Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

...oba pozabljata na faktor, ki se mu reče zračni upor in kar pripomore k porabi...

Brumnove gospe sicer ne poznam, če pa je malo obilnejša se pa lahko tudi tukaj pozna :kva1: ...

...itak se pa ženske malo bol zravnano držijo... tak da... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisen prišel pod ca 6 l + ampak jaz vozim in nedelam napoto drugim (drena)

...Tale motor ma pa res srečo, da si nek mehanik... tole 6+ nima z drenom nobene veze... Men je ratal SAMO ENKRAT ko se je mudilo: AC Koper-Celje, kjer se je dalo nad 180, tut do 220, pa je spil 5,7 in zdelo se mi je da več sploh ni možno!... se mi zdi, da že prav brezglavo norim po navadnih magistralkah če pridem na 4,5... :unsure:

6+l bi jaz mogoče videl zgolj na kakem Grobniku 1.,2.,3., GAS NA RDEČO... PA PREMZAT na ful pa spet... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Dravogradu sem nalil, nato pa do Mbja pod 100 ni padlo, po avtocesti proti lj kasneje pa do 160. Skratka povsem solidna fura, na trenutke je blo kar pestro.

Mogoče nov model N manj pije :) al pa tvoja žena res predivje "vozi".

:eek: Od Dravograda do Maribora imaš ene 15 naselij... :nono:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6+l bi jaz mogoče videl zgolj na kakem Grobniku 1.,2.,3., GAS NA RDEČO... PA PREMZAT na ful pa spet... :evilgrin:

a gre sploh 130kmh s tretjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a gre sploh 130kmh s tretjo?

Ccc, v tretji pri 8500 obratih - skoraj na štandgasu... :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam tud tako porabo kot Ferek, sam midva se s punco skup vozva gor... Naredim okoli 300 km...

Če grem sam pa naredim bistveno manj, ker ga rad tud prtisnem.. Do sedaj sem ugotovil, da z neko dinamično vožnjo

naredim okoli 250km, če grem s kolegom ki ima čoperja pa okoli 310 km :naughty:

Fajn motor ni kej... In tud če mi kdo reče da je za babe, hja pa nej bo... Men je tole čist kul, za vsakodnevno

uporabo kot je pa že marsikdo tukaj potrdil je pa tud za daljše ture primeren...

Ketne ne pucam nikoli, jo pa mažem pač po potrebi (nič specifično po kolkih kilometrih)...

Zaenkrat nimam nobenga problema razn moti me ker tista plastika mal škriplje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Tale motor ma pa res srečo, da si nek mehanik... tole 6+ nima z drenom nobene veze... Men je ratal SAMO ENKRAT ko se je mudilo: AC Koper-Celje, kjer se je dalo nad 180, tut do 220, pa je spil 5,7 in zdelo se mi je da več sploh ni možno!... se mi zdi, da že prav brezglavo norim po navadnih magistralkah če pridem na 4,5... :unsure:

6+l bi jaz mogoče videl zgolj na kakem Grobniku 1.,2.,3., GAS NA RDEČO... PA PREMZAT na ful pa spet... :evilgrin:

Ok, zdaj te pa lepo prosim, da nehaj nabijat ... jaz pa obljubim, da si bom nekje sposodil ta čudežni mlinček in zbral ekipo prič, pa da potrdimo, da ima porabo povsem 'normalno' ... ker tole je že malo sick. Kot Čurijeva FZ6, ki je letela 276 km/h ... pa še je mel mal lufta na gasu ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če so kakšne večje spremembe med 2007, 2008 in 2009 pri ER6-F ?

Gledamo za nakup enega, pa letnik 2008 (stara zaloga) so cca. 5100, , letnik 2009 so 6300€, rabljeni 2007 pa so 4200€.

Vsi brez ABSa.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponosno si lastim rabljenega ER-6N, pa me zanima če sami menjate olje in filter?

Kakšno olje točite?

Kje kupiti filter?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponosno si lastim rabljenega ER-6N, pa me zanima če sami menjate olje in filter?

:yes:

Kakšno olje točite?

Hein Gericke sintetično 10W-50

Kje kupiti filter?

Original na Kawasaki servisu...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če so kakšne večje spremembe med 2007, 2008 in 2009 pri ER6-F ?

Gledamo za nakup enega, pa letnik 2008 (stara zaloga) so cca. 5100, , letnik 2009 so 6300€, rabljeni 2007 pa so 4200€.

Vsi brez ABSa.

lp

če že druga ne, je v obliki razlika med 2008 in 2009. za druga jaz ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponosno si lastim rabljenega ER-6N, pa me zanima če sami menjate olje in filter?

Kakšno olje točite?

Kje kupiti filter?

LP

glede olja:

Na servisu Kawasaki mi je vlil Castrol gps power1 10-40w (2l, malo sem še sam dotočil, ker gre okoli 2.4 not, da ni čisto na spodnji črtici).

To olje se dobi se tudi pri Lujzu.

10-40w je običajno olje za ta motor, ostale variante so za ekstremno hladne vožnje ali ekstremno tople.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če so kakšne večje spremembe med 2007, 2008 in 2009 pri ER6-F ?

Gledamo za nakup enega, pa letnik 2008 (stara zaloga) so cca. 5100, , letnik 2009 so 6300€, rabljeni 2007 pa so 4200€.

