Skoči na vsebino

Predvidevanja, nasveti, osveščanje


vulcan

Priporočene objave

Tule

bi nekaj dodal h tem "dežnem kombinezonu", ker sem ravno včeraj v trgovini hotel prepričati nekoga, naj ne kupi črnega dežnega kombinezona. Jasno, da se ni dal .. ker je črn dežni kombinezon pač "trademark" slovenskih motoristov. Zanimivo, da na cesti vidim veliko tujih motoristov, ki v dežju vozijo skoraj vsi v živahno pisanih kombinezonih.

Ker

je v dežju vidljivost po navadi bistveno slabša, posebej ob poletnih plohah in nevihtah,

naj bo dežni kombinezon čimbolj žive barve, da ste na cesti opazni. V dežju so hitrosti precej nižje - možnost, da padete zaradi zdrsa pa veliko večje in motorista v črnem kombinezonu ležečega na asfaltu voznik avtomobila ne bo videl.

Tudi sam sem hotel črnega - a me je prodajalec z argumenti prepričal (MC Pilko)! Sedaj imam flurescenčno oranžno črnega (Wintex) in se res vidi..... pa ne premoči! :grim

Popravljeno . Popravil DrM - FJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med predvidevanja, kaj se ti lahko pripeti med voznjo, lahko uvrstimo se tole: za ovinkom vozi proti tebi po tvojem pasu utrgan coperist. Sobota 27. maj, cesta Kobarid-Breginj. V Kobaridu je bil zbor motoristov, imeli so skupinsko voznjo v Breginj, tam neko prireditev?, ob povratku nazaj sta me dohitela dva udelezenca (bil sem z avtom). Moz s cestakom je peljal popolnoma primerno, coperist (kratki rokavi) pa je prehitel najprej cestaka, mu nekaj prijateljsko mahal, potem pa me prehitel tik pred pravokotnim, popolnoma nepreglednim ovinkom. Se kakih 5 - 10m pred ovinkom je bil na nasprotni strani cestisca. Cista Idrija (Lj-Polje). Oba sta imela goriske registracije. Ce je ze sam tako odbit, da mu je vseeno, naj se usmili vsaj sopotnice, ki jo je prevazal, in njenih sorodnikov.

Torej za ovinkom ne smes pricakovati, da stoji traktor, kamenje, pesek... ampak da ti gre nasproti utrganec!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lp

na motosvetu bi lahko naredili bolj podrobno statistiko o prometnih nesrečah. zadnje čase je veliko govora o nesrečah motoristov, vendar še vedno mečejo vse v isti koš. moj predlog je, da zberemo podatke o nesrečah in jih probamo okategorizirati. NPR:

- vrsta motorja (športni, enduro, itd....čim več kategorij)

- starost motorista

- izkušnje z motorjem (ne koliko časa ima izpit, ampak koliko ima izkušenj z motorjem s katerim se je ponesrečil)

- mesto nesreče (križišče, ovinek, itd....)

- razlog za nesrečo (izsiljevanje, prehitevanje, itd...)

tako bomo dobili bolj izčrpno statistiko in lažje jo bomo komu posredovali. na živce mo gre ko govorijo stvari kot na primer, da je vožnja z motorjem 25x bolj nevarna kot vožnja z avtom in podobno. morda to velja za 20-letnika brez izkušenj, za ata starega 45 let na chooperju pa je vrejetno le še 2x bolj nevarna. upam, da sem bil dovolj jasen.

hvala za vaša mnenja in pomoč.

g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je vožnja z motorjem 25x bolj nevarna kot vožnja z avtom in podobno. morda to velja za 20-letnika brez izkušenj, za ata starega 45 let na chooperju pa je vrejetno le še 2x bolj nevarna. upam, da sem bil dovolj jasen.

tudi za tega ata je vožnja prav tako nevarna, ti ljudje sodijo po vseh tujih sttistikah v eno najbolj rizičnih skupin, saj imajo že slabše reflekse ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisal bom dogodek, ker pravijo, da je ta rubrika za debato;

Prejle sem bil pri kolegu, s katerm sva bila pred nekaj dnevi na (moto) pogrebu. Rekel sem mu, da se mi je dan poprej smrtno ponesrečil tudi sodelavec iz našega predstavništva.

No, in ko sva se prejle videla, me je vprašal, kaj bom počel popoldan? Rekel sem mu , da grem na pogreb.

