Skoči na vsebino

Vtisi iz dnevnih kolesarskih voženj


Špilferderber

Priporočene objave

Spet se potočil dol po puklu na šiht. Onega kelnarja pri Florijanu sem uspešno obvozil. Tokrat ni nič omenjal mednožja moje mame.

Popravljeno . Popravil pirrulz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V sredo bil na pohorju (bike park) z konkretnim downhill strojem (novi giant DH) :kva2: noro.... čisti užitek ... adrenalin :kva2: odlična proga, razgiban zanimiv teren, skratka :OK: grenak priokus je mogoče zaradi spektakularnega nič kaj nedolžnega padca čez belanco in to v zadnjem spustu, zaradi katerega še danes komaj hodim in hčijem :cry: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker se mi ne da pisat vtisov z dnevnih furc upam, da vam napiešm čez deset dni kak vtis iz fure KP-Pula-KP (plan v naslednjih 10 dneh).

Če se kdo potika po Istri naj mi pošlje kakšen SMS (031 474 938)pa bomo kako pivo zvečer skupaj spili. Vmse pa se namakali, svicali in izležavali do bolovanja. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V sredo bil na pohorju (bike park) z konkretnim downhill strojem (novi giant DH)  :kva2:  noro.... čisti užitek ... adrenalin  :kva2:  odlična proga, razgiban zanimiv teren, skratka  :OK:  grenak priokus je mogoče zaradi spektakularnega nič kaj nedolžnega padca čez belanco in to v zadnjem spustu, zaradi katerega še danes komaj hodim in hčijem  :cry:  :angry:

Kaj nas druži,veže in zasvaja...Na cestah,brezpotjih,gorah ali nepoznanih deželah. Prevozno sredstvo: Motor,bicikl,avto.. je bližnjica..kam?

Dejansko res ne vem - mogoče v kraljestvo adrenalina.....In ta je pot - v,kam,do?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včeraj lokalno drajsanje na relaciji ponikva-dramlje-pletovarje-ponikva

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...prejšni teden....Kobarid - Podbela (ob Nadiži - kolesarska pot...enkratna) - Borjana -Kobarid......popoldne pa Kobarid - Tolmin - Kobarid....po cesti na levem bregu reke Soče (skoraj nič prometa).....dovolj do Septembra :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes popoldne z bajkom na Boč do lovske koče, nato do planinske koče in spust v dolino. Za desert sem si privoščil še en bližnji hrib, nato z vrha atraktiven downhill :OK: (po planinski potki), vmes pa so še bili kar dobri skoki :OK: :D . To noč bom spal kot klada (zelo zelo utrujen).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrih 500 km po Istri je za menoj, obsežen opis poti pa sledi v bližnji prihodnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj vem da bo malo kdo prebral do konca ampak vseeno :devil:

S kolesom po zahodni obali Istre od Kopra do Kamenjaka

30.7.2005-6.8.2005

Sobota 30.7.: Odhod ob 5:30 uri zjutraj od doma do Ljubljane. Po dveh km vožnje ugotovim, da sem pozabil nekaj malenkosti, katere moram imeti s seboj. Zato brž nazaj, poberem stvari in drvim za Ljubljano(14km),da ujamem vlak ob 6:33 za Koper.

