Skoči na vsebino

Yamaha XJ 600 Diversion


RAF
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Uporabniški priročnik: 13188.pdf

Priporočene objave

ti imaš gor en vredi avspuh se mi zdi (je bla enkrat slikica gor...?) a prodaš samo ror ? :naughty:

Ima akrapota- ne gre sam ror

V prometnem piše 37 kw

Popravljeno . Popravil TONTO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živ,

zanima me ali pade XJ 600 pri registraciji v razred nad 44KW glede na to, da jih ima 44,9 oz. 61 ali se da to kako

"uštimat" da je še vedno do 44kw?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima kako je s tem. Sicer pri izračunu registracije in zavarovanja je razlika za cca. 50€ ampak to sta dva tanka bencina in :beer2: .

Pa še ena stvar me zanima. Motorček je že na 3/4 prodan in sem se zagledal v xj 600. Ali bom brcnil v temo ali je stvar zanesljiva. S sedajšnjim sem sicer zadovoljen samo motijo me tresljaji ker je pač 1 cilinder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri XJ se pojavljajo vibracije,če se prav spominjam tam nekje pri 5500 rpm,vendar vse znosno,nikakor pa kot enocilindraš,tako da ni straha .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz na svojem nisem opazil omembe vrednih vibracij, razen ko je luknjasta cesta :whistle: to pa je spet druga pesem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ,

zanima me ali pade XJ 600 pri registraciji v razred nad 44KW glede na to, da jih ima 44,9 oz. 61 ali se da to kako

"uštimat" da je še vedno do 44kw?

LP

Na žalost pade v razred na 44kW. V homologaciji ti piše 44,9kW in to je za zavarovalnico merodajno. Če pa ti uspe karkoli "uštimat", pa sporoči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene zanima kako je s tem. Sicer pri izračunu registracije in zavarovanja je razlika za cca. 50€ ampak to sta dva tanka bencina in :beer2: .

Pa še ena stvar me zanima. Motorček je že na 3/4 prodan in sem se zagledal v xj 600. Ali bom brcnil v temo ali je stvar zanesljiva. S sedajšnjim sem sicer zadovoljen samo motijo me tresljaji ker je pač 1 cilinder.

Motor je zanesljiv, okvar nobenih, vibracij pa tudi ne. Če je možno vzemi letnik 98 ali mlajšega, ker te že imajo dva diska spredaj. Moraš pa vedeti, da je ta motor precej len.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je zanesljiv, okvar nobenih, vibracij pa tudi ne. Če je možno vzemi letnik 98 ali mlajšega, ker te že imajo dva diska spredaj. Moraš pa vedeti, da je ta motor precej len.

Sem ga danes sprobal in sem kar malo razočaran. Bil je letnik 99. Res je len pa čeprav ima 10 KW več kot moja tenerejka, pa še po stranskih cestah se s takim najbrž ne moreš tako udobno peljati kot z enduro. Ostajam endurist :lol: .

Lp, Damjan

Popravljeno . Popravil damjan77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav vsem na forumu!

Sem novi lastnik Yamahe Diversion l.1998. Zelo sem zadovoljen z omenjenim motorjem.

Res je, da to ni dirkaški motor, vendar pa uživam v turistični vožnji, zato sem se tudi odločil za

nakup tega motorja.

Verjetno je že bilo o vzdrževanju kaj napisanega, pa me vseeno zanima, kakšno olje uporabljate v

motorju, na koliko km je potrebna menjava, kakšen akumulator ste kupili ob morebitni zamenjavi.....

Mislim, da je nekdo že predlagal, da imetniki teh motorjev bolj sodelujemo, da bi se lahko kdaj tudi srečali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem na forumu!

Sem novi lastnik Yamahe Diversion l.1998. Zelo sem zadovoljen z omenjenim motorjem.

Res je, da to ni dirkaški motor, vendar pa uživam v turistični vožnji, zato sem se tudi odločil za

nakup tega motorja.

Verjetno je že bilo o vzdrževanju kaj napisanega, pa me vseeno zanima, kakšno olje uporabljate v

motorju, na koliko km je potrebna menjava, kakšen akumulator ste kupili ob morebitni zamenjavi.....

Mislim, da je nekdo že predlagal, da imetniki teh motorjev bolj sodelujemo, da bi se lahko kdaj tudi srečali.

Olje menjaj na 6K kil. ali enkrat letno.Ni nujno uporabljati sintetično olje daj pa mu vsaj pol sintetično.Akumulator pa kupi tak kakršen je notri saj je številka na njemu,če imaš denar pa si lahko privoščiš z želejem, cena pa je 100% večja od navadnega,sicer pa akumulator polnjen s kislino brez vzdrževanja stane ca 40 EU odvisno od tipa in Ah.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje menjaj na 6K kil. ali enkrat letno.Ni nujno uporabljati sintetično olje daj pa mu vsaj pol sintetično.Akumulator pa kupi tak kakršen je notri saj je številka na njemu,če imaš denar pa si lahko privoščiš z želejem, cena pa je 100% večja od navadnega,sicer pa akumulator polnjen s kislino brez vzdrževanja stane ca 40 EU odvisno od tipa in Ah.

