Kölm Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 (popravljeno) "First pictures: ZZR1400 These are the first official pictures of Kawasaki’s new ZZR1400. The new bike has been redesigned from the ground up with new engine, chassis and radical new styling and Kawasaki claim it is their most powerful bike yet. The firm also says they haven’t just concentrated on power, with the new chassis contributing to improved handling and the engine tuned to be ‘friendly’ enough for any rider. " Vir: MCN Iz vseh strani -> http://www.motorcyclenews.com/rm/320/113932.rm Oblika :SS Popravljeno September 16, 2005. Popravil Kölm
SiR Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 na hitro je videti, kot da ponujajo klasični big-machine motor brez nekih tehničnih inovacij, zato bo verjetno cenovno dostopen in cenejši od kakih hi-tech BMWjev in morda kakšne naslednice Honde XX? No, ajnšpric so mu verjetno že dali ... :D
andrej Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 še par spy fotk.. Kawasaki has claimed that the new ZZR1400 is the most powerful Kawasaki ever and also the most powerful road bike ever. They have done so without providing us with the full specs, but with the ZX12R in mind we believe Kawasaki speaks the truth. The ZX12R has got 185bhp and the rumours from earlier this year spoke of 192bhp for the new ZZR. Expect monster torque from the new 1.352cc motor. It develops 10kgm of torque already at 2.000rpm and just continues through a wide rev-range. According to Kawasaki there is a delightful kick after 6 (000rpm) as well. The speedo is graded to 190mph. Bore x stroke is: 84x61mm. Kawasaki states that the ZZR1400 marks the start of a new engine generation... Other details: -ABS will be available. -310mm petal brake discs with radial 4 pot calliper front and 250mm 2-pot rear brake. They are Nissin's which is a bit of a surprise (Kawasaki tend to use Tokico) It will be the very first bike with radial Nissin ABS brakes. That should stop the beast. -Hydraulic clutch. -Tyres: 120/70-ZR17 front and 190/50-ZR17 rear.
andrej Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 (popravljeno) ta zver ima v mašini tudi kontrarotacijsko gred za blaženje vibracij (tudi honda XX). malo višja šipa in bo za na avtobahn :fredy: vsekakor pa dober odgovor kawasakinja na naftno krizo :lol1: Popravljeno September 16, 2005. Popravil andrej
bajsi Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 Odločam se med glomazno in zanimivo - beri drugačno kot XX ali K1200S po mojem je boljši od ZZR1200. LP Bajsi
SiR Objavljeno September 16, 2005 Opozori Objavljeno September 16, 2005 Detajli na Motorcycledaily :OK:
cvetoo Objavljeno September 17, 2005 Opozori Objavljeno September 17, 2005 Ne skrivam simpatij do takšnih žvali :wub: Že ZZR 1200 deluje kot prijetno, doneče, skratka, ko si na njem bi skupaj kar poletela. Malo težje ga je ustaviti :o Tale ta novi pa še več navora, še 22 kobil več, sicer tudi kakšna kilca več. Upam, da ga DKS čimpreje registrira. Bomo šli kakšen giro. Ja imeti pa ne morem vsega. LP Cvetoo.
strom Objavljeno September 18, 2005 Opozori Objavljeno September 18, 2005 Spredi mi ni ušeč, ostalo zgleda kul. Samo ne vem kam nej bi se kej kufre namontiral. Avspuhi so nekam visok. Pol pa polno naložen, s kufri, un zadi tut ne vem kako bo čiču, skratka... težišče bo mal previsok. In to nej bi bil sport tourer. Jebat ga. LP
motoristek Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 Zmogljivosti ZZR 1400 bodo primerljive z zmogljivostmi ZX-12R in Suzukijeve Hayabuse. Meja 300 km/h utegne biti celo presežena, gentlemanskemu dogovoru navkljub. moč? Vsaj slabih 180 KM! Tole bi pa jaz imel!!! :grim
Rocky Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 Luštna špilika, lepa kot vsi ZZR-i. Mogoče mi ne leže najbolj toliko število lučk spredaj. Koliko pa tehta ta japonček? Glede na 1.4 litre pa se mi res ne zdi prav nič strašnega, če ga bo poganjala konjenica s 180 ihahaji, čeprav bi jih bilo 150 več kot dovolj. Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY B)
andrej Objavljeno September 19, 2005 Opozori Objavljeno September 19, 2005 tole bi bil pa lahko moj naslednji motor... :004 edino ne gre mi v račun kako se bo obnesel kot tourer... tale prednja šipca zgleda zelo minimalistično. btw, v EU se bo prodajal kot ZZR, v ZDA pa kot Ninja ZX14R.