Po nakupu karte je prva »ovira« pred mano. V podhod pod tire pelje klasično dvigalo (namenjeno sicer invalidom), v katerega spravim kolo in gremo navzdol v podhod. Kako pa navzgor? Ne gre drugače kot po stopnicah, predvidevam da okoli 30-40, katere so bile zame kar dober zalogaj. Hvala mladeniču, ki je proti vrhu opazil mojo težavo in mi pomagal. Ker je vlak pripeljal iz Maribora, je bil že precej poln, prostora za kolesa pa ni bilo praktično nikjer več. Na vagonu je zato namenjeno 10 boksov za kolesa (dva predelana kupeja), na vlaku je bilo vsaj dvajset koles in lahko si predstavljate kje vse so bila. Parkiramo kolo (kot sardelico v konzervo) in si izborim sedež med samimi Štajerci (7) in eno Štajerko, ki so bili razdeljeni v dva vagona. Štajerci prijazni in čvekavi, zato je pot do Kopra minila hitro. Ob 9. uri prispemo v Koper, zajahamo kolesa in gremo ob morju proti Izoli. V centru Izole postanek za kavo in pijačo. Nekemu starejšemu domačinu s kolesom smo zaparkirali vhod do hiše (ni bilo znaka prepovedano parkiranje za kolesa) in ker ni mogel dva metra naokoli smo morali prestavljati 3 ali 4 kolesa. Očitno mu ne ustreza, da živi v centru Izole in da ima na dvorišču gostilno. Mimo Simonovega zaliva, jo gagamo proti prvemu tunelu pod Belvederjem. Ker smo šli v center Izole smo zašli z označene poti in smo malo iskali kolesarsko pot, ki poteka po zapuščeni progi ozkotirne železnice Trst-Poreč, imenovana Porečanka oziroma Parenzana.

Označena kolesarska pot poteka mimo Izole približno takole: Iz Kopra ob obali, mimo kampa pred Izolo, pri prvem semaforju zaviješ levo,malo klanca, nato desno, mimo ambasade Gavioli, Droge, spet levo v klanec in potem še enkrat desno Mislim, da se ta del Izole imenuje Livade. Potem sledi krajši odsek makadama (približno 500m) prideš nazaj na asfalt in se začneš vzpenjat proti Belvederju nad Izolo. Prideš do prvega tunela pod Belvederjem.Vožnja skozi osvetljen, lep, hladen tunel in nato spust po označeni poti do Strunjanskega križišča. Tu se spet odcepiš malo levo in nato kmalu desno. Na tem delu sta mislim da dva odseka po nekaj 100 m še neasfaltirana. Dvig proti drugemu tunelu Valeta, ki je dolg 550 m, prav tako osvetljen. Po govoricah domačinov je težava njega ta, da v njem včasih pijejo in se po tleh najde kakšna razbita steklovina. Jaz kljub 3x prevozitvi tunela v enem tednu nisem opazil veliko razbite steklovine in tudi zračnic ni bilo treba menjat zaradi tega. Takoj za tunelom zaviješ levo in nato desno, ter se počasi spustiš do Lucije. Tukaj pa mislim, da kaka tabla manjka kam sedaj. Praviloma zaviješ levo (pod glavno cesto) in nato desno. Na tem delu smo se Štajerci razšli. Jaz sem nadaljeval pot do Fiese, oni pa do Dragonje. Klanec nad Bernardinom in skoraj opoldansko sonce me je pošteno zdelalo. Popoldne kopanje v Fiesi in spanje pri sorodnikih v bungalovu. Spat sem šel opolnoči po prevoženih 40 km (15km do vlaka in 25 km od Kopra do Fiese).

Nedelja 31.7.: Vstanem ob 5 uri, na hitro se poslovim in malo po pol šesti že delam zalogo v trgovini Noč in Dan v Portorožu. Po magistralni cesti nadaljujem pot do meje. Na mejo pridem malo po 6. uri. Na odcepu se odpeljem proti Umagu, nadaljujem ob obali mi mimo Novigrada, kjer ob 8. uri obnovim zaloge in nekaj malega pojem. Nadaljujem ob obali do Poreča do Vrsarja kamor pridem ob pol desetih dopoldne, pošteno izmučen in sit kolesa za nekaj ur. Vrnem se do Funtane kjer si kupim nekaj hrane in pijače, grem do obale, zelo blizu obale se ustavim v senci, počivam in kopam do 7. ure zvečer. Ob sedmih zvečer nazaj na kolo in gremo dalje proti jugu. Komaj sem čakal spust v Limski kanal, nekoliko manj pa dvig z njega(uživaš eno minuto pri hitrosti do 60 km/h, trpiš 10 minut pri hitrosti pod 10 kmh).Ravno v kanalu ulovim sončni zahod, zato hitro dalje. Najprej sem mislil spati nekje v samoti, potem pa sem po premisleku in malo strahu pred kako strupeno golaznijo se odločil spati vsaj v bližini kakega kraja oziroma glavne ceste. Tako sem v trdi temi iskal primerno mesto za spotegniti armafleks, spalko in utrujene noge. Našel ga v kraju Bale, kjer se odcepi cesta za Rovinj, 20 metrov od ceste, 100 metrov od hiš, skrit za nekim ogromnim kolutom alkaten cevi. Zjutraj prevozil od Fiese do Funtane 65 km v štirih urah, zvečer pa od Funtane do Bale še 40 km v slabih dobrih dveh urah in pol. Spanje je bilo slabo ker mi je bilo v spalki prevroče, pa še blizu ceste sem bil po kateri so celo noč nažigali motorji in avtomobili, ker je bila v bližini neka »bencinska fešta«

