TiCkO Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 (popravljeno) To govoriš zato ker pač maš hondo.. Js tega motorja ne poznam, videl sem ga 1x v živo in se nisem pelal tako da ne vem kako gre in kake lastnosti ma. Pač je Hyousung, ki je na sceni zadnjih par let in mislim da jim je kr zalaufalo, njegov starejši brat, sem bral na testu da je nesel suzukija, torej ni treba rečt da je npr. honda sigurno boljša.. Poišči mu alternativo pa potem primerjaj.. Pred leti ko sem lahko samo še sanjal o 125ki, sem gledal DT125, exc125, wr125 in pa hyousunga xrx125 ki ga je mel kolega.. Vse lepo in prav motor mi je bil všeč, majhni stroški itd. itd. edina slabost je ko pač jaz nebi imel 4t motorja pod 400cc, ker mi je enostavno premalo, ker pač ne gre kot 2t ni zdj treba rečt da je slab motor.. Evo pa primerjimo mal cbrko125 pa tegale.. Pa je honda ko je tk boljša od tega motorja (kao)... Pa že zarad izgleda mam raj hyousunga, kaj sele zarad voznih lastnosti itd.... Razumem pa nekoga ki ima že 3 povrsti honde da bo kupu hondo če mu motor vredu služi.. Ampak odkrito povedano, js honde nebi mel, izjema je cbr 1000 repsol.. Popravljeno Avgust 15, 2005. Popravil TiCkO
Tepko Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Husoti 125 so za tiste, ki jim je vseeno za izgled, za pospeške in hitrost. Jim je pa mar, koliko km prevozijo brez generalnega in koliko bencina dajo da se peljejo. Sam sem imel XRX125 še lasnko leto. Prodal ga pri 35.000km pa še neki zravn. Pil mi je 3,5-4l/100km pa tud če sm do konca mel gas opdprt skoz in skoz. V klanc ga mal zmanjka, sam se da preživet. Ima pa 12 konjev, kar je pomoje več kot dovolj za enduro začetnike. Edine napake motorja so bile: pipica za gorivo(menjal 3), ketna in zadnji zobnik(1x menjal). Ostalo je bilo pri prodaji še original skupaj z gumami. 4 leta mi je slušil pridno in niti enkrat ga nisem rinil ker bi mi kaj crknilo ampak 1x zaradi bencina (ostal brez), pa še to samo okol 2km. Vsake 5000-10.000km je menjava olja in vsake 15.000 nastavitev ventilov. Pospeški motorja so nekako primerljivi s kakim 50ccm skuterjem, seveda takim nenavitim, hitrost pa tja do 120. Meni je enkrat šel 125km/h (po števcu).
Grilzz Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 (popravljeno) @Airoh: A si ti to poskušal zalagati s hladnimi gumami, al si jih prej segrel? @Tepko: Zakaj je lastnikom Husotov vseeno za izgled? Meni osebno so tele naked verzije motorjev najlepše. Popravljeno Avgust 15, 2005. Popravil Grilzz
Aless Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 eheh to sem pozabu odgovorit je samo res če je res tako pol kolega k ima husqavarno SM125 in ima gor od akropo avspuh so samo sanje? ← To ce ma ma po mojem samo nalepko al pa tolko dnara da ne ve kam naj gre z njim!Ker akrapovic ne dela aupsuhe za 2t ampak samo za 4t,razen ce res veliko placas ti bi "mogoce" po narocilu naredo!
Aless Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Edine napake motorja so bile: pipica za gorivo(menjal 3), ketna in zadnji zobnik(1x menjal). Ostalo je bilo pri prodaji še original skupaj z gumami. 4 leta mi je slušil pridno in niti enkrat ga nisem rinil ker bi mi kaj crknilo ampak 1x zaradi bencina (ostal brez), pa še to samo okol 2km. Vsake 5000-10.000km je menjava olja in vsake 15.000 nastavitev ventilov. Pospeški motorja so nekako primerljivi s kakim 50ccm skuterjem, seveda takim nenavitim, hitrost pa tja do 120. Meni je enkrat šel 125km/h (po števcu). ← Ketne in zobnikov ne mores steti pod napake ampak pod potrosni material kaj je pri 35000 km cist normalno oz ze celo malo cudno(na rs50 mam zdaj 3 zobnike in ketno gor pri 17k km)!Drugace pa 4t motor si kupi tisti ki res noce met stroskov z motorjem!
