Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 1400


Priporočene objave

Objavljeno

tole bi bil pa lahko moj naslednji motor... :004

edino ne gre mi v račun kako se bo obnesel kot tourer... tale prednja šipca zgleda zelo minimalistično.

btw, v EU se bo prodajal kot ZZR, v ZDA pa kot Ninja ZX14R.

Za ljubitelje klasičnih turerjev (Yamaha FJR, BMW GT,LT...) bodo leta 2007 ponudili GTR 1400, kot piše Motorrad in tam se ponavadi ne motijo. Moč bodo menda znižali na kakih 150 KM, zelo verjeten je tudi izpušni lonec pod motorjem..... .

V glavnem se zna zgoditi, da se bo čez kaki dve leti moj podpis glasil: " Zakaj bi imel velikega, če imaš lahko še večjega!"

Takole približno bi naj zgledal:

post-2072-1135343103_thumb.jpg

Objavljeno

Spredaj zelo lep, poseben, spominja malo na Space Ship One, zadaj je OK, ampak kaj so želeli doseči s tistimi stranskimi letvami, mi pa ni jasno. Tak oldmodish deluje <_<

Objavljeno

Spredaj zelo lep, poseben, spominja malo na Space Ship One, zadaj je OK, ampak kaj so želeli doseči s tistimi stranskimi letvami, mi pa ni jasno. Tak oldmodish deluje <_<

se strinjam spredi je zlo lep ... sam od strani pa res deluje malo oldish ku da bi gledu neki okol 97 letnika :D

Objavljeno

se strinjam spredi je zlo lep ... sam od strani pa res deluje malo oldish ku da bi gledu neki okol 97 letnika :D

Heh, še prej. Veš kdaj so okvir zakrivali pod plastiko.... tam enega 94-ega :D

Objavljeno

Tanajbolj močne zverine še zmer skrivajo okvir, ker je grd in preveč masiven, kot da bi bila mašina v tramovje vpeta ...

Objavljeno

Kaj pa vem. Hayabusa, Blackbird, ZZR-1200... vsi pokažejo skoraj nekaj okvirja.Ta pa ima tako neizrazito linijo med tankom, oklepom in zadkom, kot da bi ga sestavili iz dveh neenako močnih motorjev. Zadek vsaj od strani izgleda precej nesorazmerno majhen v primerjavi s prednjim zajetnim trupom. In na tej točki, kjer se okvirja ne vidi, se zdi, kot bi ga nekdo zalepil skupaj. Tiste stranske škrge (če že morajo biti), bi lahko bile precej bolje izvedene. No, sicer je pa vsakemu svoje všeč.

Objavljeno

Enih par nekajsekundnih skic. Sicer nisem prišel do zaključka, ampak poizkusi so me pripeljali do nekakšnih reber oziroma škrg morskega peseka. Gre za "plošče" naložene druga zraven druge, med vsako je seveda nekaj cm prostor. Bolj kot gredo proti motoristovim kolenom, manj so vidne iz bočnega profila. S keslom se še nisem ukvarjal, je pa možno, da se bom kdaj spravil zraven.

post-1649-1135474732_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Naked verzija bo! :OK:

Uradni podatki moči in navora ZZR 1400: 192 KM 9500 /min in 154 Nm (15,7 mkg).

Popravljeno . Popravil jax
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Menda z ram-airom okol 200HP... :eek: :wacko: :kva2: :OK: :yea1: :worship: :worship: :worship:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Črna je res zelo lepa :OK:

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

...huda kombinacija barve in grafik ...nažalost samo čez lužo

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

:OK:

Objavljeno

...ker je uporabno le za kaka potovanja ..

Mogoče za kaka krajša potovanja; vprašanje, če zadnja guma zdrži kej velik več kot 1000 km. :grrr

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Direktor DKS d.o.o. (generalni uvoznik za Kawasaki v SLO) je s svojim ZZR 1400 naredil z zadjo gumo 9000 km brez težav. Pa tudi Hayabusa, ki je največji uničevalec gum med vsemi, jih uniči med 2500 in 3000 km. Zato je ta pripomba o 1000 km z zadnjo gumo, ne nesramna, ampak zlonamerna in neumna.

Objavljeno

Tanajbolj močne zverine še zmer skrivajo okvir, ker je grd in preveč masiven, kot da bi bila mašina v tramovje vpeta ...

In v kaj bi ga vpel ti? V Ducati-jeve palčke morda? Vprašaj Igor-ja Jermana, kako izgleda, ko motorna moč presega okvir in kako je z voznostjo takšnega motorja?? Nuuuuullla!

Objavljeno

Gre pač za tekmo med znamkami, kdo naredi naj, naj. Drugače je pa 1100 več kot dovolj. Men je ZZR 1100 kuru okol 6,5l/100km, če sem ga lepo enakomerno pelju do 140 km/h, kokr sem ga pa mal bolj dinamično vozu je pa poraba zrasla na dva litra več. Tko da, kar se same ekonomičnosti tiče, je večja kubatura nepotrebna, moram pa priznati, da je motor oblikovno kar zanimiv in všečen. Vsaj meni. :OK:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

No je že sprobal gdo to "ladjo", kaki so kaj občutki iz prve roke :hmm:

ps:[attachmentid=91422];[attachmentid=91423] :devil:

post-3339-1170875212_thumb.jpg

post-3339-1170875257_thumb.jpg

Objavljeno

Sam neki me zanima. Kako, da sem zasledil dva podatka o moči? en okol dveto konjev en pa okol 180? Pa še razlika v kubaturi. A kdo kaj ve? :?

Objavljeno

200 konjev je na gredi, 180 na zadnji gumi :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Direktor DKS d.o.o. (generalni uvoznik za Kawasaki v SLO) je s svojim ZZR 1400 naredil z zadjo gumo 9000 km brez težav. Pa tudi Hayabusa, ki je največji uničevalec gum med vsemi, jih uniči med 2500 in 3000 km. Zato je ta pripomba o 1000 km z zadnjo gumo, ne nesramna, ampak zlonamerna in neumna.

9000 km? :blink: S katerimi gumami in s kakšno vožnjo?

No je že sprobal gdo to "ladjo", kaki so kaj občutki iz prve roke

Tale na sliki gre samo naravnost :P

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Tale na sliki gre samo naravnost :P

:grim

Jaz sem mislo na izvirnik, ne predelavo :evilgrin:

Bi pa bilo zanimivo sprobat oboje, magari samo naravnost :krneki:

Objavljeno

Ne zgleda kot da sta dva različna motorja. To sem zasledu na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com):

1.oglas :Kawasaki ZZR 1400

Letnik:2006 (rab. z garancijo), prev.13000 km, 1399ccm (200 KM)

2.oglas : Kawasaki ZZR 1400 2007 NAROČILA

Letnik:2007 (novo), 1352ccm (190 KM)

Različni tako kubatura kot konji.??? :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!