semamiz Objavljeno September 20, 2005 Opozori Objavljeno September 20, 2005 tole bi bil pa lahko moj naslednji motor... :004 edino ne gre mi v račun kako se bo obnesel kot tourer... tale prednja šipca zgleda zelo minimalistično. btw, v EU se bo prodajal kot ZZR, v ZDA pa kot Ninja ZX14R. ← :hmm: Ja kaj je pol , a je ZZR , al je ZX ? :hmm:
Pervy Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 čisto cool motorček, čeprav jaz navijam da nebi 12-ko zanemarili in da bi imeli lepo asortima 10-ka za SS, 12-ka nekaj bol SST in 14-ka ST. potem pa da še meni sedmica pade in so vsi trije v garaži :grim uh mokre sanje so fajn :blush:
andrej Objavljeno September 21, 2005 Opozori Objavljeno September 21, 2005 :hmm: Ja kaj je pol , a je ZZR , al je ZX ? :hmm: ← Kaj te muči? Kot sem že napisal -- v ZDA bo ZX. Tam palijo na variante najhitrejši, najmočnejši.... in oznaka ZZR preveč asocira na kompromise... LP.
pogi Objavljeno September 23, 2005 Opozori Objavljeno September 23, 2005 (popravljeno) drugače pa zgleda hudooo :OK: :OK: Popravljeno September 24, 2005. Popravil Noise
Noise Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Naj bi imel 192KM in brez sramu letel preko 310km/h. :o
Silver Objavljeno September 24, 2005 Opozori Objavljeno September 24, 2005 Matrix powah!!! :D Škrge so zakon, sam spred lučke mi niso tolk.. Drgač pa dvojn ror, k vemo kaj to iz sebe sprav. Ritka je lušna, pravtako rori, tko da kr nice. Spredaj reža za intake kot pri ninji, k mi ne paše tolk, sam so jo kr dobr vdelal v design. Bom najprej probu našparat za ZZR 250 pol bomo šli pa na 1400 ;)
peregrinus Objavljeno Oktober 5, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2005 Sem se malo pozanimal zanj, pa pravijo da pride na trg marca 2006 in da zaenkrat še ni znano, kolikšno moč bo imel !! Čakajo konkurenco ali morda kakšni homologacijski problemi za EU ? Nestrpno čakam torej marec 2006 :wub: :OK:
cheeby Objavljeno Oktober 9, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2005 če greste pogledat na www.kawasaki.com stran boste vidl da to ni zzr-1400 ampak ninja zx-14r, zdej nevem al je to pomota al bo pa res tako :worship:
Zeus Objavljeno Oktober 9, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2005 polistaj par strani nazaj, pa boš videl kako je temu :) oz. če se ti ne da listat...tuki maš en povzetek: u evropi se bo prodajal kot zz-r 1400 u ameriki pa kot zx-14...ker američani bolj padajo na imena v stilu ninje :)...zato bo tudi nam dobro znani er-6f tam znan pod imenom ninja 650...ampak to je že druga zgodba :)
Tratnjak Damijan Objavljeno Oktober 15, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2005 Zgleda da spet mislijo naredit najhitrejši motor kot je bil zzr 1100. Sam sem imel zzr 1100, vozil pa tud zzr 1200. Mislim da bo ta model preveč sporten, vsaj kar se drže na motorju tiče in nekako ne bo več sporttouring motor kot sta bila njegova predhodna bratca. Prej bi bil nadomestek ninje dvanajstke.
Noise Objavljeno November 3, 2005 Opozori Objavljeno November 3, 2005 Indeed it is... fokin missile... foto © motosvet.com
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se