Aless Objavljeno Maj 31, 2014 Opozori Objavljeno Maj 31, 2014 Mislim da meni,moram pogledat če boš našel se priporočam
GKeko Objavljeno Junij 3, 2014 Opozori Objavljeno Junij 3, 2014 Šele danes naredil prvo vožnjo. Res se nekaj malega čutijo vibracije, ampak ni panike. Sicer je pa sedaj bolj enostavno pomikanje škornja levo/desno. Zaenkrat sem zadovoljen, daljša vožnja bo pa pokazala kaj več +/- Zdaj pa je še kak kilometer več za tabo... mnenja? ;-)
matko70 Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Pilot road 3 Po prevoženih cca4500 km,lahko povem naslednje:obraba večja od pričakovanega(mogoče zaradi makadama cca70 km). Oprijem do sedaj bp.,me je pa že dvakrat kar lepo stresel na mokri cesti,kar pa je bolj moja krivda kot pa gume(prehitro dodan plin)!
matko70 Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Aja,pa še sem pozabil javiti,da so se naredile rahle stopnice na zadnji gumi.verjetno tudi zaradi premalega tlaka v gumi.pozabil preveriti!!
motom Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Zdaj pa je še kak kilometer več za tabo... mnenja? ;-) Glede novih tačk po nekaj daljših vožnjah nimam pripomb. Nežnih vibracij v spodnjih vrtljajih sploh ne zaznavam več. Zame so zadosti visoke, da jih ne podrsam. Super je, da ni bilo potrebno nič prestavljat šalt hebel in bremzo. Sem moral pa za en mm zbrusit stransko stojalo na mestu kjer se zadane, ko se zloži, da je zdaj za 1,5 -2 cm višje. (upam da se razumemo kje sem pobrusil), ker sem zdaj podrsal s ploščico na koncu stojala. Brez problema še vedno lahko s peto odprem stojalo. Še vedno pa ostaja problem konice škorjev in je treba nogo pred ovinkom potegnit ali pomencat nazaj. Je pa to mencanje lažje kot prej, ker guma ne nagaja več. Vsaka tačka je iz dveh delov, da lahko nastaviš vodoravno lego (ne dvig/spust). Ta vijak sem za vsak slučaj zalepil. Vzmeti ni zraven. Vzmet sem moral za kakšen mm prekriviti, da tačko špona do konca navzdol, sicer zmet odneha kake 3mm pred koncem... ampak to je bolj moja kaprica kot nuja. GKeko 1
motom Objavljeno Junij 6, 2014 Opozori Objavljeno Junij 6, 2014 Vprašanje glede diskov bi sicer postavil drugje, ampak danes sem videl temne diske na še eni Fazerci. Bi še mislil, da je to normalno, ampak problem se je pojavil šele po 1. menjavi ploščic, lani. Najprej sem vgradil ploščice od FJR, ker sem na servisu take dobil kot original za FZ1. Ker so mi diski potemneli sem zadevo raziskal in ugotovil, da so sicer OK (eno stopnjo mehkejše), vseeno pa zahteval menjavo. Po menjavi se stvar ni popravila, zato sem razdrl batke na čeljistih, jih očistil in namazal z Ate mastjo. Stvar se je potem počasi začela izboljševat... do danes. Danes sem na Jezerskem precej tiščal in za piko na I, se mi je pridružil še en Fazerec in sva naredila še eno furo gor, dol (avstijska stran), kar precej na limitu, z žlajfanjem. Ko sva se ustavila sva oba imela temne diske, ampak sekiram se le jaz. Zadeva enostavno ni v redu. Tako temnih diskov nima nihče. Je še kdo, ki ima tako temne diske,? Še bolje pa, če pozna rešitev.
