Skoči na vsebino

Kawasaki ZZR 1400


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

:OK: :OK: :OK:

Zadevo (tukaj v ZDA je to ZX-14) imam ze par dni, moram rect, da je ZVERIIIINA! Pa ne, da ne bi prej kaj podobnega vozil (lani sem imel sem 2005 Hayabuso 1300).

Preden ga poslikam, bo treba dat kaksne lepse rore gor, ker tile tovarniski kar neki suxx (po izgledu namrec) al pa vse skupaj speljat v enega? Pa se tisti konec, kjer je reg. tablica bo treba malo odrezat, pa bo...

Trenutno so novi tukaj relativno poceni (model 2006 tam 9 jurjev in 2007 10 jurjev $ seveda, davek je 6.5%, reg+ zavarovanje kasnih $500/leto). Vsi izgleda cakajo na 2008 model Hayabuse, ki naj bi prisla ven to jesen... Do takrat pa je treba ja nekaj vozit...?

LP iz Chicaga!

Popravljeno . Popravil ChgoTom
Objavljeno
:OK: :OK: :OK:

Zadevo (tukaj v ZDA je to ZX-14) imam ze par dni, moram rect, da je ZVERIIIINA! Pa ne, da ne bi prej kaj podobnega vozil (lani sem imel sem 2005 Hayabuso 1300).

Preden ga poslikam, bo treba dat kaksne lepse rore gor, ker tile tovarniski kar neki suxx (po izgledu namrec) al pa vse skupaj speljat v enega? Pa se tisti konec, kjer je reg. tablica bo treba malo odrezat, pa bo...

Trenutno so novi tukaj relativno poceni (model 2006 tam 9 jurjev in 2007 10 jurjev $ seveda, davek je 6.5%, reg+ zavarovanje kasnih $500/leto). Vsi izgleda cakajo na 2008 model Hayabuse, ki naj bi prisla ven to jesen... Do takrat pa je treba ja nekaj vozit...?

LP iz Chicaga!

Zdajle dela Akrapovič rore za tega Kawasakija,ga je dal moj kolega za !0-dni na testiranje in bo dobil ,ko bojo rori gotovi, nazaj z Akrapovičem.

Objavljeno
Zdajle dela Akrapovič rore za tega Kawasakija,ga je dal moj kolega za !0-dni na testiranje in bo dobil ,ko bojo rori gotovi, nazaj z Akrapovičem.

Akrapovic je tukaj ZAKON, tisti, ki nekaj veljajo (al pa hocejo...) predvsen na cestno-hitrostni nocni sceni tukaj v Chicagu imajo njegove rore gor....

Samo kaj, ko dalj od imena nimajo pojma o kaksni Sloveniji, pa kje je to narejeno itd. Sem se s parimi pogovarjal, hvalijo rore o cem drugem pa nimajo pojma.... Malo zalostno.

LP iz Chicaga!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Kakšni novi konkretni vtisi o motorju oz. vožnji le tega? Morda kdo lastnik? Kakšne napake?...

Po dveh letih mi niti ni več grd kot na začetku ( razvidno iz moje prve objave :blush: ).

LP

Popravljeno . Popravil Kölm
Objavljeno (popravljeno)

videl zadevo na Viru, eno so slike, v real-life pa samo :eek: zelo všečno, pa še neke druge rore je imel (nahitro mi je izgledalo kot yoshimura), zvok pa :kva2: :kva2: grmi :kva2:

Popravljeno . Popravil jegrmajstr
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Takole zdaj izgleda moj ZX-14: gor so Yoshimura rori, dol sem dal tudi grd zadnji del kamor gre originalna reg. tablica.

Zamenjal sem tudi zadnjo belo LED luc, zdaj je v celoti rdeca, se mi zdi, da malo bolj pase gor.....

LP iz Chicaga!

IMG_1531_resize.JPG

IMG_1532_resize.JPG

IMG_1534_resize.JPG

IMG_1535_resize.JPG

IMG_1536_resize.JPG

IMG_1537_resize.JPG

IMG_1538_resize.JPG

IMG_1540_resize.JPG

IMG_1542_resize.JPG

IMG_1543_resize.JPG

Popravljeno . Popravil ChgoTom
Objavljeno

Pa lahko tole sploh kje pošteno pelješ, ko mate tako hude omejitve.

Objavljeno (popravljeno)
Pa lahko tole sploh kje pošteno pelješ, ko mate tako hude omejitve.

