Skoči na vsebino

Motor z največ prevoženimi kilometri


Priporočene objave

Objavljeno

Pravzaprav je naslov teme MOTOR (in ne motorist) z največ kilometri.....

Objavljeno (popravljeno)

Razen hladilnika (ki je bil v garanciji), vodne pumpe in šalterja za vbrizg je vse ostalo redno vzdrževanje. Če pa ti na 100.000kmjev nisi enkrat zamenjal olja in semeringov v vilicah, preveril amortizer itd je pa malo žalostno. Moje edino vprašanje bi blo kaj dela z motorjem, da mu veriga zdrži samo 15.000km?

Pa mi lahko prosim pojasniš zakaj bi menjal semeringe če ne puščajo? Zakaj bi menjal olje v vilicah,če tovarna pravi da se to olje ne menja? In kaj naj bi počel z amortizerji, če delajo in ne puščajo? Bi po tvojem to moral vse narediti zaradi dobrega občutka ali pripadnosti "pravim bajkerjem" kateri to delajo po tekočem traku? Žalostno nikakor, kvečjemu dolgočasno in drago, saj namesto da servisiram stvari ki se ne servisirajo se raje vozim in trošim.....pač kot bi rekel kolega "nije nam lako"...

Seveda pa se bo to z nakupom Honde zgleda spremenilo.... :devil:

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno

Zato ker imajo tudi vilice, ležaji v križu in zadnji amortizerji ter še marsikaj drugega svoje servisne intervale. Tisti motorist ki ne opazi razlike v delovanju pred in po servisnem posegu pa naj raje razmisli, če ne bi bilo bolj varno motor zamenjati za kolo.

Pa za to ni treba biti ravno ''modri dirkač'' da se razumemo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zato ker imajo tudi vilice, ležaji v križu in zadnji amortizerji ter še marsikaj drugega svoje servisne intervale. Tisti motorist ki ne opazi razlike v delovanju pred in po servisnem posegu pa naj raje razmisli, če ne bi bilo bolj varno motor zamenjati za kolo.

Pa za to ni treba biti ravno ''modri dirkač'' da se razumemo.

Glede na to da nisem strojnik in ne "modri dirkač" mi prosim pomagaj...

Kaj je potrebno vzdrževati pri ležaju v križu, ki je navaden kuglični radialen ležaj dvojno zaprt z trajnim mazanjem? Kako bi ga ti recimo še bolj namazal glede na to da je skoraj popolnoma neobremenjen? Katerikoli ležaj v mašini ki dela samo pet minut je bolj obremenjen in izrabljen kot je ta ležaj v vsej svoji življenski dobi. Bo zadosti če samo obrišem morebitni prah ali moram še roke polagati na njega in se špilat z bioenergijo.

In kaj naj vzdržujem pri sprednjih vilicah ki so POPOLNOMA PRAZNE (brez batkov,fedrov,ostalega sranja) razen dveh puš in enega oring-a. Olje služi samo zato da ne drsa direktno kovina ob kovino. Se ti zdi da bojo vilice bolje delale če preventivno zamenjam oringe in puše? Bo boljša amortizacija in bom opazil razliko v vožnji?

Telever je čudo....nobenega vzdrževanja dokler ne crkne....

Amortizerji na Cruiserju niso rebuildable (tovarniško zavarjeni in zapertlani tako da jih ni mogoče razstaviti)....niso niti nastavljivi....lahko samo nastaviš prednapetost vzmeti, oziroma zamenjaš vzmet če se posede. Ko crkne, kupuj novega

Na GS-u se pa že dajo nastavljati in poservisirati. In prav je da se jih poservisira .

PS: z nakupom Honde mi je jasno da bom postal mehanik.... :devil: .....in da bom spoznal radosti podiranja sprednjih vilic in križev....kdo mi je pa kriv,a ne?

