem dal iz druge v prvo se mi je zdel kot, da je menjalnik dol padu, pa tank ma zlo "debel", se kar mal čudno počuteš na začetku :). Drgač pa fajn motorček, sploh za mestno vožnjo al pa kakšno tureranje. Naj pa še enkrat dodam, da je to o nakedu, lahko da je kaj drugače na tem, sam po slikah ne zgleda(razen armatura).
Aless Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 Kolk ma to kaj kW :? Drugace pa lep motor!
_ales_ Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 pi*** je lep sam mal bi lah luč sprednjo drgačno dal. kok pa kej cankarjow hočjo za to prdo, pa če je že w slovensterdamu?
Grilzz Objavljeno December 15, 2005 Opozori Objavljeno December 15, 2005 Ne vem. Naked je lepši, ta (vsaj na fotkah) deluje nakako poceni.
ICE_MAN Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 Ne vem. Naked je lepši, ta (vsaj na fotkah) deluje nakako poceni. Poceni??? :eek: Dj mi pa se nastej nekaj 250cc motorjev ki se jih lohk pr ns dubi in ima: Upside down 41mm prednje vilice polno nastavljive --iste kot pri 650cc 2x300mm prva diska --isto kot pri 650cc Plinski zadnji amotizer in se bi se verjetno kaj naslo.....
JMatic Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 Kolk ma to kaj kW :? Drugace pa lep motor! naked letnik 2005 ma na listu 30 konjicov. klik
Grilzz Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 Poceni??? :eek: Dj mi pa se nastej nekaj 250cc motorjev ki se jih lohk pr ns dubi in ima: Upside down 41mm prednje vilice polno nastavljive --iste kot pri 650cc 2x300mm prva diska --isto kot pri 650cc Plinski zadnji amotizer in se bi se verjetno kaj naslo..... No ne bodi tako užaljen. :OK: Še enkrat preberi mojo izjavo in imej v glavi da sem mislil le da mi te plastike delujejo poceni, kar se tiče ostalega nimam nič proti razen le 250ccm mlinčku.
AiC Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 Do 23.12.05 je akcija in košta 799k redna cena je pa 934k.Če mene prašate kar ugodno Sam zej nevem so to cene za GT250 r al GT250 S ker piše nad ceno le Comet GT250.Sam pomoje so tam nekje zato ker GT650 R stane 1.349.000 oz. 1.059.000 (akcija)
JMatic Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 Do 23.12.05 je akcija in košta 799k redna cena je pa 934k.Če mene prašate kar ugodno Sam zej nevem so to cene za GT250 r al GT250 S ker piše nad ceno le Comet GT250.Sam pomoje so tam nekje zato ker GT650 R stane 1.349.000 oz. 1.059.000 (akcija) kje to pise ? ker potem bi ga blo faj kupit...
AiC Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 V reviji Motorist #november Sam maš zlo malo časa če ga hočeš kupt še po zlo nizki ceni.Razn če se za motor odločiš čez noč :) Čeprov tut v redni ceni ni drag :yea1:
BaHa Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 hard ku so tile hyosungi pocen pa tud ni tok slaba masinca ....
Mte :) Objavljeno December 16, 2005 Opozori Objavljeno December 16, 2005 kaj pa orig. gume? so tud na temle tak sranje kt so na GT 125? anyone?
JMatic Objavljeno December 17, 2005 Opozori Objavljeno December 17, 2005 najdu eno stran :> upam da pomaga
AiC Objavljeno December 17, 2005 Opozori Objavljeno December 17, 2005 Une cene ko sem zadnjič omenu za comet gt 250 veljajo za naked verzijo ne za GT250 R,da nebo kšne pomote.Sm prehitr prečikiru :slap: Se oproščam.Hvala za razumevanje :D
Gregc Objavljeno December 18, 2005 Opozori Objavljeno December 18, 2005 Kdo je zastopnik za hyosunga? A obstaja že gt 125 r?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se