boja_007 Objavljeno Junij 15, 2009 Opozori Objavljeno Junij 15, 2009 (popravljeno) Jaz sem pred dobrim mesecom dal gor Dunlop Qualifier II. sem zelo zadovoljen zaenkrat, bomo videli koliko KM bo zdržala, ker Continental RoadAttack so mi nekje 6k - 7k(zadnja) 12k-14k(sprednja)...original prve gume pa sem zadnjo menjal nekej pri 6k sprednjo pa nekje na 10k. Gor pa so bile neke Dunlop-ke D...nekaj Popravljeno Junij 15, 2009. Popravil boja_007
yack_ass Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 A ima kdo izkušnje z Dunlop RoadSmart na tem motorju.Kako se kaj obnesejo?Ali priporočate kaj drugega?Vem da smo o tem že pisali v tej temi ampak "frišna" inf. bi dobro došla.Namreč original gume se res slabo držijo.Hvala Jaz imam zadnjo, zdaj z njo naredil okoli 3500km, SUPER guma. Je res, da nimam nekih količinskih izkušenj, ampak z njeno predhodnico je očitna razlika (ali pa imam jaz več jajc ) V glavnem, v mokrem se drži veliko bolje, tako po avtocesti kot po navadni cesti, po suhem pa sploh. A li ima mogoče še kdo sledeč problem: Motor zalavfa super, izpred garaže se odpeljem normalno, po okoli 100-300m motor izgubi (navor? moč?) kaj pa jaz vem. V glavnem, da motor obdržim pri življenju moram nekaj časa (30-45s se mi zdi da je) držati ročico za plin do konca odprto, motor pa tukaj lavfa komaj na 2000 obratih. Potem se nekaj zgodi in ga odpre (seveda ga zabije z obrati do konca) in potem dela normalno brez pardona (če ročico samo malo odvrtim, motor crkne). To je najbrž kakšen elektornski problem, je pa res da se ne pojavi vedno. Je tudi res, da motorja pred garažo ne vžgem kaj prej, ampak ga vžgem in se odpeljem, ampak to delam tudi izpred faksa/trgovne/... Se mi je tudi že kje drugje zgodilo (garažo sem dal samo za primer, ker se mi zgodi največkrat). V garaži je toplo, akumolator je nov (čeprav če motor vžge, potlej z akumolatorjem že ne more biti kej preveč narobe). :unsure:
yack_ass Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 @Ferek: kaj imaš to na keslu? okroglo in srebrno, levo gor od nalepke?
Noiser69 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Jaz imam zadnjo, zdaj z njo naredil okoli 3500km, SUPER guma. Je res, da nimam nekih količinskih izkušenj, ampak z njeno predhodnico je očitna razlika (ali pa imam jaz več jajc ) V glavnem, v mokrem se drži veliko bolje, tako po avtocesti kot po navadni cesti, po suhem pa sploh. A li ima mogoče še kdo sledeč problem: Motor zalavfa super, izpred garaže se odpeljem normalno, po okoli 100-300m motor izgubi (navor? moč?) kaj pa jaz vem. V glavnem, da motor obdržim pri življenju moram nekaj časa (30-45s se mi zdi da je) držati ročico za plin do konca odprto, motor pa tukaj lavfa komaj na 2000 obratih. Potem se nekaj zgodi in ga odpre (seveda ga zabije z obrati do konca) in potem dela normalno brez pardona (če ročico samo malo odvrtim, motor crkne). To je najbrž kakšen elektornski problem, je pa res da se ne pojavi vedno. Je tudi res, da motorja pred garažo ne vžgem kaj prej, ampak ga vžgem in se odpeljem, ampak to delam tudi izpred faksa/trgovne/... Se mi je tudi že kje drugje zgodilo (garažo sem dal samo za primer, ker se mi zgodi največkrat). V garaži je toplo, akumolator je nov (čeprav če motor vžge, potlej z akumolatorjem že ne more biti kej preveč narobe). :unsure: ka pa segrevanje hladnega motorja?
ferek Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 @Ferek: kaj imaš to na keslu? okroglo in srebrno, levo gor od nalepke? ...okrasni tank pads... enkrat so mi iz žepa pogledali ključi in naredili majčken ris (ne vem niti točno kdaj)... in ker se lahko to še kdaj ponovi sem kar na obe strani nalepil to krom nalepko... (kupil v Lujzu)... ščiti pa še fajn zgleda... Aja... motorja tudi jaz NIKOLI ne ogrevam (niti avtomobila) ... - vžgem in odpeljem... Neko ogrevanje na mestu nima nobene koristi, vsaj od kar je ajnšpric... je pa res, da ga prvih nekaj km hladnega ne pritiskam... :trance_33_sleep: ...pojav, ki ga opisuješ pa se mi še ni zgodil... :krneki:
Atron Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 (popravljeno) Pa kakšno ogrevanje.. vžgeš..se lepo usedeš in se odpelješ tista 2-3 kilometre voziš počasi nizki obrati.. pol se pa motor ogreje... vsaj moj.. mi kaže temperaturo....pol pa greš lepo naprej Popravljeno Junij 17, 2009. Popravil Atron
rosse20 Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 no ja. sama ne vozim kawasakija, ampak yamaho. pa vseeno. sama naredim tako: 1. postavim motor iz garaže 2. se grem oblečit (do želve ali jakne) 3. vzamem ostalo opremo in jo nesem na motor 4. zaklenem vrata 5. vžgem motor 6. oblečem preostalo opremo 7. se odpeljem ta postopek naredim vedno!
