Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
... še glede porabe... tudi jaz pri lokalni uporabi motorja + v službo in nazaj NE DOSEGAM manj kot 4 litre, v povprečju okrog 4,2, včasih tudi 4,5... ko govorim o 3,7 l je pa to razmeroma stalna poraba na skupinskih, daljših furah, izletih, neznanih krajih, kjer je razgledovanje pomembnejše od "cestnih užitkov" - se pravi pri lenarjenju v 6. prestavi in hitrostih do 110 km/h.. :rolleyes:

Upam, da se ne razgledujete med vožnjo samo? :unsure:

Objavljeno
ma to je pa ja poceni...jaz sem plačal za servis na 20k - 131,35 €

od tega je bilo zaračunano 3,5 ure dela - 77€

olje Motul (zaračunano 3 l) - 33,51€

oljni filter - 6,20 €

bremz olje 0.5 l - 3,64€

potrošni material( čiščenje verige... ) - 11€

In zračnega filtra ki ga bi naj menjal pri servisu na 20k, ga niti nisem...ni še bil tak kritično umazan.

in pol jaz lahko rečem da je servis nesramno DRAG :D

Sedaj na nekje 25k pa me še čaka menjava verige in zobnikov, zračnega filtra ter bremz ploščic :D spet kakih 200 - 300 € :D

pri 25k menjava verige in verižnikov?

na mojem je čez 32k, pa o tem še ni govora, niti nimam do konca zategnjene, niti niso vreižniki obrabljeni (vidno)

Objavljeno
na naslednjem bo pa baje treba še zračni filter, o verigi še ni bilo govora... :unsure:

pr tako nizki porabi je po mojem pr tebi veriga dobra za 100.000 km, zračni filter pa tut za ene 30.000 vsaj ... k maš tok pičlo porabo, da tut lufta ful manj "ponucaš" ..

Objavljeno
2 l olja sem pa sabo prinesu - je ostal kolegu, ko je delal servis na BMW LT km/h.. :rolleyes:

a gre tebi samo 2l olja v mašino?

Objavljeno
a gre tebi samo 2l olja v mašino?

...ne vem točno, niti se s tem ne obremenjujem ...mislim da če je zadeva popolnoma prazna z menjavo filtra gre okrog 2,7 l, kolk je blo pa v 5 literski kanti od LTja pa nisem meril, ga je še pa kak deci za dolivat ostal, čeprav še ni blo do sedaj ene potrebe... :rolleyes:

Objavljeno

Prav zanimivo kako se nekateri obremenjujejo z drugimi, očitno je to pri motoristih še večji kompleks kot drugače.

Ne vem tudi zakaj imajo nekateri tu probleme, če med seboj izmenjujemo izkušnje lastniki modelov er-6, ki z ničemer ne prispevajo k debati, razen z nekimi neumnimi opazkami.

Objavljeno

Danes sem imel malo časa in no, dajem še par nasvetov kako priklopiti navigacijo Garmin na omenjeni motor.

1.

V kolikor potrebuješ električno napajanje iz akumolatorja, je potrebno dokupiti naslednji kabel.

http://www.mobile-navigation.de/de/stromda...nmea-p-663.html

Kabel je primeren za vse Garmin naprave, ki imajo napajanje tudi preko mini USBja, vsi Nuvi modeli, Oregon/Colorado itd.. Za Zumota ne vem, ampak tam dobiš tak zraven kabel.

Kabel se da lepo speljati brez kakršnihkoli posegov z orodjem, ob tanku do akumolatorja pod sedežem. Kabel je seveda odporen na vročino. Na koncu ima seveda rdečo (+dodatna varovalka) in črno žico, ki ju preprosto priviješ na akumulator. Malo odviješ vijak za +- pol in žici pritakneš zraven.

p5305711.jpg

črna in rdeča žica, easy...

p5305712.jpg

ker je irignal kabel malo daljši, višek zviješ in skriješ v luknjo (zapiralo sedeža).

p5305713.jpg

Tako pa izgleda, ko kabel pokuka ven izpod tanka. Zaradi široke ploščice z napisom Garmin, ki se ob napeljavi lahko kje zatakne, je kabel lažje speljati od tanka proti akumulatorju. Malo gibčnih prstov in to je to.

p5305714.jpg

in priklopljen kabel na Oregonu.

2.