Stric Burek Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Pa zakaj zdej mene napadate, pravm sam da tudi če je motor bolši od Honda (v kar večin dvomi) ga nekdo ne bo hot sam zarad tega ker je Hyosung, oz. ker piše gor Hyosung in ne Honda, Mislm da je Comet res posrečen in zelo lep, tudi 650ka, in ga nikakor ne stavim v nič, in ne pravim da ker je 4T da je zarad tega slab, navadi se mal brat moje poste, mislm da sploh nism omenjal taktov, niti hitrosti, niti pospeškov, bolj ciljam na kvaliteto delov in samo konstrukcijo, zagotovo trdim da je 600 honda boljša od hyosunga 650, now byte me :P Ketna je pa potrošni material in je še dolg zdržala
AiroH Objavljeno Avgust 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 @Airoh: A si ti to poskušal zalagati s hladnimi gumami, al si jih prej segrel? ← Jap preden sme šou polagat sem lepo gume segren po hitri cesti še prej pa malo v easy vozu skozi mesto..........samo original gume so za nič tudi če grez čez belo črto na tleh te nese malo.........me praw zanima kako bo šlo ko si dam gor dunlop gume
AiroH Objavljeno Avgust 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 To govoriš zato ker pač maš hondo.. Js tega motorja ne poznam, videl sem ga 1x v živo in se nisem pelal tako da ne vem kako gre in kake lastnosti ma. Pač je Hyousung, ki je na sceni zadnjih par let in mislim da jim je kr zalaufalo, njegov starejši brat, sem bral na testu da je nesel suzukija, torej ni treba rečt da je npr. honda sigurno boljša.. Poišči mu alternativo pa potem primerjaj.. Pred leti ko sem lahko samo še sanjal o 125ki, sem gledal DT125, exc125, wr125 in pa hyousunga xrx125 ki ga je mel kolega.. Vse lepo in prav motor mi je bil všeč, majhni stroški itd. itd. edina slabost je ko pač jaz nebi imel 4t motorja pod 400cc, ker mi je enostavno premalo, ker pač ne gre kot 2t ni zdj treba rečt da je slab motor.. Evo pa primerjimo mal cbrko125 pa tegale.. Pa je honda ko je tk boljša od tega motorja (kao)... Pa že zarad izgleda mam raj hyousunga, kaj sele zarad voznih lastnosti itd.... Razumem pa nekoga ki ima že 3 povrsti honde da bo kupu hondo če mu motor vredu služi.. Ampak odkrito povedano, js honde nebi mel, izjema je cbr 1000 repsol.. ← Ko prideš zopet v izolo k tovjemu kolegu ..... ti dam en krog probat z mojim :OK:
KRIK Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Jap preden sme šou polagat sem lepo gume segren po hitri cesti še prej pa malo v easy vozu skozi mesto..........samo original gume so za nič tudi če grez čez belo črto na tleh te nese malo.........me praw zanima kako bo šlo ko si dam gor dunlop gume ← ja u tovarni dajo ponavad gor najcenejše gume (kar so vrjtn pol tud najslabše), da majo pol čim nižje stroške. tko kt delajo tud ss ketnami.............
Crownless Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Jap preden sme šou polagat sem lepo gume segren po hitri cesti še prej pa malo v easy vozu skozi mesto..........samo original gume so za nič tudi če grez čez belo črto na tleh te nese malo.........me praw zanima kako bo šlo ko si dam gor dunlop gume ← Na beli črti vsaka guma drsi.....
