lasagna Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Pravzaprav je naslov teme MOTOR (in ne motorist) z največ kilometri..... Cartman 1
bmw Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 (popravljeno) Razen hladilnika (ki je bil v garanciji), vodne pumpe in šalterja za vbrizg je vse ostalo redno vzdrževanje. Če pa ti na 100.000kmjev nisi enkrat zamenjal olja in semeringov v vilicah, preveril amortizer itd je pa malo žalostno. Moje edino vprašanje bi blo kaj dela z motorjem, da mu veriga zdrži samo 15.000km? Pa mi lahko prosim pojasniš zakaj bi menjal semeringe če ne puščajo? Zakaj bi menjal olje v vilicah,če tovarna pravi da se to olje ne menja? In kaj naj bi počel z amortizerji, če delajo in ne puščajo? Bi po tvojem to moral vse narediti zaradi dobrega občutka ali pripadnosti "pravim bajkerjem" kateri to delajo po tekočem traku? Žalostno nikakor, kvečjemu dolgočasno in drago, saj namesto da servisiram stvari ki se ne servisirajo se raje vozim in trošim.....pač kot bi rekel kolega "nije nam lako"... Seveda pa se bo to z nakupom Honde zgleda spremenilo.... Popravljeno December 15, 2011. Popravil bmw
Leteči Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Zato ker imajo tudi vilice, ležaji v križu in zadnji amortizerji ter še marsikaj drugega svoje servisne intervale. Tisti motorist ki ne opazi razlike v delovanju pred in po servisnem posegu pa naj raje razmisli, če ne bi bilo bolj varno motor zamenjati za kolo. Pa za to ni treba biti ravno ''modri dirkač'' da se razumemo. hajoktejn, svobodnaptica01 in sesir 3
bmw Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Zato ker imajo tudi vilice, ležaji v križu in zadnji amortizerji ter še marsikaj drugega svoje servisne intervale. Tisti motorist ki ne opazi razlike v delovanju pred in po servisnem posegu pa naj raje razmisli, če ne bi bilo bolj varno motor zamenjati za kolo. Pa za to ni treba biti ravno ''modri dirkač'' da se razumemo. Glede na to da nisem strojnik in ne "modri dirkač" mi prosim pomagaj... Kaj je potrebno vzdrževati pri ležaju v križu, ki je navaden kuglični radialen ležaj dvojno zaprt z trajnim mazanjem? Kako bi ga ti recimo še bolj namazal glede na to da je skoraj popolnoma neobremenjen? Katerikoli ležaj v mašini ki dela samo pet minut je bolj obremenjen in izrabljen kot je ta ležaj v vsej svoji življenski dobi. Bo zadosti če samo obrišem morebitni prah ali moram še roke polagati na njega in se špilat z bioenergijo. In kaj naj vzdržujem pri sprednjih vilicah ki so POPOLNOMA PRAZNE (brez batkov,fedrov,ostalega sranja) razen dveh puš in enega oring-a. Olje služi samo zato da ne drsa direktno kovina ob kovino. Se ti zdi da bojo vilice bolje delale če preventivno zamenjam oringe in puše? Bo boljša amortizacija in bom opazil razliko v vožnji? Telever je čudo....nobenega vzdrževanja dokler ne crkne.... Amortizerji na Cruiserju niso rebuildable (tovarniško zavarjeni in zapertlani tako da jih ni mogoče razstaviti)....niso niti nastavljivi....lahko samo nastaviš prednapetost vzmeti, oziroma zamenjaš vzmet če se posede. Ko crkne, kupuj novega Na GS-u se pa že dajo nastavljati in poservisirati. In prav je da se jih poservisira . PS: z nakupom Honde mi je jasno da bom postal mehanik.... .....in da bom spoznal radosti podiranja sprednjih vilic in križev....kdo mi je pa kriv,a ne?