Ponedeljek 1.8. Vstanem ob 5. uri, pospravim in naložim stvari in gremo po glavni cesti proti jugu. Ob 6:15 sem pri tabli na kateri piše Pula in me že grejejo prvi sončni žarki. Nadaljujem preko Pule do Premanture, kjer malo po 7. uri nabavim stvari za odhod v divjino – KAMENJAK. Ob pol osmih sem na vhodu v park Kamenjak, nato pa pol ure previdne vožnje po slabem makedamu do konca do kamer je pač šlo po cesti. Nato je bilo treba kolo praktično odnesti do obale, tam pa med samimi skalami najti primeren kotiček kjer bo tudi kaj sence čez dan. Najdem lep kotiček, parkiram kolo, razložim nujne stvari ostalo pustim na kolesu in soncu. Najprej grem preverit čistočo morja na Kamenjaku in lahko rečem, da je voda veliko bolj čista kot pa višje gor po Istri, da o slovenski obali ne govorim. Nato pa preko dneva izležavanje v senci previsne skale , jesti, piti in se kopati vsake toliko časa v čisti vodi (malo tudi tauhal s spegli tako da voda je res neprimerno bolj čista kot recimo pri nas. Ob 6. uri zvečer se poslovim od Kamenjaka, v Premanturi pošljem kartico, se najem lubenice in se odpeljem nazaj proti Puli, kjer sem zmenjen s prijateljem. Malo pred osmo uro sem pred areno, kjer ugotovim, da bo težko najti prijatelja brez določitve točne lokacije srečanja, saj se je bilo eno uro pred koncertom Anastajže(-J) in je bilo ljudi pred areno kot čebelj. Ker je kolega iskal parking več kot pol ure se na koncu le srečamo. Pride še en kolega direktno iz Maribora na koncert, nekaj na hitro popijemo, kolega si ogleda koncert legalno, jaz pa ilegalno izza ograje na zgornji strani arene. Približno ob polnoči jo popiham iz Pule proti Fažani. Kmalu po odscepu za Fažano, najdem makadamsko potko, ob kateri najdem si uredim prenočišče. A glej ga vraga. Pri tem početju me zavoha lokalni cucek, ki se po kakih petih minutah ležanja začne dreti na ves glas v moji neposredni bližini. Ker nisem želel, da bi kdo prišel osebno pogledat kaj je našel njegov cucek, se ga lotim z vejicami in kamenjem. Na srečo jo je hitro popihal in nato še precej dolgo lajal nekje tam pri hišah, seveda so mu pri tem početju pomagali vsi cucki v vasi. Da pa je bila noč res slabo prespana so poskrbeli še preklemansko nadležni komarji, ki so me vse skozi pikali, da je bilo kar veselje. Seveda sem spal spet samo v majici in gatah ter delno pokrit s spalko, kar je bilo komarjem, še toliko bolj v veselje. Komaj sem čakal jutra, da uidem tem komarjem. Zjutraj prevozil 40 km popoldne pa še dodatnih 30km, skupaj 70 km

