Skoči na vsebino

Ducati (splošno+čvek)


hotschko

Priporočene objave

Pozdravljen,

Moj stric ima z Ducatijem 916 SP(letnik 94)prevoženih 61.000 km.

Motor dela k urca,stoške je imel samo z rednim servisi.

lp

Ali mu ni odtrgalo jermena, ker je zamudil interval za 2.000km in je moral narediti malo večji servis kot je redni? Vsaj to se je zgodilo na ducatiju 916 SP katerega ima gospod z Vrhnike...je kar rizičen motor za vzdrževanje...

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore me pa res še zanima na ka naj bom pazljiv pa kje se najbol vid/sliš če je motor bl za šraufat kot pa za furat..... :eek: ) pa če bi še kak trenutni lastnik (navdušenec) teh ducatijev povedu kej bi blo res špica..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Simon Dacar 041-74555 ... ni najcenejši ... pa kljub temu priporočam ... LP

h.

Gašper Smole MOTOGAS s.p. (04) 530 36 00 ;pooblaščen .)

Gašper in Simon sta pa pri nas verejtno edina, ki znata in zmoreta Ducatije pošravfat tako kot treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz priporočam Gašperja.Ima novo delavnico na lancovem pri Radovljici.Pa še drag ni, lani sm dal za servis okol 10 jurckov pa vse mi je pregledu pa mal zategnu jermen itd.....res je fajn poba se vidi da ima svoj s.p. in se bori za stranke.Le tako naprej. :) :) Pa se to je pooblaščen za Ducati in mislim da tudi za Hondo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz priporočam Gašperja.Ima novo delavnico na lancovem pri Radovljici.Pa še drag ni, lani sm dal za servis okol 10 jurckov pa vse mi je pregledu pa mal zategnu jermen itd.....res je fajn poba se vidi da ima svoj s.p. in se bori za stranke.Le tako naprej. :) :) Pa se to je pooblaščen za Ducati in mislim da tudi za Hondo.

Drži. :yes: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa da je toliko dražji servis za ducatije pa jaz ne verjamem. Moj prijatelj je imel 916 ta staro pa je bil super zadovoljen, je z ceste letu dal malo popravit, pol je sam popravu pa je bila kot nova. Sigurno ne bi šel tako z japoncem čez ki samo eno plastikco počiš pa imaš takoj velike stroške

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gsx zavedaj se nečesa, plastika ki je počena oz padena nebo nikoli in še enkrat nikoli enaka kot je bila pred padcem v original stanju, ni ga mačka ki ti popravi da se ne vidi niti najmanj, za kaj takega te spasi edino nakup nove, odvisno pač od vsakega posameznika koliko ti pomenijo detajli in natančnost izdelave na motorju.

Pa še to plasitke za japonce definitivno niso poceni to drži, ampak v primerjavi z italijani so pa še zmeraj poceni. Vprašal malo za foro na kak aprilia servis al pa za dučeta kolk pride ena stranska plastika.(Pri japsih 200-350 eur pri italijanih kar precej več), preverjeno. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gsx zavedaj se nečesa, plastika ki je počena oz padena nebo nikoli in še enkrat nikoli enaka kot je bila pred padcem v original stanju, ni ga mačka ki ti popravi da se ne vidi niti najmanj, za kaj takega te spasi edino nakup nove, odvisno pač od vsakega posameznika koliko ti pomenijo detajli in natančnost izdelave na motorju.

Pa še to plasitke za japonce definitivno niso poceni to drži, ampak v primerjavi z italijani so pa še zmeraj poceni. Vprašal malo za foro na kak aprilia servis al pa za dučeta kolk pride ena stranska plastika.(Pri japsih 200-350 eur pri italijanih kar precej več), preverjeno. .)

