Skoči na vsebino

Yamaha XJ 600 Diversion


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Uporabniški priročnik: 13188.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

mislim sledeče:

1. uporabi iskalnik !!

2. Zadnje zavore skor ne uporabljamo!!!! Tak da je komot boben ..... sem vozu XJ ... ni problema.

3. 100% sem da bo ICE naredu "klonk" :P

p.s. ....... registracija-zavarovanje ..... do 500ccm nad 500ccm

temi zdruzeni. ice

Objavljeno

Men je Yamahin serviser reku da so mele nekatere XJ 600 velike probleme z motorjem. Da je nekomui ojnica pocla na glavni gredi in na to nekaj let starem motorju in da so mele velik tovarniskih napak...

Tko da ti priporocam er5 ceprav mi je na videz bolj vsec yamaha in je tud mocnejsa verjetno tudi boljse vozne lastnosti, sam vzdrzljivost pa mislm da je na strani er5.

:)

Objavljeno

Sem lastnik Yamahe XJ 600 N, pred XJ pa sem vozil Hondo CB 450S, bila je letnik 86, spada nekak v enak razred kot ER5. Bom probal bit čim manj objektiven....

- XJ je močnejša in večja od ER

- XJ 4 celindri, vendar zračno hlajen, ER 2 celindra in vodno hlajen

- XJ ima od l.95 naprej spredaj dva diska, ER 5 enega

- zadnja nihajna roka z enim amortizerjem, ER 2 na vsaki strani

- ER spada v nižji razred zato prednost pri registraciji

Oba imata preverjene motorje, praktično iz 80 let. Če kupuješ novega ni panike, rabljeni je pa lahko kakršnkoli motor zelo problematičen.

Odvisno je od tega kaj od motorja pričakuješ. Za vožnjo v dvoje bi ti svetoval XJ, če pa se voziš sam in če si še nekoliko nižje rasti je ER5 čisto OK.

Objavljeno

Vozim XJ600s brez problema 65000km,redni servisi,znanec prevozil 140000km,

brez težav,oglej si članek na motomania

Objavljeno

Jaz sem zelo zadovoljen z mojo Diversionko razen dveh minusov.In sicer navor in tresenje balance ko imam gor top case...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje za tiste ki vozite oz. ste vozili omenjeni motor.

In sicer;meni moje diversionke nikakor ne rata spraviti v ovinku do tačke oz.me zanima ali se sploh da ali bom pogrnil,če bom to probal.

Na zadnji gumi imam do roba profila še 15mm na prednji pa le 5mm in me zanima zakaj je taka razlika.

Ne se mi smejat ampak imam s tem motorjem le 4600km in se ga nisem še čisto navadil :unsure: ...

lp bošte

Objavljeno

Motor gre definitivno do tačke, tako da podrsa. Pusti času čas in do tega bo slej ko prej prišlo. Svetujem ti, da ne delaš tega na silo, ker se v nasprotnem lahko zgodi ......... marsikaj.

Preveri ali so dimenzije pnevmatik takšne, kot jih je predpisal proizvajalec. Če so, potem se spomni ali si zamenajl ti ali prejšnji lastnik prej prednjo ali zadnjo gumo. Če je bila zamenjana samo zadnja, je lahko obraba prednje bolj levo ali desno posledica vožnje prešnjega lastnika, ki je bil motorju "bolj vajen".

Drugače pa ne vem, če ja kaj z motorjem narobe pa vprašaj kakšnega, ki je bol tehnični tip od mene.

Objavljeno

Preveri ali so dimenzije pnevmatik takšne, kot jih je predpisal proizvajalec. Če so, potem se spomni ali si zamenajl ti ali prejšnji lastnik prej prednjo ali zadnjo gumo. Če je bila zamenjana samo zadnja, je lahko obraba prednje bolj levo ali desno posledica vožnje prešnjega lastnika, ki je bil motorju "bolj vajen".

Sem prvi lastnik in gume so še originalne.Bom probal na prvi gumi iti do roba profila,potem bom pa videl koliko mi ga bo še ostalo na zadnji gumi.

Objavljeno

Ali si kaj treniral na poligonu????

Na poligonu namreč prednja guma dosega večje nagibe, kot zadnja, še posebaj pri vaji mad stožci (slalom, zaprti "S", osmica ...).

Objavljeno

diversion gre do tačke kot šus...prej mi je primla tačka na diveržnu kot pa sedaj na fazerki....ozirama prijelo je glavno stojalo....

