Skoči na vsebino

Dirkališče Novi Marof - Hrvaška


jose

Priporočene objave

@Terminator: Čez Zabok in Orešje sem šel jaz tja in nazaj, s tem da je za tja padal dež, jaz pa supercorso gor :S

pa jeba je ker so skoz naselja :angry:

k sreči sem imel za nazaj družbo danci1973 in gody-ja :OK: , da mi ni blo dolgčas, pa še z bencinom sem bil na 0 :S ker sem rekel da bom tankal v Bizeljskem, tam je bila pa zvečer pumpa že zaprta :BUA:

kar se pa piste tiče sem pa že rekel, na supercorsi ne drži 0, se ni niti segrela (res pa je da ni bil najbolj vroč dan takrat), kaj šele ogrela na delovno temperaturo :BUA:

@jose: ne rečem, kart je na tej pisti definitivno hitrejši, vendar ne daješ realne primerjave, vsak ovinek je pomemben ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere Supercorsa maš gor? Kolk si meu napumpane? Na Marofu sem vozil spredaj 2.3-zadaj 2.4bara Dragon Supercorsa SC3, razen par trzljajev v izrteku na ciljno ravnino so se odlično obnašale (se pravi tudi segrele, je nisi mogu niti slučajno pošlatat :grrr ) res pa je, da je blo takrat v zraku ene 35°C :whistle: pa motor je bil skoraj nonstop na pisti, ker sva ga dva terala brez usmiljenja :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

razen par trzljajev v izrteku na ciljno ravnino so se odlično obnašale [/snapback

Tisti trzljaji so zaradi razrukanga asfalta, če ne greš na knap ob levem robu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi tole zanima.

Vse prbližn isto po kilometrih... cirka 200-220km.

Varjanta A:

Časovno najhitrejša - autobahn - Novo Mesto - mimo Brežic - mejni prehod - autobahn proti Zagrebu in Varaždinu - po Zagrebu proti Varaždinu in enih 15km pred Varaždinom je odcep za Novi Marof. Uglavnem skoz po avtobanu. Po cestnini pa desno nato še en km in dirkališče je na desni strani - ga vidiš - ga ne moreš falit.

Varjanta B:

Lj - Celje po želji - Celje -Ilirska Bistrica, prehod levo pred Ilirsko Bistrico - pol pa Zabuk in Novi Marof. Ne priporočam, slaba cesta ampak turistično ok.

Varjanta C:

Lj-Maribor-Varaždin-Marof.

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No končno sem bil prvič na tem 'dirkališču', pa čeprav sem slabih 30 km stran.

Kot je že Loyo rekel smo malce pozno včeraj prispeli, šele okrog 1800. Zato smo na žalost zgrešili vse, ki ste bili doli.

Kaj naj rečem o progi? Vsaj zame zelo otrujajoča - nic slabega ne mislim s tem, me malce kondicija zajebava. Zakaj? Po prevoženih nekaj krogih so me kar lepo začela zapestja bolet od neprestanega zaviranja. Najprej smo vozili ta daljši krog, nato pa še malce skrajšanega. Tega kot je prikazan na pripeti sliki. Za daljši krog žal nisem zmeril časov. Za ta krajši krog so s gokarti potrebovali 55s. Meni pa je le uspelo izmerit celo dva kroga (si moram drugic kako bolj mirno točko za timer startat izbrat) - 1:10:88 in 1:10:83 - torej kar dva konstantna kroga.

Hitrosti nisem uspel gledat - skratka 2 prestava cel čas.

Vsekakor bo me ST Rauš videl še enkrat.

BTW: Se je Krešimiru kar zasmejalo ko je mojo osebno videl saj mi je lastnik skoraj v sorodu .... no vsaj po priimku, kjer so njemu verjetno, ko se je oženil na hrvaško odstranili črko l na koncu :P.

post-1705-1125054955_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varjanta C:

Lj-Maribor-Varaždin-Marof.

tole varianto pa si zadel :P Še dobro da nisi napisal naj gredo preko Graza .)

Lj- Slovenska Bistrica-Ptuj-Ormož-Središče ob Dravi-druga vas za mejo glejte tablo za Tišino, da ne rabite it skozi Nedelišče-Varaždin-Marof je malce bližje kot če greš skozi Maribor.

Uprabite kakšen route planner. Recimo RAC Route Planner ali pa ViaMichelin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varjanta B:

Lj - Celje po želji - Celje -Ilirska Bistrica, prehod levo pred Ilirsko Bistrico - pol pa Zabuk in Novi Marof. Ne priporočam, slaba cesta ampak turistično ok.

