Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Šele danes naredil prvo vožnjo.

Res se nekaj malega čutijo vibracije, ampak ni panike.

Sicer je pa sedaj bolj enostavno pomikanje škornja levo/desno.

Zaenkrat sem zadovoljen, daljša vožnja bo pa pokazala kaj več +/-

 

Zdaj pa je še kak kilometer več za tabo... mnenja? ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pilot road 3

Po prevoženih cca4500 km,lahko povem naslednje:obraba večja od pričakovanega(mogoče zaradi makadama cca70 km).

Oprijem do sedaj bp.,me je pa že dvakrat kar lepo stresel na mokri cesti,kar pa je bolj moja krivda kot pa gume(prehitro dodan plin)!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja,pa še sem pozabil javiti,da so se naredile rahle stopnice na zadnji gumi.verjetno tudi zaradi premalega tlaka v gumi.pozabil preveriti!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj pa je še kak kilometer več za tabo... mnenja? ;-)

post-34709-0-98034900-1401983641_thumb.jpg

 

Glede novih tačk po nekaj daljših vožnjah nimam pripomb.

Nežnih vibracij v spodnjih vrtljajih sploh ne zaznavam več.

Zame so zadosti visoke, da jih ne podrsam.

Super je, da ni bilo potrebno nič prestavljat šalt hebel in bremzo.

Sem moral pa za en mm zbrusit stransko stojalo na mestu kjer se zadane, ko se zloži, da je zdaj za 1,5 -2 cm višje. (upam da se razumemo kje sem pobrusil), ker sem zdaj podrsal s ploščico na koncu stojala. Brez problema še vedno lahko s peto odprem stojalo.

Še vedno pa ostaja problem konice škorjev in je treba nogo pred ovinkom potegnit ali pomencat nazaj. Je pa to mencanje lažje kot prej, ker guma ne nagaja več.

 

Vsaka tačka je iz dveh delov, da lahko nastaviš vodoravno lego (ne dvig/spust). Ta vijak sem za vsak slučaj zalepil.

Vzmeti ni zraven. Vzmet sem moral za kakšen mm prekriviti, da tačko špona do konca navzdol, sicer zmet odneha kake 3mm pred koncem... ampak to je bolj moja kaprica kot nuja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje glede diskov bi sicer postavil drugje, ampak danes sem videl temne diske na še eni Fazerci.

Bi še mislil, da je to normalno, ampak problem se je pojavil šele po 1. menjavi ploščic, lani.

 

Najprej sem vgradil ploščice od FJR, ker sem na servisu take dobil kot original za FZ1. Ker so mi diski potemneli sem zadevo raziskal in ugotovil, da so sicer OK (eno stopnjo mehkejše), vseeno pa zahteval menjavo.

 

Po menjavi se stvar ni popravila, zato sem razdrl batke na čeljistih, jih očistil in namazal z Ate mastjo.

 

Stvar se je potem počasi začela izboljševat... do danes.

 

Danes sem na Jezerskem precej tiščal in za piko na I, se mi je pridružil še en Fazerec in sva naredila še eno furo gor, dol (avstijska stran), kar precej na limitu, z žlajfanjem.

 

Ko sva se ustavila sva oba imela temne diske, ampak sekiram se le jaz.

Zadeva enostavno ni v redu. Tako temnih diskov nima nihče.

 

Je še kdo, ki ima tako temne diske,? Še bolje pa, če pozna rešitev.

post-34709-0-06634000-1402081162_thumb.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene tudi zanima nekaj glede diskov...in sicer kje najceneje dobit nove :D oz takšne ki bi mogoče meli zlo malo km za sabo iz kakega razbitega ali če bi kdo menjaval za druge diske

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje glede diskov bi sicer postavil drugje, ampak danes sem videl temne diske na še eni Fazerci.

Bi še mislil, da je to normalno, ampak problem se je pojavil šele po 1. menjavi ploščic, lani.

 

Najprej sem vgradil ploščice od FJR, ker sem na servisu take dobil kot original za FZ1. Ker so mi diski potemneli sem zadevo raziskal in ugotovil, da so sicer OK (eno stopnjo mehkejše), vseeno pa zahteval menjavo.

 

Po menjavi se stvar ni popravila, zato sem razdrl batke na čeljistih, jih očistil in namazal z Ate mastjo.

