impulz Objavljeno Julij 17, 2010 Opozori Objavljeno Julij 17, 2010 in kako si kej zadovoln z hyosungom a ti je ušeč pozicija udobje vozne lasnosti.... za takšne male pare je to enkraten motor. moj ima na števcu nekaj čez 16kkm in lepo laufa. auspuh ko je prevrtan ima zelo lep zvok, kolegi ki imajo aprilie so nad udobnostjo zelo presenečeni. pozicija je takšna bol frajerska, lahko naprej si nagnjen. za njegovih 170kg je še kar poskočen, realna potovalna hitrost je 100kmh, realna končna pa okoli 110 ali celo 115 (11k rpm) z enim tankom se da naredit ob normalni vožnji preko 400km, je pa to motor primeren za dolge relacije. razmišljam celo da bi se podal enkrat na morje z njim to leto!! užitek pri vožnji res x) se pa pač treba sprijaznit da ni to 2t mašina in ne stegne ko obrneš ročko .) če je glede tega prečiščeno, je to enkratna izbira za začetek.
rs125black Objavljeno Julij 17, 2010 Opozori Objavljeno Julij 17, 2010 za takšne male pare je to enkraten motor. moj ima na števcu nekaj čez 16kkm in lepo laufa. auspuh ko je prevrtan ima zelo lep zvok, kolegi ki imajo aprilie so nad udobnostjo zelo presenečeni. pozicija je takšna bol frajerska, lahko naprej si nagnjen. za njegovih 170kg je še kar poskočen, realna potovalna hitrost je 100kmh, realna končna pa okoli 110 ali celo 115 (11k rpm) z enim tankom se da naredit ob normalni vožnji preko 400km, je pa to motor primeren za dolge relacije. razmišljam celo da bi se podal enkrat na morje z njim to leto!! užitek pri vožnji res x) se pa pač treba sprijaznit da ni to 2t mašina in ne stegne ko obrneš ročko .) če je glede tega prečiščeno, je to enkratna izbira za začetek. čez hyosunga nimam ene slabe besede rečti...STROJ! če bi kupoval 4t 100% hyosung:worship:
666 Objavljeno Julij 17, 2010 Opozori Objavljeno Julij 17, 2010 nimajo toti hyosungi kao suzukijevih mašin gor ?? tak je prava en kolega ki ga je mel
znj Objavljeno Julij 18, 2010 Opozori Objavljeno Julij 18, 2010 nimajo toti hyosungi kao suzukijevih mašin gor ?? tak je prava en kolega ki ga je mel Ja ampak 650 ne pa 125 haha
jurca Objavljeno Julij 18, 2010 Opozori Objavljeno Julij 18, 2010 za takšne male pare je to enkraten motor. moj ima na števcu nekaj čez 16kkm in lepo laufa. auspuh ko je prevrtan ima zelo lep zvok, kolegi ki imajo aprilie so nad udobnostjo zelo presenečeni. pozicija je takšna bol frajerska, lahko naprej si nagnjen. za njegovih 170kg je še kar poskočen, realna potovalna hitrost je 100kmh, realna končna pa okoli 110 ali celo 115 (11k rpm) z enim tankom se da naredit ob normalni vožnji preko 400km, je pa to motor primeren za dolge relacije. razmišljam celo da bi se podal enkrat na morje z njim to leto!! užitek pri vožnji res x) se pa pač treba sprijaznit da ni to 2t mašina in ne stegne ko obrneš ročko .) če je glede tega prečiščeno, je to enkratna izbira za začetek. sej ravno to me moti pri 4t...125 seveda da gre premalo oz ni neke brutalnosti al pa da bi saj malo poskočil je kda bi se z apn4 vozu..
znj Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 sej ravno to me moti pri 4t...125 seveda da gre premalo oz ni neke brutalnosti al pa da bi saj malo poskočil je kda bi se z apn4 vozu.. Apn 4 je tudi poskočna Še posebej ko greš offroad
Robyy Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 Hyosung dela po licenci od Suzukija...tud 650 nima od Suzukija mašino ampak so sami nrdili mašino po načrtih od Suzuki SV-ja zaradi tega se pa tud tuk kvarjo če bi bla mašina direkt od SV bi biu uno odličen moped!
GoUpC Objavljeno Julij 19, 2010 Opozori Objavljeno Julij 19, 2010 tist cagr za benz tud mau laže Haha ja kokr se js spomnem je cagar dost nenatančen, nekj cajta se sploh ne premakne potem pa puf na polovico ampak poj od polovice na dol pa kr zadane:) sej ravno to me moti pri 4t...125 seveda da gre premalo oz ni neke brutalnosti al pa da bi saj malo poskočil je kda bi se z apn4 vozu.. Ajoj o teh 2t 125kah govorite kot da bi šli s prvo 160. Dejstvo je, da so to mlinčki in za tistih cca 30kmh na uro več kot grejo se je usaj meni splačal počakat 2 leti in kupt ornk stroj do takrat pa enga zaneslivga 4t s katerim me ne bo skrbelo kje bom obstal in mi ne bo treba klicat fotra nej me pride s prikolco pobrat v Portorož (resničnazgodbapress)
impulz Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 Jaz sem z husqvarno 2 takt skuril 3 polne tanke v enem dnevu. Najprej 140km turistične vožnje, pol direktno na dirkališče za 4 ure(20min runde). Po dirkališču pa še turistično vożnjo do doma fural. Ce se ga dobro vzdrzuje nima kaj bit narobe!
