ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 ... še glede porabe... tudi jaz pri lokalni uporabi motorja + v službo in nazaj NE DOSEGAM manj kot 4 litre, v povprečju okrog 4,2, včasih tudi 4,5... ko govorim o 3,7 l je pa to razmeroma stalna poraba na skupinskih, daljših furah, izletih, neznanih krajih, kjer je razgledovanje pomembnejše od "cestnih užitkov" - se pravi pri lenarjenju v 6. prestavi in hitrostih do 110 km/h.. Upam, da se ne razgledujete med vožnjo samo? :unsure: maco47 1
yack_ass Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 ma to je pa ja poceni...jaz sem plačal za servis na 20k - 131,35 € od tega je bilo zaračunano 3,5 ure dela - 77€ olje Motul (zaračunano 3 l) - 33,51€ oljni filter - 6,20 € bremz olje 0.5 l - 3,64€ potrošni material( čiščenje verige... ) - 11€ In zračnega filtra ki ga bi naj menjal pri servisu na 20k, ga niti nisem...ni še bil tak kritično umazan. in pol jaz lahko rečem da je servis nesramno DRAG Sedaj na nekje 25k pa me še čaka menjava verige in zobnikov, zračnega filtra ter bremz ploščic spet kakih 200 - 300 € pri 25k menjava verige in verižnikov? na mojem je čez 32k, pa o tem še ni govora, niti nimam do konca zategnjene, niti niso vreižniki obrabljeni (vidno)
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 na naslednjem bo pa baje treba še zračni filter, o verigi še ni bilo govora... :unsure: pr tako nizki porabi je po mojem pr tebi veriga dobra za 100.000 km, zračni filter pa tut za ene 30.000 vsaj ... k maš tok pičlo porabo, da tut lufta ful manj "ponucaš" .. maco47 1
simonsi Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 2 l olja sem pa sabo prinesu - je ostal kolegu, ko je delal servis na BMW LT km/h.. a gre tebi samo 2l olja v mašino?
ferek Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 a gre tebi samo 2l olja v mašino? ...ne vem točno, niti se s tem ne obremenjujem ...mislim da če je zadeva popolnoma prazna z menjavo filtra gre okrog 2,7 l, kolk je blo pa v 5 literski kanti od LTja pa nisem meril, ga je še pa kak deci za dolivat ostal, čeprav še ni blo do sedaj ene potrebe...
Snečer Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 Prav zanimivo kako se nekateri obremenjujejo z drugimi, očitno je to pri motoristih še večji kompleks kot drugače. Ne vem tudi zakaj imajo nekateri tu probleme, če med seboj izmenjujemo izkušnje lastniki modelov er-6, ki z ničemer ne prispevajo k debati, razen z nekimi neumnimi opazkami. maco47 1
Snečer Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 Danes sem imel malo časa in no, dajem še par nasvetov kako priklopiti navigacijo Garmin na omenjeni motor. 1. V kolikor potrebuješ električno napajanje iz akumolatorja, je potrebno dokupiti naslednji kabel. http://www.mobile-navigation.de/de/stromda...nmea-p-663.html Kabel je primeren za vse Garmin naprave, ki imajo napajanje tudi preko mini USBja, vsi Nuvi modeli, Oregon/Colorado itd.. Za Zumota ne vem, ampak tam dobiš tak zraven kabel. Kabel se da lepo speljati brez kakršnihkoli posegov z orodjem, ob tanku do akumolatorja pod sedežem. Kabel je seveda odporen na vročino. Na koncu ima seveda rdečo (+dodatna varovalka) in črno žico, ki ju preprosto priviješ na akumulator. Malo odviješ vijak za +- pol in žici pritakneš zraven. črna in rdeča žica, easy... ker je irignal kabel malo daljši, višek zviješ in skriješ v luknjo (zapiralo sedeža). Tako pa izgleda, ko kabel pokuka ven izpod tanka. Zaradi široke ploščice z napisom Garmin, ki se ob napeljavi lahko kje zatakne, je kabel lažje speljati od tanka proti akumulatorju. Malo gibčnih prstov in to je to. in priklopljen kabel na Oregonu. 2. Ker sem imel doma pri roki še model 765 (širok zaslon) sem tudi tega preizkusil in deluje normalno. Vendar pa je naprava malenkost preširoka za bilanco in se bilance že dotika. Kakšen model serije 2xx bi bil ravno pravšnji (nisem ga imel pri roki, bom pa probal). nosilec modela 765 naprava ob vklopu javi "napako", ker išče tmc sprejemnik, ki je drugače integriran v kabel za avto (cigaretna vtičnica). par slikic kako izgleda montiran 765. no na tej sliki pa se vidi, da je model 765 kar velik in se dotika bilance pri tem načinu vpetja. maco47 1
Snečer Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 Še slike osvnovnega modela 205. maco47 1
ferek Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 ...mal jebe je verjetno edino ko želiš zasukat ali izvlečt ključ...
