DAMI34 Objavljeno Maj 15, 2014 Deli Objavljeno Maj 15, 2014 (popravljeno) Če nasedate na centralca in na tačke, zategnite kak klik več zadnjo vzmet, bo prec malo bolje. Lahko pa tudi malce dušenje pojačate. Po defoltu so večinoma motroji premehki in v osnovi narejeni za 60kg voznike tule je link do predlaganih nastavitev: http://www.sportrider.com/tech/suggested-sport-bike-motorcycle-suspension-settings p.s. pa včasih se je potrebno tudi presest, da ne ruži po tleh Popravljeno Maj 15, 2014. Popravil DAMI34 gsxf750 in motom 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 16, 2014 Deli Objavljeno Maj 16, 2014 V mojem primeru je bilo potrebno zmanjšati težo desne roke....... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Maj 16, 2014 Deli Objavljeno Maj 16, 2014 V mojem primeru je bilo potrebno zmanjšati težo desne roke....... ok, to mi je jasno, da več kot uležt se ne moreš na asvalt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thunderace Objavljeno Maj 16, 2014 Deli Objavljeno Maj 16, 2014 Ne vem kako vam to uspe, da s stransko tačko in centralnim stojalom drgnete po tleh, mogoče v kakšne klance in nagnjeno cesto? Jaz zaenkrat še nisem uspel drgnit s tem, upam da mi tud ne uspe ), edino ko sem imel še original izpuh sem z njim podrgnil. Zadnja guma je zvožena do roba, včasih zdrsne že mal čez rob, sem pa zategnil zadnjo vzmet, pojačal dušenje, nastavil prve vzmeti in dal gumo 55 zadaj - drgnejo edino stopalke TOMCAT 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Maj 16, 2014 Deli Objavljeno Maj 16, 2014 Ne vem kako vam to uspe, da s stransko tačko in centralnim stojalom drgnete po tleh, mogoče v kakšne klance in nagnjeno cesto? Jaz zaenkrat še nisem uspel drgnit s tem, upam da mi tud ne uspe ), edino ko sem imel še original izpuh sem z njim podrgnil. Zadnja guma je zvožena do roba, včasih zdrsne že mal čez rob, sem pa zategnil zadnjo vzmet, pojačal dušenje, nastavil prve vzmeti in dal gumo 55 zadaj - drgnejo edino stopalke Kakšno nastavitev maš kej na vilcah in zadnji nihajki? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thunderace Objavljeno Maj 16, 2014 Deli Objavljeno Maj 16, 2014 Front: Spring preload: 4 lines showing Rebound damping: 21 clicks out from full stiff Compression damping: 5 clicks out from full stiff Ride height: set fork caps flush with triple clamp Rear: Spring preload: position 5 from full soft Rebound damping: 1click out from full stiff jaz sem nastavil po tem, je pa že kar nekaj časa nazaj, tko da sem že mal pozabil Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Maj 17, 2014 Deli Objavljeno Maj 17, 2014 Front: Spring preload: 4 lines showing Rebound damping: 21 clicks out from full stiff Compression damping: 5 clicks out from full stiff Ride height: set fork caps flush with triple clamp Rear: Spring preload: position 5 from full soft Rebound damping: 1click out from full stiff jaz sem nastavil po tem, je pa že kar nekaj časa nazaj, tko da sem že mal pozabil Danes sem se malo poigral z nastavitvami, žal pa mi je dež preprečil, da bi šel stestirat Spredaj: Prednapetost: na 4 kolobar Dušenje povratka: 14 klikov (sem mel naštimano na 18, tovarniško je 15); 21 se mi zdi ful mehko, mi je že pri 18 klikov motor zanihal v drugi nihaj Dušenje kompresije: 5 klikov (toliko mel tudi sedaj in je enako kot tovarniške nastavitve) Zadaj: Prednapetost: dal na 5 pozicijo (zdej mel na 3 - ji poziciji) Dušenje kompresije: 4 kliki (mel na 7, tovarniško je 6). Ma 1 klik mi deluje ful trdo dušenje. Sem probal na 10 klikov. To te ma pa za vršt čez balanco No bomo videli kako se obnese Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Ma kdo kaj delov od fz1 fazer? -balanco -voznikov nosilec tačke s prestavno ročko -levo plastiko znotraj maske -pa mogoče še kaj mam pa za prodat bug spoiler v srebrni barvi info in ponudbe na ZS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Ne vem kako vam to uspe, da s stransko tačko in centralnim stojalom drgnete po tleh, Na jadranki je vse mogoče, pa tudi na N.Marofu bikez 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Na jadranki je vse mogoče, pa tudi na N.Marofu Kdo ti je pa to povedal ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 tista teta tam...ehm bikez 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Eh, una nč ne ve Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 mi lahko kdo pove kodo te barve? ter pa če je kdo že naknadno montiral bočne plastike kak pridejo pritrjene? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Maj 20, 2014 Deli Objavljeno Maj 20, 2014 Poročaj kako se obnesejo/vibrirajo ;-) Šele danes naredil prvo vožnjo. Res se nekaj malega čutijo vibracije, ampak ni panike. Sicer je pa sedaj bolj enostavno pomikanje škornja levo/desno. Zaenkrat sem zadovoljen, daljša vožnja bo pa pokazala kaj več +/- Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Diavolo Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Kolegu pije 8l, pa je voznik, ki ga počasi dohiteva Abraham (torej ne divja in ne ožema). Skratka frgazer, je res bolj mehak za vozit kot ajšpric, je pa tombola kolk pije zadeva. FZ1 nov model je daleč od cestaka, niti c od cestaka ni! Pa ne govorim na pamet. Vozil od FZ6, FZ1 tanova in sedaj vozim GSXR 1000 k8. FZ1 pluži po tleh pri polaganju, prvo vzmetenje je pšvoh, preveč mehak motor (nastavljat se ne da preveč), bremze niti približno tako kot na cestaku, nima stabilizatorja itd.. Skratka klasičen ST motor, ki mu pač manjka nekaj komponent do popolnosti, tako kot ostalim ST motorjem izjema kakšen Tuono ali pa Triumph. men pije moja zverina, kokr ji daššš. če se normalno vozim sam je 7,5l, če ga odpiram na polno, da gre bol po luftu kt po tleh je 10l, v skupinski vožnji do max 120kmh, brez agresivnih pospeševanj pa 6l Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 mi lahko kdo pove kodo te barve? ter pa če je kdo že naknadno montiral bočne plastike kak pridejo pritrjene? 1. koda ne obstaja. Ko sem iskal za svojo, sem vse prekopal in nič. 2. spodaj bočno pride na vsako stran mali nosilec. Ostali sraufi grejo "srauf-na srauf". Edino na špici maske, spodaj med lučmi, se naredi dodatno mala luknjica in šrauf čez z matico. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 hvala kodo barve pa sem se že zmeno da jo dobim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 ma fz1 pa r1 07-08 enake sedeže? pa pokrov štarterja tudi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 (popravljeno) Nima. Za kodo barve dobro pri licarju preveri. Ko sem jaz iskal, mi noben ni znal zmesat po kodi, ces da ni standard oz ne vem kaj. Popravljeno Maj 21, 2014. Popravil Frips Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 21, 2014 Deli Objavljeno Maj 21, 2014 Nima. Za kodo barve dobro pri licarju preveri. Ko sem jaz iskal, mi noben ni znal zmesat po kodi, ces da ni standard oz ne vem kaj. Ne vem za to rdečo, ampak jaz sem dal Yamahino belo perlo zmešat v Glaso d.o.o. v trzin. Oznaka bele Yamahine perle, ki jo uporabljajo pri celem kupu modelov - beli R1, R6, FZ8 in nenazadnje tudi pri mojem retro kitu plastik je BWC1 in sicer se barva troslojno (dve bazi + lak), najprej siva podlaga, potem pa čez bela perla, da je pravi oddenek. V računalniku ponašel kodo, zmešal in je blo to to. Barva v nulo. Ajde, zelo natrenirano oko, ki ve kaj iskat bi mogoče opazilo razliko ampak mislim, da to ni posledica barve, temveč mojega barvanja, saj se mi zdi, da sem dal malenkost pretanko plast drugega nanosa (še pol roke in bi blo res v nulo). Enako sem naredil z rdečo, ki sem jo rabil, da sem pobarval zadnji hugger v isto barvo kot prvi blatnik. Oznaka barve VRC1, ravno tako troslojno barvanje in prav tako barva namešana v Glaso d.o.o. Identična originalu. Ne vem kako je z ostalimi barvami, ampak če sem jaz dobil ti dve, ki sta uporabljeni pri mojem retro kitu (tudi sicer prisotni pri precej Yamahinih modelih motociklov) potem se verjetno da dobit tudi druge.. Barvani deli so na sliki označeni z modro. Pri beli gre za belo perlo, pri rdeči pa za rdečo perlo. Niso navadne barve in bi blo res nemogoče ujet, če ne bi bila zmešana barva čisto taprava. motom, igorkr in gsxf750 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Pol so pa malerji pr nas za en k.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Maj 22, 2014 Deli Objavljeno Maj 22, 2014 Zadnjič se mi je zgodilo, da mi povsem hladen motor ni hotel vžgati. Opazil sem da kaže temperaturo motorja Hi. Ugasnil sem kontakt in ponovno prižgal, pojavil se je normalni znak Lo in tudi takoj potem je vžgal. Zanima me: - če ima kdo izkušnje s to nadlogo, - kje se nahaja tipalo za temperaturo, - ali ima tipalo kakšen konektor (možnost napake), - kam je na koncu tipalo priklopljeno Hvala za pomoč Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 zanima me, če se komu mogoče doma valjajo originalne plastike na hladilniku za S model? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 (popravljeno) Spredaj: Prednapetost: na 4 kolobar Dušenje povratka: 14 klikov (sem mel naštimano na 18, tovarniško je 15); 21 se mi zdi ful mehko, mi je že pri 18 klikov motor zanihal v drugi nihaj Dušenje kompresije: 5 klikov (toliko mel tudi sedaj in je enako kot tovarniške nastavitve) Zadaj: Prednapetost: dal na 5 pozicijo (zdej mel na 3 - ji poziciji) Dušenje kompresije: 4 kliki (mel na 7, tovarniško je 6). Ma 1 klik mi deluje ful trdo dušenje. Sem probal na 10 klikov. To te ma pa za vršt čez balanco Meni se zdi, da se motor obnaša veliko lepše. Enakomeren odziv spredaj in zadaj. Dušenje na povratku vredu, ni več občutka nihanja. Popravljeno Maj 28, 2014. Popravil igorkr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bagio Objavljeno Maj 28, 2014 Deli Objavljeno Maj 28, 2014 zanima me, če se komu mogoče doma valjajo originalne plastike na hladilniku za S model? Mislim da meni,moram pogledat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se