Skoči na vsebino

Yamaha XJ 600 Diversion


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Uporabniški priročnik: 13188.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

....  zanima me pa če je že kdo slišal da pravijo temu motorju, da je to ženski motor in zakaj temu tako?

Bi moral mojo vprašat ... po moje pa je to zato, ker je zelo nezahteven za samo vožnjo.

Objavljeno

jaz kot začenik mi je ravno to pomembno da je nezahteven, zato vidim da sem se prav odločil, samo da bo dobro služil svojemu namenu :)

Sem pa opazil da

Yamaha XJ 600 S/N Diversion enake samo zunanjost je drugačna

http://de.wikipedia.org/wiki/Yamaha_XJ_600_S/N_Diversion

 

je pa vseeno zanimivo in ne razumem kako to da so tako različni motorji v teh modelih, jaz imam 37kw kar je 50KN, večina pa imajo 43kw, pa čeprav je recimo enak letnik?

 

so kakšne prednosti/slabosti pri 37 vs 43kw, je moj dost manj prožen in zato manj požrešen motor??

 

sem pa našel zanimiv forum samo o Yamahi XJ600 samo ne razumem najbolj je vse v nemščini (če koga zanima kaj)

http://www.zweiradforen.de/forum/xj-600-ns/?PHPSESSID=f436da2e687152f5129426e038e81b42

 

ter koliko imajo vaše Yamahe XJ kaj kilmetrov..moja je letnik 12.1997 in ima 59tisoč kilometrov in upam da bo to delalo...

 

aja ima mogoče kdo tole...rad bi nekje nabavil...kje se dobi?

zascita.jpg

 

hvala

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

V začetku julija (če bom naredil v prvo izpit) bom začel svojo xj600 vozit in ker ne vem kaj je prejšni lastnik menjaval  bi naredil vsaj osnovni servis pred mojo sezono..kaj priporočate (menjava olja, oljnega filtra, svečke...)?

na internetu sem iskal ustrezne svečke in našel te

http://www.ebay.de/itm/270354297282?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 (NGK  DR8ES-L)

in

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-NGK-SPARK-PLUG-Sparkplug-CR9E-CR9-E-Stock-No-6263-/360205357601?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53dde99221 (NGK CR9E CR9-E)

 

v čem se razlikujejo te svečke in katere ste vi (oz jih) uporabljate, hvala

Objavljeno

V začetku julija (če bom naredil v prvo izpit) bom začel svojo xj600 vozit in ker ne vem kaj je prejšni lastnik menjaval  bi naredil vsaj osnovni servis pred mojo sezono..kaj priporočate (menjava olja, oljnega filtra, svečke.. .)?

na internetu sem iskal ustrezne svečke in našel te

http://www.ebay.de/itm/270354297282?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 (NGK  DR8ES-L)

in

http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-NGK-SPARK-PLUG-Sparkplug-CR9E-CR9-E-Stock-No-6263-/360205357601?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53dde99221 (NGK CR9E CR9-E)

 

v čem se razlikujejo te svečke in katere ste vi (oz jih) uporabljate, hvala

Najbolje,da jo pelješ do kakega dobrega serviserja in naj jo komplet pregleda definitivno menjava olja svečk zavornega olja zavorne obloge skratka vse kar je povezano za varno in mirno vožnjo.

L.P. SIMPLE MEN bivši lastnik Yamahe XJ6 diversion

ženski motor hmmmm zadnjič videl na BMW 1200GS voznico mogoče se pa sedaj ločijo na ženske in moške modele motorja ..................

Pa velik varnih in prijetnih moto km ti želim.