Aless Objavljeno Junij 6, 2014 Opozori Objavljeno Junij 6, 2014 mene tudi zanima nekaj glede diskov...in sicer kje najceneje dobit nove oz takšne ki bi mogoče meli zlo malo km za sabo iz kakega razbitega ali če bi kdo menjaval za druge diske
norc 16 Objavljeno Junij 7, 2014 Opozori Objavljeno Junij 7, 2014 Vprašanje glede diskov bi sicer postavil drugje, ampak danes sem videl temne diske na še eni Fazerci. Bi še mislil, da je to normalno, ampak problem se je pojavil šele po 1. menjavi ploščic, lani. Najprej sem vgradil ploščice od FJR, ker sem na servisu take dobil kot original za FZ1. Ker so mi diski potemneli sem zadevo raziskal in ugotovil, da so sicer OK (eno stopnjo mehkejše), vseeno pa zahteval menjavo. Po menjavi se stvar ni popravila, zato sem razdrl batke na čeljistih, jih očistil in namazal z Ate mastjo. Stvar se je potem počasi začela izboljševat... do danes. Danes sem na Jezerskem precej tiščal in za piko na I, se mi je pridružil še en Fazerec in sva naredila še eno furo gor, dol (avstijska stran), kar precej na limitu, z žlajfanjem. Ko sva se ustavila sva oba imela temne diske, ampak sekiram se le jaz. Zadeva enostavno ni v redu. Tako temnih diskov nima nihče. Je še kdo, ki ima tako temne diske,? Še bolje pa, če pozna rešitev. 2014-06-06 19.24.03.jpg Verjetno če bi imel kakšne svetlejše felne bi tudi felne bile črne/temne to je obraba ploščic. Če greš na kaki track day se pojavi podoben učinek.
igorkr Objavljeno Junij 7, 2014 Opozori Objavljeno Junij 7, 2014 Če ti bo koristilo kaj, tako izgleda sprednji disk pri meni. Detaljne slike nisem šel naredit. Mogoče jo grem naredit kasneje. motom 1
motom Objavljeno Junij 7, 2014 Opozori Objavljeno Junij 7, 2014 Če ti bo koristilo kaj, tako izgleda sprednji disk pri meni. Detaljne slike nisem šel naredit. Mogoče jo grem naredit kasneje. disk.jpg Tvoji so čist v redu.. le malo potemnjeni. Moji so pa še lisasti od lukenj nazaj, kot bi bili krivi, al kaj.
Aless Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 mi lahko nekdo zmeri širino in debelino originalne balance?še bolše pa če jo ma kdo za prodat
igorkr Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 To sem našel na enem forumu. Na hitro preverjena širina krmila je nekje tm 70 cm, tako, bo tistih 26 colov kr vredu. Še pretvornik =) https://www.google.si/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=inch%20to%20m The stock bars are as follows:Center width: 5"Rise: 3"Pullback: 6-1/2"Width" 26" (I don't remember exactly, but I think they're a a fraction wider)Oh, Diameter is of course: 7/8"
Aless Objavljeno Junij 8, 2014 Opozori Objavljeno Junij 8, 2014 debelina je povsod ista?ko zdaj je neka druga balanca gor ko je 22mm povsod, original pa bi naj bla debelejša tam ko je pritrjena
Aless Objavljeno Junij 9, 2014 Opozori Objavljeno Junij 9, 2014 Je to balanca za fz1-s?oz če je enaka, ker po kataloški bi naj bla za N model
igorkr Objavljeno Junij 9, 2014 Opozori Objavljeno Junij 9, 2014 Je to balanca za fz1-s?oz če je enaka, ker po kataloški bi naj bla za N model Ja bo kr za FZ1 Dvomim, da bi mela motorja različna krmila. Ko sem kupoval rezervno gumico za stopalko, sta bile tudi dve šifri, ena za levo in ena za desno stran, pa čeprav sta gumici enaki. Mogoče je kaj v tej smeri, če se pojavljata dve šifri za enak izdelek. Čeprav mi je čudno. No po servisnem priričniku nisem zaznal, da bi se pojavljala dva različna tipa krmil.