Leteči Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 Tehnična založba Slovenije je nekoč izdala zbirko knjig z naslovom ''Kako deluje'', toplo priporočam branje ker sem se že pri tvoji teoriji obremenjenosti ležajev pošteno nasmejal. Poleg tega ležajev (vsaj tega cenovnega razreda) ne vzdržujemo ampak menjamo. Glede na to da si že na začetku priznal da nisi strokovnjak s tega področja mi je takoj na misel prišel lep slovenski pregovor '' le čevlje sodi naj kopitar'' ČE boš kdaj hotel kakšno na to temo reči ob kozarčku hmeljevega soka me pa kar na PM rufni, je škoda da se tule gor preganjava in smešiva. Je pa res da pri večini motoristov opažam, da pri nepomembnih elementih vzdrževanja debate zahajajo na nivo doktorskih disertacij medtem pa na elemente, ki resnično vplivajo na varnost in kvaliteto vožnje ne polagajo nikakršne pozornosti, zvečine tudi zato ker je tako ceneje. Vseeno je lažje in ceneje narediti raketno znanost iz spreja in čistila za verigo kot se spuščati na kvaliteto in vzdrževanje vzmetenja. Pa brez zamere. trebor, mamkabozja in svobodnaptica01 3
bmw Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 Res je, ne spoznam se na tehniko….in za kozarček rujnega sem vedno. In upam, da mi bo uspelo priti kaj naokoli pred novim letom in si bova privoščila kakšen glažek, spotoma mi boš pa še razložil to z obremenitvijo ležaja v (na) križu….. In pa še slikica kako to izgleda na mojih motorjih… Kot vidiš nažalost nimam spodnjega križa, saj so vilice vpete med telever in okvir motorja preko amortizerja……in če zgornji križ odšraufam stran ,cevi vilic padejo dol (ker so prazne seveda).Tako da mi zgornji križ (in seveda navadni ležaj v njemu) nosi samo krmilo in luč.... Ampak bova o tem še podebatirala....z veseljem se pustim podučiti. Te pokličem kaj pred novim letom.... BelaStrela 1
bajsi Objavljeno December 18, 2011 Avtor Opozori Objavljeno December 18, 2011 nehajte bluzit po moji temi, motor z največ prevoženimi kilometri in ne vzdrževanje motorja je naslov teme!!! Pa razne debate zakaj samo tako malo ali tako dosti imajo prostor v drugih za to namenjenih temah! Mater človek gre v bolnico za 14 dni pa je že štala! trebor in Dadi 2
osa rider Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 ni njveč . . . . .je pa kr lepa cifra . . . . . DAMI34 1
danci1973 Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 ni njveč . . . . .je pa kr lepa cifra . . . . . Glede na 'retro' števec predvidevam, da je ta že večkrat pokazal to cifro? :naughty: D.
gift Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Par števcev od Capnord-ov DAMI34, bajsi, trebor in 3 others 6
osa rider Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Glede na 'retro' števec predvidevam, da je ta že večkrat pokazal to cifro? :naughty: D. ne ni nikol pokazu te cifre . . . . . jo je pa pokazu učer . . . . .na furci, pa sm si reku da morm poslikat! :grim DAMI34 in bajsi 2
osa rider Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Par števcev od Capnord-ov jebemtiš . . . . . če seštejem cifre obeh motorjev skupi, nimam niti dve tretine tvojih kilometrov! :notworthy: :notworthy: :notworthy:
trebor Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Jaz sem prejšnji teden šele enkrat obkrožil zemljo okoli ekvatorja. Se opravičujem, če sem zasmetil temo :grim . LP Robert
osa rider Objavljeno Julij 18, 2012 Opozori Objavljeno Julij 18, 2012 ni največ . . . . . je pa luštna cifra . . . . . danes v postojni . . . . okrogla! bajsi in trebor 2
svobodnaptica01 Objavljeno September 21, 2012 Opozori Objavljeno September 21, 2012 (popravljeno) v naslednjih nekaj letih recimo, da bi se dal prilezt do enih 150.000, al pa vsaj do 145.000, da bova imela 100.000 skupnih kmjev , potem pa v garažo pa pokrit z dekco, dokler ne bo dost star, da bova šla lahko med starodobnike dirkat Popravljeno September 21, 2012. Popravil svobodnaptica01 bajsi, DAMI34, trebor in 2 others 5
