PERO58 Objavljeno November 18, 2011 Opozori Objavljeno November 18, 2011 Ja kar priden do septembra pa še 8000 z burgmanom In kakšna je pa razlika med Burgmanom in FJR
petek123 Objavljeno November 18, 2011 Opozori Objavljeno November 18, 2011 In kakšna je pa razlika med Burgmanom in FJR Ta motorja nemoreš primirjat,sicer je na burgmanu več prostora ampak mi ni zadnje čase ugajala drža saj imaš noge naprej.In ko si prišel na kakšen ruker vse dobiš v križ,mam probleme z njim .Na yamahi pa imaš noge pod sabo in ko zapelješ v lukno so tudi noge amortizerji.Na burgmanu se dosti bolj čuti grbine kot pri frj,je pa burgman dosti bolj okreten v mestu ,kratki ovinki hitro ga zvrneš zaradi majnših koles.FJR živalska moč če ga odpreš do konca pri dolgih ovinkih nad 130 ali več je motor miren kot po tračnicah.Burgmana pa je začelo zvijati,vsak ma dobre in slabe lastnosti.Burgman je multipraktik grš v trgovino naložiš tri kište piva in odpelješ domov v FJR gre v kovček samo ena šE eno vprašanje katere gume priporočate za Fjr zdaj sem imel dunlop roud smart je zdržala 7000 zadnja in je brez profila to je dvoplastna guma 60% vozim sam ostalo v paru naložen takrat je gumo vidno pobiralo,vožnja po ovinkah guma ma nor oprijem sam jo radira hitro, kaj priporočate mogoče mitzeller ali kaj drugega
petek123 Objavljeno November 18, 2011 Opozori Objavljeno November 18, 2011 Eno vprašanje nevem če si tu gor oseba ki hodi v Zreče v savno in vozi FJR 1300 zadnjič sva se nekaj pogovarjala v Zrečah o Fjr tudi ta oseba jo vozi
Barth Objavljeno November 18, 2011 Opozori Objavljeno November 18, 2011 Jaz sem FJR vozil na - Michelin PilotRoad (nič posebnega, solidna, pobralo bolj po sredini, vzdržljivost OK) - Metzeler Z6 - sedaj so že novejši modeli Z8, Interact...(oprijem in vzdržljivost - mogoče kakih 2000 do 3000 km več od roadsmart in 1000 več od Michelinke, vendar je bila bistveno dražja, občutek na novi gumi daleč najboljši od drugih - POMEMBNO: paziti moraš, da vzameš gumo z ojačano karkaso, cena je bila v mojem primeru ista od navadne metzelerke - razpoznaš pa jo po dodatni oznaki pri dimenziji - pozabil sem kakšna je ta oznaka, ker se sedaj vozim na enduru, kjer se drugače gleda na gume) - Roadsmart ( soliden oprijem, enakomerna obraba od roba do roba, in vzdržljivost glede na ceno - daleč najugodnejša) Zadovoljstvo po občutku: 1. metcelerka, 2. danlopka, 3. mišelinka Zadovoljstvo glede na cena/dobljeno: 1. danlopka, 2. metcelerka, 3. mišelinka
Bremzer Objavljeno November 18, 2011 Opozori Objavljeno November 18, 2011 Ta motorja nemoreš primirjat,sicer je na burgmanu več prostora ampak mi ni zadnje čase ugajala drža saj imaš noge naprej.In ko si prišel na kakšen ruker vse dobiš v križ,mam probleme z njim .Na yamahi pa imaš noge pod sabo in ko zapelješ v lukno so tudi noge amortizerji.Na burgmanu se dosti bolj čuti grbine kot pri frj,je pa burgman dosti bolj okreten v mestu ,kratki ovinki hitro ga zvrneš zaradi majnših koles.FJR živalska moč če ga odpreš do konca pri dolgih ovinkih nad 130 ali več je motor miren kot po tračnicah.Burgmana pa je začelo zvijati,vsak ma dobre in slabe lastnosti.Burgman je multipraktik grš v trgovino naložiš tri kište piva in odpelješ domov v FJR gre v kovček samo ena šE eno vprašanje katere gume priporočate za Fjr zdaj sem imel dunlop roud smart je zdržala 7000 zadnja in je brez profila to je dvoplastna guma 60% vozim sam ostalo v paru naložen takrat je gumo vidno pobiralo,vožnja po ovinkah guma ma nor oprijem sam jo radira hitro, kaj priporočate mogoče mitzeller ali kaj drugega Ko enkrat voziš Metzelerko nekupiš več druge gume,jaz osebno z nobeno(Michelin,Danlop,Bridgestone itd) nisem naredit niti 7K kil.z Metzelerko pa vedno 10K kil.+ Kupim vedno najnovejši model zdaj je gor lanska, mislim da Z6 Road teck.
