Skoči na vsebino

Yamaha XJ 600 Diversion


RAF
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Uporabniški priročnik: 13188.pdf

Priporočene objave

let nazaj sem mel tudi jst ta motor,kardan ok...sam bremze so ble fuk....

po izletu v koruzo sm ga prodal... :trance_33_sleep: :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

let nazaj sem mel tudi jst ta motor,kardan ok...sam bremze so ble fuk....

po izletu v koruzo sm ga prodal... :trance_33_sleep: :trance_33_sleep:

Kolegi so mi za začetek predlagali nakup tega motorja oz. Kawasaki ER5 in sicer zaradi lahke vodljivosti motorja in nezahtevnega vzdrževanja v primerjavi z drugimi motorji. Moj motor ima spredaj že dvojne disk zavore, zato mislim, da z zaviranjem ne bi smel imeti pretiranih težav (v normalnih razmerah in normalni vožnji). Glede kardana pa...ne vem, kaj si s tem imel namen napisati...da je o.k.

Tudi oljnega hladilnika (kolikor vem) ta motor nima, žal. :hmm:

Bo treba bit zmeren pri vožnji, sploh pri višnjih temperaturah ter v hrib.

Bom pa upošteval nasvet, da je v hrib bolje vozit z eno prestavo nižje (torej v višjih obratih - brez forsiranja) zaradi hlajenja (tega do sedaj pač nisem vedel).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor vem, dobiš pri Lojzu tudi termometer za olje...pa ne, da bi delal reklamo, mogoče se pa obnese (temperatura motorja naj bi bila enaka temp. olja). Jaz ga nimam, se pa vsako popoldne (če grem z mopedom na šiht) vozim v hrib. S starim tomosom 15 z večjo dizo ni zneslo, je kar crknu. Original bi pa verjetno zdržal. In tudi Yamaha zdrži v dvoje. Je pa fajn, če imaš možnost, da se proti koncu voziš z manj gasa (manj bencina in več zraka), da se ohladi, preden ga ugasneš.

Kardan na diveržnki? Ga ni, kolikor jaz vem. Ga imajo čoperji ala drekstar ali FJ®, ne pa naše koze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

let nazaj sem mel tudi jst ta motor,kardan ok...sam bremze so ble fuk....

po izletu v koruzo sm ga prodal... :trance_33_sleep: :trance_33_sleep:

Kardan na XJ 600??? Ta motor nima kardana.

Tudi oljnega hladilnika (kolikor vem) ta motor nima, žal. :hmm:

Bo treba bit zmeren pri vožnji, sploh pri višnjih temperaturah ter v hrib.

Bom pa upošteval nasvet, da je v hrib bolje vozit z eno prestavo nižje (torej v višjih obratih - brez forsiranja) zaradi hlajenja (tega do sedaj pač nisem vedel).

Oljni hladilnik je, vsaj moj ga je imel letnik 2001. Malo poglej. Drugače pa ni bilo nobenega problema z pregrevanjem (vožnja v dvoje, vedno v obratih, saj drugače ni šlo nikamor :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam termometer in temparatura se nikoli ne dvigne preko 80 stopinj,niti v največji vročini ne.Je pa res da ga nikoli ne priganjam do konca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

če je tukaj keri lastnik, ki je poškodoval avspuhe pa mu po zamenjavi doma leži mogoče ta del izpuha, ki je obkrožen, rabil bi pa oba levega + desnega

ror1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

če je tukaj keri lastnik, ki je poškodoval avspuhe pa mu po zamenjavi doma leži mogoče ta del izpuha, ki je obkrožen, rabil bi pa oba levega + desnega

To ti je brezveze izkat-nebo nobeden imel.Zapelji se v Maribor do nekoga,ki izdeljuje izpušne cevi in ti naj ta del naredi iz rosfreja in boš rešil problem. Obrni se na Tertineka on je delal izpušne sisteme ali pa kakega mehanika vprašaj za kak naslov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem si tudi jaz tak mislil, pa sem vseeno probal :rolleyes:

hvala Brumer, za Tertineka, bom pogledal drug teden ...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

pozdravljeni!

