motom Objavljeno Julij 12, 2014 Opozori Objavljeno Julij 12, 2014 Lepo si se potrudil. Edino tačke še poravnaj.
GKeko Objavljeno Julij 12, 2014 Opozori Objavljeno Julij 12, 2014 Lepo si se potrudil. Edino tačke še poravnaj. Ja to še morem, sem samo dal gor in na rahlo zatisnil. 30km ni blo problemov. Tačke... 11eur ;-)
LadoK Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Se odločam med FZ1 fazer in me zanima kako je z veterno zaščitno, nudi zadosti zaščite za ljudi višine 180 cm?
motom Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Se odločam med FZ1 fazer in me zanima kako je z veterno zaščitno, nudi zadosti zaščite za ljudi višine 180 cm? med FZ1 in??? Če ti je to glavno, potem raje začni gledat BMWje.
GKeko Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Se odločam med FZ1 fazer in me zanima kako je z veterno zaščitno, nudi zadosti zaščite za ljudi višine 180 cm? Jaz imam 187cm in višji vizir. Meni je super kaj se tiče vetrne zaščite. Nisem pa probal štroma 1000.
igorkr Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Original vetrobrana je kolikor pač je, zato ne pričakuj, da boš v celoti zaščiten. Veter se predvsem čuti v ramena, je pa zaščite dovolj za normalne potovalne hitrosti. Meni zadostuje, ker to v toplejših dneh pomeni več zračenja. Čelada bo dobila direkten zračni, torej brez kakršnekoli turbolence od vetrobrana in bo zaradi tega mirna. Ta problem sem mel na CBF-ki 600, ko mi je pri 130 opletalo čelado, ker je sicer višji vetrobran že povzročal vrtinčenje za njim. Še enkrat bi povdaril, da je bilo to na CBF-ki drugih motorjev nisem toliko vozil, da bi lahko kaj več povedal, tako tudi Suzukija ne morem komentirat. Moja višina 186 cm. Sta pa to dva povsem različna segmenta motorja. Igor
GKeko Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 eno vprašanje za vas bolj iznajdljive tipe... Obstaja kakšni alternativni ročki za sopotnika, da se drži? Moja jamra, da ko bremzam, da ji je glupo - nerodno (je rekla da na vfr 800 ni blo tega problema,ker so ble ročke bolj nazaj)... a z rokami na rezervar ji pa ne odgovarja.
HyperJack Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 eno vprašanje za vas bolj iznajdljive tipe... Obstaja kakšni alternativni ročki za sopotnika, da se drži? Moja jamra, da ko bremzam, da ji je glupo - nerodno (je rekla da na vfr 800 ni blo tega problema,ker so ble ročke bolj nazaj)... a z rokami na rezervar ji pa ne odgovarja. Je rešitev ta, da jo pustiš doma, pa ne bo jamrala... če ji nič ne paše, ti morda ostane le še naprsnik k si ga nadaneš kot nahrbnik, pa so gor našiti ročaji.... imaš pa še ročaj, ki ga priviješ na pokrov rezervoarja, samo če se ji še do tanka ne da stegnit, potem se ji tudi do ročaja ne bo dalo Pa srečno! GKeko in TOMCAT 2
motom Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 in med suzuki DL 1000 Motorja res nista primerljiva. Meni za Fazerko ni žal, ker sem vedel kaj hočem. Dovolj konj, dokaj športen motor in obenem primeren za potovanja. Kompromisi ponavadi niso dobri, ampak 2 motorja si pa ne morem privoščiti. Ne rečem, na trgu je zdaj Z1000 in je boljši. Če imaš namen daleč in veliko potovat in te manjša moč ne bo motila (tudi čez leto ali dve), potem vzemi suzukija.
cikadina Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 Je rešitev ta, da jo pustiš doma, pa ne bo jamrala... če ji nič ne paše, ti morda ostane le še naprsnik k si ga nadaneš kot nahrbnik, pa so gor našiti ročaji.... imaš pa še ročaj, ki ga priviješ na pokrov rezervoarja, samo če se ji še do tanka ne da stegnit, potem se ji tudi do ročaja ne bo dalo Pa srečno! kaj pa ce bi dal kovcek zadaj. se sopotnik potem malo bolje pocuti. tudi nimas unga obcutka da bos kr dol padu. itak to da bi pr bremzanju se na tank naslanjala na neko daljso voznjo si ne predstavljam, mene ze po ene dobre 30km so zapestja posteno bolela, kaj pa da bi to bilo cel dan. sicer pa s sopotnikom je ponavadi treba narest kak kompromis.
Cartman Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 (popravljeno) kaj pa ce bi dal kovcek zadaj. se sopotnik potem malo bolje pocuti. tudi nimas unga obcutka da bos kr dol padu. itak to da bi pr bremzanju se na tank naslanjala na neko daljso voznjo si ne predstavljam, mene ze po ene dobre 30km so zapestja posteno bolela, kaj pa da bi to bilo cel dan. sicer pa s sopotnikom je ponavadi treba narest kak kompromis. ma kasn kompromis? al se primi za tank, kot je treba, al se ne vozi. sklepat kompromis med varnostjo in udobjem? Kot da ni zadost drugih bedakov po cesti.... Jez se zato u dvoje vozm bore malo. Ko vidm kasno princesko kako se pele naslonjena na kufer...ej...ma bom raj tiho. Popravljeno Julij 20, 2014. Popravil Cartman trebor in suzuki 2
GKeko Objavljeno Julij 20, 2014 Opozori Objavljeno Julij 20, 2014 kaj pa ce bi dal kovcek zadaj. se sopotnik potem malo bolje pocuti. tudi nimas unga obcutka da bos kr dol padu. itak to da bi pr bremzanju se na tank naslanjala na neko daljso voznjo si ne predstavljam, mene ze po ene dobre 30km so zapestja posteno bolela, kaj pa da bi to bilo cel dan. sicer pa s sopotnikom je ponavadi treba narest kak kompromis. pospeševanje ni problem pri zaviranju je... no sej ga ni dosti, ampak vseeno
bikez Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Hehehe, pospeševanje je problem, verjemi , bremzanje prav tako. Ko moji roke odpovejo se nasloni na mene, brez mojega dovoljenja . Drugi dan imam roke do asfalta .