Drosa Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Moj postopek je podoben kot pri Rossie20.Napol oblečen,vžgem motor,se dokončno oblečem in v tem času se motor ogreje ( cca 1-1.5 min ).Motor dela kot urca,nikoli imel takšnih problemov.Ne vem zakaj ne morete počakati tisto minutko.
ferek Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Ne vem zakaj ne morete počakati tisto minutko. ...ker se enostavno s takšnim ogrevanjem čisto nič ne pridobi (ne koristi, ne škode)... Te kaplje goriva se lahko veliko bolj koristno porabijo med takojšnjo nežno vožnjo dokler ni moped ogret... :closedeyes:
EAST Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 (popravljeno) Pa kakšno ogrevanje.. vžgeš..se lepo usedeš in se odpelješ tista 2-3 kilometre voziš počasi nizki obrati.. pol se pa motor ogreje... vsaj moj.. mi kaže temperaturo....pol pa greš lepo naprej Tud to je ok, vendar je vsekakor še boljši postopek, ki ga uporablja večina motoristov(da najprej pustiš motor laufat pod prostim tekom kakšno minutko oz do neke določene temperature in šele nato spelješ ter seveda kljub delno ogretemu motorju cca 2 kilometra voziš pod nizkimi obrati). Osebno se držim omenjenega postopka. Popravljeno Junij 17, 2009. Popravil EAST
Aleex Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Jaz imam zadnjo, zdaj z njo naredil okoli 3500km, SUPER guma. Je res, da nimam nekih količinskih izkušenj, ampak z njeno predhodnico je očitna razlika (ali pa imam jaz več jajc ) V glavnem, v mokrem se drži veliko bolje, tako po avtocesti kot po navadni cesti, po suhem pa sploh. road smart jaz sem zamenjala gume pred 600 km,in moram rečt da sem s temi hudo zadovoljna,..iz mojih izkušenj je razlika očitna,dosti boljše držijo cesto,neverjetno se prilepijo asvaltu in avtomatsko se počutiš bolj siguren..še večji gušt vožnje kot prej.. za original gume pa tudi ne morem rečt slabega saj so mi zdržale skoraj 15 000,pripeljale so me celo do španije,portugalske in nazaj..seveda vožnja je bila bolj racionalna,ker smo vozili v skupini..ne moreš pretiravat..ma vćasih tudi najprej sem hotela vzet ta nove kontinentalke,pa za ta motor mi jih niso priporočali.. in še zadnje..kar se tiče prej vžgat motor da se segreje..jaz ga nisem nikoli,tudi serviser sam pravi da ni potrebno,,vsaj poleti sigurno ne...in gre ko urca
Snečer Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Navodila so jasna Tu ni potrebno kaj dosti dodati. Enako je pri vseh hladnih motorjih. Tudi človek mora ogreti mišice... maco47 1
Drosa Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 (popravljeno) Kot pravite,mogoče res ne škoduje ne ogrevanje motorja,vendar sem navajen delati po tem postopku. Kar se tiče Yack Ass-avega problema pa je najbolše iti na servis preveriti kaj se dogaja. Popravljeno Junij 18, 2009. Popravil Drosa
LooLekSLO Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 ...okrasni tank pads... enkrat so mi iz žepa pogledali ključi in naredili majčken ris (ne vem niti točno kdaj)... in ker se lahko to še kdaj ponovi sem kar na obe strani nalepil to krom nalepko... (kupil v Lujzu)... ščiti pa še fajn zgleda... Aja... motorja tudi jaz NIKOLI ne ogrevam (niti avtomobila) ... - vžgem in odpeljem... Neko ogrevanje na mestu nima nobene koristi, vsaj od kar je ajnšpric... je pa res, da ga prvih nekaj km hladnega ne pritiskam... :trance_33_sleep: ...pojav, ki ga opisuješ pa se mi še ni zgodil... :krneki: Sicer sem na Yamahi vendar delam popolnoma enako.
