Skoči na vsebino

Yamaha XJ 600 Diversion


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Uporabniški priročnik: 13188.pdf

Priporočene objave

Objavljeno
Tole o 6. litrih ne bo držalo. Pri hitri in dinamični vožnji je poraba od 8 pa tudi do 11 litrov (11 pije pri konstantni vožnji nad 140)

:whistle: hmmmm.....se pravi da je ta motor pravzaprav požrešen, ker če naredimo primerjavo npr. s Kawasakijem ER-5 (razumljivo - manjša kubiktura) omenjeni motor "pije" precej manj.

Ko motor stestiram, sporočim porabo na forum.

Objavljeno
:whistle: hmmmm.....se pravi da je ta motor pravzaprav požrešen, ker če naredimo primerjavo npr. s Kawasakijem ER-5 (razumljivo - manjša kubiktura) omenjeni motor "pije" precej manj.

Ko motor stestiram, sporočim porabo na forum.

Motor ni požrešen pri turistični vožnji. Pri športno turistično postane žejen, pri športni pa požrešen. Sicer pa je motor pravšenj za turistično vožnjo.

Objavljeno
Motor ni požrešen pri turistični vožnji. Pri športno turistično postane žejen, pri športni pa požrešen. Sicer pa je motor pravšenj za turistično vožnjo.

No, jaz se najdem nekako med turistično in športno-turistično vožnjo.

V tem primeru pa bi lahko bila, po mojih predvidevanjih, poraba tam nekje okrog 5 litrov.

Mi ni dalo miru, sem šel diversionko prej mal zaštartat...lep glas je dala od sebe.

Komaj čakam lepih dni...

Bom dal fotko v kratkem gor, med lastnike motorjev.....(da se mal pohvalim...). :P

Objavljeno
No, potem sva dva "mlečna" na takem motorju. Moj motor je letnik 1998, torej že ima dva zavorna diska spredaj. Glede porabe pa takole: prejšnji lastnik mi je rekel, da če bo vožnja srednje "agresivna" (beri: ne ekstremna), bo poraba nekje 6 litrov, drugače pa od 4-5 litrov. Če to vzamem z majhno rezervo pomeni, da o kolikortoliko normalni vožnji porabi nekje 5 litrov/100km. Sam pa nimam namena pretiravat...sploh dokler se ne navadim na motor.

Nisi napisal, kakšno porabo imaš, pa servisi (kaj si menjal ob nakupu) - me zanima informacija iz prve roke :rolleyes: . Pa še to - kolk si plačal za motor... (da vidim, če sem se nas...)?

No, je pa res, da ohranjenost motorja tudi nekaj velja.

nisem še menjal nič :trance_33_sleep: bom pa še ta mesec menjal olje, oljni filter, zračni filter, svečke in preveril ohranjenost zavornih cevk... moj je letnik 2002 z 19000 km in sem dal zanj lani septembra 2500 €, glede ohranjenosti nisem našel nobene negativne strani ali pa morda kakšne hibe ki bi povzročala probleme, cena je bila taka verjetno zaradi skoraj konca sezone in pa tip je imel v garaži nov motor tak da se ga je verjetno hotel znebit... . povprečna poraba mi je nekaj nad 6.5 l/100 km, se pa vozim po cestah, kjer so hitrosti nad 140 kratkotrajne, ker hitro pride drug ovinek ali pa tega ne dopušča ostali promet :krneki: :whistle:

koliko si te ti plačal zanj? pa koliko km ima?