Ej hvala za info. DAm za pir ko se vidva ampak mal moram zbost.Tale je huda!!!!!

Čez Ilirsko ali Slovensko B......?!? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varjanta B:

Lj - Celje po želji - Celje -Ilirska Bistrica, prehod levo pred Ilirsko Bistrico - pol pa Zabuk in Novi Marof. Ne priporočam, slaba cesta ampak turistično ok.

Ej hvala za info. DAm za pir ko se vidva ampak mal moram zbost.Tale je huda!!!!!

Čez Ilirsko ali Slovensko B......?!? :D

Ilirska?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor bo me ST Rauš videl še enkrat.

BTW: Se je Krešimiru kar zasmejalo ko je mojo osebno videl saj mi je lastnik skoraj v sorodu .... no vsaj po priimku, kjer so njemu verjetno, ko se je oženil na hrvaško odstranili črko l na koncu :P.

post-1705-1125054955_thumb.jpg

:OK: vsepovsod smo !

a stari Langerholc pa vas na ptujski kartodrom ne spusti ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ja butl jest :slap: ampak ni ne Ilirska Bistrca ni ne Slovenska Bistrca ampak je Bistrca ob Sotli.

Evo to je to. Saj ni čudno, da sem zamešal če mamo pa 3000 Bistrc u tej naši Slovoland... :slap:

Popravljeno . Popravil Terminator
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No tale pistica je kr kul. Zelo zavita, kar je super za piljenje polaganja na kolen v zelo varnem okolju.  Mal sem bil zadržan glede asfalta, ker se je tlele na forumu govoril, da na drži tok dobr (to verjetno če šponaš tko k dr. red in dr. misty ane asa?) drgač je pa men kr lepo držal. Največjo brzino razviješ po blagem dvojnem levaku - men je uspel 125 ampak baje tahitri letijo 150?!!??  :blink:.

Jaz na začetku te ravnine (takoj iz blagega levega ovinka) imam nekje 135 km/h, potem pa nimam več časa gledat. :)

Tako da se mi zdi 150 km/h za tahitre kar realno.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz na začetku te ravnine (takoj iz blagega levega ovinka) imam nekje 135 km/h, potem pa nimam več časa gledat. :)

Tako da se mi zdi 150 km/h za tahitre kar realno.

D.

Sej nisem reku, da ni realno ampak - uf muda od labuda! Pa tut ti si že kr speeeedy s 135! :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jose tanx muchacos, da si mi bil tour guide prva dva kroga in, da si me mal gledu pa pomagu taprvi dan na pisti kolen razdevičit - :OK:. Drugač pa peleš k avion amapak ti "ukazujem", da greš še dons po nove drsnike ane! :P

:blush: ma mi bo še nerodno O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jose: ne rečem, kart je na tej pisti definitivno hitrejši, vendar ne daješ realne primerjave, vsak ovinek je pomemben ;)

a te mal zeza da je nekdo hitrejši od tebe :P :whistle: ....sicer sem pa to napisal samo tolk informativno ;).... sem vedel da bojo dirkači vihalli nos :lol1:

....sicer je pa včeraj asvalt res lepo 'držal' saj je on s kartom precej gum pustil v ovinkih :) ....saj si zadnjič, ko smo bili tam videl, da sploh nisem prišel dol na koleno, včeraj pa sem po ovinkih drsal tako s kolenom kot s čevljem hkrati :rolleyes: in mi guma ni niti enkrat zdrsnila B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Look at a sportbike and you see studied, purposeful aggression. From the flowing bodywork to the race-inspired seating position to the short, stubby clipons, the message is unmistakable. There is power here, and speed. Wield it as you will.

Given that compelling message, we probably shouldn't be surprised that an entire culture has risen around it; that new converts are assembled every day. And that, as with most cultures, a hierarchy inevitably arises out of the multitude. Unfortunately, for a vocal minority, their place in that pecking order is based on bluster and bravado and denial as much as on skill and talent. It's often the guy who exudes the most hot air, who's most in denial about the risks he takes, who lives the largest-at least in his own fantasies.

You see it every Sunday. Everywhere we sportbike types gather together. Along with the coffee and scrambled eggs and laughter, you'll hear more exaggeration and embellishment and excuses than you can shake a stick at. Everything from how we saved that front-end tuck to why we ended up going wide in that one turn to how come we're not running up front today. We work hard to fashion that golden image of ourselves.

And then there's the track.