Jure Objavljeno Junij 9, 2014 Opozori Objavljeno Junij 9, 2014 Meni tako na uč deluje isti kot pri moji FZ1S
Aless Objavljeno Junij 9, 2014 Opozori Objavljeno Junij 9, 2014 sem jo že naročo, ker meni tudi deluje isto,...je pa imel na servisu naročeno za N model...pa tudi na tej stranihttps://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-parts.aspx se vidi da ma S in N model drugačni kataloški za balanco
Popularna objava igorkr Objavljeno Junij 14, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 (popravljeno) Danes sem zmontiral nabavljen Ivan`s performance FCE oziroma sistem za preprečevanje prekinitve dotoka goriva. Ker se da dobit na internetu zgolj angleška navodila sem se odločil, da jih napišem še v Slovenščini, če bodo prišla še komu v poštev. Kot prvo je potrebno najprej odklopit baterijo. Tega nisem posebej opisoval ker menim, da to nobenemu ne bo povzročalo težav. Najprej odklopiš (-) nato (+). Priklopiš ravno obratno. Za dostop do vseh konektorjev za namestitev FCE enote je potrebno odstranit rezervoar za gorivo. Začnemo z odvijačenjem vijakov zgornjih plastik oklepa, kot kaže spodnja slika. Odvijačenje leve strani ne bo delalo težav, pri odvijačenju desne strani pa bo rezervoarček zavorne tekočine malo v napoto, zato so pri odvijačenju vijakov pomagamo s premikom krmila nazaj za odvijačenje zgornjega križnega vijaka in obratno za odvijačenje spodnjega križnega vijaka. Plastike poberemo stran tako, da jih potisnemo rahlo nazaj in navzgor. Nato odstranimo zgornji pokrov rezervoarja, ter odvijačimo stranska vijaka rezervoarja. Rezervoar postavimo pokonci ter ga podpremo z leseno palčko dolžine 45 - 50 cm. 50 cm je res že skoraj skrajna meja. Načeloma naj bi bil rezervoar prazen. Pri meni rezervor ni bil izpraznjen (na armaturni plošči je kazalo še dve črtici. Po oceni sem ga mel v rezervoarju še kakih 8 litrov) in pri demontaži ni bilo iztekanja. Najprej odstranimo oba konektorja. Izvlečemo ju tako, da pritisnemo na zadnjem delu konektorja in ga izvlečemo. Cev za dotok goriva odklopimo tako, da najprej potegnemo rdečo varovalko naprej. Na obeh straneh stisnemo na siv zatič priklopa in cev izvlečemo iz rezervoarja. Nato odstranimo še cev za preliv goriva. S kleščami stisnemo vzmetno objemko ter jo pomaknemo nižje tako, da lahko cev iztaknemo iz Y nastavka. Cev preliva nato izvlečemo še iz vodila. Vse odklopljene konektorje in cevi lepo pospravimo, da se ne bodo kje vkleščili pri spustitvi rezervoarja nazaj na svoje mesto. Rezervoar spustimo ter ga odvijačimo na tečaju z imbus ključem 5. Rezervoar odstranimo ter ga previdno položimo tako, da ne bo slonel na spodnjih nastavkih. Sledi odvijačenje pokrova airbox-a. Najprej odklopimo konektor senzorja nato pa odvijačimo vseh enajst vijakov. Odstranimo pokrov ter filter zraka ter odvijačimo šest vijakov nastavkov metuljčkov. Na vsaki strani po tri. Odstranimo še obe cevki, ki sta pritrjeni z vzmetnimi objemkami 1 in 2. Lokacija prve je na zadnji strani airbox-a, medtem ko je druga cev locirana spredaj na levem bočnem delu airbox-a. Odstranimo spodnji del airbox-a Na spodnji sliki so videne pozicije tako cevi z vzmetnimi varovalkami 1 in 2 kakor lokacija IAP in ECU konektorja. Najprej izvlečemo IAP konektor ter odstranimo zaščito žic. Žice na IAP konektorju odrežemo na dolžini 3,5 cm. Žice je tukaj zelo malo tako, da je