Skoči na vsebino

Hyosung GT125


AiroH

Priporočene objave

In kaj te je prijelo, da greš kupovat še enega 125ka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj te je prijelo, da greš kupovat še enega 125ka?

Husqvarno ma tako rad, da je noče vozt ;) Jo bo po mojem dal konzervirat pa v sobo postavu pa vsakih 5 let odprl pa naredu 100km xD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kaj te je prijelo, da greš kupovat še enega 125ka?

rabim nekaj za dolge ture. od mene pa do portoroža je 300km glare.gif

husqvarna pa ostaja lubica n.1, jasno valda trance_14_devil2.gif

husa je preveč agresivna, ne da se je vozit konstantno pod obrati :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, to je jeba če maš tako daleč. Tle 2t odpade. Dobro no, lahko greš tudi z 2t ampak vseeno, če greš s 4t nimaš nepotrebnih postankov na raznih Petrolih, OMV, Agip... Hyosung tudi ne zgleda slab ampak vseeno, meni je moja lepša ;) Drugače pa srečno pri nakupu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Občasno vozim GT-ja 250. Moped se zvija kot kača,nobene togosti, skratka zelo neprijetno za vaožnjo.

Je pri vaših tudi tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Občasno vozim GT-ja 250. Moped se zvija kot kača,nobene togosti, skratka zelo neprijetno za vaožnjo.

Je pri vaših tudi tako?

Men se tut zdi tak. Nekako imam občutek da grejo zadnje vilce po svoje. Se pa občuti pri višjih hitrostih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se da naredit 300km brez postanka? zdrži 300km na avtocesti pr 100kmh konstantno?

Da se naredit 300km brez postanka, tud tankat ti nau treba :) mogoče si nakoncu mal utrujen od vetra in hrupa ker ni nobene veterne zaščite. 100kmh drži brez problema še celo malenkost več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no to je edino kaj rabim...

to da nebo preveč komot me sploh ne skrbi.

preskok iz huse na hyosunga je kot da bi zamenjal leseno klopco za kavč whistle.gifwhistle.gifwhistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men se tut zdi tak. Nekako imam občutek da grejo zadnje vilce po svoje. Se pa občuti pri višjih hitrostih.

Točno tako, vsako kolo gre po svoje :headbang: Recimo če pelješ naravnost in nalašč malo porukaš balanco levo-desno misliš da bo raztrgalo okvir :whistle: :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se da naredit 300km brez postanka? zdrži 300km na avtocesti pr 100kmh konstantno?

300km po avtocesti boš umrl, kr boš od dolgčasa zaspau na motorju in ne od utrujenosti ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem motorju je nekaj zgrešenih stvari. Kot prvo je za ene 30kg pretežak in to samo da "dobro" zgleda. Druga stvar je v-twin motor, sicer na papirju ima kao 15 konj, ampak se jih sploh ne občuti zaradi teže motorja. Poleg tega je motor zelo neprožen, če hočeš doseči top speed, ga moraš s četrto naterat do ene 10-11rpm pri čemer gre dobre 100km/h, pol pa v peto in dosežeš ene 110-115km/h po števcu seveda. Če je klanec gre seveda še več. Bi pa zaradi tega motor krvavo potreboval 6 prestav. Potovalna hitrost je tam okoli 80-100, odvisno od ceste.

Poraba je okoli 3L, če lepo pelješ še manj, tank ima zelo velik, nardiš lahko čez 400km. Bremze so tut ok, vzmetenje je zadaj nastavljivo, motor je kr udoben.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se pa strinjam da rabi 6-to

drgač pa je težk pomoje največ zarade železnega gršta...če bi biu iz aluminija bi blo bolš ampak mislm da majo korejci neke čudne zakone z aluminijem da so dali pol pr hyosungu kr železnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se pa strinjam da rabi 6-to

drgač pa je težk pomoje največ zarade železnega gršta...če bi biu iz aluminija bi blo bolš ampak mislm da majo korejci neke čudne zakone z aluminijem da so dali pol pr hyosungu kr železnega

Ja, pa tut agregat je težak, ful je velik za 125cc v primerjavi z 1 valjnimi 125kami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tem motorju je nekaj zgrešenih stvari. Kot prvo je za ene 30kg pretežak in to samo da "dobro" zgleda. Druga stvar je v-twin motor, sicer na papirju ima kao 15 konj, ampak se jih sploh ne občuti zaradi teže motorja. Poleg tega je motor zelo neprožen, če hočeš doseči top speed, ga moraš s četrto naterat do ene 10-11rpm pri čemer gre dobre 100km/h, pol pa v peto in dosežeš ene 110-115km/h po števcu seveda. Če je klanec gre seveda še več. Bi pa zaradi tega motor krvavo potreboval 6 prestav. Potovalna hitrost je tam okoli 80-100, odvisno od ceste.

Poraba je okoli 3L, če lepo pelješ še manj, tank ima zelo velik, nardiš lahko čez 400km. Bremze so tut ok, vzmetenje je zadaj nastavljivo, motor je kr udoben.

Tok je tut omejitev izven hitrih in avtocest. ;) Čist kul. Vsaj v enem kosu prideš do morja in nazaj :winkiss:

Jst bi ga meu. :) V-Twin me privlači že od nevem kdaj ... recimo RSV 1000 <3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni še namontirana čist :)

tale hyosung je super zadeva!! natankaš ga polnega pol pa ko ti na husqvarni zmanka doliješ laugh.gif

150km pa je cajngar za gorivo še skoraj na full ;) na husi pa si lahko srečen če prideš do 140kmtrance_39_thumbdown.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni še namontirana čist :)

tale hyosung je super zadeva!! natankaš ga polnega pol pa ko ti na husqvarni zmanka doliješ laugh.gif

150km pa je cajngar za gorivo še skoraj na full ;) na husi pa si lahko srečen če prideš do 140kmtrance_39_thumbdown.gif

in kako si kej zadovoln z hyosungom a ti je ušeč pozicija udobje vozne lasnosti....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!