Skoči na vsebino

Honda VTR 1000F Firestorm / VTR 1000 SP-


Janck

Priporočene objave

Ker ponavadi pride do čisto banalnih napak: Poskusi obrniti zadevo; Zdejšna leva cev naj gre na desno stran in desna cev na...

Ne vem drugače kako ma motor narjene krivine spodaj; nisem poznavalec tega motorja.

Samo predlog :ninja: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to maš high up zadevo, ki pride dosti bolj pod sedež kot original. Če to cev obrneš bol navpično, nebo več nalegala ne? Rabiš še druge nosilce za izpuhe pomoje...

Ne to niso cevi za high up ampak naj bi nadomeščale originale vendar se koti krivin nikakor ne ujemajo .

Bolj bi me zanimalo če kdo ve ali je razlika v SP1 in SP2 bolj ko gledam slike na netu bolj ne vidim neke razlike seveda razen high up cevi ki so dosti bolj večje in je izhod z večjim krivinskim radijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ponavadi pride do čisto banalnih napak: Poskusi obrniti zadevo; Zdejšna leva cev naj gre na desno stran in desna cev na...

Ne vem drugače kako ma motor narjene krivine spodaj; nisem poznavalec tega motorja.

Samo predlog :ninja: .

Ko ne gre več nič skupaj tudi to pote vsajk ubere pa čeprav je v tem pogledu precej neumno ker sta leva in desna stran čisto drugačne.

Drugače hvala za nasvet :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je rešena hehe, Sp1 od l.00'-01' ima drugače krivine od Sp2 o2'-03'

Drugače dimniki kr fanj ropotajo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva je rešena hehe, Sp1 od l.00'-01' ima drugače krivine od Sp2 o2'-03'

Drugače dimniki kr fanj ropotajo :whistle:

Jest mislm, da imata SP-1 in SP-2 identična izpuha in pravtako krivine, razen na začetku krivin so sedeži malenkost drugačni. Jest mam na svoji SP-2 komplet Akrapovič evolutione pa so tut te link-pipe krivine čudne in rori brez distančnikov krivo stojijo k nebi bli delani za ta motor in brez distančnikov bi mi desn ror drgnu po nihajki.

Ropota pa res :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako sem mislil tudi jaz dokler Airoh ni raziskal in najdu tehnične podatke rorov

Na slika pozorno poglej razliko v ceveh

SP1

SP2

Original Leoti za SP-02 so svinjsko dolgi in res zgleda k bi imel ob strani dve salame :)

Enmu sen jih skrajsal za ene 8cm in je izgledalo precej lepše...

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako sem mislil tudi jaz dokler Airoh ni raziskal in najdu tehnične podatke rorov

Na slika pozorno poglej razliko v ceveh

SP1

SP2

Ja na slikah sta primerjana rora Leovinci in tam so v tovarni upošteval, da imata SP-1 in SP-2 različne zadnje nihajke. Jest sm govoril za serijske izpuhe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes po ene 3 urah ali celo več, šraufanja, varenja itd. smo uspeli prilagodit SP1 rore na SP2, fajn zgledata in kr fajn pokata hehe :rolleyes:

Slike pridejo v kmalem :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja na slikah sta primerjana rora Leovinci in tam so v tovarni upošteval, da imata SP-1 in SP-2 različne zadnje nihajke. Jest sm govoril za serijske izpuhe.

Seveda saj zato ima SP2 cevi k pridejo v lonce bol dalše k SP1.

Mi smo predelali cevi in je prišlo dokaj solidno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Jest sm včeri po dolgem cajtu spet mal šmerov v garazi...

Je (koncno) dobila LSL-jeve Crash padse

Pa kovinske lajtne in zavorno črpalko od 1000RR.

Zdele se ji obeta se Dyno jet in prikazovalnik prestav in stabilizator.

Plastike so pa tud v obdelavi

HOČEM POMLAD :):):)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Matris stabilizator je gor in NE PASE čist...

Hudič tole :devil:

Zgleda mi kot da so zapakiral prekratek stabilizator saj ne omogoča uporabe polnega kota krmila.

Stabilizator je prej na koncu preden se krmilo ustavi na omejevalu, sicer manjka samo 2mm samo sigurno ni dobro za stabilizator da se nabija.

Mater jim :l_01: I šlamparija

post-2720-126820994359_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil T
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stabilizator je prej na koncu preden se krmilo ustavi na omejevalu, sicer manjka samo 2mm samo sigurno ni dobro za stabilizator da se nabija.