bolje, da odrežemo na dolžini 3 cm in potem na obeh straneh skrajšamo zaščito čeveljčka. Na odrezani strani se temu ne bo dalo izognit. Vidne dele čeveljčka sem kasneje ovil z izolirtrakom. Na stran IAP konektorja se namesti moški del čeveljčka. Žičke se barvno poveže kot kaže spodnja slika. S tem smo FCE enoto namestili na IAP konektor. Sledi še povezava z ECU enoto. Slednja je locirana povsem na sprednjem delu okvirja. Najprej odstranimo obe vezici, nato pa izvlečemo oba konektorja. Levi je večji, desni je manjši. Oba konektorja lepo potegnemo mimo metuljčkov, tako da bomo imeli nemoten prostor za namestitev čeveljčkov. Kabel računalnika na katerega se vežemo je lociran na spodnjem desnem delu večjega konektorja. Najprej odstranimo izolirni trak. Ovoj žic odpremo po šivu. Žička, ki jo iščemo je črne barve z rumenima črtama. Prerežemo jo cca 5 cm od konektorja ter namestimo ženski del čeveljčka na del, kjer je konektor. Tukaj si bo potrebno narediti podaljšek, saj so kabli na FCE enoti prekratki. Za podaljšek vzemimo žico dolžine 25 cm (2x) katere dolžino bomo prilagodili, ko ponovno priklopimo ECU konekor. Priklopimo na FCE enoto. Z izolir traki pričvrstimo podaljške ob snop žic, ki gredo do ECU enote ter fiksiramo FCE enoto. Sam sem jo z izolirtrakom pričvrstil okrog dveh cevk ob zadnji strani airbox-a. Vse lepo postavimo nazaj v obratnem vrstnem redu. Jutri, ko ga stestiram pa še povem prve občutke o vožnji. Upam, da bodo navodila še komu pomagala. Igor Popravljeno Junij 14, 2014. Popravil igorkr TOMCAT, motozajebant, Dadi in 12 others 15
motom Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Vse pohvale za trud pri delu in predstavitvi. Imam dobronamerno pripombo na uporabo izolir traka. Izolir trak se sčasoma razpaca in razleze, tu spodaj je pa zelo vroče in se bo to zgodilo še hitreje. Namesto izolir traka bi svetoval uporabo bužirk in črnih vezic (bele niso obstojne). Nič ni prepozno in bužirke boš lahko navlekel tudi sedaj. Zanima me, a zadeva deluje le nad 6000rpm, a tudi spodaj? Pa še ceno nam povej. gsxf750 in igorkr 2
igorkr Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 (popravljeno) Vse pohvale za trud pri delu in predstavitvi. Imam dobronamerno pripombo na uporabo izolir traka. Izolir trak se sčasoma razpaca in razleze, tu spodaj je pa zelo vroče in se bo to zgodilo še hitreje. Namesto izolir traka bi svetoval uporabo bužirk in črnih vezic (bele niso obstojne). Nič ni prepozno in bužirke boš lahko navlekel tudi sedaj. Zanima me, a zadeva deluje le nad 6000rpm, a tudi spodaj? Pa še ceno nam povej. Živjo. Ej nobene panike za pripombe. Sem mel enake pomisleke. Običajno vsako stvar ko namestim na neke intervale pogledam kako zadeve stojijo. Samo enoto sem najprej z vezico pričvrstil, samo edina stvar, na katero sem ga lahko malo pričvrstil (čeprav bi tudi sam od sebe stal) je bilo okrog dveh cevi, pri čemer je ena gumijasta in jo je zateg vezice že malo sploščil. Zato sem se odločil za izolir trak. Bom javil kako se je obneslo Gre pa za odpravo prekinitve dotoka goriva, ki se kaže pri tistem malo nadležnem potegu ko iz nule odpreš plin med vožnjo recimo izven ovinka. Do zdej sem to reševal z zelo nežnim odpiranjem plina oziroma, da plina čez ovinek nisem nikoli do konca zaprl. No bomo vidli kako se bo to obneslo Danes stestiram. Cena se mi zdi, da je okrog 200€ jst sem ga dobil za 80€ uporabljenega sezono in pol. Popravljeno Junij 15, 2014. Popravil igorkr gsxf750 1
