Skoči na vsebino

Poraba bencina motorjev


Gregs

Priporočene objave

gs500 je kr prijazen, meni rata spravit pod 4.5l spravit brez problema ob vsakodnevnih rutinskih furah. Za ga sterat na avtocesti nad 9000 obratov in občasnem vjuganju po regionalnih ovinkih pa nima smisla omenjat.  (s)miles per minute

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piaggio MP3 500, poraba do 4,5l/100km.Vožnja je kombinirana, pomeni v in izven naselja, včasih v dvoje, z hitrejšo in umirjeno vožnjo. Najmanjša poraba do zdaj je bila 4,1l/100km.

Tema je o porabi motorjev :klicaj: :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, motor sem mislil. Saj ne pijem jaz benzina?! :rolleyes:

Mp3 500 je maxiskuter ne motor. Zo je želel povedati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tema je o porabi motorjev :klicaj: :glare:

 

Al ste žleht.

Glih tko rabijo čelado, sam pač izpita ne morjo narest :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če je kdo tako pameten, naj odpre novo temo in definira kateri tipi motornih koles si zaslužijo naziv motor in kateri ne. Po tem takem je samo standardni motor - motor (recimo naked bike) , ostale variante, kot je touring, enduro, čoper, krosač in podobno, pa pač po vašem niso. Zakaj potem drugih različic ne nazivamo pravilno? Aha... ker nismo toliko pametni, saj večina loči moped, motor in skuter. Vsi našteti se tretirajo, kot motorna kolesa, če imajo pravo kubikažo. Ampak bodimo raje primitivni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je res, ampak skuter se neha za moje pojme pr 50 kubikih. :D Ko me pihne model na 500 kubicnem sesalcu se hitr zresnm :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imajo sesalci svoj del foruma naj o tem pišejo tam, ni tako?

Clovek omeni kolko mu troši skuter v temi, kjer ljudje razglabljajo in primerjajo tudi kako ekonomicno vozijo napram avtom pa noben ne dviga glasu, takoj ko se omeni maxiskuter pa je konec sveta ker oni niso dovol dobri za nas. Dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi sesalec, kar ga pomnim je izgledal tako:

slika21336049111heb.jpg

 

Drugače pa sem prvi sesalec kupil, ko sva se z ženo selila v novo stanovanje. Drugega po desetih letih, ko sva se selila v hišo, saj sva prvega pri selitvi uničila. Upam da tretjega en čas ne bom kupoval.

Sam pa tudi spadam med sesalce, moja konzumacija je pa zadnje čase večja glede na potrebe, kar se odraža na regiji nad pasom. To pa korigiram s tekom.

Skratka... toliko o mojih sesalcih. ;)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi sesalec, kar ga pomnim je izgledal tako:

slika21336049111heb.jpg

 

Drugače pa sem prvi sesalec kupil, ko sva se z ženo selila v novo stanovanje. Drugega po desetih letih, ko sva se selila v hišo, saj sva prvega pri selitvi uničila. Upam da tretjega en čas ne bom kupoval.

Sam pa tudi spadam med sesalce, moja konzumacija je pa zadnje čase večja glede na potrebe, kar se odraža na regiji nad pasom. To pa korigiram s tekom.

Skratka... toliko o mojih sesalcih. ;)

waaa tak sesalec mamo tu mi še nekje.. zdej je vrketno na podstrešju in služi kot gnezdišče mišim :D

 

Pa da ne bom preveč off topic, odkar mam nove gume (in jim zaupam) je poraba strmo narastla sedaj je okoli 4.2L/100 

(ko sm meu 5 let stare gume ki so "prišle z motorjem" in nism delu naumnosti je bla poraba okoli 3.5l/100)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha WR250R 2,89 l relacija, 4,00 l gozdne avanture

Kawasaki KLX250S 2,47 l relacija, 3,00 gozdne avanture

Yamaha XT660Z Tenere 3,94 l relacija v dvoje (do sedaj najmanjša poraba)

Gilera Runner (moped) 4,00-4,50 l in ustrezen odstotek olja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha WR250R 2,89 l relacija, 4,00 l gozdne avanture

Kawasaki KLX250S 2,47 l relacija, 3,00 gozdne avanture

Yamaha XT660Z Tenere 3,94 l relacija v dvoje (do sedaj najmanjša poraba)

Gilera Runner (moped) 4,00-4,50 l in ustrezen odstotek olja

Jaz se sploh ne upam naštet svojih motorjev..............takoj bi se kakšen slovencelj najdel in me šimfal,kaj se ven mečem :kva1:

Da pa ne bo vse off topic,najmanjšo porabo smo zabeležili na F650GS 3.7L na 100km(kombinirano) z 800 kubičnim agregatom :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj niso vsi name registrirani, da me davčna ne zaj... :grrr . Tista nizka poraba z F650GS je verjetno solo vožnja. Z Yamaho sva v dvoje tako dosegla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj niso vsi name registrirani, da me davčna ne zaj... :grrr . Tista nizka poraba z F650GS je verjetno solo vožnja. Z Yamaho sva v dvoje tako dosegla.

Tako je solo in ženina roka na ročki za plin :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mat kurja, zgleda ,da sam men tok pijejo. Pod 5.5 še nisem spravil nobenga z 600 ccm. Trenutno honda okoli 6.5 je pa res ,da turistične vožnje skoraj ne pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mat kurja, zgleda ,da sam men tok pijejo. Pod 5.5 še nisem spravil nobenga z 600 ccm. Trenutno honda okoli 6.5 je pa res ,da turistične vožnje skoraj ne pozna.

 

sem bil tudi jaz presenečen... ampak mi jo je že parkrat uspelo tako nizko spravit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamaha Fazer 600 blokirana na 35kw sm naredu 115km z 5 litri.. je bla pa umirjena vožna

Enak motor blokiran nekaj cez 300km z 12-14l povprecne voznje
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mat kurja, zgleda ,da sam men tok pijejo. Pod 5.5 še nisem spravil nobenga z 600 ccm. Trenutno honda okoli 6.5 je pa res ,da turistične vožnje skoraj ne pozna.

cbr fs men ni uspel spravit pod 7 pa če sem še bolj umirjeno peljal. konički hočjo svoje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!