Objavljeno

Ker kupujem svečke za motor sem ugotovil da vse te ustrezajo za mojo yamaho

 

 

CR8E
CR8EK
CR8EIX

in

CR9E
CR9EK
CR9EIX

 

CR8E vs CR9E

http://www.thumpertalk.com/topic/190977-ngk-cr9e-spark-plugs-vs-cr8e/

je pa samo neka razlika v toplotni prevodnosti al kaj, vglavnem kr neki

 

 

NKG CR8E  (klasična)

$(KGrHqJ,!iQFDnlS61CLBQ9UrKi2og~~60_12.J

 

 

 

NKG CR8EK

ngk6A.jpg

 

 

 

 

NKG CR8EIX

41r5l3wlBTL.jpg

ix_details.png

 

 

 

Objavljeno

in tudi pod specifikacije o motorju piše da se uporabljajo svečke 

http://www.louis.de/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=4BR

tip 

CR8E ali CR9E

...lahko pa imajo na koncu oznake E, EK, ali EIX, jaz sem nabavil kar navadne E

na motorju sem pogledal in so navadne svečke E, pred časom so se pa uporabljale z oznako EK ker sem jo našel pod sedežem in je takšna kot je zgoraj torej da ima dva "jezička", katere pa vi uporabljate na vaših konjičkih, je kaj boljše če ima dva "jezička" za iskro?

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Je kdo tukaj mehanik ;), ker me zanima sledeče:
moj motor ima 37kw, večina imajo pa vsi 45kw
in sem našel "trik" kako iz 37 povečat na 45kw
http://www.xjrider.com/viewtopic.php?f=8&t=4277

 

kaj pravite je to res in izgleda enostavno (menim zato, ker je kratek posnetek), ampak ker sem neved nimam pojma kako to naredit..je kdo tukaj ki bi mi to lahko.....bi plačal, oz  kje bi mi to naredili..sicer možno je da je že to izvedeno in da ima motor 45kw, jaz nimam pojma, po prometni piše da ima 37kw...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

tale đamaha je kr zakon,......kokr kol moja ma 180tk na grbi pa je še kokr kol tipitopi,..razn ketnco bo treba v mašin zamenat pa kdaj kakšn deci ola natočt ...,za predelvat k ti je pozim dolgcajt je pa dobra izbira,...trenutno je tricikl.. :-)

post-18650-0-87398700-1390044235_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil samosamo
  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Meni je pa neki začela moja stara diversonka (december 1997) zafrkavat prvič ta teden, začel sem se vozit v službo (13km v eno smer) in zjutraj in tudi  popoldne iz službe se mi je zgodilo, da enkrat po 500m, drugič nekje po 1kilometru pri pospeševanju motor ugasne v trenutku, je zelo moteče, saj je nevarno ko moram nenadoma počakat na cesti, sploh si pa ne predstavljam da bi se mi zgodilo ob prehitevanju, ko ugasne ga takoj prižgem potem brez težav z gumbom in potem se lahko peljem brez težav naprej brez da bi ugasnil...

 

...kaj bi to bilo? lani sem se vozil brez kakršnihkoli težav, sem pa na začetku sezone lani menjal svečke, olje in oljni filter in letos še nisem nič od tega zamenjal, naredil pa nekje 6000km, verjetno svečk še ne rabim menjat, oljle pa oljni filter pa bom zamenjal v kratkem

 

..naj povem da enkrat ko je ugasnil je nekje v tretjem poizkusu prižgal nazaj in takrat je močno poknilo iz avspuha, sem pomislil da ni bil pravilno zalaufan, saj sem takrat uporabil ročni zaug in je bil mogoče "zazaugan?", drugače pa vedno ko grem na motor počakam da se lahko peljem brez zauga, tako da je vedno malo segret, samo kolikor sem ugotovil ko je motor zelo segret se ne dogaja da bi ugasnil...

 

..kaj bi to lahko bilo narobe oz je že kdo imel kakšen podooben primer?

 

hvala!

