igorkr Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 Upam, da ti bo pomagalo. http://www.colorrite.com/wizardresults.cfm Drugače pa če je motor že vozen se zapelješ do Konem Colorja v Ozeljan al pa Čavdka v staro Gorici in ti tm zmeša barvo glede na dejansko, ki jo imaš na motorju. Pa pojdi ob svetlem delu dneva. LP Igor
shelly Objavljeno Februar 4, 2015 Opozori Objavljeno Februar 4, 2015 Ne vem, če sem zasledila kej tuki gor to..FZ6 tema je malce zamrla, tako da sprašujem tukaj glede belance na FZ6.. mela bi FZ1 belanco.. tako da kako je s to zamenjamo..ne vem čisto nič tako da kakšno pojasnilo bi prav prišlo. Poleg tega sem na angleškem forumu zasledila menjavo FZ1 števca na FZ6 števec..je to že kateri počel, se obnese?
vandrovec Objavljeno Februar 4, 2015 Opozori Objavljeno Februar 4, 2015 ...če ni prevelike razlike v širini ali višini, da ni potrebno menjati pletenic, potem ni tak problem, samo vprašanje, zakaj bi se to splačalo. Kaj pa če bi kar FZ6 zamenjala za FZ1, morda bi bilo še manj stroškov? Dadi 1
shelly Objavljeno Februar 4, 2015 Opozori Objavljeno Februar 4, 2015 ...če ni prevelike razlike v širini ali višini, da ni potrebno menjati pletenic, potem ni tak problem, samo vprašanje, zakaj bi se to splačalo. Kaj pa če bi kar FZ6 zamenjala za FZ1, morda bi bilo še manj stroškov? misliš to glede števca ali obojega.. nekako mi ne paše fz1.. sem jo probala voziti pa mi fz6 velikoo bolje sede, motita me edino ta vlek števec od 2004 in pa belanca pravijo da je boljša od fz1, tako da sem tukaj uprašala če je to res, da se izproba
igorkr Objavljeno Februar 4, 2015 Opozori Objavljeno Februar 4, 2015 Če sta premera cevi ista potem krmilo of fz1 paše na fz6. Edino potem si nižja za tistih 5 cm kolikor je pri fz6 zavito krmilo navzgor, ker na fz1 je ravno. Sem videl so dali potem dodatne distančnike. Vprašanje če so potrebni. Mislim da zaradi nižjega krmila je še vedno dovolj prostora nad rezervoarjem. Zdej če ti bo drugačen položaj ustrezal pa subjektivna odločitev. Glede zamenjave števca ti zdej ne znam povedat ker bi moral preverit kako se ga bi fizično dalo namestit ker gre za povsem različni obliki. Drugo vprašanje pa elektronska kompatibilnost. Da imasta iste konektorje pa da bo znal pravilno interpretirat podatke iz motora predvsem hitrost (zdej ne vem kje ima zajem podatka za hitrost ali na gredi ali na pogonu).
shelly Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 (popravljeno) Če sta premera cevi ista potem krmilo of fz1 paše na fz6. Edino potem si nižja za tistih 5 cm kolikor je pri fz6 zavito krmilo navzgor, ker na fz1 je ravno. Sem videl so dali potem dodatne distančnike. Vprašanje če so potrebni. Mislim da zaradi nižjega krmila je še vedno dovolj prostora nad rezervoarjem. Zdej če ti bo drugačen položaj ustrezal pa subjektivna odločitev. Glede zamenjave števca ti zdej ne znam povedat ker bi moral preverit kako se ga bi fizično dalo namestit ker gre za povsem različni obliki. Drugo vprašanje pa elektronska kompatibilnost. Da imasta iste konektorje pa da bo znal pravilno interpretirat podatke iz motora predvsem hitrost (zdej ne vem kje ima zajem podatka za hitrost ali na gredi ali na pogonu). Ja sem zasledila, da je bolj ravna od fz6.ke.. dobro bomo sprobal pa bomo vidl .. drugače glede števca pa je an angleškem forumu sicer en zamenjal.. sam odometer baje ne deluje pravilno če sm prau prevedla.. tako da če bo slučajno gdo preverjal konektroje prosim za pomoč če je izvedljivo tako v mejah normale..ne da moram dejansko potem cel motor prešravfat pa še kej zraven ga kam pelat.. mogoče bi bilo bolje potem pogledat fz6 2008 števec kot fz1 kaj pravite? Popravljeno Februar 5, 2015. Popravil shelly
vandrovec Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 ...se mi zdi, da si malo zahtevna? zakaj pa števce menjat? dobro, če ti paše bolj sklonjen položaj na motorju, potem krmilo že...od števcev pa kakšne koristi ne vidim?
Hytech Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 Pa balanco lahko tudi v Louisu dobiš precej ceneje kot oem fz1, no razen če hočeš oem pa od fz1, ampak cenejša alternativa je v Louisu pa še več različnih imajo... Ja res, menjat števec zakaj že?