OOOOO se, se.... :naughty:

Sicer pa omejitve niso tako hude, kot misli vecina: avtoceste ze malo ven iz Chicaga imajo omejitev 65mph, bolj gres proti zahodu, visje so dovoljene hitrosti, Iowa in Nebraska ze 70-75mph kar niti ni tako malo. Montana na dolocenih odsekih avtocest sploh nima omejitev oz. brzine tam tako nihce ne kontrolira. Iz izkusenj ti lahko povem, da policija tolerira nekje do 15mph cez omejitev, potem te pa vecinoma ze ustavijo.

1mph = 1.65 kmph

LP iz Chicaga!

Popravljeno . Popravil ChgoTom
Objavljeno

Koliko je pa bila cena z davkom? Se mi zdi, da je dosti cenejši kot v slo.

Lep motorček. :worship:

Objavljeno
Koliko je pa bila cena z davkom? Se mi zdi, da je dosti cenejši kot v slo.

Lep motorček. :worship:

Vse skupaj malo manj kot 11 jurjev $.... Mislim, da je tukaj precej ceneje kot v Sloveniji. Pa potem registracija in zavarovanje je pribl. $300 na leto in to je to.

Na splosno, ko primerjam, so cene motorjev in avtov tukaj precej nizje. Cena mojega drugega motorja (GoldWing) je pa v Sloveniji nasploh astronomska!

LP iz Chicaga!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Vse skupaj malo manj kot 11 jurjev $.... Mislim, da je tukaj precej ceneje kot v Sloveniji. Pa potem registracija in zavarovanje je pribl. $300 na leto in to je to.

Na splosno, ko primerjam, so cene motorjev in avtov tukaj precej nizje. Cena mojega drugega motorja (GoldWing) je pa v Sloveniji nasploh astronomska!

LP iz Chicaga!

Hojla, daj povej kako se kaj stvar pelje ? Pred leti sem se vozil z ZZR -om 1100 pa me pošteno matra, da bi si kaj takšnega ponovno omislil..

LP

Objavljeno
Hojla, daj povej kako se kaj stvar pelje ? Pred leti sem se vozil z ZZR -om 1100 pa me pošteno matra, da bi si kaj takšnega ponovno omislil..

LP

Tam do 3-4K obratov nic posebnega, ko pa gres nad tem = NORO! To moras sam probat, kaj naj ti recem!

Treba je pa bit pazljiv, to ni masina za teenagerje (kar mislim, da nisi...). Vsaj zame (190cm) se sedi precej udobneje kot na Busi, lazje in hitreje gre v ovinke kot Busa, ki je bolj straight bike (govora je o stari Busi, ki sem jo imel ne o 2008). Navdusila me je tudi luc (te so stiri, 2 kratki 2 dolgi), kar je bila moja glavna zamera Busi - sem namrec ljubitelj nocnih vozenj in praznih avtocest.

Varljiv je tudi obcutek hitrosti, gres tam 100 mph (=165kmh) in sploh nimas tega obcutka, mislis, da gres pol maj.

Sam imam gor Yoshimura rore, dajejo mu visji, bolj rezek zvok. Rori naj bi dali dodatnih 10 konjev pa kaj ti bo to... 190 al pa 200 zrebcev je tako vseeno. :naughty:

LP iz Chicaga!

Objavljeno
Tam do 3-4K obratov nic posebnega, ko pa gres nad tem = NORO! To moras sam probat, kaj naj ti recem!

Treba je pa bit pazljiv, to ni masina za teenagerje (kar mislim, da nisi...). Vsaj zame (190cm) se sedi precej udobneje kot na Busi, lazje in hitreje gre v ovinke kot Busa, ki je bolj straight bike (govora je o stari Busi, ki sem jo imel ne o 2008). Navdusila me je tudi luc (te so stiri, 2 kratki 2 dolgi), kar je bila moja glavna zamera Busi - sem namrec ljubitelj nocnih vozenj in praznih avtocest.

Varljiv je tudi obcutek hitrosti, gres tam 100 mph (=165kmh) in sploh nimas tega obcutka, mislis, da gres pol maj.

Sam imam gor Yoshimura rore, dajejo mu visji, bolj rezek zvok. Rori naj bi dali dodatnih 10 konjev pa kaj ti bo to... 190 al pa 200 zrebcev je tako vseeno. :naughty:

LP iz Chicaga!

Pri stari seriji ZZR1100 mi je bil všeč tisto predalček na desni strani, da si dal notri kake dokumente. Ta zdaj tega nima. Oklep je nudil dovolj zaščite, da recimo ob kakšnem manjšem dežju sploh nisi bil moker. Če pa nisi imel 100kg+ ti je znal na kakem manevriranju tudi spodrsnit.