lp

Objavljeno
nisem še menjal nič :trance_33_sleep: bom pa še ta mesec menjal olje, oljni filter, zračni filter, svečke in preveril ohranjenost zavornih cevk... moj je letnik 2002 z 19000 km in sem dal zanj lani septembra 2500 €, glede ohranjenosti nisem našel nobene negativne strani ali pa morda kakšne hibe ki bi povzročala probleme, cena je bila taka verjetno zaradi skoraj konca sezone in pa tip je imel v garaži nov motor tak da se ga je verjetno hotel znebit... . povprečna poraba mi je nekaj nad 6.5 l/100 km, se pa vozim po cestah, kjer so hitrosti nad 140 kratkotrajne, ker hitro pride drug ovinek ali pa tega ne dopušča ostali promet :krneki: :whistle:

koliko si te ti plačal zanj? pa koliko km ima?

lp

Moj ima po števcu 45000 km, letnik 1998, cena je bila 1900 EUR z 52 litrskim kovčkom. Registriran je še dober mesec. Od tega, ko sem kupil motor je bil lastnik 6 let. Motor pa že ima spredaj dva zavorna diska, torej novejši model od letnika 1997.

Ti si dobil zelo ugodno svoj motor, ker če pogledaš cene na avtonetu, imajo letniki 1998-99 cene do 2500 EUR. Žal je teh motorjev res malo naprodaj, kar lahko tudi pomeni, da so lastniki zadovoljni z njimi.

Lp!

Objavljeno

motorji so pri nas sezonske stvari in kot takim na začetku sezone cena zrase na koncu pa spet pade.

malo sreče, pa malo pogajanja, pa je cena hitro ugodna :rolleyes:

Objavljeno
motorji so pri nas sezonske stvari in kot takim na začetku sezone cena zrase na koncu pa spet pade.

malo sreče, pa malo pogajanja, pa je cena hitro ugodna :rolleyes:

Ja, so sezonski, ja, ampak da pa s ceno prideš skupaj je pa tudi odvisno od tega, koliko je prodajalec pripravljen ceno spustit. Pri meni je spustil kar precej, čeprav se je kasneje odločil, da ga ne bo prodal (ni bil več na prodaj), pa sem vseeno izbrskal star oglas, navezal stik preko email, počakal na lepo vreme - kar cel mesece je trajalo, pa šel pogledat, pa sva takoj "zdilala" za ceno....

Sem se pa pogovarjal še z dvema za nakup istega letnika motorja (tudi Diversionka), pa sta vztrajala pri ceni 2500 EUR za ta letnik. Pa sta še zdej na prodaj....

Pri rabljenih motorjih je pač tako: lahko dobiš odlično ohranjenega za nizko ceno ali pa zdelanega, prav tako za nizko ceno - odvisno, koliko prodajalec ceni svoj motor in koliko je kupec pripravljen plačat.

Objavljeno

imam jaz za prodat xj 600 s letnik 03.....

inserati so drugje.

hvala za razumevanje.

ice

Objavljeno (popravljeno)

Ti, a ni zadnje leto proivozdnje bilo 2001? 2002 je bil še FZS 600

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Aja? Nisem vedel. Vsak dan neki novega :D

Objavljeno

Oglas je objavljen na motosvetovih oglasih.

Objavljeno

Kot sem že napisal, sem pred kratkim kupil motor - naredit moram servis na svoji Diversionki (olje, oljni filter) pa me zanima, kje na splošno ste kupovali oz. se splača kupit rezervne dele in potrošni material - original servis ali v kakšni drugi moto trgovini (najraje področje Štajerske).

Že vnaprej hvala za odgovore!

Objavljeno

Jaz sem olje in filter kupil kar pri KMC, ki tudi sicer prodaja Yamahe in dele (če ni, naročijo v Delta teamu Krško). Olje Motul 5100, cena je normalna. Zamenjal sem že lani tudi disk ploščice, zadaj so bile znucane do jekla, pa sem kar oboje (zdaj vsaj vem, kaj imam gor). Zdajle bom imel prevoženih ca. 5000 km od menjave, pa eno leto je mimo, mislim, da bom zamenjal tudi svečke. Pa na štelanje ventilov jo moram en dan zapeljati.

