Skoči na vsebino

Motor z največ prevoženimi kilometri


bajsi

Priporočene objave

lepo si jih nažgal, pa menda kar precej tahitrih kmjev (beri brušenja tačk...))...

je blo kaj problemov vmes?

Popravljeno . Popravil siks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo si jih nažgal, pa menda kar precej tahitrih kmjev (beri brušenja tačk...))...

je blo kaj problemov vmes?

Seveda... :)

Zamenjati sem moral črpalko goriva, obnoviti je bilo treba hidravlični cilinder sklopke (komplet za obnovo cca. 20€).

Preventivno sem zamenjal nekaj zadev:

  • ležaje zadnjega kolesa
  • ležaje in puše zadnje nihajke
  • košaro sklopke, ki je kar precej ropotala (zamenjal sem jo pa s predelano)

Nekako sem uspel zviti levo vilico (lahko, da je to še od padcev na Marofu, ali pa od super vzdrževanih cest), tako da sem moral zamenjati tudi to (samo 'zgornjo' cev), ob tem pa sem opazil, da je zvito tudi prednje platišče (novo že čaka).

Kar nekaj 'težav' imam z zavornimi koluti, ki po cca. 40000km začnejo tresti (no, začnejo že prej, ampak na začetku ni moteče). Tako sem zdaj na tretjem kompletu prednjih diskov... Je pa možno, da je to povezano tudi z zvitim prednjim platiščem.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehehehehe . . . . . .

ni glih največ . . . . . .

je pa luštna cifra! :evilgrin:

to je bilo pred desetimi dnevi! :naughty:

sm se prou ustavu in sliku . . . . . . kilometer in pou mi je falilo . . . . .da bi parkiru pred brunarco pr vaških! :headbang:

kkšn ovink mn . . . če bi zapelu . . . . .bi mi zneslo . . . . . da bi bile same šestice . . . bred bruno!

post-15855-0-63979700-1315855071_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po zadni bi pelu...

:whistle:

e vidiš . . . . .prou imaš, se nism spomnu! :headbang:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

R1 2004 kupljena z 9500km (2009) zdaj jih ima 68250 km nobenih problemov redni srevisi in to je to.

XT 600E 2000 - 29600km

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v umagu so na motozboru bili vmaxovci iz belgije, en izmed njih je imel v-maxa s prevoženimi 300.000km.

prvi agregat, občasno celo polnjen z NOx-om.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to pa so številke, ki si zaslužijo objavo v talšni temi :worship:357,658milj :OK: z enim motorjem .

Manj kot 100.000km ni omembe vredno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot vsako leto tudi letos srečal par kandidatov za iron butt association. Ko omenijo kilometre ti postane kar nerodno. Trije fantje iz Soluna delajo letno vsak po 45K km. Zabavno... še sploh če pomisliš, da vsi trije vozijo Harley Davidsone. Pol je en nemec z par let starim GSom, ki je jamral, da mu je letos ležaj v kardanu spustil dušo. Možak je omenil, da jih ima na števcu "samo" 280K kmjev in da je v preteklosti imel same BMWje in pri teh kilometrih to ni praksa. Seveda sem pošpejal na števec če je cifra prava. Pa slika v gostilni gospoda, ki je še par minut pred tem pil kavico. Na vprašanje kdo je pa ta, izvem, da jih ima na števcu miljon in da je motor pred dvajsetimi leti pripeljal "po cesti" iz Avstralije. Na sliki 50let star BMW prikoličar s katerim je par prevozil dobršen kos naše krogle. V Grčijo sta se seveda pripeljala iz Nemčije.Servisni interval na 2000KMjev.

post-5959-0-95137200-1319471070_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

...bi bolj razmišljal sam s sabo ali pa se celo malo skregal sam nase.kljub 75.ooo kilometrom z varaderko,kupljeno 02.04.2009 novo se mi zdi,da bi ob upoštevanju bom rekel vseh faktorjev,da motor deluje,kot mora čim dlje časa,lahko naredil še kakšen km več,ampak navdušenje ob prvič v življenju kupljenega novega motorja je bilo preveliko,da bi se vsaj sorazmerno posvetil tudi vzdrževanju;namreč motor ima novo kuplungo,vodno pumpo,se mi zdi,četrto oz.celo peto verigo,6 parov gum,drugi predvbrizg šalter,nov hladilnik(razpokica na spoju-priznali garancijo),ležaj v križu,semeringi na prednjih vilah,akumulator,zdaj me čaka(se mi ravno ne da) druga menjava azbest-rinka na spoju ispuha in obnova ali pa menjava amortizerja.Na kratko zaključujem bolj s teoretično mislijo,da bi,če biše enkrat kupo novo Varo,imel vsaj 30-40% manj stroškov z vsemi opravili na motorju,da ne upoštevam benzina,seveda.Lep pozdrav in lepe kilometre še naprej vsem entuziastom.Tomaž...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem rekorder, ampak odgovor na izjavo: "malo kdo ima motor s prevoženimi 50k km in več"

prvi lastnik,

v strom 650,

letnik 2008,

48.000 km.

