Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
slikaj tisti del ko pride gor na filter tak da se vidi toti batek not(ko je normalno fergzaerg skup sestavljen, da je zajla not), da vidim na kakem položaju je...

dejansko tudi ce to slikam ne bo nič pomagalo...igle v vsakem primeru ni in tdu ce bi bila ne moras nastimati batku visine...in ravno v tem je problem...

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

žiujo

mene pa zanima kje se naštela zrak pr uplinjaču pri peugeotu speed fight2?

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene zanima, če ima kdo za prodat kako dizo za uplinjač 19 dell'orto. se pravi, da morajo biti 5mm. rabim pa velikost 92 ali manjše. lahko posamezno ali v kompletu.

Če pa slučajno kdo ve, kje v trgovini bi se jih dalo kupiti, pa prosim če lahko sporoči. S tem ne mislim na trgovine, kjer je potrebno naročevati in čakati v nedogled.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Imam Italjet Formulo 50, zračno hlajen, letnik 1997. Notri je 70 ccm kit.

Zdaj sva hotela motor nastavit, vendar nastanejo problemi. Motor vžgeva, vendar ne laufa pod nizkimi obrati. Zgleda, da dobi preveč goriva. Tudi, če vrtiva vijaka na uplinjaču, ni nič bolje.

Kje bi lahko bila težava? V dizah? V svečki?

še vedno imava probleme.

menjala sva dizo (od 70 do 92), kupila drug vplinjač, prestavljala iglo, menjala svečko... še vedno so težave.

najprej ga komaj vžgeva, ko vže, pa pod visokimi obrati laufa dober, pod nizkimi pa ga takoj zamori.

isto je, če imava gor izpuh ali ne, če je filter prkloplen ali ne.

ima kdo kakšen prdelog?

hvala

Objavljeno
Zdravo

ima kdo kakšen prdelog?

hvala

Jaz ga imam:pelji ga k mehaniku,to ni delo za šušmarje in razne kvazi mehanike-napravi si sam!!!! :headbang: :headbang:

Ps:ni nujno,da se zahvališ za odgovor. :hmm:

Objavljeno
Jaz ga imam:pelji ga k mehaniku,to ni delo za šušmarje in razne kvazi mehanike-napravi si sam!!!! :headbang: :headbang:

Ps:ni nujno,da se zahvališ za odgovor. :hmm:

dober.. ni panike..

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Zdravo.

 

Fantje bi prosil za pomoč pri uplinjaču. Imam namreč syma 2006 letnik, original uplinjač.Imam problem ko  motor deluje na minimumu začne kapljati benzin skozi zračni filter ( kaplja iz luknjice sredinske luknjice(glavna diza)). očistil sem vse, plovec deluje nevem kaj bi bil problem?mogoče povratna?

Prosil bi za vaše znanje.

 

Lp boja

Objavljeno

Jest sm pa po hitrem pregledu skuterja opazu, da nekej ni vredu :) Ena žička je stran majala (masa), gre pa na uplinjač. A mi lohk en pove, kaj je to? Sm slikav in označu. 

dsc0338.jpg

Gor priklopleno je blo pa to (ta precvikana je stran majala)

dsc0339.jpg

Objavljeno

Noben ne ve kaj je ta priključek? Seveda sem ga takoj popravil in priključil nazaj, vendar me vseeno zanima kaj to je :D

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

nio naš dragi skuter bo letos pounoleten in ima že kar nekaj kilometrov za sabo, sedaj me pa bega ena težava, tisti cilinderček v uplinjaču se je začel zatikati (slika ker ne vem kako se imenuje- v rdečem pravokotniku) :

karburator-piaggio-49ccm.jpg

Ni mi jasno zakaj bi ta del zaribal, enkrat sem že raztavil podmazal, pa je zdržalo 3 mesece in zadeva popolnoma zariba ne da se z ročko gasa nič premaknit. Ali jepotrebna(možna) menjava samo tega dela?

LP

Objavljeno

Slajder - poskusi ga mal pobrusit. Drugač se pa ponavad menja ja-csaj nav elčjih motorjih je ponavad tko predvideno v servisnih knjigah.

Objavljeno

nio naš dragi skuter bo letos pounoleten in ima že kar nekaj kilometrov za sabo, sedaj me pa bega ena težava, tisti cilinderček v uplinjaču se je začel zatikati (slika ker ne vem kako se imenuje- v rdečem pravokotniku) :

karburator-piaggio-49ccm.jpg

Ni mi jasno zakaj bi ta del zaribal, enkrat sem že raztavil podmazal, pa je zdržalo 3 mesece in zadeva popolnoma zariba ne da se z ročko gasa nič premaknit. Ali jepotrebna(možna) menjava samo tega dela?

LP

Nisi pravilno slikal kajti po vsej verjetnosti imaš iz nasprotne strani utor in problem je verjetno v tem da se ti ta batek zasuče in zašteka, kajti v kanalu imaš en štift (vijak) to je vodilo za ta batek in če je ta štiftek odlomljen izrabljen ali kao drugače poškodovan ga moraš popravit nikakor pa ne preveč brusit batka ker neboš imel več lepega prostega teka vleklo ti bo preveč (fovš) zraka zato previdno, če boš kaj brusil vzemi fini (600) vodobrusni papir ga naolji in potem krožno malo pobrusi !

Objavljeno

a, to ni moj karburator, je pa moj identičen samo da trenutno full bol usran od zunaj.. nisem ga brusil le s pulir pasto malo spucal zadnjič, bom preveril če je šel štiftek. LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!