znj Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 Point 2 taktnih 125 je ZABAVA! Daš po gasi te pocukne kot na ta velikem motorju, moči ti ne zmanjka(vsaj na začetku prve 3 mesece ko imaš motor). Saj vem, da je s 4t tudi zabava ampak garantiram da toliko pa spet ne. In crkujejo, crkujejo, ne kupovat 2t, ker se kvari! Kurac, če boš lepo skrbel za mašino, ji dajal kvalitetno olje jo vozil na preglede ne bo nič. Ampak prej moraš kupit motor. Če boš kupil novega ne bo nič narobe, če boš pa kupil neko staro kripo letnik 2000 z 40k kilometri za 800€ to je pa druga zgodba. Raje sem dal malo več denarja kot sošolec ki je kupil Aprilio(podatke sem naštel v prejšnji povedi ) in me je že dohitel po vloženemu denarju, pa čeprav nima nič opreme. Pa za ojnico, pa ono tesnilo pa drugo, menjalnik mu je šel v kurac...nočem, da se tema spremeni v 2t vs 4t zato, vas sprašujem koliko je težak tale motorček in kašne pospeške ima
Robyy Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 sam še to Off topic pol gremo lahko v drugo temo...tud 2t te ne povleče kot "ta velik" motor, te cukne ene 20%, 4t pa glih ene 10%
dejko39 Objavljeno Julij 20, 2010 Opozori Objavljeno Julij 20, 2010 (popravljeno) off Popravljeno Julij 20, 2010. Popravil dejko39 aleksandergabriel, ninjaxx in znj 3
impulz Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Motor je tezek 170kil (v prometni). 4t ima 15 konjev 2t pa od 25 do 40 konjev. Razlika je ocitna Meni osebno je na 4t voznja dosti bolj udobna, pa ne govorim o mehkih sedežih .) 2t je glasen, vedno imas skrb ce vse laufa dobro, ce se dobro maże itd. Pri hyosungu pa... Vsedes se gor, boli te djoka, ce en cilinder gre v kurac maš še vedno drugega da te poganja
Dejan99x Objavljeno Julij 21, 2010 Opozori Objavljeno Julij 21, 2010 Pri hyosungu pa... Vsedes se gor, boli te djoka, ce en cilinder gre v kurac maš še vedno drugega da te poganja Hehe, ne boš daleč prišel z enim cilindrom, dej kabel od svečke dol pa bo komaj vžgal Drugače pa sem na svojem husotu zamenjal sprednji zobnik. Zdej je večji za en zob in je precej bolje kot prej. 90 se pelje na dobre 7500obr, pri 9000obr gre pa okoli 105. Dobr za dolge ture po avtocesti recimo, da ga ne teraš preveč v obrate, pa še šaltat je manj treba. Pri takem prenosu res ne rabim več 6. prestave . Priporočam, je pa res da so pospeški mogoče malo slabši.
Robyy Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 offtopic stari... drgače pa neboš dobo štiritaktne mašine več kot to v grabo :/ meni z blokado pri 11 500rpm gre 120, po ravnici max 115 blokada? men je pršu do 12 500 pa ni nč touklu kdr ga pa na kšnmu zboru nažgem do 13k pa jo je slišat da seče
impulz Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 (popravljeno) blokado obratov ima vsak motor. recimo da daš v prvi brzini polne gas, pride do 12k rpm in te v trenutku zabije nazaj na 9krpm (izgubi moč). se da naredit vse, lahko se špilaš z fergazerjem da se vrti v neskončnost samo jaz nisem lih pristaš mučenja motorjev. robyy ker avspuh maš ti? kaj si naredu z njim da je tak glasn? Popravljeno Julij 24, 2010. Popravil impulz
666 Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 blokado obratov ima vsak motor. recimo da daš v prvi brzini polne gas, pride do 12k rpm in te v trenutku zabije nazaj na 9krpm (izgubi moč). se da naredit vse, lahko se špilaš z fergazerjem da se vrti v neskončnost samo jaz nisem lih pristaš mučenja motorjev. robyy ker avspuh maš ti? kaj si naredu z njim da je tak glasn? na kolko rpm pa ma te husqvarna blokado ??
Robyy Objavljeno Julij 24, 2010 Opozori Objavljeno Julij 24, 2010 Sej ni kej preveč glasen ma pa lep zvok po besedah Jureta z foruma je od enga majstra iz LJ Joras al neki tašnga...
impulz Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 uspelo mi je... 125 STREETFIGHTER N.1 ON THE ROAD še nekaj malenkosti popravim pa grem na morje z yourfriend11 ironbeeper in Ervin93 2
impulz Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 čeprav ga nebi rad prodal bom ga mogel tk da če si zainteresiran me lahko kontaktiraš na pm.
logarr Objavljeno Julij 30, 2010 Opozori Objavljeno Julij 30, 2010 čeprav ga nebi rad prodal bom ga mogel tk da če si zainteresiran me lahko kontaktiraš na pm. Za kolk denarja pa? pa iz kje si
impulz Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 http://www.scribd.com/doc/16066620/Hyosung-GT125-GT250-Workshop-Manual manual
ironbeeper Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 prodaja kdo ta motor po delah?
Priporočene objave