Kako pa se ga kaj premetava po ovinkih ?

Objavljeno
Tam do 3-4K obratov nic posebnega, ko pa gres nad tem = NORO! To moras sam probat, kaj naj ti recem!

Treba je pa bit pazljiv, to ni masina za teenagerje (kar mislim, da nisi...). Vsaj zame (190cm) se sedi precej udobneje kot na Busi, lazje in hitreje gre v ovinke kot Busa, ki je bolj straight bike (govora je o stari Busi, ki sem jo imel ne o 2008). Navdusila me je tudi luc (te so stiri, 2 kratki 2 dolgi), kar je bila moja glavna zamera Busi - sem namrec ljubitelj nocnih vozenj in praznih avtocest.

Varljiv je tudi obcutek hitrosti, gres tam 100 mph (=165kmh) in sploh nimas tega obcutka, mislis, da gres pol maj.

Sam imam gor Yoshimura rore, dajejo mu visji, bolj rezek zvok. Rori naj bi dali dodatnih 10 konjev pa kaj ti bo to... 190 al pa 200 zrebcev je tako vseeno. :naughty:

LP iz Chicaga!

Gledam mal slike na ameriški strani ter vidim da model ZX14 nima za sovoznikom ročaja za držanje. Pa tudi pokrov za zadnji sedež je gor. A gre torej poleg oblikovne tudi za motorno drugač tip ? Za leto 2008 berem, da bo model za evropski trg imel kar 203 KM ?

http://www.motoland.si/default.cfm?Kat=1,3...0&KatID=306

Objavljeno (popravljeno)
Gledam mal slike na ameriški strani ter vidim da model ZX14 nima za sovoznikom ročaja za držanje. Pa tudi pokrov za zadnji sedež je gor. A gre torej poleg oblikovne tudi za motorno drugač tip ? Za leto 2008 berem, da bo model za evropski trg imel kar 203 KM ?

http://www.motoland.si/default.cfm?Kat=1,3...0&KatID=306

Motocikel je enak, razlika je res le v dodanem pokrovu zadnjega sedeža, ki ga lahko pri nas tudi dokupiš, in pa kot si že opazil v držalu za sopotnika-co, ki se da montirat tudi na US model (okvir in vsi nosilci so isti, samo plastika nima lukenj za držalo).

In pa seveda v imenu, nalepkah in barvnih kombinacijah...(belo-rdeča US kombinacija je :wub: )

Drugačen je tudi števec, ki je v miljah :P

Za leto 2008 spet, enak motor (razen zgoraj omenjenih lastnosti) za ta ali oni trg...

@chgotom: glede vožnje pa me zanima kako se obnese napram na legendarno 12-ko, če si jo morda kdaj vozil. (verjetno ne bi smelo biti blazne razlike, glede na to, ker je kompleten motor izpeljan iz le-te). Kako se obnaša v vožnji v dvoje?

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno
Motocikel je enak, razlika je res le v dodanem pokrovu zadnjega sedeža, ki ga lahko pri nas tudi dokupiš, in pa kot si že opazil v držalu za sopotnika-co, ki se da montirat tudi na US model (okvir in vsi nosilci so isti, samo plastika nima lukenj za držalo).

In pa seveda v imenu, nalepkah in barvnih kombinacijah...(belo-rdeča US kombinacija je :wub: )

Drugačen je tudi števec, ki je v miljah :P

Za leto 2008 spet, enak motor (razen zgoraj omenjenih lastnosti) za ta ali oni trg...

@chgotom: glede vožnje pa me zanima kako se obnese napram na legendarno 12-ko, če si jo morda kdaj vozil. (verjetno ne bi smelo biti blazne razlike, glede na to, ker je kompleten motor izpeljan iz le-te). Kako se obnaša v vožnji v dvoje?

12-ke nisem nikoli vozil, sorry... Kako se pa zx-14 obnasa s sopotnikom tudi ne vem: vozim ga vedno sam, imam vedno gor tudi tisti plasticni pokrov za cez 1/2 sedeza. Ko pride do vozenj v dvoje, s sopotnico raje skociva na GL-1800 :rolleyes:

LP iz Chicaga!