Hvala za odgovor!

Glede olja: omenjeno mi je bilo, da naj uporabljam sintetično olje vendar ič konkretno glede znamke olja. Servis bom naredil v kratkem (menjava olja in filtra), ostalo je brezhibno (zavore, gume...itd...).

Kje imate zavarovane motorje? Zavarovalnica Maribor? Sem bral o zavarovanjih na forumih pa nekako zaradi popustov prednjačijo zavarovanja na zav.Mb....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem na forumu!

Sem novi lastnik Yamahe Diversion l.1998. Zelo sem zadovoljen z omenjenim motorjem.

Res je, da to ni dirkaški motor, vendar pa uživam v turistični vožnji, zato sem se tudi odločil za

nakup tega motorja.

Verjetno je že bilo o vzdrževanju kaj napisanega, pa me vseeno zanima, kakšno olje uporabljate v

motorju, na koliko km je potrebna menjava, kakšen akumulator ste kupili ob morebitni zamenjavi.....

Mislim, da je nekdo že predlagal, da imetniki teh motorjev bolj sodelujemo, da bi se lahko kdaj tudi srečali.

Diversonko sem vozila tri leta in dobro je služila. Pri olju malo kontroliraj nivo, ker jaz sem ga na koncu morala dolivati, ker ga je kar malo dosti pila, drugače pa sem uporabljala Motul, ampak ko sem menjala na Bardal, je bila manj žejna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav vsem na forumu!

Sem novi lastnik Yamahe Diversion l.1998. Zelo sem zadovoljen z omenjenim motorjem.

Res je, da to ni dirkaški motor, vendar pa uživam v turistični vožnji, zato sem se tudi odločil za

nakup tega motorja.

Verjetno je že bilo o vzdrževanju kaj napisanega, pa me vseeno zanima, kakšno olje uporabljate v

motorju, na koliko km je potrebna menjava, kakšen akumulator ste kupili ob morebitni zamenjavi.....

Mislim, da je nekdo že predlagal, da imetniki teh motorjev bolj sodelujemo, da bi se lahko kdaj tudi srečali.

Ti je že Brumer vse napisal. Moja hči ma tud diverženko in not je že skoz polsintetično olje. Pri akumulatorju pa poleg Ah pazi še na velikost samega akumulatorja, kajti tam je malo prostora.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor!

Glede olja: omenjeno mi je bilo, da naj uporabljam sintetično olje vendar ič konkretno glede znamke olja. Servis bom naredil v kratkem (menjava olja in filtra), ostalo je brezhibno (zavore, gume...itd...).

Kje imate zavarovane motorje? Zavarovalnica Maribor? Sem bral o zavarovanjih na forumih pa nekako zaradi popustov prednjačijo zavarovanja na zav.Mb....

Sam imam vse 4-iri motorje in 2-avta zavarovani pri zavarovalnici Maribor.Za olje pa kot sem ti napisal namreč,če jaz napišem daj notri Motul V-300 T-4 bo spet kupica pametnih nasprotnikov,vedi pa eno najboljše olje za motor je sigurno Motul tako,kot so najboljše gume Metzeler,oblačila pa Dainese.Vse kar sem napisal boš s časoma sam ugotovil.Kar pa se tiče porabe olja pa vedi za vedno,če mašina z nekim cenejšim,slabšim oljem porabi manj olja, to pa zato ker tako slabše"cenejše" olje nima dovolj dobrih aditivov in naredi garež izpod(iza) batnih obročkov kar posledično zmanjša porabo olja in če nekdo v tako mašino,ki je bila vožena z slabšim(cenejšim)oljem nalije spet dobro-drago olje je normalno,da aditivi to spet izperejo in glej ga vraga poraba je spet večja.Mislim,da sem ti dovolj jasno napisal in mi lahko verjameš v razne žolčne rasprave pa se nemislim z nikomur podajat. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja osebna izkušnja..... Na diversnki uporabljal polsintetični Motul, kasneje Valvoline. Olja popila nič. Motor imel cca 45k kmjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar nekaj informacij sem že dobil na spletu o teh motorjih, pa vendar me zanima, ali imajo ti motorji (moj je letnik 1998, 61KM) kakršnekoli hibe oz. so z njimi kakršnekoli težave, kakšne izkušnje imate z njimi, na kaj

je potrebno biti (še posebej) pozoren...razen rednih menjav olja in oljnega filtra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar nekaj informacij sem že dobil na spletu o teh motorjih, pa vendar me zanima, ali imajo ti motorji (moj je letnik 1998, 61KM) kakršnekoli hibe oz. so z njimi kakršnekoli težave, kakšne izkušnje imate z njimi, na kaj

je potrebno biti (še posebej) pozoren...razen rednih menjav olja in oljnega filtra.