Ker sem imel doma pri roki še model 765 (širok zaslon) sem tudi tega preizkusil in deluje normalno. Vendar pa je naprava malenkost preširoka za bilanco in se bilance že dotika. Kakšen model serije 2xx bi bil ravno pravšnji (nisem ga imel pri roki, bom pa probal).

p5305716.jpg

nosilec modela 765

p5305717.jpg

p5305718.jpg

naprava ob vklopu javi "napako", ker išče tmc sprejemnik, ki je drugače integriran v kabel za avto (cigaretna vtičnica).

p5305719.jpgp5305720.jpgp5305721.jpg

par slikic kako izgleda montiran 765.

p5305722.jpgp5305724.jpg

no na tej sliki pa se vidi, da je model 765 kar velik in se dotika bilance pri tem načinu vpetja.

p5305725.jpg

Objavljeno

...mal jebe je verjetno edino ko želiš zasukat ali izvlečt ključ... :alien1:

Objavljeno (popravljeno)
pri 25k menjava verige in verižnikov?

na mojem je čez 32k, pa o tem še ni govora, niti nimam do konca zategnjene, niti niso vreižniki obrabljeni (vidno)

Žena je imela Kawasakija ER-5 z njim je prevozila več kot 30K kil. in je bila veriga in verižniki še vedno popolnoma nepoškodovani.Zdaj vozi ER-6-N in vem da bo z verigo in verižniki naradila najmanj 40 K kil. je pa res,da mažem verigo po vsakem tankanju ali celo po vsaki vožnji.Čistim je je nikoli razen morda enkrat letno predno ga dam na zimovanje kar z toplovodo-kirher ca 60stopinj!!!

Ps: kdor maže ta vozi. :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
i.Čistim je je nikoli razen morda enkrat letno predno ga dam na zimovanje kar z toplovodo-kirher ca 60stopinj!!!

Ps: kdor maže ta vozi. :whistle:

... :unsure: jaz jo pa čistim cca. vsakih 1000, gotovo pa pogosteje kot 1x na mesec, mažem pa na cca 500... Čistim jo kar s sprejem in krpo, nekih krtač ne uporabljam... ...a so ti spreji v redu? Ponavadi vzamem kar procyclov komplet čistilo+mazivo, nazadnje je blo zraven še čistilo za bremze - ne vem kaj bi z njim počel (kaj se sploh pri bremzah puca?), se mi pa zdi po vonju in učinku enak kot čistilo za verigo?

:unsure:

Objavljeno
... :unsure: jaz jo pa čistim cca. vsakih 1000, gotovo pa pogosteje kot 1x na mesec, mažem pa na cca 500... Čistim jo kar s sprejem in krpo, nekih krtač ne uporabljam... ...a so ti spreji v redu? Ponavadi vzamem kar procyclov komplet čistilo+mazivo, nazadnje je blo zraven še čistilo za bremze - ne vem kaj bi z njim počel (kaj se sploh pri bremzah puca?), se mi pa zdi po vonju in učinku enak kot čistilo za verigo?

:unsure:

Toliko dela z verigo, pa bo zdržala le 25000+ km?

Na mojmu sem dobil že "rabljen" verižni set. Opremil sem zadevo z "mazačem" in je veriga pri meni naredila 30kkm, po besedah prejšnjega lastnika 10kkm pri njem, pa bo letos zagotovo še držala.

Se pravi bo set zdržal 50kkm+ , pa če jo že očistim jo z nafto, ki je "sporna" za takšno uporabo, pa še to 1x, po potrebi 2x na sezono.

Mazač works! :naughty:

Objavljeno
da mažem verigo po vsakem tankanju ali celo po vsaki vožnji.

Če bi vsaj reku "po vsaki vožnji ali celo vsakem tankanju ..."

Objavljeno

Jaz tudi nekje na 1000 mažem, pred tem pa očistim z wd40 in krpo.

Tako je tudi mehanik predlagal.

Tisto avtomatsko mazanje pa zame ne pride v poštev, ni ničemur podobno, pa še rezervoar moraš nekam montirat.

Saj to je potrošni material, se pač menja ko je potrebno.

Objavljeno
Žena je imela Kawasakija ER-5 z njim je prevozila več kot 30K kil. in je bila veriga in verižniki še vedno popolnoma nepoškodovani.Zdaj vozi ER-6-N in vem da bo z verigo in verižniki naradila najmanj 40 K kil. je pa res,da mažem verigo po vsakem tankanju ali celo po vsaki vožnji.Čistim je je nikoli razen morda enkrat letno predno ga dam na zimovanje kar z toplovodo-kirher ca 60stopinj!!!