Frips Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Ah komplicirate eni z tem ogrevanjem
janbar Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Usedeš se preprosto gor ko si zaželiš in greš. Prvih nekaj kilometrov ga pač ne pretiravaš z obrati in polaganjem ovinkov.
yack_ass Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Aja... motorja tudi jaz NIKOLI ne ogrevam (niti avtomobila) ... - vžgem in odpeljem... Neko ogrevanje na mestu nima nobene koristi, vsaj od kar je ajnšpric... je pa res, da ga prvih nekaj km hladnega ne pritiskam... :trance_33_sleep: ...pojav, ki ga opisuješ pa se mi še ni zgodil... :krneki: mislim da si me narobe razumel, jaz moram "gas" do konca odpret, ker če ne, motor ugasne, ne pa zato ker bi ga izpred garaže nateral Da bi ga pa kej prej zakurblu mi pa nekako ne pride v upoštev, razlog je preprost: "lokalni sumljivci", tudi ko se pripeljem nazaj ga nekoliko prej ugasnem in pustim da me inercija in gravitacija pripeljeta do garaže --> bi lahko bilo to krivo, včasih motor ugasnem na stikalo (če imam še s čim drugim polne roke dela) [drugače ga ugašam tako da obrnem ključ]. A v navodilih piše da je treba pred vožnjo motor zalavfat in pustit v prazno tečt?
Atron Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Ja pa primi navodila v roke in preberi prijatelj
Snečer Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 (popravljeno) Stran 45 navodil (2009 model), ki pa dejansko govori o utekanju prvih 1600 km. In dalje nasveti. Da naj se ob vžigu počaka 2-3 minutu, tudi če je motor topel, da bi olje lahko prišlo v vse vitalne dele motorja. Dalje piše da tudi, da ga v leru ne navijaj Rešeno. Če moraš pri vžigu pritiskat gas, je nekaj narobe z vžigom oziroma motorjem in bo potreben servis... Popravljeno Junij 18, 2009. Popravil Snecer maco47 1
Ice Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 o ogrevanju masine na mestu in prednostih, ali pomanjkanju le-teh, je ze bilo govora in napisanega. in posledicno ne se cuditi visoki porabi motorja, ce dela mrzla masina brez veze na mestu po 5 min.
Snečer Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 Navodila proizvajalca... Vse je tam napisano. Tudi je napisano, da če se dlje stoji, da se motor ugasne. Menda bodo pa ja vedeli kaj pišejo maco47 1
Brrrm Objavljeno Junij 23, 2009 Opozori Objavljeno Junij 23, 2009 Ne vedno. Navodila v tako velikih podjetjih pišejo oddelki za navodila, ne pa tisti, ki so izdelek razvili in postavili v proizvodnjo. Pri tem pa upoštevajo nekatera splošna navodila. Eno važnejših je: napišite tako, da nas nihče, v nobenem primeru, zaradi navodil ne bo mogel tožiti. Zato tovarniška navodila niso vedno optimalna pot izvedbe nečesa.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 23, 2009 Opozori Objavljeno Junij 23, 2009 Ampak verjetno so tovarniška navodila 'čisto OK'.
Brrrm Objavljeno Junij 23, 2009 Opozori Objavljeno Junij 23, 2009 Seveda, prav gotovo so napisana tako, da stroju ne škodijo. Lahko pa škodijo tvojemu zdravju, tvoji denarnici, okolju, ali čemu drugemu, stroju pa običajno ne. Ravno v zvezi z ogrevanjem strojev obstajata dve filozofski struji. Prva pravi: na stojalo, pa v prosti tek in zakurblati in pustiti teči xx časa, da se stroj segreje, potem odpeljati. Druga struja pravi: zajahati stroj, zakurblati in odpeljati, se bo med vožnjo ogrelo in segrelo. Zakaj sem pristaš druge struje: -današnji stroji so narejeni iz močno izboljšanih materialov in se ne obrabijo tako hitro, četudi jih malo hladne naženeš, kot so se stroji izpred 70 ali 100 let, -današnja maziva so tudi boljša, kot nekdaj in imajo široke temperaturne intervale ugodne viskoznosti, -vsako delovanje motorja z notranjim izgorevanjem povzroča neposredno in posredno obremenjevanje okolja, pri tem, da obremenjevanje med vožnjo pač opravičujemo z opravljanjem koristnega dela, pri ogrevanju na stojalu pa mi vest ne da, da bi se zatekel k takemu opravičilu. Da stroji dan danes marsikaj prenesejo in da je, ogrevanje na stojalu popolnoma odveč, čeprav ga navodila proizvajalca omenjajo, dokazuje tudi najnovejši trend v avtomobilski industriji. Motor, torej pogonski agregat, avtomobila se, če avto zaustavimo in stoji nekaj trenutkov, izklopi, ugasne, in se vklopi, prižge, ko pritisnemo na stopalko za plin, ko hočemo ponovno speljati. Torej, pogonski agregati niso več tako neodporni na pogosto pretrganje mazalnih filmov in stolpcev in tudi na mogoče malo slabše mazanje v hladnem stanju, ne. Ampak, dokler ti zakon, vest in denarnica omogočajo, delaj, kakor ti je všeč. Po prvi ali po drugi filozofiji.
Ice Objavljeno Junij 23, 2009 Opozori Objavljeno Junij 23, 2009 nadaljevanje v http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=16035
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se