Guest Brumer Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 (popravljeno) pri 25k menjava verige in verižnikov? na mojem je čez 32k, pa o tem še ni govora, niti nimam do konca zategnjene, niti niso vreižniki obrabljeni (vidno) Žena je imela Kawasakija ER-5 z njim je prevozila več kot 30K kil. in je bila veriga in verižniki še vedno popolnoma nepoškodovani.Zdaj vozi ER-6-N in vem da bo z verigo in verižniki naradila najmanj 40 K kil. je pa res,da mažem verigo po vsakem tankanju ali celo po vsaki vožnji.Čistim je je nikoli razen morda enkrat letno predno ga dam na zimovanje kar z toplovodo-kirher ca 60stopinj!!! Ps: kdor maže ta vozi. Popravljeno Maj 30, 2009. Popravil Brumer maco47 1
ferek Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 i.Čistim je je nikoli razen morda enkrat letno predno ga dam na zimovanje kar z toplovodo-kirher ca 60stopinj!!! Ps: kdor maže ta vozi. ... :unsure: jaz jo pa čistim cca. vsakih 1000, gotovo pa pogosteje kot 1x na mesec, mažem pa na cca 500... Čistim jo kar s sprejem in krpo, nekih krtač ne uporabljam... ...a so ti spreji v redu? Ponavadi vzamem kar procyclov komplet čistilo+mazivo, nazadnje je blo zraven še čistilo za bremze - ne vem kaj bi z njim počel (kaj se sploh pri bremzah puca?), se mi pa zdi po vonju in učinku enak kot čistilo za verigo? :unsure:
no_name Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 ... :unsure: jaz jo pa čistim cca. vsakih 1000, gotovo pa pogosteje kot 1x na mesec, mažem pa na cca 500... Čistim jo kar s sprejem in krpo, nekih krtač ne uporabljam... ...a so ti spreji v redu? Ponavadi vzamem kar procyclov komplet čistilo+mazivo, nazadnje je blo zraven še čistilo za bremze - ne vem kaj bi z njim počel (kaj se sploh pri bremzah puca?), se mi pa zdi po vonju in učinku enak kot čistilo za verigo? :unsure: Toliko dela z verigo, pa bo zdržala le 25000+ km? Na mojmu sem dobil že "rabljen" verižni set. Opremil sem zadevo z "mazačem" in je veriga pri meni naredila 30kkm, po besedah prejšnjega lastnika 10kkm pri njem, pa bo letos zagotovo še držala. Se pravi bo set zdržal 50kkm+ , pa če jo že očistim jo z nafto, ki je "sporna" za takšno uporabo, pa še to 1x, po potrebi 2x na sezono. Mazač works! :naughty:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 da mažem verigo po vsakem tankanju ali celo po vsaki vožnji. Če bi vsaj reku "po vsaki vožnji ali celo vsakem tankanju ..." maco47 1
Snečer Objavljeno Maj 30, 2009 Opozori Objavljeno Maj 30, 2009 Jaz tudi nekje na 1000 mažem, pred tem pa očistim z wd40 in krpo. Tako je tudi mehanik predlagal. Tisto avtomatsko mazanje pa zame ne pride v poštev, ni ničemur podobno, pa še rezervoar moraš nekam montirat. Saj to je potrošni material, se pač menja ko je potrebno. maco47 1
SF Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Žena je imela Kawasakija ER-5 z njim je prevozila več kot 30K kil. in je bila veriga in verižniki še vedno popolnoma nepoškodovani.Zdaj vozi ER-6-N in vem da bo z verigo in verižniki naradila najmanj 40 K kil. je pa res,da mažem verigo po vsakem tankanju ali celo po vsaki vožnji.Čistim je je nikoli razen morda enkrat letno predno ga dam na zimovanje kar z toplovodo-kirher ca 60stopinj!!! Ps: kdor maže ta vozi. No evo končno en pameten! O-RING, XRING IN PODOBNIH, SE NIKOLI NE ČISTI!!! Ko ti prizvajalec verig proda svoj sprej za verigo in ti zraven še veselo podari čistilo, je popolnoma enako, kot da bi ti v drevesnici poleg mladega dreveščka podarili še kanglico strupa ali pa žago... Včasih so se nezaprte verige res snele z motorja in kuhale v masti. Vedet je treba, da ko se bo veriga segrela in z njo vsa mast, bo najprej odletel najbolj kompakten delček - smet, kamenček... Če verigo operemo s čistilom, bomo iz valjev, predvsem pa iz delov pod tesnili spravili vso mast, ki bo odtekla s čistilom, nova je ne bo nadomestila če je veriga hladna, čistilo pa relativno gosto... Čistila so čisto navaden trik proizvajalcev, da ti 3x hitreje prodajo novo verigo! Tako kot je napisal spoštovani kolega Brumer: Kdor maže ta vozi. Dodam še sam: Kdor pere, je magnat!
