Skoči na vsebino

Kawasaki ER6 N /F


flero

Priporočene objave

Jaz sem pred dobrim mesecom dal gor Dunlop Qualifier II.

sem zelo zadovoljen zaenkrat, bomo videli koliko KM bo zdržala, ker Continental RoadAttack so mi nekje 6k - 7k(zadnja) 12k-14k(sprednja)...original prve gume pa sem zadnjo menjal nekej pri 6k sprednjo pa nekje na 10k. Gor pa so bile neke Dunlop-ke D...nekaj :D

Popravljeno . Popravil boja_007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima kdo izkušnje z Dunlop RoadSmart na tem motorju.Kako se kaj obnesejo?Ali priporočate kaj drugega?Vem da smo o tem že pisali v tej temi ampak "frišna" inf. bi dobro došla.Namreč original gume se res slabo držijo.Hvala

Jaz imam zadnjo, zdaj z njo naredil okoli 3500km, SUPER guma.

Je res, da nimam nekih količinskih izkušenj, ampak z njeno predhodnico je očitna razlika (ali pa imam jaz več jajc :))

V glavnem, v mokrem se drži veliko bolje, tako po avtocesti kot po navadni cesti, po suhem pa sploh.

A li ima mogoče še kdo sledeč problem:

Motor zalavfa super, izpred garaže se odpeljem normalno, po okoli 100-300m motor izgubi (navor? moč?) kaj pa jaz vem.

V glavnem, da motor obdržim pri življenju moram nekaj časa (30-45s se mi zdi da je) držati ročico za plin do konca odprto, motor pa tukaj lavfa komaj na 2000 obratih. Potem se nekaj zgodi in ga odpre (seveda ga zabije z obrati do konca) in potem dela normalno brez pardona (če ročico samo malo odvrtim, motor crkne).

To je najbrž kakšen elektornski problem, je pa res da se ne pojavi vedno.

Je tudi res, da motorja pred garažo ne vžgem kaj prej, ampak ga vžgem in se odpeljem, ampak to delam tudi izpred faksa/trgovne/...

Se mi je tudi že kje drugje zgodilo (garažo sem dal samo za primer, ker se mi zgodi največkrat).

V garaži je toplo, akumolator je nov (čeprav če motor vžge, potlej z akumolatorjem že ne more biti kej preveč narobe). :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam zadnjo, zdaj z njo naredil okoli 3500km, SUPER guma.

Je res, da nimam nekih količinskih izkušenj, ampak z njeno predhodnico je očitna razlika (ali pa imam jaz več jajc :))

V glavnem, v mokrem se drži veliko bolje, tako po avtocesti kot po navadni cesti, po suhem pa sploh.

A li ima mogoče še kdo sledeč problem:

Motor zalavfa super, izpred garaže se odpeljem normalno, po okoli 100-300m motor izgubi (navor? moč?) kaj pa jaz vem.

V glavnem, da motor obdržim pri življenju moram nekaj časa (30-45s se mi zdi da je) držati ročico za plin do konca odprto, motor pa tukaj lavfa komaj na 2000 obratih. Potem se nekaj zgodi in ga odpre (seveda ga zabije z obrati do konca) in potem dela normalno brez pardona (če ročico samo malo odvrtim, motor crkne).

To je najbrž kakšen elektornski problem, je pa res da se ne pojavi vedno.

Je tudi res, da motorja pred garažo ne vžgem kaj prej, ampak ga vžgem in se odpeljem, ampak to delam tudi izpred faksa/trgovne/...

Se mi je tudi že kje drugje zgodilo (garažo sem dal samo za primer, ker se mi zgodi največkrat).

V garaži je toplo, akumolator je nov (čeprav če motor vžge, potlej z akumolatorjem že ne more biti kej preveč narobe). :unsure:

ka pa segrevanje hladnega motorja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ferek: kaj imaš to na keslu? okroglo in srebrno, levo gor od nalepke?

...okrasni tank pads... enkrat so mi iz žepa pogledali ključi in naredili majčken ris (ne vem niti točno kdaj)... in ker se lahko to še kdaj ponovi sem kar na obe strani nalepil to krom nalepko... (kupil v Lujzu)... ščiti pa še fajn zgleda...