The track is many things. Obviously it's fun, like the very best stretch of curvy road imaginable, but without the trees and the traffic and the gravel and the cops, and run over and over again, as if by some miracle. So euphoric that it defies description. A magic place. A legal drug.

But the track is other, more subtle things, as well. It is a teacher and a guide, not just on how to ride better but also serving up lessons in some of the more far-reaching qualities that affect our lives. Thinks like patience and persistence, humility and fortitude. The joy of riding above one's limits. The satisfaction of doing something better than we ever though we could. Mostly, though, I love the track because of the truth I find there.

Riding a modern sportbike on the street is kind of like leaving that supermodel at her door with naught but a goodnight kiss-satisfying certainly, but leaving much to be desired. Yet to hear many street riders talk about it, you'd think they hit the ball out of the park. Some of them actually try

Sportbikes today are so remarkably good, their performance levels so astonishingly high, that one is able to extract only a small fraction of that performance on any public road. Fact is, riding really fast on the street is a whole lot less about skill and talent, and a whole lot more about simply how big a bet one is willing to place on the table. The bet, the stakes, being you, of course.

Which leaves only the track.

Only there can anything approaching the real truth about how good we really are be found. Only there does all the bluster and bravado and exaggeration fall away to a blunt reality, the certain truth of the numbers on the stopwatch.

It's the most honest place I know.

This article originally appeared in the June 2003 issue of Sport Rider.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katere Supercorsa maš gor? Kolk si meu napumpane? Na Marofu sem vozil spredaj 2.3-zadaj 2.4bara Dragon Supercorsa SC3, razen par trzljajev v izrteku na ciljno ravnino so se odlično obnašale (se pravi tudi segrele, je nisi mogu niti slučajno pošlatat  :grrr  ) res pa je, da je blo takrat v zraku ene 35°C :whistle: pa motor je bil skoraj nonstop na pisti, ker sva ga dva terala brez usmiljenja :devil:

SC1 spredaj (2.2), SC2 zadaj (2.0)

napumpane kot na mobikrogu

takrat ko sem jaz vozil je bilo cca 10 °C hladneje, asfalt se je posušil po plohi

očitno bo treba izbrat en vroč dan za vožnjo tam ;)

a te mal zeza da je nekdo hitrejši od tebe  :P  :whistle: ....sicer sem pa to napisal samo tolk informativno  ;)....  sem vedel da bojo dirkači vihalli nos   :lol1:

....sicer je pa včeraj asvalt res lepo 'držal' saj je on s kartom precej gum pustil v ovinkih  :) ....saj si zadnjič, ko smo bili tam videl, da sploh nisem prišel dol na koleno, včeraj pa sem po ovinkih drsal tako s kolenom kot s čevljem hkrati  :rolleyes:  in mi guma ni niti enkrat zdrsnila  B)

hehe, ne, ne zeza me

še vedno pravim da naj zmaga najboljši. Jaz na pisti najbolj uživam če se z nekom preganjam, pa magari za predzadnje mesto. Več nas je v tem boju, lepše je (lep primer je mobikrog prejšnjo soboto :yea2: )

hotel sem sam povedat da primerjaš jabolka in hruške ;)

drugače pa nimam pojma kolk si ti po kolenu vozil, samo vem da je men koleno služilo kot tretja oporna točka s tlemi in ne tako kot ponavadi sam za občutek :alien1:

;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kvazi Nemački,bom probov še v Slo, sam neki me stran heca

Blick auf ein sportbike und Sie sehen studierten, zweckmäßigen

Angriff. Von der flüssigen Karosserie in die Rennen-angespornte

setzende Position zu den kurzen, stämmigen clipons, ist die Anzeige

unmißverständlich. Es gibt Energie hier und Geschwindigkeit. Üben

Sie es aus, wie Sie werden.

Dem unwiderstehliche Anzeige gegeben, sollten wir nicht vermutlich

überrascht sein, daß eine gesamte Kultur um sie gestiegen ist;

dieses werden neue Bekehrte jeden Tag zusammengebaut. Und das, wie mit

den meisten Kulturen, eine Hierarchie entsteht unvermeidlich aus der

Menge heraus. Leider für eine vocal Minorität, basiert ihr Platz in

diesem pecking Auftrag auf Toben und Bravado und Ablehnung soviel wie

auf Fähigkeit und Talent. Es ist häufig der Kerl, der die Heißluft

ausscheidet, die die meisten in der Ablehnung über die Gefahren hat,

die, er nimmt, das lebt groß-an wenigen in seinen eigenen Phantasien.