Objavljeno

Tehnična založba Slovenije je nekoč izdala zbirko knjig z naslovom ''Kako deluje'', toplo priporočam branje ker sem se že pri tvoji teoriji obremenjenosti ležajev pošteno nasmejal. Poleg tega ležajev (vsaj tega cenovnega razreda) ne vzdržujemo ampak menjamo.

Glede na to da si že na začetku priznal da nisi strokovnjak s tega področja mi je takoj na misel prišel lep slovenski pregovor '' le čevlje sodi naj kopitar''

ČE boš kdaj hotel kakšno na to temo reči ob kozarčku hmeljevega soka me pa kar na PM rufni, je škoda da se tule gor preganjava in smešiva. Je pa res da pri večini motoristov opažam, da pri nepomembnih elementih vzdrževanja debate zahajajo na nivo doktorskih disertacij medtem pa na elemente, ki resnično vplivajo na varnost in kvaliteto vožnje ne polagajo nikakršne pozornosti, zvečine tudi zato ker je tako ceneje. Vseeno je lažje in ceneje narediti raketno znanost iz spreja in čistila za verigo kot se spuščati na kvaliteto in vzdrževanje vzmetenja.

Pa brez zamere.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Res je, ne spoznam se na tehniko….in za kozarček rujnega sem vedno. In upam, da mi bo uspelo priti kaj naokoli pred novim letom in si bova privoščila kakšen glažek, spotoma mi boš pa še razložil to z obremenitvijo ležaja v (na) križu…..

In pa še slikica kako to izgleda na mojih motorjih…

telelever_p0013231.jpeg

Kot vidiš nažalost nimam spodnjega križa, saj so vilice vpete med telever in okvir motorja preko amortizerja……in če zgornji križ odšraufam stran ,cevi vilic padejo dol (ker so prazne seveda).Tako da mi zgornji križ (in seveda navadni ležaj v njemu) nosi samo krmilo in luč....

Ampak bova o tem še podebatirala....z veseljem se pustim podučiti. Te pokličem kaj pred novim letom....

Objavljeno

nehajte bluzit po moji temi, motor z največ prevoženimi kilometri in ne vzdrževanje motorja je naslov teme!!! Pa razne debate zakaj samo tako malo ali tako dosti imajo prostor v drugih za to namenjenih temah! Mater človek gre v bolnico za 14 dni pa je že štala!

  • Všeč mi je 2
  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

ni njveč . . . . .je pa kr lepa cifra . . . . .

post-15855-0-47784200-1332060676_thumb.jpg

Objavljeno

ni njveč . . . . .je pa kr lepa cifra . . . . .

Glede na 'retro' števec predvidevam, da je ta že večkrat pokazal to cifro? :naughty:

D.

Objavljeno

Par števcev od Capnord-ov :smoke:

DSC_0005.jpg

5WYdG.jpg

sdc11932v.jpg

Objavljeno

Glede na 'retro' števec predvidevam, da je ta že večkrat pokazal to cifro? :naughty:

D.

ne ni nikol pokazu te cifre . . . . . jo je pa pokazu učer . . . . .na furci, pa sm si reku da morm poslikat! :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Par števcev od Capnord-ov :smoke:

DSC_0005.jpg

5WYdG.jpg

sdc11932v.jpg

jebemtiš . . . . . če seštejem cifre obeh motorjev skupi, nimam niti dve tretine tvojih kilometrov! :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Objavljeno

Jaz sem prejšnji teden šele enkrat obkrožil zemljo okoli ekvatorja. Se opravičujem, če sem zasmetil temo :grim .

LP Robert

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

ni največ . . . . . je pa luštna cifra . . . . . danes v postojni . . . . okrogla!

post-15855-0-37845000-1342642575_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

post-20956-0-55778000-1348221973_thumb.jpg

v naslednjih nekaj letih recimo, da bi se dal prilezt do enih 150.000, al pa vsaj do 145.000, da bova imela 100.000 skupnih kmjev :P, potem pa v garažo pa pokrit z dekco, dokler ne bo dost star, da bova šla lahko med starodobnike dirkat :)

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mesec dni nazaj sem srečal trenutnega lastnika enega mojega bivšega motorja.