"A od sodelavca" je vprašal?

"Ne, to je že nov, torej tretji v dobrem tednu"!

No, takšno je postalo moje motoristično življenje....

Če bi se to dogajalo pred leti, bi verjetno že zdavnaj prodal motor in raje presedlal na konja.

"Safety is first" radi rečejo Avstralci!!!

... ti ljudje (nad 45) sodijo po vseh tujih sttistikah v eno najbolj rizičnih skupin, saj imajo že slabše reflekse ipd.

No Symru. V tej skupini sem pa jaz!!! :o

Bom mal' bolj porajtal! :grim

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi za tega ata je vožnja prav tako nevarna, ti ljudje sodijo po vseh tujih sttistikah v eno najbolj rizičnih skupin, saj imajo že slabše reflekse ipd.

:lol1: :kva1: :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

symru

če je bil kdo od letošnjih žrtev tak možakar mi prosim pošlji podatke, da si jih zapišem.

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti'm jest dal reflekse, mulc! :angry2: .)

tis' srečen - jaz mam že pr 30ih letih ful slabe :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti'm jest dal reflekse, mulc! :angry2: .)

:OK: :OK: :kva2:

Sym pazi se :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POVZETO IZ......

RTVSLO.SI

Poletje na cestah najnevarnejše

Motoriste je treba priklicati nazaj v spomin

Črna kronika, 29. maj 2006 12:46, zadnji poseg ob 13:56

Ljubljana - RTV SLO

Bližajoča se poletna sezona poleg lepih trenutkov prinaša tudi cestne tragedije. Ta konec tedna so ugasnila kar štiri življenja.

Leto pa se je po besedah Bojana Žlendra, predsednika Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, prevesilo v najnevarnejše obdobje, saj se je povečal promet, po zimi so se na cestah pojavili motoristi in kolesarji, ki jih drugi vozniki niso več vajeni.

Žlender je za MMC povedal, da je vožnja z motorjem 55-krat nevarnejša kot z avtomobilom. Modrega odgovora, kako preprečiti nesreče, pravi, da nima, svetuje pa predvsem počasnejšo vožnjo in večje zavedanje nevarnosti na cestah.

Motoriste je treba priklicati nazaj v spomin

Sam primerja pojav motoristov na cestah z začetkom šolskega leta septembra. Med poletjem namreč vozniki pozabijo na nadobudne šolarčke, ki nato jeseni kaj hitro postanejo žrtve voznikov, ki vozijo na pamet. Opozorila in kampanje naj bi voznikom iz spomina priklicale zavedanje, da se je treba novemu stanju prilagoditi.

Ko se začne poletje, je podobno. Vozniki so zaradi boljših razmer manj pazljivi in pogumnejši, poleg tega pa niso vajeni novih udeležencev v prometu, to je kolesarjev in motoristov. Nesreče motoristov se po opažanju Bojana Žlendra letos pojavljajo v dveh oblikah. Najprej je tu prevelika hitrost motoristov, posledice pa so padci in trčenja v drevesa in podobne objekte, druga oblika pa je zaprta pot motoristov, ko vozniki težko ocenijo, kako blizu so motoristi in kako hitro se približujejo. Žlender poudarja, da niso le motoristi tisti, ki morajo paziti, ampak tudi drugi vozniki, tako da krivi za nesreče niso vedno samo eni.

Porast nesreč motoristov zaradi neprilagojene hitrosti

V policijskem poročilu o prometni varnosti voznikov koles z motorjem in motornih koles v letu 2005 smo našli podatke, ki kažejo, da med vzroki za nesrečo prevladujeta neprilagojena hitrost in nepravilna stran oziroma smer vožnje. Sledi jima neupoštevanje pravil o prednosti. Lani je bil ugotovljeno povečanje predvsem pri vzroku neprilagojene hitrosti.

V tujini se spopadajo s podobnimi težavami

Naš zgovoren sogovornik iz Sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu je poudaril, da se s tragično cestno statistiko ukvarjajo tudi v tujini in da tudi tam ne morejo najti odgovorov. Omenil je zanimiv primer Švice, kjer so predlagali, da bi za varnost motoristov lahko poskrbeli, le če bi omejili najvišjo hitrost vseh motoristov na 80 kilometrov na uro. Drugi dan so se pred parlamentom že zbrali ogorčeni ljubitelji težkih motorjev.