Objavljeno
In sicer: meni moje diversionke nikakor ne rata spraviti v ovinku do tačke ...

:unsure: :? :unsure: ... ja in zakaj bi morala sploh it?

Objavljeno

Pozdrav vsem!

Jaz imam pa naslednji problem. Motor je letnik 1996, prevoženih pa ima 63500km. Dogaja se mi, da ko nekaj dni stoji, noče vžgat. In sicer:

Ko startaš, obrne motor za kakšnega pol obrata in zablokira. Ko potem pritisneš start niti ne obrne več, samo klikne, kot, da bi bil preslab akumulator, a ni! Akumulator je star eno leto! Ko potem še parkat probam je enako, nakar mi po kakšnih 20 poizkusi obrne in takoj vžge!

Najprej sem pomislil na krtačke starterja a to ni, ker lučka od olja skoraj požmrkne, se pravi, da navitje dobi napajanje. Sedaj sumim, da je kaj z verigo, saj kot gledam načrte od tega motorja ima še eno verigo za start.

Rad bi prišel do zaključka kaj je narobe, ne da mi na servisu zamenjajo pol motorja!

Je imel kdo podoben primer?

Objavljeno

@Diversonka

Pelji na servis,če si iz LJ ali okolice ti priporočam Jureta na Viču,ti bo takoj povedal kaj je pa tud zrihtal ti bo tipi topi...je res majstr.tole sicer spada v drugo temo...sorry...

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jst bi kupu diversion pa bi dal predelat iz 60ps na 34ps, da bi mel to v prometni napisano! Se to sploh da? kje? Stroški?

:kva2: Ker s 34 konji jo je žal težko dobit, če pa kdo ve za kako se priporočam!!!!!!!

Objavljeno

preberi malo toto temo tu - je ze bilo nekaj govora o tej problematiki.

ali uporabi iskalnik; ER 5, GPZ 500 ali GS 500 so vecinoma kandidati za takovrstne predelave. kontaktiraj tudi slovenskega uvoznika yamah.

Objavljeno

ma ne najdem nikjer! js sm jeršina v nm vprašal pa neče al pa neve nč reč sam neko xt mi vsiljuje, da je ful bulš! jst bi pa l.95 diversion kupu pa mam sam do 350 izpit! Bi kak drug podoben motor lahko dobu za ta dnar (500-600 kSIT)

Objavljeno

Mojo Diversionko so že novo odblokirali v Delta Team Krško.Za zablokiranje kontaktiraj njih, mogoče majo še od moje tistih nekaj puš .) ...

Objavljeno (popravljeno)

Zablokiranje......

Dize na fergazerjih

Zeačni filter......mislim odprtina ki vodi proti fergazerjem.

Letnik 95.......malček staro,da bi se šel te hece......potem vsaj kej mlajšega nabavi,da maš pol,k jo boš spet odblokiral, imel vsaj za kakšno leto še vsaj kolikor toliko spodobn moped!!!!!!!

BTW....v TC maš enga dost lepga!!!!!!

Popravljeno . Popravil klimbra
Objavljeno (popravljeno)
! jst bi pa l.95 diversion kupu

95 letnik je še star model, samo z enim diskom spredaj, pa z slabšim oljnim hladilnikom, mislim, da ima še nakatere stvari manj...ti stari so menda radi.... no sej vejo fantje povedat...od letnika 97 ni bilo teh problemov (izboljšano mazanje in hlajenje).

E pa sad, i ako su lagali mene i ja ležem vas .)

Popravljeno . Popravil lojzi
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

PLZ pomagajte mi najti spodnji spojler oz.špico oz. "belly pan" za Diversionko 600 l.2002.

Kakšni linki bi bili zaželeni oz. če pozna kdo kakšnega maistra, ki to dela.

Thanx :) ...

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

živjo,

obujam staro temo ker je za mene trenutno aktualna.

kupujem namreč yamaho xj 600 n (letnik 1999-2001) in me zanima, na kaj bi moral biti najbolj pozoren pri takem rabljenem motorju, da ga nebi že pred zimo šraufo :unsure:

lp

Objavljeno

Veliko imaš napisanega TUKAJ !!!

Diversion ne odstopa v ničemer, na kar bi moral posebaj paziti. Pač standard stvari, ki so omenjene na zgornjem linku.

Objavljeno

hvala Frips, predvsem za tisto povezavo,

bilo napisanega čuda :rolleyes:

upam da mi bo uspelo izločiti prevarante :krneki:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!