Nobenih težav nisem imela z njo, je pa res, da je tudi ankol več ne bi imela. Z zdajšnjim pač ni primerjave :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vizuelno dober motor, stvar okusa pač, važno je, da je človek zadovoljen s tem, kar ima.

Yamaha Diversion je pač moj prvi večji motor, motor mi je bil takoj všeč in takšnega sem iskal.....

Kot sem rekla, z Diversonko nisem imela problemov, dobro mi je služila, z njo sem naredila 14.000 km, imela je pa ne bi več. Je motor, ki mu manjka moči, pa še zelo težek je. Je pač starejše izdelave, kar se mu pozna. Si vprašal, jaz sem ti povedala iz lastnih izkušenj. Tudi Virago 250 sem imela, pa je ne bi imela več :P

Popravljeno . Popravil Vale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem rekla, z Diversonko nisem imela problemov, dobro mi je služila, z njo sem naredila 14.000 km, imela je pa ne bi več. Je motor, ki mu manjka moči, pa še zelo težek je. Je pač starejše izdelave, kar se mu pozna. Si vprašal, jaz sem ti povedala iz lastnih izkušenj. Tudi Virago 250 sem imela, pa je ne bi imela več :P

Vale, sej to sem hotel slišat, izkušnje forumistov glede tega motorja.

Pa hvala za objektivno mnenje. :D

Motor je kar težak, okrog 220 kg, je pa zelo vodljiv (to sem opazil v prvih km) vožnje).

Kar se moči tiče mi zaenkrat odgovarja in je motor dovolj zmogljiv. Je pa res, da sem tudi v avtomobilu

kar precej strpen glede vožnje, zato tudi z motorjem ne nameravam pretiravat...

Če oz. ko se bom tega naveličal, bi pa imel Hondo deauville. Ta motor mi je tudi zelo všečen..., ampak to je že druga tema za kdaj kasneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem v bistvu tudi bolj mlečen na tem motorju, saj sem ga kupil komaj konec prejsnje sezone... je pa res da letos že opažam pomanjkanje moči in pa nestabilnost v hitrih ovinkih.

je pa zelo super to da ima zavore take, kot tisti, ki imajo 15-30 km več (če govorimo o 1998 dalje, 2 diska spredaj)

motor se mi zelo dopade, edino kar me malenkost moti je ozka guma zadaj in pa prevelika poraba glede na to kar zmore. mogoče sem samo malo preveč agresiven voznik :unsure:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem v bistvu tudi bolj mlečen na tem motorju, saj sem ga kupil komaj konec prejsnje sezone... je pa res da letos že opažam pomanjkanje moči in pa nestabilnost v hitrih ovinkih.

je pa zelo super to da ima zavore take, kot tisti, ki imajo 15-30 km več (če govorimo o 1998 dalje, 2 diska spredaj)

motor se mi zelo dopade, edino kar me malenkost moti je ozka guma zadaj in pa prevelika poraba glede na to kar zmore. mogoče sem samo malo preveč agresiven voznik :unsure:

lp

No, potem sva dva "mlečna" na takem motorju. Moj motor je letnik 1998, torej že ima dva zavorna diska spredaj. Glede porabe pa takole: prejšnji lastnik mi je rekel, da če bo vožnja srednje "agresivna" (beri: ne ekstremna), bo poraba nekje 6 litrov, drugače pa od 4-5 litrov. Če to vzamem z majhno rezervo pomeni, da o kolikortoliko normalni vožnji porabi nekje 5 litrov/100km. Sam pa nimam namena pretiravat...sploh dokler se ne navadim na motor.

Nisi napisal, kakšno porabo imaš, pa servisi (kaj si menjal ob nakupu) - me zanima informacija iz prve roke :rolleyes: . Pa še to - kolk si plačal za motor... (da vidim, če sem se nas...)?

No, je pa res, da ohranjenost motorja tudi nekaj velja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem v bistvu tudi bolj mlečen na tem motorju, saj sem ga kupil komaj konec prejsnje sezone... je pa res da letos že opažam pomanjkanje moči in pa nestabilnost v hitrih ovinkih.

je pa zelo super to da ima zavore take, kot tisti, ki imajo 15-30 km več (če govorimo o 1998 dalje, 2 diska spredaj)

motor se mi zelo dopade, edino kar me malenkost moti je ozka guma zadaj in pa prevelika poraba glede na to kar zmore. mogoče sem samo malo preveč agresiven voznik :unsure:

lp

Jep, pri hitrostih nad 130 postane zelooooooooooooooooo žejna :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, potem sva dva "mlečna" na takem motorju. Moj motor je letnik 1998, torej že ima dva zavorna diska spredaj. Glede porabe pa takole: prejšnji lastnik mi je rekel, da če bo vožnja srednje "agresivna" (beri: ne ekstremna), bo poraba nekje 6 litro

Tole o 6. litrih ne bo držalo. Pri hitri in dinamični vožnji je poraba od 8 pa tudi do 11 litrov (11 pije pri konstantni vožnji nad 140)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!