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Tako kot je napisal spoštovani kolega Brumer: Kdor maže ta vozi. Dodam še sam: Kdor pere, je magnat! Ali pa Ferek :-) maco47 1
ferek Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Ali pa Ferek :-) ...če tole debato prav razumem - naj neham pucat verigo... oziroma jo naj spucam zgolj enkrat do dvakrat na sezono? ...Vmes pa samo mazat? :unsure: ...Jaz bom tole mal z rezervo vzel. :blink: .. ko pridem s kakšne bolj prašno-makedamske fure je veriga kot bi jo "ometal" in sprej nekako dobro spuca... verjetno je pa res, da "razžere" še kaj drugega (poleg) umazanjie zraven...
rosse20 Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 ma kaj vi res nimate nič bolj pametnega počet, kot pa se kregat o porabi in mazanju verige?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 ma kaj vi res nimate nič bolj pametnega počet, kot pa se kregat o porabi in mazanju verige? ma kaj ti res nimaš nič bolj pametnega počet, kot pa se repenčit o tipih, ki se menijo o porabi in mazanju verige? maco47 1
SF Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Ali pa Ferek :-) No ja, no ja... Vsi ti gospodje so čist v redu ljudje, nekdo bo fereka označil za posebneža, ker je iz motocikla naredil diskoteko na dveh kolesih, spret drugi ne bo prenašal brumerja, ker gospod piše zelo temperamentno in se bo njegova dobrohotna pomoč, široko tehnično znanje in veliko srce skrilo pred temperamentom, nekdo tretji bo v mashini videl totalnega cinika, kljub temu, da ne bi niti mravlje pohodil, ker mu to prepovedujejo njegovi nazori, kaj si šele mislijo potem o meni???? :naughty: Naštete sem dal samo za primer, vsekakor bi bil forum brez njih siromašen, marsikdo med nami pa bi imel manj idej, kaj bi še lahko spremenil na svojem motorju, d a bi mu bolj ustrezal... Ferek sploh ne prat, samo mazat!!!!!
ferek Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 diskoteko na dveh kolesih, Ferek sploh ne prat, samo mazat!!!!! Narodnjaško diskoteko - s frajtonarco, Avseniki in Slaki - da ne bo pomote :naughty: PRAL BOM PA redkeje... OK?
Snečer Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Danes sem zmeril porabo na N modelu (malo avtoceste tudi) pri srednji vožnji (ne predivje) in pride na 4.6l. maco47 1
Guest Brumer Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Danes sem zmeril porabo na N modelu (malo avtoceste tudi) pri srednji vožnji (ne predivje) in pride na 4.6l. Potem je moja žena z ER-6-N(650ccm) divjak porabo ima kar vedno ca 5 l +meni pa z enako hitrostjo in enako prevoženimi kilometri moj BMW K z 1157 ccm porabi 5,5 do max.6 l maco47 1
biker77 Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 Potem je moja žena z ER-6-N(650ccm) divjak porabo ima kar vedno ca 5 l +meni pa z enako hitrostjo in enako prevoženimi kilometri moj BMW K z 1157 ccm porabi 5,5 do max.6 l ženi reč da er-6 nima sam tri prestave
Snečer Objavljeno Maj 31, 2009 Opozori Objavljeno Maj 31, 2009 V Dravogradu sem nalil, nato pa do Mbja pod 100 ni padlo, po avtocesti proti lj kasneje pa do 160. Skratka povsem solidna fura, na trenutke je blo kar pestro. Mogoče nov model N manj pije al pa tvoja žena res predivje "vozi". maco47 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se