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Motor sem že v mescu marcu peljal mehaniku (blokado je odstranil prej 50PS-...zdaj-->61PS) in zdaj motor dela brez težav :) in motor ni več ugasnil od takrat (ne vem če je še kaj druga naštelal)

je pa bila blokada v teh pokrovčkih ki sem označil in zato pri polnem gasu batek se ni odprl do konca in motor je zdaj veliko bolj živahen :) (zdaj so pokrovčki globejši)
maxresdefault.jpg

imam pa zdaj manjšo težavo z rezervoarjem ki spušča pri pipci
rabil bi tesnilo na rezervoarju za pipco za bencin, a se mogoče dobi kje večja ploščo tesnila namenjega fergazerjem, da bi kar sam izrezal in luknjo izvrtal oz izsekal ?

img9342.jpg
img9336.jpg

Popravljeno . Popravil Ktr1sk
Objavljeno

Sodeč po sliki bi ti priporočil,da kupiš novo pipico z novo dihtungo in vijaki. Vse skupaj naroči na Yamahinem servisu saj to nemore biti tako drago ,da bi moral tu nekaj sam čarat !

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Če je morda kakšen lastnik Yamahe xj600 tu gor, naj se mi prosim javi na zs.

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, ciciban pravi:

Si jo kupu?

Jep, nago verzijo, letnik 2002. Cena; sitnica (kot bi rekel Sir Oliver)

Popravljeno . Popravil izibajker
Objavljeno

Hm, mogoče ve kdo, kar se tiče omenjenih okvar (odtrgane ojnice, razbiti bloki motorja, starter sklopka) so te posledica slabega vzdrževanja, slabe konstrukcije ali materiala ali pač leta uporabe in posledično starosti?

Xj 600 res ponuja veliko za svoj denar, omenjene okvare pa so samo finančna nesreča, pa še neznačilne so za japonce.

 

Hvala!

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Malo je trajalo, ma zdaj sem tu... :D

Enkrat septembra 2014 sem kupil motor po dolgih 25-tih letih pavze...

Iskal sem kar dosti časa. Po tehtnem premisleku in ogledu par motorjev, sem potem s pomočjo prijateljevega prijatelja :whistle: prišel na ogled Yamahe Xj 600 diversion. Letnik 1997 z 20.000 km, izgledala je lepo, čista je bila kot solza (tudi na mestih, kjer se ne da očistit...), prodajalec mi je povedal, da je bil z njo na tleh. Videt ni bilo, je pa levi kufer poškodovan Preizkusil sem jo in, ja bila je narejena zame. :D

Komentar moje hčere: Like a baby smile on Crhistmass morning when open a present :kva2:

20140917_184832.jpeg

Cena pa, kot bi rekel Izibajker, sitnica :P Po nakupu sem jo peljal k Juretu na Vič, kjer mi je zamenjal zavorne ploščice spredaj in zadaj, verigo, olje s filtrom, sinhroniziral frgazerje, menjal gume in okvir za tablico :) Skratka prečekiral cel motor in bil odkrito presenečen, v kako dobrem stanju je. 

Že oktobra 2014 sem naklepal 2000 km :D Občutki so fantastični, spomini so zaživeli na polno. Škoda vseh teh let , ki so ušle mimo brez dveh koles, ma kdo ve zakaj je to prav ?!?

No, 2015 je bilo za tako dolgo abstinenco prav živahno.

Uspel sem prepričat ženo, da je to to in nabavil vse (razen obutve, to še iščeva primerno) za oba, da sva videt, da paševa skup :) .

Ko sva šle probat zadevo, ji je blo full cool :D in zdaj sem pečen :P

Ma kej čmo, kukr pravi Mlakar: eni majo revmo, drugi bolj ali manj sitno babo...vsak mora sam svoj križ nosit... NO, jst mam srečo, pa za to uporabljam motor :P .

Tako, da sva že objadrala dobršen del obalnega zaledja, pa nekaj Krasa, uspešno preplezala Vršič in preživela dopust v Zatonu.

Danes ima moja kobilca 32000 km...    in nove gume :)

Pa Juretu javno pohvalo za odnos in prijaznost.