Pripne se nas 85 odstotkov

Če se osredinimo na konec tedna, ki je za nami, se spomnimo na to, da pri nesreči v Tolminu, kjer sta se končali dve mladi življenji, voznik in sopotnik nista bila pripeta z varnostnim pasom. Žlendra smo vprašali, ali je to zgolj naključje ali gre za ponavljajoč vzorec. Postregel nam je s števili, ki jim jih je dala lanska obsežna raziskava. Testirali so kar 80.000 voznikov in ugotovili, da v Sloveniji varnostni pas uporablja 85 odstotkov voznikov.

Do podobnih števil je prišla tudi policija, ki danes ni mogla podati natančnejših pojasnil o tragičnem koncu. To na prvi pogled ni videti tako slabo, je pa bolj v oko bodeča statistika, ki pravi, da med tistimi, ki so se smrtno ponesrečili, kar 50 odstotkov ni bilo pripetih. Pri motoristih je varovanje naloga čelade. Policija je ugotovila, da med udeleženci prometnih nesreč ni uporabljalo varnostne čelade 40 odstotkov vseh umrlih voznikov koles z motorjem, 40 odstotkov hudo telesno poškodovanih in 21 odstotkov lahko telesno poškodovanih.

Na koncu nam je Žlender še pojasnil, da je v 400-700 primerih boljše v prometni nesreči biti pripet, v dveh primerih pri tisoč nesrečah pa je boljše biti odpet. Cesta, kot kaže, je in bo ostala loterija.

M. K.

neprilagojena hitrost.. :wallbash: ... zakaj je v večini policijskih zapisnikov podano to "mnenje" ali ugotovitev plavih bučmanov ... ta Žlender je res en strokovnjak ja.... :slap:

Popravljeno . Popravil rebel
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler se voznik avtomobilist, motorist,traktorist ne bo odloču delj živet, tolk časa bodo nesreče z smrtnimi izidi, pa ne pomaga noben zakon ali pa žlender, če sam pri sebi ne rasčistiš ti noben bog ne more pomagati, pomagaj si sam in boš dolgo živel( uau, drnovšek me bo sigurno takoj sprejel v svoje gibanje)

janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Spet ena potencialnih cvetk..

Motorist trčil v mater z otrokom

Kamnik - V Šmarci pri Kamniku se je danes dopoldne zgodila prometna nesreča, v kateri je umrla ena oseba. 25-letni voznik motornega kolesa je trčil v mater z otrokom v vozičku. 22-letni sopotnik na motorju je zaradi poškodb umrl na kraju nesreče, mati pa je hudo ranjena, je poročal Radio Slovenija.

Po prvih podatkih je zaradi izsiljevanja avtomobila motorist s sopotnikom padel, motor pa je potem odneslo v mater z otrokom, ki je bila takrat ob cesti. Otrok v nesreči ni bil poškodovan, je poročala TV Slovenija.

http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,1735,143168

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče ni novica za prvo stran, ampak še vedno zelo žalostno...

od kolega sorodnica, ki dela v Kc-ju, je povedala, da so ta teden dvema motoristoma amputirali nogo.... :cry:

mogoče opomnik za koga, da ni smrt na motorju tisto najhujše... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Po prvih podatkih je zaradi izsiljevanja avtomobila motorist s sopotnikom padel, motor pa je potem odneslo v mater z otrokom, ki je bila takrat ob cesti. Otrok v nesreči ni bil poškodovan, je poročala TV Slovenija.

http://www.delo.si/index.php?sv_path=41,1735,143168

Po drugih pa se je to zgodilo v naselju in hitrost motorista je bila veliko, veliko prevelika. Kaj je res pa seveda ne vemo.

Tud motoristi nismo zmer angelčki.

To kar se je pa zgodilo temu tipu, pa ne privoščim nikomur ( sopotnik+mamica, le otroček je še falil :( ) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni bil avto, pa še več kot 0,5 promila ob 9.30 dopoldne je bilo. Imeli so resne težave, da so ga ukrotili po nesreči, ker se mu je strgalo.

Povzeto po neposrednem prenosu iz policijskega kanala.

Žal.