Torek, 2.8. Po celo nočnem otepavanju komarjev vstanem ob petih in se kar se da hitro odpeljem proti Fažani. Pred Fažano zavijem levo na označeno kolesarsko pot proti Valbandonu. Po tej kolesarski poti, ki je ponekod asfaltirana, nekje makadamska, nekje je pa sploh ni, poteka pa precej ob obali mimo Fažane do Peroja. V Peroju zavijem levo po glavni cesti proti Barbarigi. Ob pol sedmih sem v Barbarigi, jo prevozim po dolgem in počez a narisane ceste na avtokarti za Bale ne najdem. Ker imam po kaki uri raziskovanja okolice Barbarige dovolj, vprašam starejšo domačinko, ki pripravlja stojnico ob cesti, kako naj pridem do Bale. Razloži mi da moram nazaj do Peroja in Vodnjana in po glavni cesti nazaj na sever, ali pa po makadamski (beli) cesti zavijem levo proti Gajani. Odločim se za makadam. Po slabi uri vožnje v ne prestrm klanec po povprečnem makadamu pridem malo po osmi uri v Bale. Nabavim hrano in pijačo, nekaj pojem in se odpeljem proti Rovinju. Ob pol desetih pridem v Rovinj, kjer si nabavim še nekaj hrane in pijače in se odpeljem do plaže, kjer ponovim prejšnje dneve-ležanje, kopanje, pitje in hranjenje. A glej ga vraga, ob enih popoldne se začne temniti in ob dveh že vedrim v centru Rovinja pod streho. Ob treh popoldan se odločim, da se ne grem več kopat, ampak raje odpeljem naprej proti Sloveniji, predvsem zaradi tega ker, je bilo za naslednje dni napovedano slabo vreme, jaz pa še več kot 150 km za prevoziti do solidne strehe v Izoli. Zato se z Rovinja odpeljem preko Rovinjskega Sela, do Brajkovičev, kjer zavijem spet levo proti Limskemu kanalu (spet 1 minutno uživanje v spustu in 15 minutno garanje v klanec), preko Vrsarja do Funtane. V Funtani se ustavim za kako dobro uro, se malo skopam, najem in nadaljujem malo po sedmi uri naprej. Nekaj km naprej od Poreča se ustavim za slabe pol ure in obudim spomine na preganjanje gokartov pred 4 leti, a časa pa tudi česa drugega ni, da bi še enkrat občutil kako te roke bolijo po 10 minutnem preganjanju teh 9 ali pa 13 kw zverinic preko robnikov.Odpeljem dalje mimo Tara, spust, v dolino reke Mirne, dvig do Novigrada, kjer je že ura okoli devet in se že zelo malo vidi. Odločim se, da bom spal malo izven Novigrada, tam kjer sem v nedeljo zjutraj počival. Nahaja se pokrita avtobusna postaja za primer dežja, sicer pa bom spal kje v njeni bližini. Ko pridem do nje ugotovim, da še vedno stoji tam vlačilec ob cesti na istem mestu, kot v nedeljo, tik pred avtobusno postajo. Zato se odločim, da bom spal kar skrit za vlačilcem, štiri metre stran od ceste Umag-Novigrad. Danes prevozil 110 km (Pula-Novigrad), sicer v treh delih ampak je bilo vseeno naporno.

