Skoči na vsebino

Hyosung GT125


AiroH

Priporočene objave

Pol ti gre pa lih tolk k men :whistle: Nemogoče hehe

tvoj 110 z dvema?

razen če si mislu moj post, pa pomotoma citiru goupc-a

moj gre z dvema tolko kt tomos (preverjeno na eni skupni furci), po ravnem, drugač je itak v prednosti, ker pol pospeški zatajijo...sam sem se pa v zavetrju pelov recimo 117 za caddyjem ampak čist sklonjen, v dolino že čez 120 ampak res hudo dolino, pa še to je na rdečih obratih rulilo k neumno...normalno, če sem sam gre po ravnem okrog 110, sklonjen, v pokončni drži pa ene 100-105

Js prestavm tm pr mau čez 10k obratov

pr kolk am rdeče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js prestavm tm pr mau čez 10k obratov

hm... jest tud če ga navijem čez 11k(k ma pr 11k kao največjo moč) se mi težko zvrti pol s 5. prestavo. oz. se mi sploh ne :closedeyes:

vi pa nekam hitro saltate :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

hja no :rolleyes: :rolleyes: sej veš...dvocilindraš :whistle: poglej RSV, VTR.. se tud sam do 12k vrtijo :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm... jest tud če ga navijem čez 11k(k ma pr 11k kao največjo moč) se mi težko zvrti pol s 5. prestavo. oz. se mi sploh ne :closedeyes:

Ja js ga lih tko navijam. To bi mogl brez problema do 100 in čez. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boste šli kaj na Jezersko, mal prej povejte, pa se vam pridruži še en 4T stroj.

ejga kdo pa si ti ce smem uprasat, k vidm da si iz preddvora pa nkol se nism vidu tomosa da bi ga kdo tm mev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ejga kdo pa si ti ce smem uprasat, k vidm da si iz preddvora pa nkol se nism vidu tomosa da bi ga kdo tm mev

Tavželj iz Preddvora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tavželj iz Preddvora

Aja od une prfokse, to bom pa jest enkrat do tebe prsu bos dav za krog ali 2

sori za :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj, ke je 2 takt, k je tko u izi za štimat... tole je pa krneki :headbang: :headbang:

Frgazr nima igle pa tistga za zrk omejit povezan z gasom, ampak ma čist avtomatsko, se dviguje kukr se mu zapaše... z gasom ti sam odpiraš pa zapiraš tisto končno lukno predn gre v glavo notr...

pomoje mam mal preveč bencina, sam nism nikjer vidu kšnga šraufka za štelat :trance_33_sleep: :rolleyes:

pa en kp cevk je, k pojma nimam zakaj bi lohka ble. Iz tanka gre ena v bencinsko črpalko, ke notr pa pride še cevka, k je sestavlena iz dveh, k gresta usaka iz enga kolena od fergija do cilindra(glave no) Druga cevka gre kr nekam zadi pod sedež, vrjetno za uberlauf... mislm, pač odduušek..., pol maš pa šeeno cevko iz ene take škatlce k bencinska pumpa, k gre pa nazaj v airbox, pa če jo zamašiš al pa ne ni fore, sam ne ropota :krneki: Tok je use brezveze da... glava peče :headbang: :headbang: K bi se komot dal use sam z eno cevko narest, pa še bencinsko pumpo bi stran lohk dau :closedeyes:

No pa še dve slikce k vem da pojma nimate kaj sm hotu povedat... zdej vm bo pa še mn jasn

post-11961-1187718224_thumb.jpg

post-11961-1187718255_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, to maš prav...zadeva z zrakom in benzom je pr 4-takterjih precej komplicirana in je ferg bol težko nastavit...ziher pa mora met šraufke za zrak štelat,

glede cevi pa kablov pa tega....ti maš 2 cilindra pa 2 ferga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, to, da če se pelem recimo pr 5k obratih, pa gas čist zaprem ... pa čez 2 s dam spet gas, in mi ga čist morit začne vrjetno ni normalno? A kdo ve kaj bi lohka blo? :unsure: :unsure: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, to, da če se pelem recimo pr 5k obratih, pa gas čist zaprem ... pa čez 2 s dam spet gas, in mi ga čist morit začne vrjetno ni normalno? A kdo ve kaj bi lohka blo?

Cajt,da k enemu dobremu mehaniku zapelješ!!!!!!!!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Am, to, da če se pelem recimo pr 5k obratih, pa gas čist zaprem ... pa čez 2 s dam spet gas, in mi ga čist morit začne vrjetno ni normalno? A kdo ve kaj bi lohka blo? :unsure: :unsure: :whistle:

Pelji k mehaniku naj ti sinhronizira vplinjača med sabo, pa pregleda gumjaste dele za razpoke. Ne vem kako je pri 125 ampak pri 650 so radi kakšni gumjasti deli prepareli in motor je začel vlečt fovš zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo,

mene zanima kdo ma Hyusota iz okolice Kamnika, modre barve, črna jakna, črna čelada... neki tazga.

de ga mam jst vem, pa folk mi govori de je še en tak??

Če je kdo to, nej se jav de ne bom živel u strahu :D .. tolk za info

za moj miren spanec, bodlay

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!