Be wild Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Ker ponavadi pride do čisto banalnih napak: Poskusi obrniti zadevo; Zdejšna leva cev naj gre na desno stran in desna cev na... Ne vem drugače kako ma motor narjene krivine spodaj; nisem poznavalec tega motorja. Samo predlog .
Guest kala Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 to maš high up zadevo, ki pride dosti bolj pod sedež kot original. Če to cev obrneš bol navpično, nebo več nalegala ne? Rabiš še druge nosilce za izpuhe pomoje... Ne to niso cevi za high up ampak naj bi nadomeščale originale vendar se koti krivin nikakor ne ujemajo . Bolj bi me zanimalo če kdo ve ali je razlika v SP1 in SP2 bolj ko gledam slike na netu bolj ne vidim neke razlike seveda razen high up cevi ki so dosti bolj večje in je izhod z večjim krivinskim radijem.
Guest kala Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Ker ponavadi pride do čisto banalnih napak: Poskusi obrniti zadevo; Zdejšna leva cev naj gre na desno stran in desna cev na... Ne vem drugače kako ma motor narjene krivine spodaj; nisem poznavalec tega motorja. Samo predlog . Ko ne gre več nič skupaj tudi to pote vsajk ubere pa čeprav je v tem pogledu precej neumno ker sta leva in desna stran čisto drugačne. Drugače hvala za nasvet
AiroH Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Zadeva je rešena hehe, Sp1 od l.00'-01' ima drugače krivine od Sp2 o2'-03' Drugače dimniki kr fanj ropotajo
RVT Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Zadeva je rešena hehe, Sp1 od l.00'-01' ima drugače krivine od Sp2 o2'-03' Drugače dimniki kr fanj ropotajo Jest mislm, da imata SP-1 in SP-2 identična izpuha in pravtako krivine, razen na začetku krivin so sedeži malenkost drugačni. Jest mam na svoji SP-2 komplet Akrapovič evolutione pa so tut te link-pipe krivine čudne in rori brez distančnikov krivo stojijo k nebi bli delani za ta motor in brez distančnikov bi mi desn ror drgnu po nihajki. Ropota pa res sesir 1
Guest kala Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Tako sem mislil tudi jaz dokler Airoh ni raziskal in najdu tehnične podatke rorov Na slika pozorno poglej razliko v ceveh SP1 SP2
T Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Tako sem mislil tudi jaz dokler Airoh ni raziskal in najdu tehnične podatke rorov Na slika pozorno poglej razliko v ceveh SP1 SP2 Original Leoti za SP-02 so svinjsko dolgi in res zgleda k bi imel ob strani dve salame Enmu sen jih skrajsal za ene 8cm in je izgledalo precej lepše... maco47 in Bremzer 2
RVT Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Tako sem mislil tudi jaz dokler Airoh ni raziskal in najdu tehnične podatke rorov Na slika pozorno poglej razliko v ceveh SP1 SP2 Ja na slikah sta primerjana rora Leovinci in tam so v tovarni upošteval, da imata SP-1 in SP-2 različne zadnje nihajke. Jest sm govoril za serijske izpuhe.
AiroH Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Evo danes po ene 3 urah ali celo več, šraufanja, varenja itd. smo uspeli prilagodit SP1 rore na SP2, fajn zgledata in kr fajn pokata hehe Slike pridejo v kmalem
AiroH Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Ja na slikah sta primerjana rora Leovinci in tam so v tovarni upošteval, da imata SP-1 in SP-2 različne zadnje nihajke. Jest sm govoril za serijske izpuhe. Seveda saj zato ima SP2 cevi k pridejo v lonce bol dalše k SP1. Mi smo predelali cevi in je prišlo dokaj solidno.
T Objavljeno Februar 24, 2010 Opozori Objavljeno Februar 24, 2010 Jest sm včeri po dolgem cajtu spet mal šmerov v garazi... Je (koncno) dobila LSL-jeve Crash padse Pa kovinske lajtne in zavorno črpalko od 1000RR. Zdele se ji obeta se Dyno jet in prikazovalnik prestav in stabilizator. Plastike so pa tud v obdelavi HOČEM POMLAD :) fp4492, sesir, Bremzer in 1 other 2 2
T Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 (popravljeno) Matris stabilizator je gor in NE PASE čist... Hudič tole Zgleda mi kot da so zapakiral prekratek stabilizator saj ne omogoča uporabe polnega kota krmila. Stabilizator je prej na koncu preden se krmilo ustavi na omejevalu, sicer manjka samo 2mm samo sigurno ni dobro za stabilizator da se nabija. Mater jim I šlamparija Popravljeno Marec 10, 2010. Popravil T maco47 in Bremzer 2
sesir Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Stabilizator je prej na koncu preden se krmilo ustavi na omejevalu, sicer manjka samo 2mm samo sigurno ni dobro za stabilizator da se nabija. A ne gre tam ko ga drži kao nosilec malo prestavit po njem?Upam,da se razumema kaj mislim. Ker verjetno zapre se pa ne do konca oziroma na eni strani ostane več na drugi zmanjka?
T Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 (popravljeno) A ne gre tam ko ga drži kao nosilec malo prestavit po njem?Upam,da se razumema kaj mislim. Ker verjetno zapre se pa ne do konca oziroma na eni strani ostane več na drugi zmanjka? Ne gre, žal na obeh koncih ga zmanjka sej pravim kot bi bil napacen amortizer v kitu. Slika je simbolična mojo bom se napopal Popravljeno Marec 10, 2010. Popravil T maco47 in Bremzer 2
Cartman Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Ne gre, žal na obeh koncih ga zmanjka sej pravim kot bi bil napacen amortizer v kitu. Slika je simbolična mojo bom se napopal T, kaj profitiraš z bremspumpo od 1000rr? lajtunge se pošteno poznajo, ma je pr pumpi tud kej razlike? Bremzer in maco47 2
T Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 (popravljeno) Testiral se nisem Ampak ker sem strojnik in mi fizika ni čisto tuja lahko slepam po dolžini ročice, da bo potrebno manj stiska za večjo zavorno silo. Razlika je že na oko velika, namreč od vpetja do točke prijema na zavorni ročici. Predvsem mi je pa pumpa ležala doma in sem kupil samo novo ročko Popravljeno Marec 10, 2010. Popravil T Bremzer in maco47 2
RVT Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 (popravljeno) Testiral se nisem Ampak ker sem strojnik in mi fizika ni čisto tuja lahko slepam po dolžini ročice, da bo potrebno manj stiska za večjo zavorno silo. Razlika je že na oko velika, namreč od vpetja do točke prijema na zavorni ročici. Predvsem mi je pa pumpa ležala doma in sem kupil samo novo ročko Sama dolžina ročice in njeno vpetje še ni toliko pomembno kot je pomemben premer in hod cilinderčka v sami pumpi. Naprimer ta brembo ročica ima "nastavljiv" cilinder, ki vpliva potem na razmerje stisk ročice-zavorni učinek. Drugač pa je marsikatera pumpa od sistema z klasičnimi čeljustmi je "močnejša" kot una od sistema z radialno vpetimi čeljustmi, ker eno razmerje glede na to, da so radialno vpete čeljusti toliko bolše za cesto še vedno mora ostati, da ni prenevarno. No jest upam, da bo bolš s to pumpo k si jo dal gor Popravljeno Marec 10, 2010. Popravil RVT LRR 1
Cartman Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 ma ne ne. neč nebom fantaziral z pumpo. Letos dobi nove lajtnge, touringšajbo (hvalaButko ) in mrbit en gear display. Bremzer in maco47 2
RVT Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 ma ne ne. neč nebom fantaziral z pumpo. Letos dobi nove lajtnge, touringšajbo (hvalaButko ) in mrbit en gear display. Jeklene lajtnge pa ene dobre ploščice ( glede učinka-vzdržljivosti-zanesljivosti pomoje najbolš serijske) pa bo že bolš in pomoje za tok kokr je motor zmožn in za kar je namenjen že kr uredu. sesir 1
T Objavljeno Marec 12, 2010 Opozori Objavljeno Marec 12, 2010 (popravljeno) Evo ga stabilizator, zrihtano Pa se ostalo Zdej pa sam se plastike cakam pa soncek Popravljeno Marec 12, 2010. Popravil T Bremzer, Cartman in maco47 1 2
Salieri Objavljeno April 15, 2010 Opozori Objavljeno April 15, 2010 T: lepo si ti to poštimal! Kak kaže z crashpadi? boš jih lahko naredil doma? Lp Boštjan
Cartman Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 moja VTR se včasih zadavi Ko tankam polno, mi čez 4 ali 5 Km crkne. zgubi moč in crkne. to se zgodi zarad podtlaka v tanku. odprem/zaprem rezervar in dela naprej. a je mel kdo kak tak štos? imam morda zamašen kak odušek, in kje je ta lukna? maco47 1
T Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Imel na CBR 900 isti problem Resil z vrtanjem mini luknjice v pokrovcek. A si kej tank dol jemal? Poglej kam si priklopil cevko za vakum! Priklop je na zadnji strani pipice in ne na sprednji. lp T Cartman, Bremzer in maco47 1 2
Cartman Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 Imel na CBR 900 isti problem Resil z vrtanjem mini luknjice v pokrovcek. A si kej tank dol jemal? Poglej kam si priklopil cevko za vakum! Priklop je na zadnji strani pipice in ne na sprednji. lp T mučas gracjas. ne, nč nisem šraufal, bom pa vseeno preveril, kam je vakum prkloplen. . . . Bremzer in maco47 2
T Objavljeno April 20, 2010 Opozori Objavljeno April 20, 2010 No če nisi razstavljal motorja je vakum sigurno na pravi cevki... Odšraufaj pokrov rezervarja in ga čisto razstavi, namaži in spihaj z kompresorjem, mogoče se je kaki pajkec naselil v luknjico Bremzer, Cartman in maco47 1 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se