samo redni servisi in menjave (veriga na 42k km, zavore pri 24k km, zračni/oljni filtri, svečke,...)

ne razmišljam o prodaji ali menjavi, čeprav sem motor na onroad prerasel, na light offroad še ne (za pravi offroad bi tako rabil drugi motor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dragi triumphatorji ker je zdej bozicek pa novo leto pred vrati me zanima a se bo kdo obdaril s kako "neumnostjo" iz www.worldoftriumph.com/section.php/4341/1/triumph_clothing/9f0a80e513a74dafb94e81d2b41e4427

ker je postnina 11gbp bi mogoce skupaj narocili pa si razdelimo stroske. ce je kdo za se zmenimo na zs.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...bi bolj razmišljal sam s sabo ali pa se celo malo skregal sam nase.kljub 75.ooo kilometrom z varaderko,kupljeno 02.04.2009 novo se mi zdi,da bi ob upoštevanju bom rekel vseh faktorjev,da motor deluje,kot mora čim dlje časa,lahko naredil še kakšen km več,ampak navdušenje ob prvič v življenju kupljenega novega motorja je bilo preveliko,da bi se vsaj sorazmerno posvetil tudi vzdrževanju;namreč motor ima novo kuplungo,vodno pumpo,se mi zdi,četrto oz.celo peto verigo,6 parov gum,drugi predvbrizg šalter,nov hladilnik(razpokica na spoju-priznali garancijo),ležaj v križu,semeringi na prednjih vilah,akumulator,zdaj me čaka(se mi ravno ne da) druga menjava azbest-rinka na spoju ispuha in obnova ali pa menjava amortizerja.Na kratko zaključujem bolj s teoretično mislijo,da bi,če biše enkrat kupo novo Varo,imel vsaj 30-40% manj stroškov z vsemi opravili na motorju,da ne upoštevam benzina,seveda.Lep pozdrav in lepe kilometre še naprej vsem entuziastom.Tomaž...

to pa je spisek...pa honde, ki se baje ne kvarijo.....

resno, na obeh mojih motorjih (oba imata skupaj skoraj 250.000 km) nisem menjal toliko stvari....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar dela brzelaj z varaderko - za take "pizdarije" ima še malo napak. Je pač vse skupaj bolj extremno.

Pri normalni uporabi pa je varaderka praktično neuničljiva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom pa drugače vprašal glede kilometrov (upam administrator, da ne bo preveč off topic): če želite nam pojasnite, kako visoko v prioriteti glede na ostalo v življenju, vam je vaš motorček?

Jaz sem oče, sem mož, imam zahtevno službo in 1000 drugih "težav" v življenju, ki me rabijo in jim je potrebno ustreči. Oba z ženo, vsak s svojim motorjem, narediva čez 10.000 km/leto, po najinem, zelo enostavno, in ni stvari, da jo sebi ali komu drugemu odrečeva v letu - vedno se da, če je volja in učinkovitost.

Kaj so razlogi, da NE naredite več kot 10.000km na leto z vašim ljubljenčkom? Odkrito, kolikokrat bi šli, pa....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pa je spisek...pa honde, ki se baje ne kvarijo.....

resno, na obeh mojih motorjih (oba imata skupaj skoraj 250.000 km) nisem menjal toliko stvari....

Razen hladilnika (ki je bil v garanciji), vodne pumpe in šalterja za vbrizg je vse ostalo redno vzdrževanje. Če pa ti na 100.000kmjev nisi enkrat zamenjal olja in semeringov v vilicah, preveril amortizer itd je pa malo žalostno. Moje edino vprašanje bi blo kaj dela z motorjem, da mu veriga zdrži samo 15.000km?

Kaj so razlogi, da NE naredite več kot 10.000km na leto z vašim ljubljenčkom? Odkrito, kolikokrat bi šli, pa....?

Jest bi šla vsak dan enih 300kmjev odkrožit, samo manjka mi mož miljonar. Če ga pa kje najdeš, ga pa pošlji k meni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razen hladilnika (ki je bil v garanciji), vodne pumpe in šalterja za vbrizg je vse ostalo redno vzdrževanje. Če pa ti na 100.000kmjev nisi enkrat zamenjal olja in semeringov v vilicah, preveril amortizer itd je pa malo žalostno. Moje edino vprašanje bi blo kaj dela z motorjem, da mu veriga zdrži samo 15.000km?