nemo Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Jaz sem FJR vozil na - Michelin PilotRoad (nič posebnega, solidna, pobralo bolj po sredini, vzdržljivost OK) - Metzeler Z6 - sedaj so že novejši modeli Z8, Interact...(oprijem in vzdržljivost - mogoče kakih 2000 do 3000 km več od roadsmart in 1000 več od Michelinke, vendar je bila bistveno dražja, občutek na novi gumi daleč najboljši od drugih - POMEMBNO: paziti moraš, da vzameš gumo z ojačano karkaso, cena je bila v mojem primeru ista od navadne metzelerke - razpoznaš pa jo po dodatni oznaki pri dimenziji - pozabil sem kakšna je ta oznaka, ker se sedaj vozim na enduru, kjer se drugače gleda na gume) - Roadsmart ( soliden oprijem, enakomerna obraba od roba do roba, in vzdržljivost glede na ceno - daleč najugodnejša) Zadovoljstvo po občutku: 1. metcelerka, 2. danlopka, 3. mišelinka Zadovoljstvo glede na cena/dobljeno: 1. danlopka, 2. metcelerka, 3. mišelinka Barth, si OK? Na RT sem imel PilotRoad(1) in RoadSmart. Danlopka mi je bila bolj všeč, zvozil sem 4 komplete. Ves čas sem imel dober občutek. Zdrsavati je začela šele potem, ko je bilo manj kot mm profila. Na GT imam Metzeler Z8. Po 3000 km imam mešane občutke, ji še ne zaupam. Vprašanje: GT gre veliko lažje v ovinek od RT. Je to zaradi gume ali zaradi (čeprav zelo podobne) ciklistike?
PERO58 Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Ta motorja nemoreš primirjat,sicer je na burgmanu več prostora ampak mi ni zadnje čase ugajala drža saj imaš noge naprej.In ko si prišel na kakšen ruker vse dobiš v križ,mam probleme z njim .Na yamahi pa imaš noge pod sabo in ko zapelješ v lukno so tudi noge amortizerji.Na burgmanu se dosti bolj čuti grbine kot pri frj,je pa burgman dosti bolj okreten v mestu ,kratki ovinki hitro ga zvrneš zaradi majnših koles.FJR živalska moč če ga odpreš do konca pri dolgih ovinkih nad 130 ali več je motor miren kot po tračnicah.Burgmana pa je začelo zvijati,vsak ma dobre in slabe lastnosti.Burgman je multipraktik grš v trgovino naložiš tri kište piva in odpelješ domov v FJR gre v kovček samo ena šE eno vprašanje katere gume priporočate za Fjr zdaj sem imel dunlop roud smart je zdržala 7000 zadnja in je brez profila to je dvoplastna guma 60% vozim sam ostalo v paru naložen takrat je gumo vidno pobiralo,vožnja po ovinkah guma ma nor oprijem sam jo radira hitro, kaj priporočate mogoče mitzeller ali kaj drugega Po mojih skromnih iskušnjah 20 000 km na leto,ti lahko priporočam samo Metzeler Z 8,ker pač Z 6 ni več!
Barth Objavljeno November 21, 2011 Opozori Objavljeno November 21, 2011 Barth, si OK? Na RT sem imel PilotRoad(1) in RoadSmart. Danlopka mi je bila bolj všeč, zvozil sem 4 komplete. Ves čas sem imel dober občutek. Zdrsavati je začela šele potem, ko je bilo manj kot mm profila. Na GT imam Metzeler Z8. Po 3000 km imam mešane občutke, ji še ne zaupam. Vprašanje: GT gre veliko lažje v ovinek od RT. Je to zaradi gume ali zaradi (čeprav zelo podobne) ciklistike? Pozdravljen Nemo, vse OK Dolgo se nismo videli, jaz sem FJR žal prodal, gledam namreč priložnosti za nakup stanovanja in hiše, pa moram biti sedaj v kešu (saj veš, da banke niso več tako radodarne). Vseeno sem nabavil endurco (tenere), tako da raziskujem makedame in planiram potepanja po sahari. Ko bo finančna situacija dolgoročneje stabilna, pa se vrnem na FJR (ali pa kakega bokserja). Čestitam za tvojo novo pridobitev, huda makina.