Ps: kdor maže ta vozi. :whistle:

No evo končno en pameten! O-RING, XRING IN PODOBNIH, SE NIKOLI NE ČISTI!!! Ko ti prizvajalec verig proda svoj sprej za verigo in ti zraven še veselo podari čistilo, je popolnoma enako, kot da bi ti v drevesnici poleg mladega dreveščka podarili še kanglico strupa ali pa žago...

Včasih so se nezaprte verige res snele z motorja in kuhale v masti. Vedet je treba, da ko se bo veriga segrela in z njo vsa mast, bo najprej odletel najbolj kompakten delček - smet, kamenček... Če verigo operemo s čistilom, bomo iz valjev, predvsem pa iz delov pod tesnili spravili vso mast, ki bo odtekla s čistilom, nova je ne bo nadomestila če je veriga hladna, čistilo pa relativno gosto... Čistila so čisto navaden trik proizvajalcev, da ti 3x hitreje prodajo novo verigo!

Tako kot je napisal spoštovani kolega Brumer: Kdor maže ta vozi. Dodam še sam: Kdor pere, je magnat!

Objavljeno
Tako kot je napisal spoštovani kolega Brumer: Kdor maže ta vozi. Dodam še sam: Kdor pere, je magnat!

Ali pa Ferek :-)

Objavljeno
Ali pa Ferek :-)

...če tole debato prav razumem - naj neham pucat verigo... oziroma jo naj spucam zgolj enkrat do dvakrat na sezono? ...Vmes pa samo mazat? :unsure:

...Jaz bom tole mal z rezervo vzel. :blink: .. ko pridem s kakšne bolj prašno-makedamske fure je veriga kot bi jo "ometal" in sprej nekako dobro spuca... verjetno je pa res, da "razžere" še kaj drugega (poleg) umazanjie zraven... :hmm:

Objavljeno

ma kaj vi res nimate nič bolj pametnega počet, kot pa se kregat o porabi in mazanju verige? :headbang:

Objavljeno
ma kaj vi res nimate nič bolj pametnega počet, kot pa se kregat o porabi in mazanju verige? :headbang:

ma kaj ti res nimaš nič bolj pametnega počet, kot pa se repenčit o tipih, ki se menijo o porabi in mazanju verige? :headbang:

Objavljeno
Ali pa Ferek :-)

No ja, no ja... Vsi ti gospodje so čist v redu ljudje, nekdo bo fereka označil za posebneža, ker je iz motocikla naredil diskoteko na dveh kolesih, spret drugi ne bo prenašal brumerja, ker gospod piše zelo temperamentno in se bo njegova dobrohotna pomoč, široko tehnično znanje in veliko srce skrilo pred temperamentom, nekdo tretji bo v mashini videl totalnega cinika, kljub temu, da ne bi niti mravlje pohodil, ker mu to prepovedujejo njegovi nazori, kaj si šele mislijo potem o meni???? :whistle: :naughty: Naštete sem dal samo za primer, vsekakor bi bil forum brez njih siromašen, marsikdo med nami pa bi imel manj idej, kaj bi še lahko spremenil na svojem motorju, d a bi mu bolj ustrezal...

Ferek sploh ne prat, samo mazat!!!!!

Objavljeno
diskoteko na dveh kolesih,

Ferek sploh ne prat, samo mazat!!!!!

Narodnjaško diskoteko - s frajtonarco, Avseniki in Slaki - da ne bo pomote :naughty:

PRAL BOM PA redkeje... OK? :rolleyes:

Objavljeno

Danes sem zmeril porabo na N modelu (malo avtoceste tudi) pri srednji vožnji (ne predivje) in pride na 4.6l.

Objavljeno
Danes sem zmeril porabo na N modelu (malo avtoceste tudi) pri srednji vožnji (ne predivje) in pride na 4.6l.

Potem je moja žena z ER-6-N(650ccm) divjak porabo ima kar vedno ca 5 l +meni pa z enako hitrostjo in enako prevoženimi kilometri moj BMW K z 1157 ccm porabi 5,5 do max.6 l :whistle:

Objavljeno
Potem je moja žena z ER-6-N(650ccm) divjak porabo ima kar vedno ca 5 l +meni pa z enako hitrostjo in enako prevoženimi kilometri moj BMW K z 1157 ccm porabi 5,5 do max.6 l :whistle:

ženi reč da er-6 nima sam tri prestave :whistle:

Objavljeno

V Dravogradu sem nalil, nato pa do Mbja pod 100 ni padlo, po avtocesti proti lj kasneje pa do 160. Skratka povsem solidna fura, na trenutke je blo kar pestro.

Mogoče nov model N manj pije :) al pa tvoja žena res predivje "vozi".

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!