Sicer pa je letnik 93, zdaj jih ima ca. 50.000 prevoženih. Spredaj en disk (mal švoh), ampak se da vseeno dobro ustaviti. Saj itak ne gre tako hitro. Poceni akumulator sem dobil pri louisu, Saito, isti k.. kot prejšnji, samo ime je drugo... Aja, pa še ketno z zobniki sem menjal, mislim, da je koštalo ca. 140 evrov. Je bila čisto neenakomerno raztegnjena. Za zračni filter pa piše v navodilih, da se ga samo čisti (s kompresorjem).

Sicer pa zaenkrat kar zadovoljen. Poraba okoli 5 litrov/100 km in dober deci olja/1000 km. Čim je malo manj olja, recimo blizu minimuma, pa če je še malo hladneje, rada kar malo lučka sveti. Spet v navodilih piše, da če je olja dovolj, ni panike - lučka ugasne, ko malo nagneš motor na desno.

Bomo videli, kako bo letos - čakam na toplejše vreme, da se spet začnem vozit v službo.

Objavljeno

meni pa piše v navodilih da se vsakih 20000 km menja zračni filter, na 10000 pa samo očisti (imam letnik 2002)

lp

Objavljeno
meni pa piše v navodilih da se vsakih 20000 km menja zračni filter, na 10000 pa samo očisti (imam letnik 2002)

lp

Zračni filter bom samo spihal.

A je menjava olja in filtra zahtevna?

Sem že prebral navodila o tem, zanimajo pa me vaša mnenja in izkušnje.

Objavljeno
Zračni filter bom samo spihal.

A je menjava olja in filtra zahtevna?

Sem že prebral navodila o tem, zanimajo pa me vaša mnenja in izkušnje.

Meni se zdi, da je težje priti do zračnega filtra kot pa olje s filtrom zamenjati. Čist komot bi sam zamenjal filter in olje, treba je imeti glavno stojalo (ki med vožnjo rad dela napoto) ali pa stojalo za na zadnje kolo, da steče vso olje ven. Vseeno sem ga peljal h kolegu, ki to dela (pa nimam težav z odpadnim oljem), mi je še druge stvari preveril. Jah, moja koza je pač že toliko stara, da se zračni filter samo spihava. Saj je bila skoraj vsako leto malenkost drugačna (včasih so tudi kile rastle - moja ima suha 200 kg ali še malo manj), pa so ziher kasneje naštimali tak filter, da ga je pač treba vsake toliko zamenjati. Sicer pa: bolje je filter zamenjati kot spihati, sploh pri novejših motorjih. Pa ni nujno, da se voziš po makadamu (pri avtu se je v intervalu na filtru nabralo pol kile prahu), asfalt zna biti še slabši, ker je prah finejši in lažje prodre skozi filter. Tako da: drži se navodil (in vprašaj sotrpine).

Objavljeno
Meni se zdi, da je težje priti do zračnega filtra kot pa olje s filtrom zamenjati. Čist komot bi sam zamenjal filter in olje, treba je imeti glavno stojalo (ki med vožnjo rad dela napoto) ali pa stojalo za na zadnje kolo, da steče vso olje ven. Vseeno sem ga peljal h kolegu, ki to dela (pa nimam težav z odpadnim oljem), mi je še druge stvari preveril. Jah, moja koza je pač že toliko stara, da se zračni filter samo spihava. Saj je bila skoraj vsako leto malenkost drugačna (včasih so tudi kile rastle - moja ima suha 200 kg ali še malo manj), pa so ziher kasneje naštimali tak filter, da ga je pač treba vsake toliko zamenjati. Sicer pa: bolje je filter zamenjati kot spihati, sploh pri novejših motorjih. Pa ni nujno, da se voziš po makadamu (pri avtu se je v intervalu na filtru nabralo pol kile prahu), asfalt zna biti še slabši, ker je prah finejši in lažje prodre skozi filter. Tako da: drži se navodil (in vprašaj sotrpine).