Pa da ne bo kdo kaj nabijal. Policaji so preverili in še preverjajo ma ama vse okoliščine. Neznani avto, tehnično okvaro motocikla ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče ni novica za prvo stran, ampak še vedno zelo žalostno...

od kolega sorodnica, ki dela v Kc-ju, je povedala, da so ta teden dvema motoristoma amputirali nogo.... :cry:

mogoče opomnik za koga, da ni smrt na motorju tisto najhujše... :(

Podobne informacije imam od prijatelja, čigar hčerka dela na urgenci in pravi, da je težkih poškodb, amputacij in smrti (v nekaj dneh po nesreči), več kot zabeležijo v javnih občilih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem od enga človeka izvedu eno zelo žalostno resnično zgodbo. Gre se za eno izmed žrtev letošnjih prometnih nesreč, vendar zaradi spoštovanja imena ne bom izdal. Fant je bil voznik tovornjaka in je mel furo iz Nizozemske v Slovenijo. Vozil je non-stop 48 ur. Ko je prišel domov, je takoj spil par piv s prijatelji, nato se pa samo na hitro stuširal in hitro na motor. Izpita ni imel.

Kako vplivata utrujenost in alkohol na vozne sposobnosti, posebej motorjev z 100+ konji, vemo vsi. In potem se je zgodilo najhuje. Potem pa vidimo po TV in v časopisih slike razbitin in se sprašujemo: kako je mogel na lepem zapeljati s ceste ? In potem gre temna senca na vse motoriste. Pri takih zmogljivostih je včasih lahko usodno že eno pivo. Zato ga raje spijte, ko pridete iz vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

mogoče je treba predvidevat tut to da ti nekdo s skuterjem v ovinku nasproti pripelje ob tvojem desnem robu ko ga hočeš obvoziti po levi hoče on prečkat cesto, ok ga hočeš obvoziti po desni pa se on spet pomakne ob desni rob.....

in seveda gor dva s trdima glavama k ne rabta čelade.....in ko pogledaš...lej ga zlomka tut tablce ni blo na skuterju :angry2: :headbang: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Pred kratkim sem doživel neprijetno izkušnjo na motorju, ko se je iz kolone nesproti mene kar naenkrat prikazal avto, ki je zavijal levo. Menda ni gledal pred seboj... Zaviral sem kolikor se je dalo (v ovinek), vendar je vseeno poknilo, ja sem ga na srečo odnesel brez poškodb, motor pa ima zvite vilice in feltno...:cry: Kriv nisem, saj sem pripeljal po omejitvah.

Letos so slovenske ceste vzele življenje preveč motoristom (med drugim, tudi mojemu 15-letnemu sosedu in dobremu prijatelju), za delež teh pa nosijo odgovornost tudi ostali udeleženci v prometu (vozniki avtomobilov), ki motoriste spregledajo in posledično izsilijo prednost.

V zadnjih dneh od nesreče sem brez motorja in imam čas za razmišljanje. Razmišljal sem, kako preprečiti pogostost teh pojavov. Seveda se bi dalo veliko rešiti z večjo ozaveščenostjo in spremembo odnosa do motoristov (vsi nas vidijo kot brezglave divjake), nekaj pa bi se dalo rešiti tudi s tehnološkega vidika-

NEKDO bi moral patentirati posebne oddajnike in senzorje, ki bi bili nameščeni v avtomobilih in motornih kolesih. Na motorju bi bil nameščen manjši oddajnik, ki bi se preprosto priklopil na akumulator. Senzorji bi bili nameščenih v avtomobilih- priklopljeni, na primer, v vžigalnik. Oddajnik bi oddajal signal (radijski? Sej ne vem točno.) in do oddaljenosti 100 m bi ga senzor zaznal. Pri tem bi se vklopil svetlobni ali zvočni signal, ki bi voznika avtomobila opozarjal na nevarnost, ki jo predstavlja motorist v bližini. S tem bi bili avtomobilisti previdnejši in strpnejši do motoristov, saj bi bili opozorjeni, kdaj se jim ti bližajo.

Te naprave naj bi bile obvezen del opreme avtomobila in motorja in bi se vgrajevale ob sami registraciji vozila, obenem pa bi bila neuporaba teh naprav v mestu kazniva.