shelly Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 menjat števec ker je ta preobavtn.. styling pobje ..če maš..zakaj pa ne ..malo polepšat motor..od 2004 fz6 je števev že precej..grd..po domače .. ne skrbite vi zakaj..pač mi je tako všeč..bolj me zanima kako in če bo izvedljivo..za kar sem hvaležna za kakršnokoli pomoč vandrovec 1
maus Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 menjat števec ker je ta preobavtn.. styling pobje ..če maš..zakaj pa ne ..malo polepšat motor..od 2004 fz6 je števev že precej..grd..po domače .. ne skrbite vi zakaj..pač mi je tako všeč..bolj me zanima kako in če bo izvedljivo..za kar sem hvaležna za kakršnokoli pomoč prav imaš .. predlagam pa, da greš do kakega pooblaščenega serviserja in povprašaš ... z menjavo balance znajo biti določeni problemi (kratke-predouge zajle, ajnšlag - dotikanje vizirja ... itd itd) drugače pa .. vse je izvedljiv, če imaš takega serviserja :krneki: DAMI34 1
vandrovec Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 menjat števec ker je ta preobavtn.. styling pobje ..če maš..zakaj pa ne ..malo polepšat motor..od 2004 fz6 je števev že precej..grd..po domače .. ne skrbite vi zakaj..pač mi je tako všeč..bolj me zanima kako in če bo izvedljivo..za kar sem hvaležna za kakršnokoli pomoč ...ženske pač, težko jih je razumet... Dadi 1
cikadina Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 (popravljeno) sicer se strinjam da je števec brez veze menjavat, ker od tega nimaš prav nč. balanco pa maš teh aftermarket kolkor hočeš (barracuda, lsl, .. .). si moreš pa prist na jasno zakaj točno menjat, al zarad spet izgleda, al pozicije al česa? če se spreminja pozicija števca in balance zna bit da bo marsikater del "napeljave" potem prekratek. seveda pa vsak ve zase če je to upravičen strošek, al bi bilo bolje že v štartu zbrat neki, kar nima toliko "napak". en je menjal original za tegale http://www.koso.com.tw/products-detail.php?id=17&lang=en Popravljeno Februar 5, 2015. Popravil cikadina
bikez Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 Menjaj motor, bo cenejš. Iz lastnih izkušenj!
GKeko Objavljeno Februar 24, 2015 Opozori Objavljeno Februar 24, 2015 A že nabirate kaj kilometre? Moj je še v ozimnici, čeprav sem ga peljal en dan na sprehod, lih da ne stoji samo parkiran ;-)
matko70 Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 peljal malo na sprehod,pa tehnični pregled.vse skupaj slabih 100km.za privajanje....
igorkr Objavljeno Marec 1, 2015 Opozori Objavljeno Marec 1, 2015 Evo tudi jst se danes ponovno Yamahal na rdeče in ponovno ugotovil kako je fajn moja Yamaha. :D Ferrarist, TOMCAT in motom 3
vlki Objavljeno Marec 21, 2015 Opozori Objavljeno Marec 21, 2015 lep pozdrav zanima me če komu ostaja višek in sicer original nosilec krmila za fz1 fazer nepoškodovan odkupim za polovično ceno... vem da je marsikdo menjal za nižji oz višji nosilec... hvala lp
marul Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Zanima me, če je že komu na FZ1 spustil prvi amortizer, kot izgleda mi na levi palici ne tesni več semering, saj sem po vožnji opazil olje na "batnici", imam pa ogrog 90000 km. Vprašal bi tudi ,če ima kdo izkušnje s tem in koga predlaga za kvalitetno popravilo na mariborskem oz. podravskem območju. lp
igorkr Objavljeno Marec 28, 2015 Opozori Objavljeno Marec 28, 2015 Zanima me, če je že komu na FZ1 spustil prvi amortizer, kot izgleda mi na levi palici ne tesni več semering, saj sem po vožnji opazil olje na "batnici", imam pa ogrog 90000 km. Vprašal bi tudi ,če ima kdo izkušnje s tem in koga predlaga za kvalitetno popravilo na mariborskem oz. podravskem območju. lp Meni je spustil semering na 30.000. Pač to je potrošni material. Za tvoje konce ne poznam nobenega. Meni je to popravil Primc v Ljubljani.
ludiluka Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 Meni je spustil semering na 30.000. Pač to je potrošni material. Za tvoje konce ne poznam nobenega. Meni je to popravil Primc v Ljubljani. :lol: :lol: vse kar crkne pe japoncu je potrošni material ducati ma še originalne semeringe :naughty: lajbn 1
igorkr Objavljeno Marec 29, 2015 Opozori Objavljeno Marec 29, 2015 :lol: :lol: vse kar crkne pe japoncu je potrošni material ducati ma še originalne semeringe :naughty: Itak, švedska al pa japonska kvaliteta, ne italjanka jajca
Ozzy87 Objavljeno Marec 31, 2015 Opozori Objavljeno Marec 31, 2015 Lep pozdrav, sem popolnoma frišen lastnik Fazerke SA 1000, 2008 letnik in me zanima, koliko se kj povprečno dela km na tank. Vem to vse da je odvisno od načina vožnje, gum, temperature zraka, stare mame itd, ampak sprašujem za čist povprečno število koliko kej delate vi. Sklepam da če je 18 L rezervoar(3,5 rezerve), pa da pije cca 6l, bi moral naredit enih dobrih 220 km do tankanja(+-30km), koliko sem falil? Koliko se še lahko naredi ko se vključi rezerva? lp igorkr 1
micfic Objavljeno Marec 31, 2015 Opozori Objavljeno Marec 31, 2015 Od 180 do 230 km odvisno od načina vožnje da zasveti lučka,potem pa rezerva tam od 50km tudi 70km sm meu ko sem šel tankat,spet odvisno kako ga vozis. igorkr 1
motom Objavljeno Marec 31, 2015 Opozori Objavljeno Marec 31, 2015 Men od 180 do 300, obicajno pa nekje na sredini. igorkr 1
Ozzy87 Objavljeno Marec 31, 2015 Opozori Objavljeno Marec 31, 2015 Aha, superca. Prej sm mel 600ko, in sem naredu z njo lahko tud 300, pač lagana vožnja. S tanovo sem pa naredu 120km in sm ubistvu na polovici tanka, pa mi je blo mal čudno... Zgleda da res odvisno kok ga teraš najlepša hvala...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se