Objavljeno
12-ke nisem nikoli vozil, sorry... Kako se pa zx-14 obnasa s sopotnikom tudi ne vem: vozim ga vedno sam, imam vedno gor tudi tisti plasticni pokrov za cez 1/2 sedeza. Ko pride do vozenj v dvoje, s sopotnico raje skociva na GL-1800 :rolleyes:

LP iz Chicaga!

Kok kilometrov kaj narediš z tankom ? turing oz. sport vožnja

Objavljeno

Ali je v kakem testu objavljeno kako dobro kaj deluje Kwakov ABS?

Kolikšna je povprečna poraba na 100 km - vsaj približno? ( pa ne zde spt en kup objav v smislu "to ni važno" )

Objavljeno
Ali je v kakem testu objavljeno kako dobro kaj deluje Kwakov ABS?

Kolikšna je povprečna poraba na 100 km - vsaj približno? ( pa ne zde spt en kup objav v smislu "to ni važno" )

To bi bil res zanimiv podatek, koliko kaj porabi , če so na tem področju kaj naredil,

imel tud zzr1100 pa ni šlo pod 8,5 do 10 v SS vožnji, kmal po 220-240 ostal brez bencina

a ima ta sredinski štemder ?

Objavljeno
To bi bil res zanimiv podatek, koliko kaj porabi , če so na tem področju kaj naredil,

imel tud zzr1100 pa ni šlo pod 8,5 do 10 v SS vožnji, kmal po 220-240 ostal brez bencina

a ima ta sredinski štemder ?

Ne vem kaj pa pričakuješ za SS vožnjo. Jaz sem ZZR1100 vozil na daljše fure. Pil mi je pod 6.

Mislim, da je sredinski štender za doplačilo.

lp,

Objavljeno
Ne vem kaj pa pričakuješ za SS vožnjo. Jaz sem ZZR1100 vozil na daljše fure. Pil mi je pod 6.

Mislim, da je sredinski štender za doplačilo.

lp,

Kaj si pol samo krožu z njem ob nedeljah h maš ?

Jaz sem ga imel za čim hitrejši prihod iz točke A v B. Za kar tud kupujem take zverine.

Recimo redno se vozim za Beograd ter ga pač držiš na visokih hitrostnih povprečjih. Da bi se z njim dol vozu na 6 l, bi rabu 5 ur pol..

Objavljeno
Kaj si pol samo krožu z njem ob nedeljah h maš ?

Jaz sem ga imel za čim hitrejši prihod iz točke A v B. Za kar tud kupujem take zverine.

Recimo redno se vozim za Beograd ter ga pač držiš na visokih hitrostnih povprečjih. Da bi se z njim dol vozu na 6 l, bi rabu 5 ur pol..

In zakaj se potem pritožuješ, da ti je veliko pil? Če za to kopuješ take zverine, potem vzami porabo v zakup (btw, navadna 600tka toliko pije pri SS vožnji).

Jaz sem šel počasneje "h maš", pa sem ostanek dal v kaselc za vbogajme. Če pa hočem kam hitro pridet pa grem na letalo.

sicer pa :topic:

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno
In zakaj se potem pritožuješ, da ti je veliko pil? Če za to kopuješ take zverine, potem vzami porabo v zakup (btw, navadna 600tka toliko pije pri SS vožnji).

Jaz sem šel počasneje "h maš", pa sem ostanek dal v kaselc za vbogajme. Če pa hočem kam hitro pridet pa grem na letalo.

sicer pa :topic:

Tocno. Ko si lahko privoscis novega ZX-14 (oz ZZR 1400), ti je beseda "poraba" neznanka.

To je zverina za duso in srce. Sicer pa je tukaj v ZDA bencin se vedno poceni...

LP iz Chicaga!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ena dobra ponazoritev primerjave vožnje in porabe ZZR1400 z ZZR1200 ooziroma ZZR1100 iz nemškega foruma za tiste , ki so prej imeli ZZR-e ...

( http://www.kawasaki-ninja-forum.de/t520371...rfahrungen.html )

RE: Kawa ZZR 1400 schon jemand Erfahrungen? Zitat · antworten

Hallo,

ich will mal alles in worte packen mit meiner zzr 1400 und zuerst ein bild.......leider kann ich kein bild einfügen..warum?

Der umstieg von der zzr 1100 zur zzr1200 war ein Quantensprung aber von der zzr 1200 zur zzr1400 war SUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPer.

