Moto32 Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 Če za zadeve še nisi slišal (ali jevidel), še ne pomeni, da ne obstaja ;) Samo en primer: vmax s ketno. Drgač bi znal pa tut Egli al pa še kak predelovalec kaj povedat na to temo. Ups, sej mi je že povedal :P ← A pa bi blo možno ta prenos videt na kakšni fotki? Na kakšen način (s kakšnim prenosom) spremenijo izstopno gred iz vzdolžne v prečno?
robberrt Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 Vzdrževanje je zopet 2 dcl olja na 10 000 KM! Jaz ga menjam na 5000 ker je liter olja smo 13 EUR (najboljše kar lahko dobiš)! LP Marko ← hmm menjava olja na 5000km?? pa dolivanje v kardan?? Ni mi sicer jasno olje v kardanu naj bi bil zaprt sistem zakaj bi ga dolival. Ok načeloma menjava vsake 30.000 ali 40.000 km, zakaj na 5000? Recimo novi BMW GS ima v kardanu lifetime olje in se ga ne menja? No jaz ga bom pri mojem vseeno sedaj pri 40.000 prvič zamenjal... Je pa kardan luksus na daljših potovanjih ker ni skrbi z mazanjem, no ja je pa pri BMW skrb s porabo olja v mašini...neki more bit ;)
hirabbit Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 Ja olja itak da ni treba dolivat, sej nima kam it, da bi ga primanjkalo... Zamenjalo naj bi se vsakih 20.000km, vsaj pri BMWju je tako...
simonsi Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 Na kakšen način (s kakšnim prenosom) spremenijo izstopno gred iz vzdolžne v prečno? ← Izhodna gred je že po defaultu prečna.
rozi Objavljeno September 28, 2005 Opozori Objavljeno September 28, 2005 (popravljeno) Preizkusil sem zaenkrat le kardan (BMW R80RT) in jermen (H-D). Ne da bi hvalil svojo malho ampak pri kardanu mi je med prestavljanjem stalno opletal zadnji konec. Mogoče sem ga vozil premalo, da bi se navadil sklopke in prestav. Res je tudi, da je motor že precej v letih in je BMW najbrž to že na kakšen način omehčal. Pri omenjenem BMWju lahko zaradi togega kardana samo z agregatom zaviraš skoraj toliko, kolikor meni zavira Harley z zavorami! :D Sicer pa se meni zdi jermen zakon. Zelo mehko se pelje z njim, ko spustiš plin, motor kar jadra dalje. :OK: Paziti moraš le, da ne pride kakšen kamenček med jermenico in jermen, ker bi naredil luknjo v jermen in ga na dolgi rok strgal. Zato imajo Harleyi spodnjo strehco med jermenom in jermenico. Sicer pa v navodilih piše, da je Harley samo za "on-road use". Po tovarniških priporočilih naj bi jermen menjal na 8.000 km, menda zdrži 10.000. Stane 320 EUR in ne potrebuje vzdrževanja. Torej približno 320 EUR / 100.000 km. Koliko pa stane vzdrževanje in menjava verige, če se pogovarjamo recimo o 10.000 prevoženih kilometrih? Popravljeno September 28, 2005. Popravil rozi
bambi Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Preizkusil sem zaenkrat le kardan (BMW R80RT) in jermen (H-D). Ne da bi hvalil svojo malho ampak pri kardanu mi je med prestavljanjem stalno opletal zadnji konec. Mogoče sem ga vozil premalo, da bi se navadil sklopke in prestav. Res je tudi, da je motor že precej v letih in je BMW najbrž to že na kakšen način omehčal. Pri omenjenem BMWju lahko zaradi togega kardana samo z agregatom zaviraš skoraj toliko, kolikor meni zavira Harley z zavorami! :D Sicer pa se meni zdi jermen zakon. Zelo mehko se pelje z njim, ko spustiš plin, motor kar jadra dalje. :OK: Paziti moraš le, da ne pride kakšen kamenček med jermenico in jermen, ker bi naredil luknjo v jermen in ga na dolgi rok strgal. Zato imajo Harleyi spodnjo strehco med jermenom in jermenico. Sicer pa v navodilih piše, da je Harley samo za "on-road use". Po tovarniških priporočilih naj bi jermen menjal na 8.000 km, menda zdrži 10.000. Stane 320 EUR in ne potrebuje vzdrževanja. Torej približno 320 EUR / 100.000 km. Koliko pa stane vzdrževanje in menjava verige, če se pogovarjamo recimo o 10.000 prevoženih kilometrih? ← Torej, če tebi zdrži 10.000 namesto 8.000km, in če stane 320€, pomeni da imaš zelo drage sezone, ali pa si se nekje zatipkal. Kar se pa kardana tiče, meni ni še med prestavljanjem nikdar opletal zadek, razen če prestaviš 3 ali več prestav nižje in sunkovito spustiš sklopko se lahko zgodi, da za trenutek zablokira zadnje kolo. Vzrok za to pa ni kardan ampak navor in kompresija motorja.