Sie sehen es jeder Sonntag. Überall erfassen wir sportbike Arten

zusammen. Zusammen mit dem Kaffee und die durcheinandergemischten Eier

und das Gelächter, hören Sie mehr Übertreibung und Verschönerung

und Entschuldigungen, als Sie einen Stock an rütteln können. Alles

von, wie wir speicherten, daß Vorderseiten verstauen Sie zu, warum

wir herauf in diese eine Umdrehung weit gehen wie kommt es

fertigwurden, laufen uns nicht herauf Frontseite heute. Wir arbeiten

stark, um dieses goldene Bild von uns selbst umzuarbeiten.

Und dann gibt es die Schiene.

Die Schiene ist viele Sachen. Offensichtlich ist es Spaß, wie die

sehr beste Ausdehnung der curvy Straße erdenklich, aber ohne die

Bäume und der Verkehr und der Kies und die Spindeln und Durchlauf

über und über wieder, als ob durch irgendein Wunder. So euphorisch,

daß es Beschreibung herausfordert. Ein magischer Platz. Eine

zugelassene Droge.

Aber die Schiene ist andere, subtilere Sachen, außerdem. Es ist ein

Lehrer und ein Führer, nicht gerade auf, wie man besser aber auch

reitet, dienend herauf Lektionen in einigen der weiterreichenden

Qualitäten, die unsere Leben beeinflussen. Denkt wie Geduld und

Ausdauer, Bescheidenheit und Kraft. Die Freude am Reiten über

irgendjemandes Begrenzungen. Die Zufriedenheit des Tuns etwas besser

als wir überhaupt, obwohl wir könnten. Meistens obwohl, ich die

Schiene wegen der Wahrheit ich liebe, finden Sie dort.

Ein modernes sportbike auf die Straße zu reiten ist Art wie des

Lassens dieses supermodel an ihrer Tür mit Naught aber gute Nacht

zweifellos küssen-erfüllen, aber des Lassens gewünscht zu werden

viel. Dennoch, viele Straße Mitfahrer zu hören, über es zu

sprechen, würden Sie denken, daß sie die Kugel aus dem Park heraus

schlugen. Einige von ihnen wirklich Versuch

Sportbikes sind heute, ihre Leistungsniveaus so übeerraschenderweise

stark so bemerkenswert gut, daß man in der LageIST, nur einen kleinen

Bruch dieser Leistung auf jeder allgemeinen Straße zu extrahieren.

Tatsache ist, wirklich schnelles auf die Straße ist zu reiten ein

vollständiges Los weniger über Fähigkeit und Talent und ein

vollständiges Los mehr über einfach, wie groß eine Wette man bereit

ist, auf die Tabelle zu setzen. Die Wette, die Stangen, seiend Sie,

selbstverständlich.

Welches nur die Schiene verläßt.

Nur dort Dose alle, die der realen Wahrheit sich nähert über, wie

gut wir wirklich sind, wird gefunden. Nur tut den ganzen Toben- und

Bravado- und Übertreibungfall weg zu einer stumpfen Wirklichkeit, die

bestimmte Wahrheit der Zahlen auf der Stoppuhr.

Es ist der ehrlichste Platz, den ich kenne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a stari Langerholc pa vas na ptujski kartodrom ne spusti ?!

Hmm. Jaz sem ta teden en dan vozil. Sicer ni bilo nikoga, pa sem se na progo pripeljal kar po travi .) .)

Prvi ovinek je bil malo kritičen, ker je bila guma še umazana, pol pa je šlo :OK:

Drugače je pa ograja zaklenjena :BUA:

Če se ne motim, je pa možno voziti z karti v četrtek, petek in soboto po 16.00 uri

Bi se bilo potrebno zmeniti z lastnikom......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nama s Terminatorjem je včeraj lastnik ponudo, da če hočeva lahko probava malo s karti vozit in to za đabe :) .......samo ni blo več kondicije :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nama s Terminatorjem je včeraj lastnik ponudo, da če hočeva lahko probava malo s karti vozit in to za đabe  :) .......samo ni blo več kondicije  :blush:

priložnost zamujena ne vrne se nobena :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...nama s Terminatorjem je včeraj lastnik ponudo, da če hočeva lahko probava malo s karti vozit in to za đabe  :) .......samo ni blo več kondicije  :blush:

:yes:

Še dons me noge in roke bolijo - starost je bezvezna čednost!

Sicer pa a ni reku, da grejo gokarti sam 90? Eh... Aja po ovinkih tut? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!