Der Motor ist von unten heraus ein wenig träge aber ab 3000 umdr. fängt er an zu schieben und hört nicht mehr auf bis der begrenzer sich meldet und bei ca. 6000 hast du dass gefühl es hätte jemand einen turpo eingeschalte, in jeder lebenslage hast du ausreichend gas zur verfügung selbst für schaltfaule leute geht einfach nur die post ab.[blacki] bei normaler fahrt verbraucht sie ca. 6,7 l und flotterer fahrweise ca. 9 l und auf der autobahn FFm nach Stutgart 44 min 12,3 l(23 l Tank)und der hinterreifen lebt nur ca.3000 km und der Front ca 10.000 km (Bt 014)[Knautschke] es gibt aber nun die freigabe von metzeler z6 und der soll bei flotter fahrt zwischen 8000 bis 12500 km halten aber der front hält leider auch.[Tim]

Das kurven fahren macht einfach nur spass, sie läst sich wie eine 6 er fahren aber nur in den ganz engen kurven ist sie nicht so flott aber es reicht immer noch um die rasten schleifen zu lassen und durch zu kommen mit mehr kraft aufwand. sie reagiert auf jeden auch noch so kleinen lenkimpuls und fährt spurgetreu die kurven. der geradeauslauf ist genial und ohne lenkungsdämpfer, dass gibt ein sicheres gefühl, selbst bei tempo 300 [blacki]keine probleme, kein wackeln. was immer wieder spass macht im dunkel zu fahren, sind die flutlichter einzuschalten und ab geht die post, auch im dunkeln. die bremsen haben einen biss der ist...sie steht aber durch das abs einfach nur super zu händeln, ich bremse nur mit 2 finger.

es gibt aber auch eine dunkele seite:

keinen hauptständer die verkleidung passt nicht immer ganz zusammen, habe einige spalten die sind zwischen 5mm bis 8mm groß, aber kawa deutschland nimmt von meiner beschwerde keine notitz und sagt wenn es mich stört sollte ich mir doch ein anderes moped kaufen. Federbein hinten lässt sich nicht ohne ausbau von teilen verstellen. Abgeregelt und in den unteren gänge getrosselt. windschild zu klein ausgetauscht und mra eingebaut...viel besser.

sitzbank fahrer zu lang und beifahrerin rutscht auf meinen sitz mit rein. die anzeige ist in dämmerung schlecht abzulesen und die temperatur und tankanzeige könnten digital sein.

ich bin sehr zufrieden mit meinem moped und hoffe es bleibt mir lange treu.(noch fragen?)

mfg[cowboy]und ich bin doch schneller. [blacki][blacki][blacki]

Objavljeno

še povzetek v slo, tip pravi takole (najpomembnejši deli):

skok z ZZR 1100 na ZZR 1200 je bil kar velik, ampak preskok od 1200 do ZZR 1400 je bil pa SUPPPEEER. Motor spodaj vleče sicer nekaj manj, a od 3000/min gre naprej kot lokomotiva in pri 6000/min dobiš občutek, da se je vklopil turbo. V vsaki prestavi je na zalogi toliko plina, da ga ne moreš vsega porabiti. Pri normalni vožnji motor porabi okoli 6,7 litrov bencina na 100 km poti, pri hitri okoli 9 litrov in na avtocesti od Frankfurta do Stuttgarta mu je porabil (44 minut) 12,3 litrov bencina (poln tank ima 23 litrov). Zadnja guma zdrži okoli 3000 km in sprednja okoli 10.000 km, z metzelerjevo Z6 pa bi poraba znašala 8000 (sprednja) in 12.500 km. V ovinkih se ZZR 1400 vozi kot šestotak, le v zelo kratkih in ostrih zavojih ni povsem suveren, krmilo pa se odziva tudi na najmanjši ukaz. Tudi pri 300 km/h je motor čisto miren, enako velja za ostra zaviranja. Tip pravi, da prvo zavoro stiska le z dvema prstoma, tako dobre in natančne so zavore.

Ima pa motor po njegovem tudi temne strani: nima glavnega stojala, oklep ni natančno sestavljen (med posameznimi spoji so 5 do 8 mm velike reže, nemški Kawasaki pa se na njegove reklamacije ni odzval), zadnji blažilnik se težko nastavlja (oviran dostop do gumba), motor grdo deluje v nizkih prestavah, vetrni ščit je premajhen, zato je dokupil večjega. Voznikov del sedeža je v primerjavi s sopotnikovim delom prevelik, zato je sopotnica vedno sedela na pol na njegovem sedežu, kar ga je motilo, ponoči se slabo vidi merilnike, zato si želi imeti digitalni števec za temperaturo motorja in kazalec goriva. Sicer je pa povsem zadovoljen z motorjem.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!