Vsi brez ABSa.

lp

Nekaj vizualno (ogledala, luč spredaj zadaj, armaturka itd.). Boljša vetrna zaščita za kolena, zadnji blatnik, boljše gume (to tak se menja slej ko prej), nekaj sprememb pri delovanju motorja, manj vibracij itd., nekaj sprememb na okvirju, dodatna teža! (dobih 20kg po papirjih) heh, neznano kje dodano.

Nekih bistvenih sprememb ni, gre bolj za popravke, ki so se pokazali preko uporabe starega modela.

Potem že daš jurja poleg in kupiš staro zalogo, kot pa "zdrsanega", za katerega ne veš kaj se je z njim dogajalo. Na novega lahko dobiš z odplačilom 4 leta garancije, se splača.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo koliko uporabnikov se vključuje debato, ki si lastijo "konkurenčne" in najbrž precej dražje mopede. Le kaj bi to lahko bilo :)

Evo ene slike, da se malo razvedrijo.

31052009175.jpg

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi brez ABSa.

lp

kupi z ABS! Je vredno! ...Tisto kar je stara zaloga je SAMO na račun tega, KER JIH prej niso uspeli prodat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponosno si lastim rabljenega ER-6N, ...

:worship::OK::worship:

:yes:

Hein Gericke sintetično 10W-50

Original na Kawasaki servisu...

D.

Moj Kwak ti je neizmerno hvaležen!

:worship::friend2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
A se da kaj narest, da bi bil sedež ER-6N prijaznejši za mojo zadnjico?

UTRDI JO! Moj predlog: 3 dni - enih 1600 km... PA BO! :evilgrin: :evilgrin:

Sicer pa sam, na daljših turah uporabljam "podlogo - poušter iz ovčke" - bom prilimal eno sliko, ko jo najdem...

OLJE? Jaz vseskozi uporabljam polsintetiko (do sedaj Shell, Procycle, Castrol....), nisem opazil nobenih razlik... Filter je na original servisu čist solidno poceni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel predvčerajšnjem do Louisa, pa se ni kaj velik utrdila po enih 250km in 12l bencina.

Pri Čarmanu sem sicer nabavil originalni filter za 13€(men se ne zdi tako solidno poceni), Motul 5100 ester 15W50 4T pa 33€ za 3l.

Popravljeno . Popravil janbar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da kaj narest, da bi bil sedež ER-6N prijaznejši za mojo zadnjico?

jp.

kupiš lahko bugster sedež z gelom - ta je malo dražja.

lahko pa na svoje kolo namontiraš sedež, kot ga imam jaz, in goniš in goniš in ko te bo tam nehala bolet, te bo garantirano nehala tudi na motorju - ta je cenejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem šel predvčerajšnjem do Louisa, pa se ni kaj velik utrdila po enih 250km in 12l bencina.

Pri Čarmanu sem sicer nabavil originalni filter za 13€(men se ne zdi tako solidno poceni), Motul 5100 ester 15W50 4T pa 33€ za 3l.

Pri Yogiju: filter z ddv 8,90 €, storitev: 1 ura z ddv 24,50 €, drobni material 2,50 €... SKUPAJ SERVIS Z DDV: 35,90 €..

Nimajo ravno tile serviserji poenotenih cen!

Sintetično olje kupuješ brez veze, ker se ti itak motor ne vrti v takšne obrate, da bi bilo potrebno...

Ovčka: post-16856-1244725427_thumb.jpg

Na vsako stran pouštra je našit "ježek trak", na spodnji del ohišja akumulatorja pa se fiksira (tam je nalepljen ježek)...

post-16856-1244725879_thumb.jpg post-16856-1244725896_thumb.jpg

Zadeva res deluje - posebej na dooolgih turah in tudi rit poleti ne švica... Ni pa to za neko športno vožnjo...

Bagster te pa pride blizu 280 € - sem se tudi zanimal, samo po mojem ni vredno! Poskusi to varianto, drug zic lahko še vedno kupiš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo izkušnje z Dunlop RoadSmart na tem motorju.Kako se kaj obnesejo?Ali priporočate kaj drugega?Vem da smo o tem že pisali v tej temi ampak "frišna" inf. bi dobro došla.Namreč original gume se res slabo držijo.Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo izkušnje z Dunlop RoadSmart na tem motorju.Kako se kaj obnesejo?Ali priporočate kaj drugega?Vem da smo o tem že pisali v tej temi ampak "frišna" inf. bi dobro došla.Namreč original gume se res slabo držijo.Hvala

Videl sem, da imajo letniki 2009 že v originalu Dunlop Roadsmart obuto. Za starejše letnike nisem siguren. Ti* pa iz lastnih izkušenj povem, da so gume super. Sploh za omenjeni ER-6n.

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo izkušnje z Dunlop RoadSmart na tem motorju.Kako se kaj obnesejo?Ali priporočate kaj drugega?Vem da smo o tem že pisali v tej temi ampak "frišna" inf. bi dobro došla.Namreč original gume se res slabo držijo.Hvala

Ja, na mojem modelu n 2009 so že bile nameščene. Do sedaj sem prevozil 4200km in zadeva je solidna tudi v dežju. Prav tako ni videti neke očitne obrabe, še sedaj izgledajo kot nove, tako da bodo verjetno zdržale 10.000+ (precej sva se vozila tudi 2).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!