AiC Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Nevem zakaj se tolk kregate okol teh znamk motorjev honda,hyosunh,yamaha,kawasaki,... No ja za ene je važna oznaka motorja za druge pa prevoženi km in stroški kurk je blu tut že napisanu. Jst pravm:Ni važna tolk oznaka motorja če piše gor Honda al pa Husaberg,ampak bol uvoznik v našo deželico če ta propade,ko motor še ni tok znan in priljubljen in je pol bolj drago ko moraš naročat dele za motor.(spet odvisnu kuk $ maš) Kokr sm jst gledu se trenutno glede 4T motorjev najbol splača vzet MZ rt/sx/sm. Na siolu sm gledu de se MZ 125 SM lahko prau komot kosa z ostalimi-Aprilio, Husqvarno in Yamaho (SM),ki so 2T http://avtomoto.siol.net/default.asp?artic...080507040822530 Sicer pa je tu spet stvar okusa in denarja ki ga vlagaš u motor Zna bit da bo Hyosung nekoč še bolj popularm kok Yamaha,...-->nkul neveš,bo treba počakat :topic:
AiroH Objavljeno Avgust 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 uglavnem hyousung GT je za lujdi ki bi prešparali denar in se vozli daleč ...ker rabi malo goriva cirka 23km z 1 Litrom .........17 l gre v rezervar ! :OK:
Stric Burek Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 uglavnem hyousung GT je za lujdi ki bi prešparali denar in se vozli daleč ...ker rabi malo goriva cirka 23km z 1 Litrom .........17 l gre v rezervar ! :OK: ← 23km z enim litrom, jest jih z NSRo nardim 30 ;)
Aless Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Poraba in drugi ostali stroski so ena izmed redkih prednosti 4t motorjel!Jst bi bil ful vesel da bi jst z mojo rsko naredo 20km z 1l tako pa jih okol 10!
Johan VFR Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Jst se kle oglašam po doolgem času spet...(rajš berem .) ) no, jst mam zdj hyosunga xrx 125 že 2 leti in nimam kj za povedat kot to da je odličen motor za začetek, za pridobitev izkušenj in omogoča dosti užitkov na vseh terenih. tut kam dlje se da pridt( 400 km- : KR- medulin) da o varčnosti nebi... B) zdj sm se ga ža naveliču, in mislm menjat za nekaj, kar bo v sklopu z kateg. A2 ( do 350 ccm, 25 KW) v mislih imam Hyosunga gt 250! a ve kdo kj več od tega motorja. Končno naj bi meu okol 140, maš pa pol še ene accesorije zravn tut en avspuh, ki doda moč v srednjem delu vrtljajev......a ma potem gt 25O na istem mestu blokade kot 125? in kolk bi mu to dal? prbližn :hmm: Ride Safe Johnny
AiroH Objavljeno Avgust 16, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Jst se kle oglašam po doolgem času spet...(rajš berem .) ) no, jst mam zdj hyosunga xrx 125 že 2 leti in nimam kj za povedat kot to da je odličen motor za začetek, za pridobitev izkušenj in omogoča dosti užitkov na vseh terenih. tut kam dlje se da pridt( 400 km- : KR- medulin) da o varčnosti nebi... B) zdj sm se ga ža naveliču, in mislm menjat za nekaj, kar bo v sklopu z kateg. A2 ( do 350 ccm, 25 KW) v mislih imam Hyosunga gt 250! a ve kdo kj več od tega motorja. Končno naj bi meu okol 140, maš pa pol še ene accesorije zravn tut en avspuh, ki doda moč v srednjem delu vrtljajev......a ma potem gt 25O na istem mestu blokade kot 125? in kolk bi mu to dal? prbližn :hmm: Ride Safe Johnny ← 1 kot prvi izglede enak kot moj nič drugačen! razlikuje se samo v cilindru 250tka več moči in hitrosti samo vseno je blokiran kot moj ( bil ) avspuh spodaj boš sam vidu k je tako ful zožana cev ko se pridruži z drugo cev spodaj na sredini pol imaš še nekaj blokad v samem avspuhu drugače blokade se odstranijo tkao da narediš si novo cev ki vodi iz motorja v avspuh in za avpush ali pa zmontiraj avpush in odzemeš ploščice ki so not v njem razliko je ogromna čeprav eni tukaj ne verjamejo kolko tej motori so močni! Aja za cev dat dol so naredili sranje en vijak imaš en pa je odlomnjen ( kao da nebi dal dol cevi ) greš k serviserju vsaj jst sem šou in mi je not ztaolku ključ in ga lepo odmotrial in še vedno mam grancijo tudi če mam novo cev ( v kopru pri moto sportu - gruntarju, kjer sme tudi kupu motor ) .............aja v izoli v moto max so za nič čeprav eni pravijo da so uredu .....kolgu so pregledali ker je sam ugotovo da mu ne dela pola od baterije uglavnem so rekli da ni nič narobe in mu kasirali 15 čukov ! :slap:
AiroH Objavljeno Avgust 16, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 23km z enim litrom, jest jih z NSRo nardim 30 ;) ← no tako naj rečem jst naredim z polnim tankom dobrih 360 km in še ostane za rezervo do 1 benzinske ( Testirano ) aja pa še tudi če imam non stop gas do konca
jax Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) A ni zanimivo kako ima Hyosung močnejši agregat (125 4T) od VSE ostale konkurence... :) In kako je Hyosung edini (se mi zdi :? ), ki zablokira 125 4T mašino :) Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil jax
ICE_MAN Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 A ni zanimivo kako ima Hyosung močnejši agregat (125 4T) od VSE ostale konkurence... :) In kako je Hyosung edini (se mi zdi :? ), ki zablokira 125 4T mašino :) ← Sj ma 650 tud najmocnejs motor pri V90 (650cc) motorjih. Mislm da je to njihova strategija osvajanja trga. Tud 250cc je eden mocnejsih 4t motorjev na trgu (sploh najmocnejsi v chopper clasi).
Tepko Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Jst se kle oglašam po doolgem času spet...(rajš berem .) ) no, jst mam zdj hyosunga xrx 125 že 2 leti in nimam kj za povedat kot to da je odličen motor za začetek, za pridobitev izkušenj in omogoča dosti užitkov na vseh terenih. tut kam dlje se da pridt( 400 km- : KR- medulin) da o varčnosti nebi... B) zdj sm se ga ža naveliču, in mislm menjat za nekaj, kar bo v sklopu z kateg. A2 ( do 350 ccm, 25 KW) v mislih imam Hyosunga gt 250! a ve kdo kj več od tega motorja. Končno naj bi meu okol 140, maš pa pol še ene accesorije zravn tut en avspuh, ki doda moč v srednjem delu vrtljajev......a ma potem gt 25O na istem mestu blokade kot 125? in kolk bi mu to dal? prbližn :hmm: Ride Safe Johnny ← A GT 125 ma blokade? Al XRX125??? :blink: Men se ni zdel, da ma XRX125 blokade kje.
jax Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Sj ma 650 tud najmocnejs motor pri V90 (650cc) motorjih. Mislm da je to njihova strategija osvajanja trga. Tud 250cc je eden mocnejsih 4t motorjev na trgu (sploh najmocnejsi v chopper clasi). ← V bistvu sem samo hotu izrazit dvom v podatek da ima Hyosungov agregat 19 konjev in blokade... :doze: Je malo drugače če ima 650ccm motor z skoraj 80 konji par konjev več od konkurence, kot pa če ima 125ccm motor 4 konje več od konkurence... :doze:
Stric Burek Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 Torej, dons sm se pelu s tem famoznim Hyosungom :D , gre lepo, sam ni zame, nima pospeškov, mal premehke ma sprednje vilce, ma drgač je kultn motorček, edin pospeški.... Recimo da se po zmogljivosti lahko primerja s Yamaho TW125 ki sm jo vozu na izpitu, le da GT teče mal lepše
AiroH Objavljeno Avgust 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 eheh samo danes smo se navozli aaa burek :D upam da še kdaj ;)
AiroH Objavljeno Avgust 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 aja evo burka na benzisnki, ko mu pumpa umaže cle rezervar :whistle: je :topic: ma jebiga :P
Stric Burek Objavljeno Avgust 17, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2005 :OK: Vsaj celo bučo bi lohk ujel :alien1: Mah to ni blo nič, zdej jih mam že 90 narjenih, ko si ti šu pa jih je blo 50, s tem da grem še enkrat v Bistrc, bil dons že 3× :OK:
Priporočene objave