motom Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Živjo. Ej nobene panike za pripombe. Sem mel enake pomisleke. Običajno vsako stvar ko namestim na neke intervale pogledam kako zadeve stojijo. Samo enoto sem najprej z vezico pričvrstil, samo edina stvar, na katero sem ga lahko malo pričvrstil (čeprav bi tudi sam od sebe stal) je bilo okrog dveh cevi, pri čemer je ena gumijasta in jo je zateg vezice že malo sploščil. Zato sem se odločil za izolir trak. Bom javil kako se je obneslo Gre pa za odpravo prekinitve dotoka goriva, ki se kaže pri tistem malo nadležnem potegu ko iz nule odpreš plin med vožnjo recimo izven ovinka. Do zdej sem to reševal z zelo nežnim odpiranjem plina oziroma, da plina čez ovinek nisem nikoli do konca zaprl. No bomo vidli kako se bo to obneslo Danes stestiram. Cena se mi zdi, da je okrog 200€ jst sem ga dobil za 80€ uporabljenega sezono in pol. Poznam ta Yamahin ECO ''izum''. Prekinitev goriva zaradi čistejšega izpuha. Ampak če se dobro spomnim, gre le za prekinitev v višjih vrtljajih. Jaz pa pri zahtevnejših serpentinah, da mi ni treba skoz šaltat v 1., lepo zaviram z zadnjo, gas pa kr držim. Sem to tehniko zdaj opisal v temi zaviranja in že vidim, kako me bodo spljuval. Včerajšnja fura v Žiri je bila narejena z minimalnim luftom ketne (2,5 cm), ampak moram rečt, da ni kakšne občutne razlike. Tko da ja, cukanju se probam izognit na vse možne načine. Tudi gas zajlo imam precej nategnjeno, lufta tam okrog 1mm.
igorkr Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Poznam ta Yamahin ECO ''izum''. Prekinitev goriva zaradi čistejšega izpuha. Ampak če se dobro spomnim, gre le za prekinitev v višjih vrtljajih. Jaz pa pri zahtevnejših serpentinah, da mi ni treba skoz šaltat v 1., lepo zaviram z zadnjo, gas pa kr držim. Sem to tehniko zdaj opisal v temi zaviranja in že vidim, kako me bodo spljuval. Včerajšnja fura v Žiri je bila narejena z minimalnim luftom ketne (2,5 cm), ampak moram rečt, da ni kakšne občutne razlike. Tko da ja, cukanju se probam izognit na vse možne načine. Tudi gas zajlo imam precej nategnjeno, lufta tam okrog 1mm. Kolikor sem gledal prekine nad 4.000 in potem zgleda drži zgolj minimum. Vseeno pa se to odraža na tistem motečem povleku, ko ga v ovinku odpreš iz nule. Tukaj malo več piše o tem http://www.thebikergene.com/naked-bikes/how-to-fix-the-snatchy-throttle-response-on-your-yamaha-fz-1/ No ročico plina sem si nastavil tako, da nimam nič prostega hoda, mi tako najbolj ustreza. Danes zadevo stestiral in na splošno sem zelo zadovoljen. Če namensko spustim gas in ga takoj dodam še vedno malenkostno sunkoma potegne pa pri normalni vožnji se pozna razlika. Motor dosti bolj mehko pelje iz nule. Povečane porabe gorive mislim da ne bo. Pa še to. Pri odklopu rezervoarja sem mel notraj še 6,5 litra in ni iztekalo nič goriva. Kar se pa tiče vožnje navzdol čez zaprte serpentine, je pa to čisto normalna tehnika, katero tudi jst uporabljam. Na ta način je vožnja čez ta hude serpentine zelo nadzorovana. Ta tehnika je tudi opisana v Magsiteriju vožnje motorja.
igorkr Objavljeno Junij 20, 2014 Opozori Objavljeno Junij 20, 2014 kake ma fz1 v originalu zobnike? Spredaj 17 zobov Zadaj 45 zobov
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se