Jest bi šla vsak dan enih 300kmjev odkrožit, samo manjka mi mož miljonar. Če ga pa kje najdeš, ga pa pošlji k meni ;)

Meni pa ena milijonarka :kva2::004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En problem je seveda denar, drugi je mogoče tudi čas. Eden razlogov pri meni, pa je tudi ta, da se sploh ne vozim rad med tednom, ker so vedno polne ceste in za moje pojme sploh ni nekega užitka. Prav tako pa je polno "plavih".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj so razlogi, da NE naredite več kot 10.000km na leto z vašim ljubljenčkom? Odkrito, kolikokrat bi šli, pa....?

zdaj sem 34, imam kaotično službo (s.p.), ženo (razume in podpira moje motoriranje a nje ne zanima preveč) in 2 otroka (3 in 5 let). glede na to da sem na mopedu od 10-12 leta in na motorju (250 ccm in več) od 16 leta sem se motorja odkrito povedano preobjedel.

Včasih ko mi je motor bil tudi služba oz delo ob faksu (moto novinar) sem delal vsaj 20-25.000 km letno, mogoče še več. ne vem točne cifre ker sem večino delal z testnimi motorji (nisem beležil) pa ob tem še na svojem naklepal 7-10.000 letno.

Včasih je bil motor osnovno prevozno sredstvo in prva izbira če sem imel 5 min prostega časa, vreme sploh ni bilo pomembno. Zdaj sem raje z otroci ali na lepo soboto roštiljam na vrtu z družino in prijatelji ob pivu. Da bi si poleti pri 30 stopinjah na sebe vlekel leder za eno 100 km furo mi ne pride na misel. Ali se peljem kam daleč, po možnosti za več dni ali pa motor stoji. Normalno da me vleče na motor ampak kam dalj, za več časa, te ceste pri nas in v biližini pa vse poznam in mi ne nudijo več užitka. Ko bom malo bolj pri denarju si bom nabavil enega cestaka za kak dan na pisti, ta pa bo za dolge ture.

Torej za kratke popoldanske fure mi ni, za dolge ture pa največkrat nimam časa.

In to je to, s kilometri pa se že dolgo več ne obremenjujem ker nobenemu ne rabim dokazovati da sem pravi bajker z xxx kilometri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj so razlogi, da NE naredite več kot 10.000km na leto z vašim ljubljenčkom? Odkrito, kolikokrat bi šli, pa....?

Pri meni je največkrat problem čas. Nekako sem se naveličal lokalnih cest (ne ne poznam vseh, vendar mi trenutni motor ne omogoča da se bi kvalitetno izgubil brez da bi razmišljal kakšna podlaga je pred mano), če vem da nimam vsaj pol, če ne že cel dan samo za vožnjo se mi ne de oblačiti vse opreme. Dobršen del sezone pa bolj ali manj zamudim zaradi faksa. Čez teden sem večinoma na primorskem, takrat je motor na drugem koncu Slovenije, čez vikend moram doma narediti 100 in eno stvar (doma imamo kmetijo), kar neka časa pa pobere tudi punca :wub: (ki je sicer tudi sama navdušena nad motorji in se rada vozi z mano, vendar starši... ) . Če potegnem črto je izgovorov veliko, vendar sem optimističen in upam da se bo slika v kratkem popravila tako da bom tudi jaz lahko v tej temi zapisal 5 mestno številko :rolleyes:

Popravljeno . Popravil aleksandergabriel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom pa drugače vprašal glede kilometrov (upam administrator, da ne bo preveč off topic): če želite nam pojasnite, kako visoko v prioriteti glede na ostalo v življenju, vam je vaš motorček?

Jaz sem oče, sem mož, imam zahtevno službo in 1000 drugih "težav" v življenju, ki me rabijo in jim je potrebno ustreči. Oba z ženo, vsak s svojim motorjem, narediva čez 10.000 km/leto, po najinem, zelo enostavno, in ni stvari, da jo sebi ali komu drugemu odrečeva v letu - vedno se da, če je volja in učinkovitost.

Kaj so razlogi, da NE naredite več kot 10.000km na leto z vašim ljubljenčkom? Odkrito, kolikokrat bi šli, pa....?

Delam v trgovinici. s.p.kaos. urnik 9:00-19:00 in sobota 9:00-12:00, 10 000 mi jih je uspelo. je pa zgodba podobna Pervijevi, minus otroci. Prvi motor sem kupil pri 16ih, in se na črno vozil do osemnajstga. lokalni krogi tipa Po-Kp, ali Po-Idrija-Tolmin so lepi, ampak ni več To To. želja je it na FURO. za to pa rabiš tri dni, in mal več €€ kot si trenutno za hobi privoščim. Fora je, da ko oddrgnem 200Km, in parkiram doma, postanem samo bol žalosten, ker ne morem it na furo kot je treba. . . Zapret za kosilo pa letet na črni kal na burger in nazaj delat. . . well, taki kilometri so IMHO precenjeni. Ko je ihta in gužva, se varneje počutim v avtu. . .

.

lajf brez motorja je trenutno še nepredstavljiv. mord me enkat celo mine. Who knows. do takrat pa sem vsakega Km zelo vesel. manj jih je, bolj jih cenim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!