PERO58 Objavljeno December 24, 2011 Opozori Objavljeno December 24, 2011 Vesel Božič in Srečno Novo leto vam želim,pa veliko varnih km z našimi ljubicami!
lcancar Objavljeno December 24, 2011 Opozori Objavljeno December 24, 2011 Vesel Božič in Srečno Novo leto vam želim,pa veliko varnih km z našimi ljubicami! Tudi jez ti želim enako pa da se v novi sezoni kdaj kam skupaj zapeljemo.
PERO58 Objavljeno Januar 4, 2012 Opozori Objavljeno Januar 4, 2012 Tudi jez ti želim enako pa da se v novi sezoni kdaj kam skupaj zapeljemo. Seveda se zapeljemo skupaj! Kaj misliš,kje so vsi FJR-aši,da se nič ne javljajo?
muki Objavljeno Januar 5, 2012 Opozori Objavljeno Januar 5, 2012 Seveda se zapeljemo skupaj! Kaj misliš,kje so vsi FJR-aši,da se nič ne javljajo? Za pečjo na toplem klimbra 1
PERO58 Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Za pečjo na toplem Ja sedaj pa res ni za drugega kot sedeti ob peči! :grim Pa saj še pride naš čas!!!
muki Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Ja sedaj pa res ni za drugega kot sedeti ob peči! :grim Pa saj še pride naš čas!!! Tako je!! :OK:
Draksler Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 No po dolgem času se javljam na MS! Koliko kilometrov ste napravili s svojimi FJR do sedaj? Meni se je obrnilo na 90TKM (prvi lastnik - marca bo pihnil deveto svečo)! Kot napisano - zimski čas je čas za zapeček, motor pa na napajanju in pod cerado....čaka pomlad! Če koga zanima po osmih letih sem zamenjal prvi akumolator - pa še tega preventivno, ker smo šli v Grčijo! Glede samega stroja - vzdržljiva, nekvarljiva, očem prijetna mašina..... LP
gody01 Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Koliko kilometrov ste napravili s svojimi FJR do sedaj? Na moji je 100086 km, letnik 2006 tudi prvi lastnik. Do 96k nisem menjal nič, takrat mi pa je net v košari sklopke spustil ! Malo razočaran (še posebej, ko sem zbedel za ceno nove košare sklopke). No zdaj je košara popravljena, bomo videli kako se bo obneslo v naprej ... MariborBMW 1
BLACKACES Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Pozdravljeni Na moji 10300 km letnik 2010, ker grem pa na službeno pot bo to sezono žal pod cerado. lp
DRVOWP Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 Ni nujno lahko ti jo kondiciramo.... BLACKACES 1
lcancar Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Na moji je 100086 km, letnik 2006 tudi prvi lastnik. Do 96k nisem menjal nič, takrat mi pa je net v košari sklopke spustil ! Malo razočaran (še posebej, ko sem zbedel za ceno nove košare sklopke). No zdaj je košara popravljena, bomo videli kako se bo obneslo v naprej ... Si dal na 40.000 km nastaviti ventile ali tudi ne in koliko so te prišli stroški popravila sklopke ?
lcancar Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Seveda se zapeljemo skupaj! Kaj misliš,kje so vsi FJR-aši,da se nič ne javljajo? Poleti so na motorju fjr-kah pozimi pa po mojem mišlenu ko se nič ne javlajo na žeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnn????????
BLACKACES Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Ni nujno lahko ti jo kondiciramo.... Ja le ne bo šlo drugač.
gody01 Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 Si dal na 40.000 km nastaviti ventile ali tudi ne in koliko so te prišli stroški popravila sklopke ? Ja, pregledali so ventile na servisu na 40 in 80 tisoč. Na 40 baje ni bilo kaj za nastavljat, na 80 pa se nisem posebej zanimal. Nova košara sklopke bi me prišla okoli 800€, ampak so mi jo lokalni mojstri popravili, šravfanje pa je izvedel brat. Tako da je bilo stroškov za dele in popravilo okoli 200€.
lcancar Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Kam si ga pa peljal na servis za nastavitev ventilov če mi lahko zaupaš ?
gody01 Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Kam si ga pa peljal na servis za nastavitev ventilov če mi lahko zaupaš ? Vse Yamahe sem skozi servisiral na Motocenter-Ptuj (Žabjak) http://www.motocenterptuj.si/servis
PERO58 Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 Kam si ga pa peljal na servis za nastavitev ventilov če mi lahko zaupaš ? Moto Mario v Velenju mi je servisiral obe FJR,in sem zelo zadovoljen !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se