Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

:unsure: :unsure:

...malo MOTEČE zato vprašam: Nekje po 22000 Km se je nežnemu "basu" iz auspuha pridružilo še "kovinsko cingljanje" :krneki: :krneki: podobno zvoku starejših endur... Zvok NE PRIHAJA iz mašine ali verige ampak izkjučno iz auspufluknje - kot bi bilo nekje nekaj odšraufano, ali kakšna dodatna luknja. Slišno je še posebej pri pospeševanju, sploh če je na desni, vzporedno z motorjem, kakšna ograja, škarpa, objekt, ki nudi krasen odboj zvoku... A je "stvar" v katalizatorju ali v ohišju auspufa?... :unsure:

...aja... sicer motor dela normalno - nobenih težav ni opazit... sicer imam servis čez kakšen mesec...

Kakšna Ideja? Hvala! :rolleyes:

Objavljeno

včasih moraš mal gas dat na motorju drgač se kak polž naseli noter pol pa cinglja.. :whistle:

Objavljeno
:unsure: :unsure:

...malo MOTEČE zato vprašam: Nekje po 22000 Km se je nežnemu "basu" iz auspuha pridružilo še "kovinsko cingljanje" :krneki: :krneki: podobno zvoku starejših endur... Zvok NE PRIHAJA iz mašine ali verige ampak izkjučno iz auspufluknje - kot bi bilo nekje nekaj odšraufano, ali kakšna dodatna luknja. Slišno je še posebej pri pospeševanju, sploh če je na desni, vzporedno z motorjem, kakšna ograja, škarpa, objekt, ki nudi krasen odboj zvoku... A je "stvar" v katalizatorju ali v ohišju auspufa?... :unsure:

...aja... sicer motor dela normalno - nobenih težav ni opazit... sicer imam servis čez kakšen mesec...

Kakšna Ideja? Hvala! :rolleyes:

Jaz pa sem mislil, da je to serijsko že od novega... Sliši se kot čriček, kakšen VW hrošč ima podoben zvok in je živceparajoče.

Če najdeš vzrok / rešitev, jo le objavi (menjava za aftermarket izpuh ne spada med rešitve).

D.

Objavljeno

Tut mojmu kolegu je pr 25000 zacel izpuh cudn ropotat...Zdj niti ne rab akrapota... Se mi zdi, d je ze vec folka pojambral na to temo..

Objavljeno

Pomoje se je prekurilo polnenje avspuha. Poskusi to zamenjat. Polnenje (volna) se dobi v Louisu.

Objavljeno

NE... definitivno NI "od novega"... "cingljati" je začelo letos! ...glede na to da motor uporabljam vsakodnevno, lahko zatrdim, da se je zvok pojavil in ojačal, ter ostal na tem nivoju razmeroma hitro - v cca tednu dni! ... tako da me je najprej celo zaskrbelo "če je kaj s strojem" ...ko sem si vzel čas in ga na stojalu "preposlušal" sem pač ugotovil da je zadeva samo v auspuhu... ...Podobno "cinglanje" sem že slišal na kaki Afriki (se mi zdi), pa na er-5, pa še kar na ene par motorjih, na katerih se je tudi meni zdelo normalno... - Na er-6 JE BIL prej definitivno samo BAS!

me zanima razlaga serviserja! :unsure:

Objavljeno
Pomoje se je prekurilo polnenje avspuha.

Hvala za nasvet! ...se mi pa mal čudno zdi, ker razen nekaj izpadov, načeloma ne teram v visoke obrate - vozim bolj potovalno...

...je pa za ta poseg verjetno treba auspuf odpret - a se to sploh da? :unsure:

Objavljeno

Odvisno. Ponavad se da-dej kakšno sliko avspuha pa bomo vidl. Če je zakovičen skupaj zvrtaš zakovice zamenjaš polinlo ter zanetaš nazaj-dokaj preprost poseg.

Objavljeno

Podoben zvok je pri bratovem avtu. Stric na tehničnem pa je rekel, da se je odlomil nekakšen del katalizatorja (nekako tako). Mogoče je kaj podobnega pri tebi.

Objavljeno

...SEJ TUT SAM tuhtam da je nekej takega... ćez dober teden bp itak servis, sicer se pa med sezono ne bom preveč obremenjeval s tem...

... mogoče odprem auspuf tamle na zimo...

Objavljeno
...SEJ TUT SAM tuhtam da je nekej takega... ćez dober teden bp itak servis, sicer se pa med sezono ne bom preveč obremenjeval s tem...

... mogoče odprem auspuf tamle na zimo...

Zima je še deleč...ma sej če ni v mašini in je samo v izpuhu samo vozi in to je to.

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

pravkar se odločam in intenzivno kupujem nov motor. Eden izmed katerih izbiram je tudi Kawa ER6n. Vendar sem naletel na težave. Katerega koli Kawasaki prodajalca, ki kličem v slo mi pove in objasni da ER6-N verzija z ABS-om v Sloveniji še ni dobavljiva. Ali mi lahko kdo točno objasni kaj je zdaj s tem in ali bo in kdaj bo možno v SLO kupiti ER6N 2009 z ABSom.

LP

Popravljeno . Popravil Dondo
Objavljeno
Pozdravljeni,

pravkar se odločam in intenzivno kupujem nov motor. Eden izmed katerih izbiram je tudi Kawa ER6n. Vendar sem naletel na težave. Katerega koli Kawasaki prodajalca, ki kličem v slo mi pove in objasni da ER6-N verzija z ABS-om v Sloveniji še ni dobavljiva. Ali mi lahko kdo točno objasni kaj je zdaj s tem in ali bo in kdaj bo možno v SLO kupiti ER6N 2009 z ABSom.