Za zračni filter odstraniš sedež, oviješ 2 vijaka na rezervoarju in ga odstraniš in evo ti zračnega filtra. Simpl k pasulj.

Objavljeno
Za zračni filter odstraniš sedež, oviješ 2 vijaka na rezervoarju in ga odstraniš in evo ti zračnega filtra. Simpl k pasulj.

+ rezervoar čim lažji, če je čim manj goriva not ;)

Objavljeno
+ rezervoar čim lažji, če je čim manj goriva not ;)

Ma ja, saj vem, bom v kratkem tudi to naredil.

Bolj so me jebale tiste tamale lučke v armaturi, me je motilo, da v temi nisem nič videl na števce. Najprej dobiti jih, no, pa jih je Lojz imel, originalne so bile pa 4x dražje. A zamenjava, to je bila muka. Na koncu mi je nekako uspelo, da sem samo prozoren pleksi dol vzel in nekako zamenjal tudi zgornjo srednjo, da mi ni bilo treba vzeti celega poloklepa dol. Pa še malo je polomljen na ene 3. ali 4. mestih. V glavnem, bolj za otroške ročice prostora kot za moje lopate.

Objavljeno

Imam spet eno vprašanje:

do kolk obratov "ženete" motor, ali v vročih poletnih dneh kaj šparate gas (plin)...

Sprašujem pa zato, ker ima motor zračno hlajenje mašine in zaradi tega ne vem, kako se le-temu prilagajati oz. prilagoditi vožnjo v vročih dneh oz. navkreber, v hrib in na kaj in koliko je potrebno biti pozoren...

Objavljeno
Imam spet eno vprašanje:

do kolk obratov "ženete" motor, ali v vročih poletnih dneh kaj šparate gas (plin)...

Sprašujem pa zato, ker ima motor zračno hlajenje mašine in zaradi tega ne vem, kako se le-temu prilagajati oz. prilagoditi vožnjo v vročih dneh oz. navkreber, v hrib in na kaj in koliko je potrebno biti pozoren...

Moj Diversion je zdržav vse napore... in je biu večino časa v rdečem polju! Edino ko sm bil v Avstriji na Fakeer seju, in je bila res masa motorjev, se mu je vidlo da je malo "zakuhav"

Objavljeno
Moj Diversion je zdržav vse napore... in je biu večino časa v rdečem polju! Edino ko sm bil v Avstriji na Fakeer seju, in je bila res masa motorjev, se mu je vidlo da je malo "zakuhav"

No, pol pa o.k. Motor bo koriščen v glavnem za turistične vožnje ter za vzpone kot npr. Golica, Vršič...

Objavljeno
No, pol pa o.k. Motor bo koriščen v glavnem za turistične vožnje ter za vzpone kot npr. Golica, Vršič...

mislim da ne bi smelo biti problemov, zmeraj sm biu otovorjen z robo (kadar sm šou na kakšen moto zbor) in nikoli nism meu težav...

Je super stroj in z njim na splošno ni težav... natočiš bencin in gasa! :rolleyes:

Objavljeno
Imam spet eno vprašanje:

do kolk obratov "ženete" motor, ali v vročih poletnih dneh kaj šparate gas (plin)...

Sprašujem pa zato, ker ima motor zračno hlajenje mašine in zaradi tega ne vem, kako se le-temu prilagajati oz. prilagoditi vožnjo v vročih dneh oz. navkreber, v hrib in na kaj in koliko je potrebno biti pozoren...

Vsak zračno hlajen motor naj nebi nikoli (matral)se pravi v hrib vedno raje v eni prestavi nižje tako,da se mašina malo hitreje vrti in posledično se tudi manj greje zaradi manjše obremenitve,pa tudo olje takrat bolj cirkulira in pomaga pri hlajenju sploh,če imaš še oljni hladilnik.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!