 

Stvar se je potem počasi začela izboljševat... do danes.

 

Danes sem na Jezerskem precej tiščal in za piko na I, se mi je pridružil še en Fazerec in sva naredila še eno furo gor, dol (avstijska stran), kar precej na limitu, z žlajfanjem.

 

Ko sva se ustavila sva oba imela temne diske, ampak sekiram se le jaz.

Zadeva enostavno ni v redu. Tako temnih diskov nima nihče.

 

Je še kdo, ki ima tako temne diske,? Še bolje pa, če pozna rešitev.

attachicon.gif2014-06-06 19.24.03.jpg

Verjetno če bi imel kakšne svetlejše felne bi tudi felne bile črne/temne to je obraba ploščic. Če greš na kaki track day se pojavi podoben učinek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti bo koristilo kaj, tako izgleda sprednji disk pri meni. Detaljne slike nisem šel naredit. Mogoče jo grem naredit kasneje.

 

post-25300-0-52499300-1402141219_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti bo koristilo kaj, tako izgleda sprednji disk pri meni. Detaljne slike nisem šel naredit. Mogoče jo grem naredit kasneje.

 

attachicon.gifdisk.jpg

Tvoji so čist v redu.. le malo potemnjeni.

Moji so pa še lisasti od lukenj nazaj, kot bi bili krivi, al kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem našel na enem forumu.

 

Na hitro preverjena širina krmila je nekje tm 70 cm, tako, bo tistih 26 colov kr vredu.

 

Še pretvornik =)

 

https://www.google.si/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=inch%20to%20m

 

The stock bars are as follows:

Center width: 5"
Rise: 3"
Pullback: 6-1/2"
Width" 26" (I don't remember exactly, but I think they're a a fraction wider)

Oh, Diameter is of course: 7/8"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debelina je povsod ista?ko zdaj je neka druga balanca gor ko je 22mm povsod, original pa bi naj bla debelejša tam ko je pritrjena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

unnamed.jpg

Je to balanca za fz1-s?oz če je enaka, ker po kataloški bi naj bla za N model

 

Ja bo kr za FZ1 :)

 

Dvomim, da bi mela motorja različna krmila. Ko sem kupoval rezervno gumico za stopalko, sta bile tudi dve šifri, ena za levo in ena za desno stran, pa čeprav sta gumici enaki. Mogoče je kaj v tej smeri, če se pojavljata dve šifri za enak izdelek. Čeprav mi je čudno.

 

No po servisnem priričniku nisem zaznal, da bi se pojavljala dva različna tipa krmil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse pohvale za trud pri delu in predstavitvi.

Imam dobronamerno pripombo na uporabo izolir traka. Izolir trak se sčasoma razpaca in razleze, tu spodaj je pa zelo vroče in se bo to zgodilo še hitreje.

Namesto izolir traka bi svetoval uporabo bužirk in črnih vezic (bele niso obstojne).

Nič ni prepozno in bužirke boš lahko navlekel tudi sedaj.

 

Zanima me, a zadeva deluje le nad 6000rpm, a tudi spodaj?

Pa še ceno nam povej.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse pohvale za trud pri delu in predstavitvi.

Imam dobronamerno pripombo na uporabo izolir traka. Izolir trak se sčasoma razpaca in razleze, tu spodaj je pa zelo vroče in se bo to zgodilo še hitreje.

Namesto izolir traka bi svetoval uporabo bužirk in črnih vezic (bele niso obstojne).

Nič ni prepozno in bužirke boš lahko navlekel tudi sedaj.

 

Zanima me, a zadeva deluje le nad 6000rpm, a tudi spodaj?

Pa še ceno nam povej.

 

Živjo.

Ej nobene panike za pripombe. Sem mel enake pomisleke.

Običajno vsako stvar ko namestim na neke intervale pogledam kako zadeve stojijo. Samo enoto sem najprej z vezico pričvrstil, samo edina stvar, na katero sem ga lahko malo pričvrstil (čeprav bi tudi sam od sebe stal) je bilo okrog dveh cevi, pri čemer je ena gumijasta in jo je zateg vezice že malo sploščil. Zato sem se odločil za izolir trak. Bom javil kako se je obneslo :)

 

Gre pa za odpravo prekinitve dotoka goriva, ki se kaže pri tistem malo nadležnem potegu ko iz nule odpreš plin med vožnjo recimo izven ovinka. Do zdej sem to reševal z zelo nežnim odpiranjem plina oziroma, da plina čez ovinek nisem nikoli do konca zaprl. No bomo vidli kako se bo to obneslo :) Danes stestiram.