nabavil sem xj600n, letnik 2002,31000 km, servisiran, s servisno knjižico, žigi in računi, pa me zanima kaj bi še bilo dobro postorit pri tejle kilometrini oziroma kaj me kaj čaka, motor je bil vožen pretežno na daljše ture..

matjaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredi še običajen servis (olje, oljni in zračni filter, zavorna tekočina, pregled ležajev)

Tako boš miren in siguren do konca sezone. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Merkmale -

Neuer 600 ccm Reihenvierzylinder

Kräftige und gleichmäßige Drehmomententwicklung

Leichtes Handling

Leichte, neu gestaltete Gussräder

ABS System serienmäßig

MOTOR -

Bauart flüssigkeitsgekühlter 4-Zylinder-4-Takt-DOHC-Motor, Einspritzanlage, geregelter 3-Wege-Katalysator, 16 Ventile

Hubraum (ccm) 600

Bohrung x Hub (mm) 65,5 x 44,5

Verdichtung 12,2 : 1

Nennleistung 57,0 kW (78 PS) bei 10.000/min

Max. Drehmoment 59,7 Nm bei 8.500/min

Schmierung Nasssumpf

Gemischaufbereitung elektronische Benzineinspritzung

Kupplung Mehrscheiben-Ölbadkupplung

Zündung Transistor

Starter Elektro

Getriebe 6-Gang

Sekundärantrieb Kette

Gangstufen 2,846/1,947/1,556/1,333/1,190/1,083

Primärübersetzung 1,955

Sekundärübersetzung 2,875

Tankinhalt (Liter) 17,3

Öltankinhalt (Liter) 3,4

FAHRWERK -

Rahmenbauart Doppelschleifen-Rohrrahmen

Federung vorn Telegabel 41 mm Ø

Federweg vorn (mm) 130

Federung hinten Zentralfederbein

Federweg hinten (mm) 130

Lenkkopfwinkel (Grad) 26

Nachlauf (mm) 103,5

Bremse vorn 2 Scheiben 298 mm Ø

Bremse hinten 1 Scheibe 245 mm Ø

Reifen vorn 120/70 ZR17M/C (58W)

Reifen hinten 160/60 ZR17M/C (69W)

ABMESSUNGEN UND GEWICHTE -

Länge (mm) 2120

Breite (mm) 770

Höhe (mm) 1210

Sitzhöhe (mm) 785

Radstand (mm) 1440

Bodenfreiheit (mm) 140

Gewicht - fahrfertig, vollgetankt (kg) 216

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zelo zanimiva zadeva, sploh če bo cenovno dostopna. Me pa preseneča oblika zadnjega blatnika... Če govorimo o vstopnem modelu, to po moje pomeni, da je motor namenjen tudi vsakodnevnim vožnjam? A se sam men se zdi, da bo voznik ob prvem manjšem dežju prišel v službo al pa trgovino pošprican po hrbtu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Me pa preseneča oblika zadnjega blatnika... Če govorimo o vstopnem modelu, to po moje pomeni, ...

To je samo po tvoje. :grim Danes, ko je motor postal muha razvajenih maminih sinkov in očkovih ščerk, mora vsaka prdula izgledati modno hudo. Karkoli naj bi že to pomenilo :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Izgleda, da so znane cene:

XJ 6: 5.950,00 €

XJ 6 (ABS): 6.495,00 €

XJ 6 Diversion: 6.350,00 €

XJ 6 Diversion (ABS): 6.895,00 €

@SF: meni ne, moji ne; verjetno je to odvisno od dolžine spodnjih okončin :naughty:

Mi je pa malo žal, da sva se v Veroni prepozno "spomnila", da bi jo preizkusila na poligonu, ki ga je imela Yamaha med halami sejma ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
če je to otprta tema bo vredu.včeri sem neki napisal v splošni in zdej sem tu...no nov sem :whistle: v tem.
najpre hvala motorist,marja in ice.
js mam problem s xj600s,in sem obsojen prodat motor ker so mi na servisu povedali da mi je štarter hin in cel motor naj bi rastavili zaradi tega kar pride 800€.
zaradi tega iščem pomoč če negdo ve kako bi sačuvao motor za sebe.lahko bi bila u navodilima za zamenjavo štarterja al nekak nasvet...
no opravičujem se za pisavo in se unapred zahvaljujem.
l.p alexandar

post-22889-1236201398_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!