Sreda 3.8. Po kar dobrem spancu 4 metre od ceste, dobro skrit za šleparjem, ugotovim da je sprednja guma na kolesu prazna. Najbrž sem včeraj pri bluzenju okoli kamiona pobral kak trn ali pa razbito steklovino. V Upanju da ni prevelika luknja jo napumpam in se odpeljem naprej. A po pol ure kolesarjenja me pri kampu Park Umag že ujame dež. Zato se ustavim in vedrim pred kafičem v campu. Ugotovim, da guma ne pušča veliko, vseeno pa jo bo treba vsako uro malo napumpati. Ćez pol ure dež poneha, napumpam gumo in se odpeljem dalje proti Umagu. V Umagu hočem na OMV črpalki napumpat gumo pa kljub temu da imam reducirni kos, ne morem napumpat na tisti njihov avtomat, ker pač avtomat ne dobi podatka o obstoječem tlaku v pnevmatiki. Malo jezen jo spet napumpam, in se odpeljem naprej proti Savudriji in meji. Ker sem upal, da se bom s potjo preko Savudrije izognil klanca iz Umaga proti meji po glavni cesti se raje odločim za daljšo varianto, da pač vidim še malo več krajev in pokrajine. A kot zakleto so od Savudrije proti meji še večji klanci in se še bolj vlečejo, pa še z mano najbrž nekaj ni bilo v redu (premalo pil, ali pa ne vem kaj?) in tudi po ravnem terenu ni šel 20 km/h, v klance sem se pa komaj premikal, medtem ko se mi po klancih navzdol ni dalo niti malo poganjati. Malo po osmi uri pridem na mejo, policaji in cariniki so brez dela in me »zaslišujejo« kako to da sem tako zgodaj že pri njih itd. Malo jim razložim moj »podvig«, razložim jim moje zdravstveno stanje ko vidijo nogo ratajo še bolj firbčni. No ampak potem pa so me »spustili«, saj je že nekaj avtov čakalo za mano v vrsti. Takoj za mejo zavijem desno, grem preko mostička, in zavijem levo na označeno kolesarsko pot proti Sečovljam. V Sečovljah spet vedrim pod nadvozom ceste, po pol ure nadaljujem proti Parecagu (strm klanec), Seči in Luciji. V luciji se ustavim pri vulkanizerju, ki pa mi pove da naj najprej zamenjam ventilček, ker ti z gumico radi puščajo. V kolesarski trgovini kupim ventilček, ga zamenjamo in se po označeni kolesarski poti odpeljem naprej proti Izoli. V Izoli sem se nastanil pri sorodnikih do sobote. Ker mi je sprednja guma še vedno puščala, sem se odločil, da pač zamenjam zračnico. Ker nisem ravno najbolj vešč tega početja odpeljem kolo do kolesarske trgovine na Livade, kje mi zamenjajo zračnico. Ker pa očitno to ni bilo dovolj sem popoldne pri vožnji ob obali Izole spet nekaj pobral in sem moral se vrniti in zamenjati še zadnjo zračnico. Torej prej v štirih dneh in 400 km nobenega defekta, potem pa v enem dnevu dve. Vse je za nekaj dobro, tako tudi to. Sedaj imam sprednjo in zadnjo zračnico z avto ventilom, katerega lahko napumapaš na vsaki bencinski črpalki. Danes prevozil pot od Novigrada do Izole v 5 urah z nekaj deževnimi prekinitvami v dolžini 80km.

Četrtek, petek, : 4.,5.8.. Počivanje, kopanje in vožnja v okolici Izole, v nekaj preveč poletnem vremenu. Najdaljša razdalja je bila ko sem v petek zvečer odšel na gasilsko veselico do Sečovelj in nazaj (približno 50 km v obe strani, vključno z križarjenjem po Portorožu ob 2 zjutraj)

Sobota, 6.8. Čas za vrnitev domov, čez dan še malo kopanja, zvečer ob sedmi uri pa vrnitev v koper in nato z vlakom do deževne Ljubljane pri 16 st ob 11. uri zvečer.

Povzetek Solo Riderskega dopusta: V enem tednu dopusta s kolesom prevoženih 508 km, od tega skoraj 400 km v štirih dneh. Od nedelje zjutraj pa do srede dopoldne sem prevozil razdaljo Fiesa-Kamenjak-Izola, z ogledom vseh večjih mest ob obali. Povprečna hitrost vožnje je bila 17.2km/h (veliko ti zniža hitrost križarjenje po mestih in obali).

Stroški: Vlak Ljubljana-Koper-Ljubljana 3650 sit, stroški kolesarjenja po hrvaški Istri so znašali 270 kun (4dni) na slovenski obali pa sem v štirih dneh zapravil približno 15.000.