THOMPSON Objavljeno Oktober 7, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2012 Mesec dni nazaj sem srečal trenutnega lastnika enega mojega bivšega motorja. Prodal sem ga novembra 2009 z cca25kkm(točne km se ne spomnim več)v starosti dobrega leta dni. Bil sem prvi lastnik in edini voznik. Trenutni lastnik ima na števcu cca 12kkkm, in ga je kupil od prvega lastnika(???) pred slabimi tremi leti, baje z skoraj nič prevoženimi. In servisno knjigo, potrjeno seveda. Meni pa par stvari ni več jasnih. A se je nekdo 3leta vozil rikverc, da mu softver števca kaže "nazaj"? LP andrej bajsi in mamkabozja 2
jack08 Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 (popravljeno) ... zadel u piko..., bravo andrej Najbolj ziher v kilometre (pa še v kaj), ko motor pripeljem iz trgovine, pa ga po 10. letih prodajam. Popravljeno Oktober 8, 2012. Popravil jack08
bajsi Objavljeno Oktober 12, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 (popravljeno) Zato pa v tej temi ni veliko slovenskih motorjev, nikakor ne prilezejo nad 25kkm.... Temu se reče slovenska posebnost , vse pošteno! LP Bajsi Popravljeno Oktober 12, 2012. Popravil bajsi
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 moj še čez 20k ni prilezel..sam to resničnih..pa tut če bo kmal 8 star..
MiDge Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 @bajsi Če pogledaš koliko jih povprečno naredi en slovenski motorist je 10-15.000km/leto, ko pa pogledaš avto.neet se pa res vse ustavi pr 25.000 km?? :lol: govorim o povprečju.
S-trMa Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Mesec dni nazaj sem srečal trenutnega lastnika enega mojega bivšega motorja. Prodal sem ga novembra 2009 z cca25kkm(točne km se ne spomnim več)v starosti dobrega leta dni. Bil sem prvi lastnik in edini voznik. Trenutni lastnik ima na števcu cca 12kkkm, in ga je kupil od prvega lastnika(???) pred slabimi tremi leti, baje z skoraj nič prevoženimi. In servisno knjigo, potrjeno seveda. Meni pa par stvari ni več jasnih. A se je nekdo 3leta vozil rikverc, da mu softver števca kaže "nazaj"? LP andrej Prjau ga! :evilgrin: Lepo prosim!!! Sej maš verjetno kupoprodajno pogodbo, kjer ponavadi piše št, kilometrov! Če je že itak tolk bebcev v SLO, ki jim nič ne moremo, pa dejmo vsej tiste po prstih, ki jih lahko! Ti dam takoj za taveliko pivo!!!!! Obljubim! maus 1
branko1 Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Moj ima že preko 92000 km, na spomlad bo 100.000 in takrat bo "veselica" bajsi, Cartman in trebor 3
THOMPSON Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Prjau ga! :evilgrin: Lepo prosim!!! Sej maš verjetno kupoprodajno pogodbo, kjer ponavadi piše št, kilometrov! Če je že itak tolk bebcev v SLO, ki jim nič ne moremo, pa dejmo vsej tiste po prstih, ki jih lahko! Ti dam takoj za taveliko pivo!!!!! Obljubim! Ja, ampak tega tipa sem prvič videl. Mislim, da sploh ne ve, koliko kkm ima realno prevoženih in koliko lastnikov se je vmes zamenjalo. Samo motor je pa 100% moj bivši. lp, andrej
S-trMa Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 Ja, ampak tega tipa sem prvič videl. Mislim, da sploh ne ve, koliko kkm ima realno prevoženih in koliko lastnikov se je vmes zamenjalo. Samo motor je pa 100% moj bivši. lp, andrej Aja. Pol očitno ni to ta, ki je kupil od tebe.
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2012 @bajsi Če pogledaš koliko jih povprečno naredi en slovenski motorist je 10-15.000km/leto, ko pa pogledaš avto.neet se pa res vse ustavi pr 25.000 km?? :lol: govorim o povprečju. povprečje je pa bolj tam okoli 4.000 do 5.000 če že o povprečju govoriš.. Markko 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se