rozi Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Torej, če tebi zdrži 10.000 namesto 8.000km, in če stane 320€, pomeni da imaš zelo drage sezone, ali pa si se nekje zatipkal. Kar se pa kardana tiče, meni ni še med prestavljanjem nikdar opletal zadek, razen če prestaviš 3 ali več prestav nižje in sunkovito spustiš sklopko se lahko zgodi, da za trenutek zablokira zadnje kolo. Vzrok za to pa ni kardan ampak navor in kompresija motorja. ← Ups! :slap: Dodaj eno ničlo. Pri kilometrih, ne pri eurih. :)
XDR Objavljeno September 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2005 Ups! :slap: Dodaj eno ničlo. Pri kilometrih, ne pri eurih. :) ← Zanima pa me kolko km si že nardil s svojim BMW-jem, da veš, da ti kardan drži 100.000 km.
bambi Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Nekje pri 100.000km se pričnejo pojavljat težave z zglobi in jih je potrebno obnovit ali zamenjat. Lahko se tudi zgodi, da pobere ozobje gredi,zaradi premalo masti, vendar so to že izjeme.
Moto32 Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Izhodna gred je že po defaultu prečna. ← Booo... :? :? :? Za kardanski prenos na zadnje kolo rabiš menda izhodno gred iz motorja v vzdolžni smeri,ane... :naughty: Torej? :blush:
Draksler Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Če za zadeve še nisi slišal (ali jevidel), še ne pomeni, da ne obstaja ; ← OK si me prepričal - ampak mislim, da je tak poseg prej redkost, kot pravilo! LP
simonsi Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Booo... :? :? :? Za kardanski prenos na zadnje kolo rabiš menda izhodno gred iz motorja v vzdolžni smeri,ane... :naughty: Torej? :blush: ← Izhodna gred iz bloka motorja je prečna, prek dveh zobnikov postane vzdolžna, in še dva zobnika kasneje spet postane prečna na zadnjem kolesu.
Moto32 Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Izhodna gred iz bloka motorja je prečna, prek dveh zobnikov postane vzdolžna, in še dva zobnika kasneje spet postane prečna na zadnjem kolesu. ← Sam ne pri bemwli... :grrr Maš najbrž kakega druzga "kardanarja" v mislih. :?
SiR Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 OK si me prepričal - ampak mislim, da je tak poseg prej redkost, kot pravilo! LP ← mimogrede - fantje, ki v Ameriki in drugod dirkajo v pospeševanju z motocikli, tudi s harleyji in čoperji ... a misliš, da ohranijo kardan ali pa jermen za sekundarni pogon?
SiR Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Sam ne pri bemwli... :grrr Maš najbrž kakega druzga "kardanarja" v mislih. :? ← Japonci pač nimajo integriranega motorja+zadnjenihajke+kardana v eno nosilno enoto, na kateri stoji cel motocikel ... mašino še zmer šraufajo na geštel, pa gor našraufajo nihajko, pa tk naprej ...
