Draksler Objavljeno Oktober 8, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2005 (popravljeno) Valjda da rabiš ležaj .... ← Ja samo ne kilskega - preberi mal nazaj! Fora je v tem, da ima BMW enojno zadnjo nihajko - logiš, da rabiš ležaj z velikim L = glej, koliko je plačal za novega (200 eur - z delom vred)! Popravljeno Oktober 8, 2005. Popravil DrM - FJR
simonsi Objavljeno Oktober 9, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2005 Takle ležaj, kot je tistle razpadli, deluje samo v paru. V bistvu morajo vsi ležaji imeti svoj par.
bambi Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Ležaj ki se je poslovil, je imel dimenzije 120x85x18, torej zunanji premer je bil 12cm, kar je za ležaj že kar veliko(mislim, da res ni tehtal veliko manj kot kilogram). Nalepka: kako misliš v paru? Gred je sicer rez dvakrat uležajena, vendar mali ležaj leži na drugi strani gredi in ni bil poškodovan. Zamenjati je bilo potebno le ta velik ležaj in tesnilni obroček(po domače semering).
moci Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Še trapasto vprašanje za "ketnarje". Sem nov na motorju, imam BMW650GS, pa me zanima na koliko km in kako mažete in čistite ketno. Lp
SiR Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 Še trapasto vprašanje za "ketnarje". Sem nov na motorju, imam BMW650GS, pa me zanima na koliko km in kako mažete in čistite ketno. Ni trapasto vprašanje. Veliko že obstoječih pametnih odgovorov nanj pa ti podaril Iskalnik. Da ne bomo sedaj tukaj razpravljali še o verigi, ketnsprejih, zobnikih, pa potem posledično še o škornjih, gumah ...
XDR Objavljeno Oktober 25, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 Nevem zato vprašam. A je možno, da olje v mazalnem sistemu kardana pozimi zmrzne in ali lahko to posledično poškoduje mehanizme kardana. Sicer vem, da olje DOSTI kasneje in pri nižjih temp. zmrzne kot recimo voda, ampak sem se z enim "serviserjem" pogovarjal in je rekel, da olje postane gostejše (kar je logično) in da lahko tudi zmrzne. A bo to držalo? :hmm: Hvala za odgovore že v naprej.
simonsi Objavljeno Oktober 25, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 Če v avtu ne zmrzne, zakaj bi potem v motorju?
Tepko Objavljeno Oktober 25, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 Če v avtu ne zmrzne, zakaj bi potem v motorju? ← Ker ga je v kardanu veliko manjša količina kot v mašini avtomobila? :hmm: 1dcl olja hitreje zamrzneš kot pa 5 litrov. Right? :huh:
Leteči Objavljeno Oktober 25, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 :lol1: :lol1: Katera težka logika. Potem če bi bil avto izpostavljen temp. -20° recimo 20 ur bi olje lahko zmrznilo Ne ni variante da zmrzne, je narejeno tako da ne sme. Zmrzne lahko le če vsebuje vodo, kar se zna zgodit če lastnik v 10 letih ni niti enkrat zamenjal olja.
XDR Objavljeno Oktober 25, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 25, 2005 Ja. samo kako pa pride voda v zaprti sistem, takšen kot je kardanski? Pol pa že mora tudi tesnolo bit bolj ali manj zanič... Ja vrjetno je tudi ta mehanik mislo na to - glede vode v krdanskem sistemu.
MARJA Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Ja. samo kako pa pride voda v zaprti sistem, takšen kot je kardanski? Pol pa že mora tudi tesnolo bit bolj ali manj zanič... Ja vrjetno je tudi ta mehanik mislo na to - glede vode v krdanskem sistemu. ← Če je tesnilo - semering zanič itak opaziš, da je vse mastno od olja, ki leze ven in ga zamenjaš.
XDR Objavljeno Oktober 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Itak, da ga zamenjaš. Ampak sej drugače pa tudi voda ne more prit not. HA?
SiR Objavljeno Oktober 26, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2005 Itak, da ga zamenjaš. Ampak sej drugače pa tudi voda ne more prit not. HA? ← Lahko pride notri že pri "polnjenju".
XDR Objavljeno Oktober 27, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 27, 2005 Hm.... ok, sej ni važno, v glavnem če si ful NEPREVIDN in nerodn pol se ti lahko zgodi, da zraven pride voda. Drugače pa skoraj ni šanse. Te pa tak ni panike, da bi se kaj zgodilo. Hvala
Guest Brumer Objavljeno Marec 19, 2006 Opozori Objavljeno Marec 19, 2006 Malo berem tole temo ,preganjam dolgčas ,pa kakšne oslarije pišete .Da bi olje zmznilo,če bi bila voda not odkje pa naj bi prišla,edino možno bi bilo skozi defektno tesnilo ampak v tem slučaju bi najprej iscurelo olje(to bi ja vsak osel opazil) in verjetno nebi notri vodo nalil.Kar se tiče kardana ima veliko prednosti pred ketno(vse razen vožnja po zadnjem kolesu in malo je težje vse supaj),zato se pri super športnikih,in motorjih v nižjih cenovnih razredih in pri manjših kubaturah ne uporablja. Dosedaj sem imel tri motorje s ketno in zdaj sem kupil tretji motor s kardanom.Kardan je veliko dražji (samo zadnji del kardana (gava)stane za yamaho (900 Diversione,Virago 750 in 1100 in V-maxa 800 Eu).Ketna z obema zobnikoma stane 200 Eu.Še to bi poudaril pri kardanu je večja izguba moči pri prenosu kot pri ketni,zato proizvajalci radi hvalijo prenos s ketno ustvari pa je v končni fazi veliko več dela s ketno ( mazanje ,čiščenje ),da negovorim vsakič ko pereš motor najprej opereš šmir po feltni in motorju nato zamenjaš spužvo in šele nato lahko začneš s pranjem. Će se podaš z motorjem s ketno na daljšo pot obvezno vzemi samo kufre ker jih lahko opereš ,kakšne taške iz goratexa pa morajo v čistilnico.Preizkušeno lani v Guči. :beer2:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se