GKeko Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Hehehe, pospeševanje je problem, verjemi , bremzanje prav tako. Ko moji roke odpovejo se nasloni na mene, brez mojega dovoljenja . Drugi dan imam roke do asfalta . Mam kufer vzadi, tak da pospeševanje res ni problem
bikez Objavljeno Julij 21, 2014 Opozori Objavljeno Julij 21, 2014 Mam kufer vzadi, tak da pospeševanje res ni problem Sem že videl kako je kufer po cesti letel pri pospeševanju, tak da se ne zanašat na kufer. Frips in Jure 2
thunderace Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 (popravljeno) Se še komu na fz1 dogaja da mu tako potrga zadnjo gumo: Zamenjal sem do sedaj ene 4 gume pa pri vsaki je bilo enako (qualifier in qualifier2), sicer ni globoko in ne okrog cele gume - nekaj centimertski pas :wacko: Zdaj me zanima tisti ki imate na fz1 oz. fz1s gor gumo 190/55-17, se vam na gumi kaj pozna ta črta - zgleda da pri večjih obremenitvah guma podrgne spredaj v vilico, čeprav ko je na centralnem stojalu je sigurno 15-20mm lufta do vilice. Sem dal novo feltno,in novo gumo sportsmart2 190/55-17 in jo še vedno reže. Z originalno feltno sem z robom zadel kamen na cesti in jo je Jerman švašal - na robu,kjer je bila varjena je spet počena - sem mislil da je glavni krivec za te zareze na gumi feltna. Mi je mal žal da nisem vzel 190/50-17 da bi videl če bi bilo s to dimenzijo v redu. Popravljeno Julij 23, 2014. Popravil thunderace
TOMCAT Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Zdaj me zanima tisti ki imate na fz1 oz. fz1s gor gumo 190/55-17, se vam na gumi kaj pozna ta črta - zgleda da pri večjih obremenitvah guma podrgne spredaj v vilico, čeprav ko je na centralnem stojalu je sigurno 15-20mm lufta do vilice. Sem dal novo feltno,in novo gumo sportsmart2 190/55-17 in jo še vedno reže. Z originalno feltno sem z robom zadel kamen na cesti in jo je Jerman švašal - na robu,kjer je bila varjena je spet počena - sem mislil da je glavni krivec za te zareze na gumi feltna. Mi je mal žal da nisem vzel 190/50-17 da bi videl če bi bilo s to dimenzijo v redu. .....sej te ne zastopim, sprašuješ kaj je z gumo v odvisnosti od motorja ?.......rajši se vprašaj po kateri poti se večkrat pelješ, da bi lahko čez kakšno ostro stvar peljal, katera ti nareže gumo.
thunderace Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Ne vem kaj ne zastopiš, saj sem napisal da guma drgne spredaj v vilico, kadar ga mal priganjaš skoz ovinke. Cesta oz. pot s tem nimata nič, to sem najprej mislil da sem kaj povozil, ampak ne.
Frips Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 (popravljeno) Hmmm kje "spredaj"...ko sem imel 190/55 gor, sicer Pilotko, nisem imel težav. Lufta je bilo dost. Guma se pa tudi ne "more" 2cm premikat iz svoje osi naprej nazaj...edino.če nimaš kolo zategnjeno? Popravljeno Julij 23, 2014. Popravil Frips
thunderace Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Kolo je zategnjeno na 150Nm kot piše v knjigi. Lufta je pri meni tud dost če gledam kolo in vilico na mestu (cca.15 - 20mm), kaj se pa dogaja med vožnjo mi pa ni jasno . Enkrat sem to spraševal na servisu v Kranju pa so rekli da sem nekaj povozil :closedeyes: , če grem sedaj tja bodo sigurno rekli da ni prava dimenzija gume, ampak če se prav spomnim se je to dogajalo tud pri 190/50-17
Jure Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 (popravljeno) Jaz skozi vozim 190/55, nobenih težav.. če je 15 do 20 mm lufta guma sigurno ne drgne ob nihajko.. Sploh pa ne na tistem mestu. Če bi že kje drsalo bi verjetno na shrajnem robu (ki bi se recimo lahko nekoliko deformiral če bi npr. vozil z zelo prenizkim tlakom) ali po sredini, ker bi se zaradi centrifugalne sile guma malce povečala. Ampak niti približno pa ne za 15 ali 20 mm.. Nekaj si povozil.. Al ti pa kaj drugega drgne ob gumo, ne nihajka. Imaš zmontirane kakšne aftermarket nosilce kovčkov s kakšnimi predolgimi vijaki, itd, do katerih bi se znal motor posest ko greš čez kakšno luknjo? Popravljeno Julij 23, 2014. Popravil Jure Cartman 1
thunderace Objavljeno Julij 23, 2014 Opozori Objavljeno Julij 23, 2014 Ne nobenih nosilcev kovčkov ni zmontiranih, z 5,6-imi gumami pa tud nisem zmeraj nekaj povozil. To da sem nekaj povozil sem bil prepričan na začetku tudi jaz, pa še na uradnem servisu so mi takrat dali tak odgovor.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se