XDR Objavljeno September 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2005 Japonci pač nimajo integriranega motorja+zadnjenihajke+kardana v eno nosilno enoto, na kateri stoji cel motocikel ... mašino še zmer šraufajo na geštel, pa gor našraufajo nihajko, pa tk naprej ... ← In katero iz med teh dveh variant je boljša? :?
SiR Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 In katero iz med teh dveh variant je boljša? :? ← Verjetno ma vsaka svoje prednosti in pomanjkljivosti. Tolk zlo podrobno pa ne poznam zadev.
Draksler Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 mimogrede - fantje, ki v Ameriki in drugod dirkajo v pospeševanju z motocikli, tudi s harleyji in čoperji ... a misliš, da ohranijo kardan ali pa jermen za sekundarni pogon? ← Nič od tega - zopet specialni nameni! Jaz sem mislil bolj na navadne smrtnike, ki predelujejo motor ne pa na Drag racerje!
Draksler Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Booo... :? :? :? Za kardanski prenos na zadnje kolo rabiš menda izhodno gred iz motorja v vzdolžni smeri,ane... :naughty: Torej? :blush: ← Za lažjo predstavo - FJR mašina!
MAČKON Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 No pa še moje izkušnje.Verige in verižnike sem menjaval na povprečno 20 000km.10 let sem vozil motorje z kardani.Na Drag Staru mi je pričelo pri ostri vožnji iz diferinciala metat olje.Nihče ni znal odpravit napake.Skoraj 4 leta pa vozim na jermen.Proizvajalec garantira 80 000 km.Pri 40 000 km je postal jermen zelo glasen in ga ne morem utišat.To pomeni da gre h koncu.Najlepša vožnja je z jermenon,najbolj pa sem bil zadovoljen z kardani.Veriga je pa približno isto kot jermen samo da je bolj glasna.Motorje na verige pa sem vozil približno 15 let.Z kardanom pa je vožnja bolj toga ,na ovinkih se malo drugače pelje kot jermen ali pa veriga,ampak nobenega vzdrževanja in popravila ,razen pri zadnjem motorju na kardan.
SiR Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Nič od tega - zopet specialni nameni! Jaz sem mislil bolj na navadne smrtnike, ki predelujejo motor ne pa na Drag racerje! ← Navadni smrtniki ne mečejo milijonov v predelavo ... Navadni smrtniki kupijo Yamaho ... ;) rposed 1
XDR Objavljeno September 29, 2005 Avtor Opozori Objavljeno September 29, 2005 SymRU, pa menda ne misliš, da je yamaha zato slabša, ker jo pač kupujemo "navadni" smrtniki, ha? :hmm:
simonsi Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 Sam ne pri bemwli... :grrr Maš najbrž kakega druzga "kardanarja" v mislih. :? ← BMW R in K imata že po naravi vzdolžno glavno gred in je kardan lažje namestiti. Japanerji imajo pa prečno glavno gred, pa je prenos nekoliko bolj drugačen.
SiR Objavljeno September 29, 2005 Opozori Objavljeno September 29, 2005 SymRU, pa menda ne misliš, da je yamaha zato slabša, ker jo pač kupujemo "navadni" smrtniki, ha? :hmm: ← Ne. sam sem se z jamahami dobro razumel, trenutno pa sploh nimam lastnega motocikla. amo pač - povedal sem, kje so te predelave v uporabi. Ker je DrmFJR pač provociral ...
Moto32 Objavljeno September 30, 2005 Opozori Objavljeno September 30, 2005 BMW R in K imata že po naravi vzdolžno glavno gred in je kardan lažje namestiti. Japanerji imajo pa prečno glavno gred, pa je prenos nekoliko bolj drugačen. ← No,sej lih to me je begalo... Torej je motorin s prečno vpetim motorjem dost lažje predelat na verigo kot tistga z vzdolžno vpetim motorjem. Drži?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se