Ja, dražje so ker je motorjev manj... Pa ker so že v osnovi dražji... Ampak samo popravilo pa je enako drago/poceni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fanta to se vsekakor strinjam, ampak men deluje ducati bolj tako železni pa je veliko manj popravljat po moje, nič pa iz prve roke tako da sem lahko falil na polni črti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gsx zavedaj se nečesa, plastika ki je počena oz padena nebo nikoli in še enkrat nikoli enaka kot je bila pred padcem v original stanju, ni ga mačka ki ti popravi da se ne vidi niti najmanj

Se kar pošteno motiš. Se da veliko stvari popraviti do pikice natančno, vzame pa veliko časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz priporočam Gašperja.Ima novo delavnico na lancovem pri Radovljici.Pa še drag ni, lani sm dal za servis okol 10 jurckov pa vse mi je pregledu pa mal zategnu jermen itd.....res je fajn poba se vidi da ima svoj s.p. in se bori za stranke.Le tako naprej. :) :) Pa se to je pooblaščen za Ducati in mislim da tudi za Hondo.

tut jest ga priporočam :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja fanta to se vsekakor strinjam, ampak men deluje ducati bolj tako železni pa je veliko manj popravljat po moje, nič pa iz prve roke tako da sem lahko falil na polni črti.

maš pa drugače kaj šraufat. oz.. ti morajo drugi šraufat... :grim pa vedi nekaj, ko že govoriš o železju, da je skrešan cevni okvir skoraj nemogoče popravit... so... think first, then talk :grim .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gsx zavedaj se nečesa, plastika ki je počena oz padena nebo nikoli in še enkrat nikoli enaka kot je bila pred padcem v original stanju, ni ga mačka ki ti popravi da se ne vidi niti najmanj,

Pol pa še nisi sreču pravga mačka .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes bil pri Gasperju na servisu.

Servis na 10000 km, motor jih ima sicer 8400km , menjal vse filtre, olje, svecke plus zategnil jermene pregled zav tekocin in zavor, matral se je se z vodo v tanku ,ki se mi je verjetno cez zimo nabrala , sem se komaj do servisa privleku.Vse skupaj dal 85 eur plus filtre sem sam prinesl sem jih imel se doma.

Men se to ne zdi dovolj, tko da sem ful zadovoljen.Pa se pooblaščen je.

lp. :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pa še nisi sreču pravga mačka .)

Hja morda res ne , a mi ga zaupaš???? .)

Mislil sem predvsem popravilo le ene plastike(še posebej če je kak mat perla lak ala ninja 636 titan) ne barvanje celega motorja, za tako štrihanje jih poznam na kube. .) .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja morda res ne , a mi ga zaupaš???? .)

Mislil sem predvsem popravilo le ene plastike(še posebej če je kak mat perla lak ala ninja 636 titan) ne barvanje celega motorja, za tako štrihanje jih poznam na kube. .) .)

Če boš rabu kr na PM, ker ma dec že tko čez glavo dela in če dam tle gor cifro me bo obesu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupujem S2R, 800. Komentarji lastnikov omenejnega modela so dobrodošli...

Kaj naj rečem. Lep motor, zabaven, udoben, lahek in okreten, odličen na ovinkastih javnih cestah (kjer ne štejejo stotinke sekunde ampak užitek) dober zvok, še posebej s Termignoni-jem. Jst ga ne dam več od hiše. Če si prej vozil hornetko (kot piše v profilu) zagotovo ne boš spregledal navora. Kar se tiče slabih stvari jih jst ne najdem, mogoče kratek hod balanse, česar na cesti itak ne boš opazil. Nekatere moti da se z desno nogo dotikaš zaščite izpuha, ko daš nogo bolj nazaj, samo mene to ne moti.

Pa veliko km z dučetom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

A mogoče kdo ve, če se kje dobi cenik od kataloga Ducati accesories 2007 (razen seveda pri končesjonarjotu) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, če se kje dobi cenik od kataloga Ducati accesories 2007 (razen seveda pri končesjonarjotu) ?

Mislim da bo imel Zupin Motorsport kar nekaj stvari za Dučeje... Pogooglaj malo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, če se kje dobi cenik od kataloga Ducati accesories 2007 (razen seveda pri končesjonarjotu) ?

če te karbon zanima MS Production, Bled

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!