Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Če nasedate na centralca in na tačke, zategnite kak klik več zadnjo vzmet, bo prec malo bolje. Lahko pa tudi malce dušenje pojačate. Po defoltu so večinoma motroji premehki in v osnovi narejeni za 60kg voznike

 

tule je link do predlaganih nastavitev: http://www.sportrider.com/tech/suggested-sport-bike-motorcycle-suspension-settings

 

p.s. pa včasih se je potrebno tudi presest, da ne ruži po tleh :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojem primeru je bilo potrebno zmanjšati težo desne roke.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mojem primeru je bilo potrebno zmanjšati težo desne roke.......

ok, to mi je jasno, da več kot uležt se ne moreš na asvalt :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako vam to uspe, da s stransko tačko in centralnim stojalom drgnete po tleh, mogoče v kakšne klance in nagnjeno cesto? Jaz zaenkrat še nisem uspel drgnit s tem, upam da mi tud ne uspe :)), edino ko sem imel še original izpuh sem z njim podrgnil. Zadnja guma je zvožena do roba, včasih zdrsne že mal čez rob, sem pa zategnil zadnjo vzmet, pojačal dušenje, nastavil prve vzmeti in dal gumo 55 zadaj - drgnejo edino stopalke :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako vam to uspe, da s stransko tačko in centralnim stojalom drgnete po tleh, mogoče v kakšne klance in nagnjeno cesto? Jaz zaenkrat še nisem uspel drgnit s tem, upam da mi tud ne uspe :)), edino ko sem imel še original izpuh sem z njim podrgnil. Zadnja guma je zvožena do roba, včasih zdrsne že mal čez rob, sem pa zategnil zadnjo vzmet, pojačal dušenje, nastavil prve vzmeti in dal gumo 55 zadaj - drgnejo edino stopalke :(

 

Kakšno nastavitev maš kej na vilcah in zadnji nihajki?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Front:

Spring preload: 4 lines showing

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff

Compression damping: 5 clicks out from full stiff

Ride height: set fork caps flush with triple clamp

 

Rear:

Spring preload: position 5 from full soft

Rebound damping: 1click out from full stiff

 

jaz sem nastavil po tem, je pa že kar nekaj časa nazaj, tko da sem že mal pozabil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Front:

Spring preload: 4 lines showing

Rebound damping: 21 clicks out from full stiff

Compression damping: 5 clicks out from full stiff

Ride height: set fork caps flush with triple clamp

 

Rear:

Spring preload: position 5 from full soft

Rebound damping: 1click out from full stiff

 

jaz sem nastavil po tem, je pa že kar nekaj časa nazaj, tko da sem že mal pozabil :)

 

Danes sem se malo poigral z nastavitvami, žal pa mi je dež preprečil, da bi šel stestirat

 

Spredaj:

Prednapetost: na 4 kolobar 

Dušenje povratka: 14 klikov (sem mel naštimano na 18, tovarniško je 15); 21 se mi zdi ful mehko, mi je že pri 18 klikov motor zanihal v drugi nihaj 

Dušenje kompresije: 5 klikov (toliko mel tudi sedaj in je enako kot tovarniške nastavitve)

 

Zadaj:

Prednapetost: dal na 5 pozicijo (zdej mel na 3 - ji poziciji)

Dušenje kompresije: 4 kliki (mel na 7, tovarniško je 6). Ma 1 klik mi deluje ful trdo dušenje. Sem probal na 10 klikov. To te ma pa za vršt čez balanco :)

 

No bomo videli kako se obnese

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kdo kaj delov od fz1 fazer?

-balanco

-voznikov nosilec tačke s prestavno ročko

-levo plastiko znotraj maske

-pa mogoče še kaj

 

mam pa za prodat bug spoiler v srebrni barvi

info in ponudbe na ZS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kako vam to uspe, da s stransko tačko in centralnim stojalom drgnete po tleh,

 

Na jadranki je vse mogoče, pa tudi na N.Marofu :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko kdo pove kodo te barve?

bike7.jpg

ter pa če je kdo že naknadno montiral bočne plastike kak pridejo pritrjene?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poročaj kako se obnesejo/vibrirajo ;-)

Šele danes naredil prvo vožnjo.

Res se nekaj malega čutijo vibracije, ampak ni panike.

Sicer je pa sedaj bolj enostavno pomikanje škornja levo/desno.

Zaenkrat sem zadovoljen, daljša vožnja bo pa pokazala kaj več +/-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegu pije 8l, pa je voznik, ki ga počasi dohiteva Abraham (torej ne divja in ne ožema). Skratka frgazer, je res bolj mehak za vozit kot ajšpric, je pa tombola kolk pije zadeva.