Aja... motorja tudi jaz NIKOLI ne ogrevam (niti avtomobila) ... - vžgem in odpeljem... Neko ogrevanje na mestu nima nobene koristi, vsaj od kar je ajnšpric... je pa res, da ga prvih nekaj km hladnega ne pritiskam... :trance_33_sleep:

...pojav, ki ga opisuješ pa se mi še ni zgodil... :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kakšno ogrevanje.. vžgeš..se lepo usedeš in se odpelješ tista 2-3 kilometre voziš počasi nizki obrati.. pol se pa motor ogreje... vsaj moj.. mi kaže temperaturo....pol pa greš lepo naprej

Popravljeno . Popravil Atron
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ja. sama ne vozim kawasakija, ampak yamaho. pa vseeno. sama naredim tako:

1. postavim motor iz garaže

2. se grem oblečit (do želve ali jakne)

3. vzamem ostalo opremo in jo nesem na motor

4. zaklenem vrata

5. vžgem motor

6. oblečem preostalo opremo

7. se odpeljem

ta postopek naredim vedno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj postopek je podoben kot pri Rossie20.Napol oblečen,vžgem motor,se dokončno oblečem in v tem času se motor ogreje ( cca 1-1.5 min ).Motor dela kot urca,nikoli imel takšnih problemov.Ne vem zakaj ne morete počakati tisto minutko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj ne morete počakati tisto minutko.

...ker se enostavno s takšnim ogrevanjem čisto nič ne pridobi (ne koristi, ne škode)... Te kaplje goriva se lahko veliko bolj koristno porabijo med takojšnjo nežno vožnjo dokler ni moped ogret... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kakšno ogrevanje.. vžgeš..se lepo usedeš in se odpelješ tista 2-3 kilometre voziš počasi nizki obrati.. pol se pa motor ogreje... vsaj moj.. mi kaže temperaturo....pol pa greš lepo naprej

Tud to je ok, vendar je vsekakor še boljši postopek, ki ga uporablja večina motoristov(da najprej pustiš motor laufat pod prostim tekom kakšno minutko oz do neke določene temperature in šele nato spelješ ter seveda kljub delno ogretemu motorju cca 2 kilometra voziš pod nizkimi obrati). Osebno se držim omenjenega postopka.

Popravljeno . Popravil EAST
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam zadnjo, zdaj z njo naredil okoli 3500km, SUPER guma.

Je res, da nimam nekih količinskih izkušenj, ampak z njeno predhodnico je očitna razlika (ali pa imam jaz več jajc :) )

V glavnem, v mokrem se drži veliko bolje, tako po avtocesti kot po navadni cesti, po suhem pa sploh.

road smart

jaz sem zamenjala gume pred 600 km,in moram rečt da sem s temi hudo zadovoljna,..iz mojih izkušenj je razlika očitna,dosti boljše držijo cesto,neverjetno se prilepijo asvaltu in avtomatsko se počutiš bolj siguren..še večji gušt vožnje kot prej..

za original gume pa tudi ne morem rečt slabega saj so mi zdržale skoraj 15 000,pripeljale so me celo do španije,portugalske in nazaj..seveda vožnja je bila bolj racionalna,ker smo vozili v skupini..ne moreš pretiravat..ma vćasih tudi

najprej sem hotela vzet ta nove kontinentalke,pa za ta motor mi jih niso priporočali..

in še zadnje..kar se tiče prej vžgat motor da se segreje..jaz ga nisem nikoli,tudi serviser sam pravi da ni potrebno,,vsaj poleti sigurno ne...in gre ko urca :rolleyes::yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pravite,mogoče res ne škoduje ne ogrevanje motorja,vendar sem navajen delati po tem postopku.

Kar se tiče Yack Ass-avega problema pa je najbolše iti na servis preveriti kaj se dogaja.

Popravljeno . Popravil Drosa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...okrasni tank pads... enkrat so mi iz žepa pogledali ključi in naredili majčken ris (ne vem niti točno kdaj)... in ker se lahko to še kdaj ponovi sem kar na obe strani nalepil to krom nalepko... (kupil v Lujzu)... ščiti pa še fajn zgleda...

