Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Kolikor jaz vem, je lastnost rožnatih diskov samo ta, da se bolje hladijo. Za večji zavorni učinek, bi moral zamenjati celotne čeljusti, ali pa v najslabšem primeru kakšne druge ploščice in pletene cevi... pa lep dan še naprej..

zakaj bi pa menjal cele celjusti?? sam ojacane (pletene) cevi so dost - je kr razlika pr zaviranju (sprobano)! ploscice se pa itak zamenjajo pr menjavi diskov...

Objavljeno

imam homemade in nisem siguren da so dosti veliki... ker se na nemškem forumu videl, ko so imeli crash-pads in se je vseeno podrsal tudi blok motorja... tak da tisti iz louisa mislim da so vredu kerso tak dolgi in dobro zaščitijo motor...

se da dobit tud pr nam (avto-net) kake kvalitetne - sam vazn, da je dobra firma (je bl zihr kt kake homemade). kar se pa poskodbe bloka tice - je itak odvisn od vecih dejavnikov in okoliscin.

Objavljeno

zakaj bi pa menjal cele celjusti?? sam ojacane (pletene) cevi so dost - je kr razlika pr zaviranju (sprobano)! ploscice se pa itak zamenjajo pr menjavi diskov...

Se strinjam že samo pletene cevi naredijo veliko razliko.

Objavljeno

Jest sm lih kupu originalne... Samo so kr dragi, 110€. Bomo vidl kako zgledajo na motorju ko jih dam gor.

Objavljeno

Prilepi kako sliko, da vidimo.:photo:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

post-10531-126159441075_thumb.jpg Kaj zdaj, a ste vsi šli v zimsko spanje? :lol1:

Pa dajmo eno slikico za lažje prezimovanje.:yes:

Kaj je to zaena šipca in kje si jo dobil? Kako se kaj pozna hrup in veter z njo in brez?

lp

Objavljeno

Za krešpade sem namontiral tele:

Link

Glede na ostale so se mi zdeli še najbolj kul in nevpadljivi. Sprobal jih še nisem :)

Objavljeno

Prilepi kako sliko, da vidimo.:photo:

Takoj ko bo montirano... Zgledajo pa ZELO veliki :/

Objavljeno

Takoj ko bo montirano... Zgledajo pa ZELO veliki :/

No našel sem vam slike: Suzuki original crash padi... Zraven dobiš tudi Suzuki nalepke za nalepit, tukaj je pač brez nalepk...

Beware, sm reku da so ZLO veliki :D

Btw: Je tukaj kdo kaj predeloval GSR-ja? Ker poleg zavornih cevk, karbonskih špeglov, drugih ročk, yoshimura izpuh, okvir tablice..., mislim dat še decat pipe namesto katalizatorja, pokrov sedeža in tako naprej...

http://img42.imageshack.us/img42/9686/16062009591.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/2719/16062009592.jpg

Objavljeno

No našel sem vam slike: Suzuki original crash padi... Zraven dobiš tudi Suzuki nalepke za nalepit, tukaj je pač brez nalepk...

Beware, sm reku da so ZLO veliki :D

Btw: Je tukaj kdo kaj predeloval GSR-ja? Ker poleg zavornih cevk, karbonskih špeglov, drugih ročk, yoshimura izpuh, okvir tablice..., mislim dat še decat pipe namesto katalizatorja, pokrov sedeža in tako naprej...

http://img42.imagesh...16062009591.jpg

http://img231.images...16062009592.jpg

če je to tvoj GSR me zanima kje si kupil črno ročko za bremzo in sklopko?

Objavljeno

če je to tvoj GSR me zanima kje si kupil črno ročko za bremzo in sklopko?

Nope, to ni moj motor...

Drugače teh ročk imaš polno na ebay-u... Veliko tuning firm jih dela za GSR-je

Objavljeno

Jap, take sem jaz gledal v louis-u, pa sem si premislil. So mi preveliki, na par motorih sem videl take lepe mičkene :naughty: .

Kar se predelav tiče je prvo bla:

zamenjava izpuha G.P.R Ghost, :evilgrin:

pol je dobil manjši prednji zobnik 15 zob,:rolleyes:

pol sem odstranil tisti glomazen blatnik zadaj :krneki:

obenem zamenjal zadnje žmigavce z led, :whistle:

pa še tiste jajce v prednjem žmigavcu sem odstranil. :glare:

Ah ja pa še TP sensor sem malce ponastavil da ni več tistega cukanja ko spustiš gas. :yea1:

To je do zdaj to, sicer pa je zima še dolga kdo bi vedel kaj se še spomnim.

Objavljeno

Jap, take sem jaz gledal v louis-u, pa sem si premislil. So mi preveliki, na par motorih sem videl take lepe mičkene :naughty: .