Prodal sem ga novembra 2009 z cca25kkm(točne km se ne spomnim več)v starosti dobrega leta dni.

Bil sem prvi lastnik in edini voznik.

Trenutni lastnik ima na števcu cca 12kkkm, in ga je kupil od prvega lastnika(???) pred slabimi tremi leti, baje z skoraj nič prevoženimi. In servisno knjigo, potrjeno seveda.

Meni pa par stvari ni več jasnih. A se je nekdo 3leta vozil rikverc, da mu softver števca kaže "nazaj"?

LP andrej

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

... zadel u piko..., bravo andrej :OK:

Najbolj ziher v kilometre (pa še v kaj), ko motor pripeljem iz trgovine, pa ga po 10. letih prodajam.

Popravljeno . Popravil jack08
Objavljeno (popravljeno)

Zato pa v tej temi ni veliko slovenskih motorjev, nikakor ne prilezejo nad 25kkm....

Temu se reče slovenska posebnost :smoke: , vse pošteno!

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

moj še čez 20k ni prilezel..sam to resničnih..pa tut če bo kmal 8 star..

Objavljeno

@bajsi

Če pogledaš koliko jih povprečno naredi en slovenski motorist je 10-15.000km/leto, ko pa pogledaš avto.neet se pa res vse ustavi pr 25.000 km?? :lol: govorim o povprečju.

Objavljeno

Mesec dni nazaj sem srečal trenutnega lastnika enega mojega bivšega motorja.

Prodal sem ga novembra 2009 z cca25kkm(točne km se ne spomnim več)v starosti dobrega leta dni.

Bil sem prvi lastnik in edini voznik.

Trenutni lastnik ima na števcu cca 12kkkm, in ga je kupil od prvega lastnika(???) pred slabimi tremi leti, baje z skoraj nič prevoženimi. In servisno knjigo, potrjeno seveda.

Meni pa par stvari ni več jasnih. A se je nekdo 3leta vozil rikverc, da mu softver števca kaže "nazaj"?

LP andrej

Prjau ga! :evilgrin: Lepo prosim!!! Sej maš verjetno kupoprodajno pogodbo, kjer ponavadi piše št, kilometrov! Če je že itak tolk bebcev v SLO, ki jim nič ne moremo, pa dejmo vsej tiste po prstih, ki jih lahko! Ti dam takoj za taveliko pivo!!!!! Obljubim!

Objavljeno

Moj ima že preko 92000 km, na spomlad bo 100.000 in takrat bo "veselica"

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Prjau ga! :evilgrin: Lepo prosim!!! Sej maš verjetno kupoprodajno pogodbo, kjer ponavadi piše št, kilometrov! Če je že itak tolk bebcev v SLO, ki jim nič ne moremo, pa dejmo vsej tiste po prstih, ki jih lahko! Ti dam takoj za taveliko pivo!!!!! Obljubim!

Ja, ampak tega tipa sem prvič videl. Mislim, da sploh ne ve, koliko kkm ima realno prevoženih in koliko lastnikov se je vmes zamenjalo.

Samo motor je pa 100% moj bivši.

lp, andrej

Objavljeno

Ja, ampak tega tipa sem prvič videl. Mislim, da sploh ne ve, koliko kkm ima realno prevoženih in koliko lastnikov se je vmes zamenjalo.

Samo motor je pa 100% moj bivši.

lp, andrej

Aja. Pol očitno ni to ta, ki je kupil od tebe.

Objavljeno

@bajsi

Če pogledaš koliko jih povprečno naredi en slovenski motorist je 10-15.000km/leto, ko pa pogledaš avto.neet se pa res vse ustavi pr 25.000 km?? :lol: govorim o povprečju.

povprečje je pa bolj tam okoli 4.000 do 5.000 ;) če že o povprečju govoriš..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!