Kaj sedaj?

Že razmišljam kaj bo naslednji podvig – razmišljam o smeri Ljubljana, Bled (zjutraj), kopanje na Bledu, zvečer do Kranjske gore, spanje, vzpon na Vršič (kar me je precej strah), v Trento, Tolmin, Baška grapa, Bohinj (nekje med Trento in Bohinjem spanje), kopanje in vrnitev preko Bleda, še raje pa preko Jelovice –Dražgoše. Vse skupaj tri do 4 dni odvisno od marsičesa, obiskal bi kar nekaj krajev v katerih še nisem nikdar bil.Se mi bi kdo pridružil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hanzi ti tszar! Kaj je to tvoja prva tura,da si se tolk razpisal? Sicer same pohvale!!!

Včeraj Šk.loka-Črni vrh- Visoko-Šk.loka. Zanimiva pokrajina...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prva kolesarska tura, pa če ne bo kakih zdravstvenih posledic upam, da ne zadnja (sploh sedaj ko je bencin po en €, pa še sedanji avto mi ga žre 2xveč kot prejšnji :eek: )

Popravljeno . Popravil Hanzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:: sobota, 06. avgust 2005 ::

šentjur-ponikva-poljčane-majšperk-ptujska gora-ptuj-Velika Nedelja pri Ormožu (73km)

in retour...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si rekel, da itak ne bomo prebrali... vse prebrala....svak čast..... čestitke :OK:

jaz z zdravo nogo pomoje ne prekolesarim toliko zato samo :worship: respect!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se potočil po puklu dol do šihta. tisti kelnar pri Florijanu je ob pogledu name planil v varno zavetje šanka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se potočil po puklu dol do šihta. tisti kelnar pri Florijanu je ob pogledu name planil v varno zavetje šanka.

dobro, da ti ni od silnega mraza in vetra v obraz ob teh temperaturah zmrznila svečka iz nosa.......... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

ehm... :doze:

iščem predlog za kolesarski izlet v okolici LJ :)

cca 60 km

bolj ali manj raven :doze: (nabiramo kondicijo :blush: :blush: :blush: )

krožna tura če se da

pa ne LJ - črna vas- ig - lj prosim ker je zaubit boring :SS

p.s.: raven pomeni da na poti ni Toško Čelo s Katarino in kompanija... :doze:

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cca 60 km

bolj ali manj raven :doze:  (nabiramo kondicijo  :blush:  :blush:  :blush: )

krožna tura če se da

pa ne LJ - črna vas- ig - lj prosim ker je zaubit boring :SS

Ljubljana-Kamnik-Bistrca-Kamnik-Ljubljana.

Postanki za kavico v Kamniku in Kamniku.

Lahko pa opcionalno na Črnivc, je v eno smer kondicijski, v drugo pa hi-velocity trening ...

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:: sobota, 06. avgust 2005 ::

šentjur-ponikva-poljčane-majšperk-ptujska gora-ptuj-Velika Nedelja pri Ormožu (73km)

in retour...

špil v varovalnih barvah

post-685-1124272705_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ehm... :doze:

cca 60 km

bolj ali manj raven :doze:

krožna tura če se da

kilometrov je cca 70

bolja li manj ravninskih

pa krožna je

post-5241-1124279332_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No Symru ti je dal "odlično" varianto, katero bom najbrž prevozil jutri popoldan (mogoče pade celo Črnivec kot preverjanje za furo okrog 3glava(vršič, sorca)), Kamniška pa definitvno, ker bo baje jutri popoldne ena žurka...

Je pa s Kamniško tako:tja se vse skozi počasi vzpenjaš in prideš mislim da do 600nmv, nazaj pa uživaš skoraj 20 km ob rahlem spustu(Dokamnika)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi Zdrawceva pot ni slaba (pa še 1km od moje hiše se pelješ tko da... se lahko srečava na "mojem ovinku" :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!