A ne gre tam ko ga drži kao nosilec malo prestavit po njem?Upam,da se razumema kaj mislim. :hmm: Ker verjetno zapre se pa ne do konca :hmm: oziroma na eni strani ostane več na drugi zmanjka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne gre tam ko ga drži kao nosilec malo prestavit po njem?Upam,da se razumema kaj mislim. :hmm: Ker verjetno zapre se pa ne do konca :hmm: oziroma na eni strani ostane več na drugi zmanjka?

Ne gre, žal na obeh koncih ga zmanjka :(

sej pravim kot bi bil napacen amortizer v kitu.

Slika je simbolična :) mojo bom se napopal

Popravljeno . Popravil T
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre, žal na obeh koncih ga zmanjka :(

sej pravim kot bi bil napacen amortizer v kitu.

Slika je simbolična :) mojo bom se napopal

T, kaj profitiraš z bremspumpo od 1000rr? lajtunge se pošteno poznajo, ma je pr pumpi tud kej razlike?

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testiral se nisem :)

Ampak ker sem strojnik in mi fizika ni čisto tuja lahko slepam po dolžini ročice, da bo potrebno manj stiska za večjo zavorno silo.

Razlika je že na oko velika, namreč od vpetja do točke prijema na zavorni ročici.

Predvsem mi je pa pumpa ležala doma in sem kupil samo novo ročko :)

Popravljeno . Popravil T
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testiral se nisem :)

Ampak ker sem strojnik in mi fizika ni čisto tuja lahko slepam po dolžini ročice, da bo potrebno manj stiska za večjo zavorno silo.

Razlika je že na oko velika, namreč od vpetja do točke prijema na zavorni ročici.

Predvsem mi je pa pumpa ležala doma in sem kupil samo novo ročko :)

Sama dolžina ročice in njeno vpetje še ni toliko pomembno kot je pomemben premer in hod cilinderčka v sami pumpi. Naprimer ta brembo ročica ima "nastavljiv" cilinder, ki vpliva potem na razmerje stisk ročice-zavorni učinek.

Drugač pa je marsikatera pumpa od sistema z klasičnimi čeljustmi je "močnejša" kot una od sistema z radialno vpetimi čeljustmi, ker eno razmerje glede na to, da so radialno vpete čeljusti toliko bolše za cesto še vedno mora ostati, da ni prenevarno.

No jest upam, da bo bolš s to pumpo k si jo dal gor ;)

post-8975-126822735832_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne ne. neč nebom fantaziral z pumpo. Letos dobi nove lajtnge, touringšajbo (hvalaButko :worship: ) in mrbit en gear display.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne ne. neč nebom fantaziral z pumpo. Letos dobi nove lajtnge, touringšajbo (hvalaButko :worship: ) in mrbit en gear display.

Jeklene lajtnge pa ene dobre ploščice ( glede učinka-vzdržljivosti-zanesljivosti pomoje najbolš serijske) pa bo že bolš in pomoje za tok kokr je motor zmožn in za kar je namenjen že kr uredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ga stabilizator, zrihtano :010:)

Pa se ostalo :)

Zdej pa sam se plastike cakam pa soncek :OK:

post-2720-126839657639_thumb.jpg

post-2720-126839667537_thumb.jpg

post-2720-126839671006_thumb.jpg

post-2720-126839674466_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil T
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

moja VTR se včasih zadavi :( Ko tankam polno, mi čez 4 ali 5 Km crkne. zgubi moč in crkne. to se zgodi zarad podtlaka v tanku. odprem/zaprem rezervar in dela naprej. a je mel kdo kak tak štos? imam morda zamašen kak odušek, in kje je ta lukna?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel na CBR 900 isti problem :)

Resil z vrtanjem mini luknjice v pokrovcek.

A si kej tank dol jemal?

Poglej kam si priklopil cevko za vakum!

Priklop je na zadnji strani pipice in ne na sprednji.

lp

T

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel na CBR 900 isti problem :)

Resil z vrtanjem mini luknjice v pokrovcek.

A si kej tank dol jemal?

Poglej kam si priklopil cevko za vakum!

Priklop je na zadnji strani pipice in ne na sprednji.

lp

T

mučas gracjas. ne, nč nisem šraufal, bom pa vseeno preveril, kam je vakum prkloplen. . . .

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No če nisi razstavljal motorja je vakum sigurno na pravi cevki...

Odšraufaj pokrov rezervarja in ga čisto razstavi, namaži in spihaj z kompresorjem, mogoče se je kaki pajkec naselil v luknjico :)

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!