Res, da se vse skupaj zdi preveč utopično, pa vendar bi morali to podpreti vsi motoristi, saj se gre tukaj za našo varnost in varnost bodočih motoristov (konec koncev, tudi mopedistov, ki se s štirinajstimi leti podajajo na nevarno bojišče, ki mu pravimo cesta) in ravno na motosvetovemu forumu bi lahko ta ideja dobila številčno podporo in se realizirala. Seveda je tukaj problem denar, ki bi ga zahteval razvoj takšnih naprav, pa tudi zakonodaja, katera bi se morala spremeniti. Opažam, da je na motosvetu zbrano veliko število motoristov in ljubiteljev motorjev, pa tudi ostali udeleženci v prometu bi verjetno idejo podprli. S skupnimi močmi lahko marsikaj dosežemo in spremenimo ta svet na boljše.

Zanima me, koliko motosvetovcev bi to idejo podprlo in kakšni so vaši komentarji na to. Imate še vi kakšne svoje rešitve, izboljšave moje teorije?

Lep pozdrav,

Black_Rider (SIMON)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ta način bi "označili " še otroke na cesti, pa tovornjake, pa... bi vse bliskalo in piskalo.

Zadeva izpade, da imajo nato motoristi prednost. S tem bi se avtomobilist (tisti ta hujši) še bolj spravili na motoriste.

Trenutno najboljši način je vožnja po omejitvah (vsaj približno). Na ta način omogočiš drugim v prometu več časa za reagiranje in več časa da te opazijo, pa tudi v primeru nesreče so posledice milejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NEKDO bi moral patentirati posebne oddajnike in senzorje, ki bi bili nameščeni v avtomobilih in motornih kolesih. Na motorju bi bil nameščen manjši oddajnik, ki bi se preprosto priklopil na akumulator. Senzorji bi bili nameščenih v avtomobilih- priklopljeni, na primer, v vžigalnik. Oddajnik bi oddajal signal (radijski? Sej ne vem točno.) in do oddaljenosti 100 m bi ga senzor zaznal. Pri tem bi se vklopil svetlobni ali zvočni signal, ki bi voznika avtomobila opozarjal na nevarnost, ki jo predstavlja motorist v bližini. S tem bi bili avtomobilisti previdnejši in strpnejši do motoristov, saj bi bili opozorjeni, kdaj se jim ti bližajo.

Te naprave naj bi bile obvezen del opreme avtomobila in motorja in bi se vgrajevale ob sami registraciji vozila, obenem pa bi bila neuporaba teh naprav v mestu kazniva.

Zadeva bi bila smiselna, najprej bi morala pa biti nekaj casa kot neobvezna oprema vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bilo že kaj smiselno dograjevat oz. vgraditi v nova vozila (vsa, da ne bo pomote), bi bila to neke vrste "črna skrinjica" po vzoru iz letalstva. Definitivno bi se lažje ugotovilo vzroke nesreč.

Kajti ne glede na vsa elektronska pomagala in piskala in opozorila,... je vsak šofer "car" svojega vozila in s tem podložen izvajanju neumnosti, kompenziranju tujih norij in celo normalne vožnje. Ponavljam: ne glede na vsa elektronska pomagala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In potem bi razni kamikaze ma motorjih še bol nažigal, misleč "saj mu bo piskalo v avtu". In tudi, kolko prej naj bi piskalo??? 100m?? Sto metrov se prevozi pri visoki hitrosti kot "keks". Spet ne bi bilo čas za reagiranje. Torej, jaz se strinjam z tistimi, ki pravite... Vozi previdno.

Meni je v soboto prleto mulo s skuterjem iz stranske ceste na glavno tik pred mene. Po cca. treh minutah vijuganja po voznem pasu, pa brez žmigovca desno. Za las je šlo. Pa po vsem tem, bi bil jaz še kriv, ker bi ga odzadaj nabil. In nobeni sočni izrazi pod vizirjem niso pomagali. Mogoče bo pomagalo, ko bo kakšn motorist kterga mal po buči. (sam potem bomo pa še slabše zapisani).

Pa varno vožnjo fantje in dekle :OK: ta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler bo med nami tolk nestrpnosti, foušije, objesnosti, se bodo nesreče dogajale, sem pa danes že dvakrat moral fejst bremzat, ker sta mi dve ŽENSKI zaprli cesto, ena se je pogovarjala po mobitelu, druga pa s svojo sopotnico, danes je še tolk bol nevarno okoli BTC-ja, ker so se začele razprodaje, ženske so čist furjaste :( :( .)

janih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!