Aja... motorja tudi jaz NIKOLI ne ogrevam (niti avtomobila) ... - vžgem in odpeljem... Neko ogrevanje na mestu nima nobene koristi, vsaj od kar je ajnšpric... je pa res, da ga prvih nekaj km hladnega ne pritiskam... :trance_33_sleep:

...pojav, ki ga opisuješ pa se mi še ni zgodil... :krneki:

Sicer sem na Yamahi vendar delam popolnoma enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Usedeš se preprosto gor ko si zaželiš in greš. Prvih nekaj kilometrov ga pač ne pretiravaš z obrati in polaganjem ovinkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja... motorja tudi jaz NIKOLI ne ogrevam (niti avtomobila) ... - vžgem in odpeljem... Neko ogrevanje na mestu nima nobene koristi, vsaj od kar je ajnšpric... je pa res, da ga prvih nekaj km hladnega ne pritiskam... :trance_33_sleep:

...pojav, ki ga opisuješ pa se mi še ni zgodil... :krneki:

mislim da si me narobe razumel, jaz moram "gas" do konca odpret, ker če ne, motor ugasne, ne pa zato ker bi ga izpred garaže nateral

Da bi ga pa kej prej zakurblu mi pa nekako ne pride v upoštev, razlog je preprost: "lokalni sumljivci", tudi ko se pripeljem nazaj ga nekoliko prej ugasnem in pustim da me inercija in gravitacija pripeljeta do garaže --> bi lahko bilo to krivo, včasih motor ugasnem na stikalo (če imam še s čim drugim polne roke dela) [drugače ga ugašam tako da obrnem ključ].

A v navodilih piše da je treba pred vožnjo motor zalavfat in pustit v prazno tečt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stran 45 navodil (2009 model), ki pa dejansko govori o utekanju prvih 1600 km.

In dalje nasveti.

Da naj se ob vžigu počaka 2-3 minutu, tudi če je motor topel, da bi olje lahko prišlo v vse vitalne dele motorja.

Dalje piše da tudi, da ga v leru ne navijaj :)

Rešeno.

Če moraš pri vžigu pritiskat gas, je nekaj narobe z vžigom oziroma motorjem in bo potreben servis...

Popravljeno . Popravil Snecer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o ogrevanju masine na mestu in prednostih, ali pomanjkanju le-teh, je ze bilo govora in napisanega.

in posledicno ne se cuditi visoki porabi motorja, ce dela mrzla masina brez veze na mestu po 5 min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vedno.

Navodila v tako velikih podjetjih pišejo oddelki za navodila, ne pa tisti, ki so izdelek razvili in postavili v proizvodnjo.

Pri tem pa upoštevajo nekatera splošna navodila.

Eno važnejših je: napišite tako, da nas nihče, v nobenem primeru, zaradi navodil ne bo mogel tožiti.

Zato tovarniška navodila niso vedno optimalna pot izvedbe nečesa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda, prav gotovo so napisana tako, da stroju ne škodijo.

Lahko pa škodijo tvojemu zdravju, tvoji denarnici, okolju, ali čemu drugemu, stroju pa običajno ne.

Ravno v zvezi z ogrevanjem strojev obstajata dve filozofski struji.

Prva pravi: na stojalo, pa v prosti tek in zakurblati in pustiti teči xx časa, da se stroj segreje, potem odpeljati.

Druga struja pravi: zajahati stroj, zakurblati in odpeljati, se bo med vožnjo ogrelo in segrelo.

Zakaj sem pristaš druge struje:

-današnji stroji so narejeni iz močno izboljšanih materialov in se ne obrabijo tako hitro, četudi jih malo hladne naženeš, kot so se stroji izpred 70 ali 100 let,

-današnja maziva so tudi boljša, kot nekdaj in imajo široke temperaturne intervale ugodne viskoznosti,

-vsako delovanje motorja z notranjim izgorevanjem povzroča neposredno in posredno obremenjevanje okolja, pri tem, da obremenjevanje med vožnjo pač opravičujemo z opravljanjem koristnega dela, pri ogrevanju na stojalu pa mi vest ne da, da bi se zatekel k takemu opravičilu.

Da stroji dan danes marsikaj prenesejo in da je, ogrevanje na stojalu popolnoma odveč, čeprav ga navodila proizvajalca omenjajo, dokazuje tudi najnovejši trend v avtomobilski industriji. Motor, torej pogonski agregat, avtomobila se, če avto zaustavimo in stoji nekaj trenutkov, izklopi, ugasne, in se vklopi, prižge, ko pritisnemo na stopalko za plin, ko hočemo ponovno speljati. Torej, pogonski agregati niso več tako neodporni na pogosto pretrganje mazalnih filmov in stolpcev in tudi na mogoče malo slabše mazanje v hladnem stanju, ne.

Ampak, dokler ti zakon, vest in denarnica omogočajo, delaj, kakor ti je všeč. Po prvi ali po drugi filozofiji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!