Kavo sem mu že oblubu, sam na Obalo mora prit :D

Drgač pa, saj nas je polno in človek hitro dojame, da ni nikoli sam :grupni:

Srečno se vozte, 

C eagle

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

Prosim za eno pomoč. Od prijatelja sem dobil omenjeni (xj600s Diversion 4BR) motor. Fuč je regler. Ker še nimam prometne, pa bi vseeno rad naročil regler, me zanima, če mi lahko poveste iz izkušenj, kakšen regler je potreben za ta motor (koliko priklopov ima, 4 ali 6). Glede na oznake na "geštelu (slika) sem našel letnik, ter ugotovil da ima regler 4 priklope...

Problem je v tem, da je lastnik prej, dal notri regler (SH-633-12) ki je pomoje od honde (6priklopov)- posledično je odcvikal konektor, ter ga priklopil na banance. (prilagam sliko), tako da si ne morem ravno veliko pomagati z njim :)

Za vsakršno pomoč se najlepše zahvaljujem

lp, Miha

20180823_192142.jpg

20180823_190517.jpg

Objavljeno
pred 31 minutami, motonavdusenec pravi:

Pozdravljeni.

Prosim za eno pomoč. Od prijatelja sem dobil omenjeni (xj600s Diversion 4BR) motor. Fuč je regler. Ker še nimam prometne, pa bi vseeno rad naročil regler, me zanima, če mi lahko poveste iz izkušenj, kakšen regler je potreben za ta motor (koliko priklopov ima, 4 ali 6). Glede na oznake na "geštelu (slika) sem našel letnik, ter ugotovil da ima regler 4 priklope...

Problem je v tem, da je lastnik prej, dal notri regler (SH-633-12) ki je pomoje od honde (6priklopov)- posledično je odcvikal konektor, ter ga priklopil na banance. (prilagam sliko), tako da si ne morem ravno veliko pomagati z njim :)

Za vsakršno pomoč se najlepše zahvaljujem

lp, Miha

20180823_192142.jpg

20180823_190517.jpg

če bi vprašanje postavil v pravo temo, bi dobil tudi hitreje odgovor.

 

Objavljeno (popravljeno)

Se opravičujem,...sedaj moram samo "natuhtati" kako  jo prestavit :)

 

hvala

Popravljeno . Popravil motonavdusenec
Objavljeno
pred 36 minutami, motonavdusenec pravi:

Se opravičujem,...sedaj moram samo "natuhtati" kako  jo prestavit :)

 

hvala

že urejeno

Objavljeno
pred eno uro, motonavdusenec pravi:

Pozdravljeni.

Prosim za eno pomoč. Od prijatelja sem dobil omenjeni (xj600s Diversion 4BR) motor. Fuč je regler. Ker še nimam prometne, pa bi vseeno rad naročil regler, me zanima, če mi lahko poveste iz izkušenj, kakšen regler je potreben za ta motor (koliko priklopov ima, 4 ali 6). Glede na oznake na "geštelu (slika) sem našel letnik, ter ugotovil da ima regler 4 priklope...

Problem je v tem, da je lastnik prej, dal notri regler (SH-633-12) ki je pomoje od honde (6priklopov)- posledično je odcvikal konektor, ter ga priklopil na banance. (prilagam sliko), tako da si ne morem ravno veliko pomagati z njim :)

Za vsakršno pomoč se najlepše zahvaljujem

lp, Miha

20180823_192142.jpg

20180823_190517.jpg

Mogoče najprej na kakšnem servisu povprašaš, če se dobi oboje in potem ponovno spraviš v originalno stanje.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Sem dal za tracerko, pa sem našel še za diversionko. 

13188

Yamaha xj 600 diversion 1997

Lp,

C eagle

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

dober dan

jas bi samo vprašal kolko približno stane nastavitev fergazerjev in ventilov na tem motoru? pa koga priporočate sem pa iz okolice mb?

Saj sem pred dnevi kupil omenjen motor zaradi majhne cene, motor je sicer 93 letnik mel naj bi 35000 prevoženih(??- malo skeptičen) sicer pa izredno ohranjen saj je baje stal  več kot 10 let kar mislim da je glede na gume res ki so skoraj kot nove ampak imajo DOT 3202.

lp, leon

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!