 

Cena se mi zdi, da je okrog 200€ jst sem ga dobil za 80€ uporabljenega sezono in pol. 

Popravljeno . Popravil igorkr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Ej nobene panike za pripombe. Sem mel enake pomisleke.

Običajno vsako stvar ko namestim na neke intervale pogledam kako zadeve stojijo. Samo enoto sem najprej z vezico pričvrstil, samo edina stvar, na katero sem ga lahko malo pričvrstil (čeprav bi tudi sam od sebe stal) je bilo okrog dveh cevi, pri čemer je ena gumijasta in jo je zateg vezice že malo sploščil. Zato sem se odločil za izolir trak. Bom javil kako se je obneslo :)

 

Gre pa za odpravo prekinitve dotoka goriva, ki se kaže pri tistem malo nadležnem potegu ko iz nule odpreš plin med vožnjo recimo izven ovinka. Do zdej sem to reševal z zelo nežnim odpiranjem plina oziroma, da plina čez ovinek nisem nikoli do konca zaprl. No bomo vidli kako se bo to obneslo :) Danes stestiram.

 

Cena se mi zdi, da je okrog 200€ jst sem ga dobil za 80€ uporabljenega sezono in pol. 

Poznam ta Yamahin ECO ''izum''. Prekinitev goriva zaradi čistejšega izpuha. Ampak če se dobro spomnim, gre le za prekinitev v višjih vrtljajih.

Jaz pa pri zahtevnejših serpentinah, da mi ni treba skoz šaltat v 1., lepo zaviram z zadnjo, gas pa kr držim. Sem to tehniko zdaj opisal v temi zaviranja in že vidim, kako me bodo spljuval. Včerajšnja fura v Žiri je bila narejena z minimalnim luftom ketne (2,5 cm), ampak moram rečt, da ni kakšne občutne razlike. Tko da ja, cukanju se probam izognit na vse možne načine. Tudi gas zajlo imam precej nategnjeno, lufta tam okrog 1mm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam ta Yamahin ECO ''izum''. Prekinitev goriva zaradi čistejšega izpuha. Ampak če se dobro spomnim, gre le za prekinitev v višjih vrtljajih.

Jaz pa pri zahtevnejših serpentinah, da mi ni treba skoz šaltat v 1., lepo zaviram z zadnjo, gas pa kr držim. Sem to tehniko zdaj opisal v temi zaviranja in že vidim, kako me bodo spljuval. Včerajšnja fura v Žiri je bila narejena z minimalnim luftom ketne (2,5 cm), ampak moram rečt, da ni kakšne občutne razlike. Tko da ja, cukanju se probam izognit na vse možne načine. Tudi gas zajlo imam precej nategnjeno, lufta tam okrog 1mm.

 

Kolikor sem gledal prekine nad 4.000 in potem zgleda drži zgolj minimum. Vseeno pa se to odraža na tistem motečem povleku, ko ga v ovinku odpreš iz nule. Tukaj malo več piše o tem http://www.thebikergene.com/naked-bikes/how-to-fix-the-snatchy-throttle-response-on-your-yamaha-fz-1/

 

No ročico plina sem si nastavil tako, da nimam nič prostega hoda, mi tako najbolj ustreza.

 

Danes zadevo stestiral in na splošno sem zelo zadovoljen. Če namensko spustim gas in ga takoj dodam še vedno malenkostno sunkoma potegne pa pri normalni vožnji se pozna razlika. Motor dosti bolj mehko pelje iz nule. Povečane porabe gorive mislim da ne bo.

 

Pa še to. Pri odklopu rezervoarja sem mel notraj še 6,5 litra in ni iztekalo nič goriva.

 

Kar se pa tiče vožnje navzdol čez zaprte serpentine, je pa to čisto normalna tehnika, katero tudi jst uporabljam. Na ta način je vožnja čez ta hude serpentine zelo nadzorovana. Ta tehnika je tudi opisana v Magsiteriju vožnje motorja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!