FZ1 nov model je daleč od cestaka, niti c od cestaka ni! Pa ne govorim na pamet. Vozil od FZ6, FZ1 tanova in sedaj vozim GSXR 1000 k8.

FZ1 pluži po tleh pri polaganju, prvo vzmetenje je pšvoh, preveč mehak motor (nastavljat se ne da preveč), bremze niti približno tako kot na cestaku, nima stabilizatorja itd.. Skratka klasičen ST motor, ki mu pač manjka nekaj komponent do popolnosti, tako kot ostalim ST motorjem izjema kakšen Tuono ali pa Triumph.

men pije moja zverina, kokr ji daššš.

če se normalno vozim sam je 7,5l, če ga odpiram na polno, da gre bol po luftu kt po tleh je 10l, v skupinski vožnji do max 120kmh, brez agresivnih pospeševanj pa 6l

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko kdo pove kodo te barve?

 

ter pa če je kdo že naknadno montiral bočne plastike kak pridejo pritrjene?

 

1. koda ne obstaja. Ko sem iskal za svojo, sem vse prekopal in nič.

2. spodaj bočno pride na vsako stran mali nosilec. Ostali sraufi grejo "srauf-na srauf". Edino na špici maske, spodaj med lučmi, se naredi dodatno mala luknjica in šrauf čez z matico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima.

Za kodo barve dobro pri licarju preveri. Ko sem jaz iskal, mi noben ni znal zmesat po kodi, ces da ni standard oz ne vem kaj.

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima.

Za kodo barve dobro pri licarju preveri. Ko sem jaz iskal, mi noben ni znal zmesat po kodi, ces da ni standard oz ne vem kaj.

 

Ne vem za to rdečo, ampak jaz sem dal Yamahino belo perlo zmešat v Glaso d.o.o. v trzin. Oznaka bele Yamahine perle, ki jo uporabljajo pri celem kupu modelov - beli R1, R6, FZ8 in nenazadnje tudi pri mojem retro kitu plastik je BWC1 in sicer se barva troslojno (dve bazi + lak), najprej siva podlaga, potem pa čez bela perla, da je pravi oddenek. V računalniku ponašel kodo, zmešal in je blo to to. Barva v nulo. Ajde, zelo natrenirano oko, ki ve kaj iskat bi mogoče opazilo razliko ampak mislim, da to ni posledica barve, temveč mojega barvanja, saj se mi zdi, da sem dal malenkost pretanko plast drugega nanosa (še pol roke in bi blo res v nulo).

 

Enako sem naredil z rdečo, ki sem jo rabil, da sem pobarval zadnji hugger v isto barvo kot prvi blatnik. Oznaka barve VRC1, ravno tako troslojno barvanje in prav tako barva namešana v Glaso d.o.o. Identična originalu.

 

Ne vem kako je z ostalimi barvami, ampak če sem jaz dobil ti dve, ki sta uporabljeni pri mojem retro kitu (tudi sicer prisotni pri precej Yamahinih modelih motociklov) potem se verjetno da dobit tudi druge..

 

Barvani deli so na sliki označeni z modro. Pri beli gre za belo perlo, pri rdeči pa za rdečo perlo. Niso navadne barve in bi blo res nemogoče ujet, če ne bi bila zmešana barva čisto taprava.

post-1190-0-32415000-1400709309_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič se mi je zgodilo, da mi povsem hladen motor ni hotel vžgati.

Opazil sem da kaže temperaturo motorja Hi.

Ugasnil sem kontakt in ponovno prižgal, pojavil se je normalni znak Lo in tudi takoj potem je vžgal.

 

Zanima me:

- če ima kdo izkušnje s to nadlogo,

- kje se nahaja tipalo za temperaturo,

- ali ima tipalo kakšen konektor (možnost napake),

- kam je na koncu tipalo priklopljeno

 

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Spredaj:

Prednapetost: na 4 kolobar 

Dušenje povratka: 14 klikov (sem mel naštimano na 18, tovarniško je 15); 21 se mi zdi ful mehko, mi je že pri 18 klikov motor zanihal v drugi nihaj 

Dušenje kompresije: 5 klikov (toliko mel tudi sedaj in je enako kot tovarniške nastavitve)

 

Zadaj:

Prednapetost: dal na 5 pozicijo (zdej mel na 3 - ji poziciji)

Dušenje kompresije: 4 kliki (mel na 7, tovarniško je 6). Ma 1 klik mi deluje ful trdo dušenje. Sem probal na 10 klikov. To te ma pa za vršt čez balanco :)

 

 

Meni se zdi, da se motor obnaša veliko lepše. Enakomeren odziv spredaj in zadaj. Dušenje na povratku vredu, ni več občutka nihanja. 

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me, če se komu mogoče doma valjajo originalne plastike na hladilniku za S model?

 

Mislim da meni,moram pogledat  :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!