LP

Če kdo, ti bodo to znali povedati pri DKS-u, ki je edini 'posvečeni' uradni uvoznik Kawasaki motociklov.

Na ceniku ga imajo - ER-6n ABS - 6.409 EUR.

Lahko pa greš ponj v Nemčijo - priporočena cena za novega je 6695 EUR, na Mobile.de pa se prodajajo že za 5500 EUR.

D.

Objavljeno
Pozdravljeni,

pravkar se odločam in intenzivno kupujem nov motor. Eden izmed katerih izbiram je tudi Kawa ER6n. Vendar sem naletel na težave. Katerega koli Kawasaki prodajalca, ki kličem v slo mi pove in objasni da ER6-N verzija z ABS-om v Sloveniji še ni dobavljiva.

...pa kupi F varianto... boš gotovo prijetneje presenečen, ker že pri prejšnji različici dela polni oklep skoraj čudeže,... no vožnja je sigurno bolj prijetnejša, sploh nad 150 kmh... :naughty:

...ampak po mojem se mora N ABS tudi dobit! DKS bo vedel... :rolleyes:

Objavljeno

jaz kot alternativo nikakor ne bi vzela f varianto. je namreč grda za :SS

rajši še malo počakam, da bi mi dobavili n varianto :whistle:

Objavljeno
jaz kot alternativo nikakor ne bi vzela f varianto. je namreč grda

:krneki: :krneki: A TI gledaš motor medtem ko ga voziš?... NO kakorkoli... je pa čist drug feeling stopit po 600 dnevnih km dol z motorja ki ima oklep... Tut men so vizuelno najbolj všeč klasični nakedi, sam sem si jih že zaradi preprostega dejstva da že tri leta delam 15000 letno, zbil iz glave... tam te pač prepiha... še večji šit je pa, ko te dež pere kakih 100 km skupaj...

pa še en plus za F-ja: prejšnji model (za novega ne vem) je imel malenkost daljšo medosno razdaljo (+ seveda pri bolj potovalnih in hitrih km), s tem in zaradi boljše aerodinamike je motor v primerjavi z N-jem stabilnejši, mirnejši...

N - je pa na ta račun seveda okretnejši...

Torej izbira ostaja... Vsekakor pa ABS se le splača! :worship:

Objavljeno
... pa se prodajajo že za 5500 EUR.

Konkretno ta na linku je še stari model.

Objavljeno
Konkretno ta na linku je še stari model.

Možno...

Je pa ta za 5.990 EUR menda 2009 model.

D.

Objavljeno

Glede Kawasakija Er6n sem klical tudi DKS. Povedali so mi kot vsi ostali, da model žal ni dobavljiv. Dobil sem celo informacije, da trenutno ni mogoče dobaviti niti enega modela kawasaki z abs. Niti z750 in er6f itd... Res ne vem kaj se dogaja...

Objavljeno
Glede Kawasakija Er6n sem klical tudi DKS. Povedali so mi kot vsi ostali, da model žal ni dobavljiv. Dobil sem celo informacije, da trenutno ni mogoče dobaviti niti enega modela kawasaki z abs. Niti z750 in er6f itd... Res ne vem kaj se dogaja...

NESRAMNA LAŽ! :rolleyes::rolleyes:

Je dobavljiv! :kva2::kva2: in to s kupom dodatne opreme! Jaz ti ga dobavim: letnik 8/2007; 25000 km; odlično ohranjen! Več na PM! :yea1::yea1: ...ŠE OZVOČENJE MA! :eek::eek:

Objavljeno
Glede Kawasakija Er6n sem klical tudi DKS. Povedali so mi kot vsi ostali, da model žal ni dobavljiv. Dobil sem celo informacije, da trenutno ni mogoče dobaviti niti enega modela kawasaki z abs. Niti z750 in er6f itd... Res ne vem kaj se dogaja...

učer sm vidu ER6n novega v izložbi v Elisi. je oranžen. druzga pa nevem.

Objavljeno

Heh, za foro klicu in glej ga zlomka, res se ne da dobit z ABS..

Drgač pa F varianta definitivno boljša, vsaj zame. Aerodinamika naredi svoje za počutje po par 100 km :)

Objavljeno

Ne vem, če je bila zadeva že obdelana v prejšnjih postih, a raje dvakrat kot nobenkrat.

Po svetu so se namreč pojavile težave pri baje nenatančnem nameščanju mašine v okvir (nekaj lufta na desni strani) in bojda znajo zaradi tega tudi vari nosilcev mašine pokati.

Napisano v pdf dokumentu.

Possible_Frame_Issue.pdf

Objavljeno

...v sredo imam servis... bo za pogledat...

Objavljeno
Ne vem, če je bila zadeva že obdelana v prejšnjih postih, a raje dvakrat kot nobenkrat.

Po svetu so se namreč pojavile težave pri baje nenatančnem nameščanju mašine v okvir (nekaj lufta na desni strani) in bojda znajo zaradi tega tudi vari nosilcev mašine pokati.

Napisano v pdf dokumentu.

Ko sem kupoval sem pri prvemu ogledu(l.2006) opazil navedeno razpoko.

Pri svojem te napake nisem opazil ampak sem kljub vsemu dal vmes dve podložki, tako da motor in okvir nista imela praktično nič lufta preden sem zategnil vijak.

Mogoče se je komu za zaradi posledice slabega servisa ali česa drugega lahko iztaknila cevka(črna, kovinska objemka) med blokom motorja in vplinjačem(kar neki dela), kar posledično pomeni da lahko voda od pranja motorja pride v motorni prostor.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!