Kar se predelav tiče je prvo bla:

zamenjava izpuha G.P.R Ghost, :evilgrin:

pol je dobil manjši prednji zobnik 15 zob,:rolleyes:

pol sem odstranil tisti glomazen blatnik zadaj :krneki:

obenem zamenjal zadnje žmigavce z led, :whistle:

pa še tiste jajce v prednjem žmigavcu sem odstranil. :glare:

Ah ja pa še TP sensor sem malce ponastavil da ni več tistega cukanja ko spustiš gas. :yea1:

To je do zdaj to, sicer pa je zima še dolga kdo bi vedel kaj se še spomnim.

Kaj original ima 16 zobov? kakšna je razlika? dosti bolši pospeški, je preveč moči?

Kako si nastavil TP senzor? če lahko malo več poveš...

Moj pa ima:

- novo širša in nižja rdeča lenkerca

- rdeči trakovi na felnah

- športni izpuh mass brez katalizatorja

- odstranjen zadnji blatnik in zamenjani blinkeri

- v sprednjih blinkerih odstranjeno tisto oranžno steklo

- led lučke pod sprednjimi blinkeri

- pobarvan tisti nosilec stopalk - črn in nalepljena "carbon" nalepka

- home made crash pads

- in še nekaj malenkosti

dobi pa še nova ogledala...

Objavljeno (popravljeno)

Ja orginal zobnik ima 16 zobov, z zamenjavo na 15 zobov sem dobil boljši pospešek, nič kaj brutalnega, ampak boljše kot pri originalu, vsaj pri mojih 85kg ni nekega siljenja na zadnje kolo, razen če ga res pritisneš v prvi do konca (pri kakem perescu z 60kg pa bi pomoje že kar fajn silil na zadnje kolo), krajša so pa tudi prestavna razmerja (prej šaltaš), sem pa s tem izgubil nekaj končne hitrosti ca. 10 kmh vendar se s tem ne obremenjujem ker mi je zdajšnjih 220 kmh čist dovolj na GSR-ju. Ena slabost je le ta da če menjaš zobnik je skor mus speedoheler da ti števec pol točno kaže.

Kar se pa tiče TP senzorja je stvar kar enostavna, če maš kolko tolko žilico za šraufanje. Vsi vemo da je pri GSR-u in pri par drugih motorjih ( SV 1000, Gsxr) problem cukanje ko spustiš gas, zaradi tega cukanja ali nabijanja naprej je že marsikdo prodal ta motor ker je na daljših vožnjah precej moteče celo če se pelješ v skupini vsaj meni je bilo, zato sem malo brskal po internetu in na enem nemškem forumu našel prevod in navodila iz angleščine kako to porihtat. Baje je Suzuki ponastavil TP zaradi doseganja E-norn za ispušne pline.

Dvignit oziroma odstranit je treba rezervar in odstranit škatlo z zračnim filtrom da lahko prideš zraven, poiskati moraš tudi šteker kamor se priklopi diagnostika in povezati dva konektorja z eno žičko (narediti kratki stik) nato pa dati z ključem kontakt zatem se ti na števcu pokaže ena črtica po kateri vidiš kako nastavit TP sensor, pri meni je bila črtica v sredini ko pa sem ga rahlo premaknil (ca. 1-2 mm)pa je poskočilla na zgornjo točko in tam bi naj tudi ostala ko TP sensor ponovno fiksiraš. Edini problem pri vsem tem je da je zelo malo prostora za zraven prit do vijaka ki ga moraš odpustit in pozneje nazaj zategnit, Kajti TP senzor se nahaja točno za aluminijastim ogrodjem na desni strani motorja, prostora je res zelo malo, vendar ko to narediš imaš popolnoma drug motor.

Za kako škodo na motorju ne odgovarjam.

Lp. Boys

Popravljeno . Popravil boys
Objavljeno

Hvala za odgovor. Kaj ta link še maš kje shranjen? bi mi prišo prav..

Objavljeno

V bistvu je link za ta navodila en drug forum, nevem pa če ga lahko tu objavim tako da če koga zanima ga lahko pošljem na PM.

Shark90 ti si pa tak član tega nemškega foruma.Če pa neboš našel pa ti pošljem tudi na PM.

Objavljeno

V bistvu je link za ta navodila en drug forum, nevem pa če ga lahko tu objavim tako da če koga zanima ga lahko pošljem na PM.

Shark90 ti si pa tak član tega nemškega foruma.Če pa neboš našel pa ti pošljem tudi na PM.

trenutno ne dela nemški forum... če pa slučajno najdeš pa mi lahko na PM pošleš bom pa tak sam poiskal... Kje pa se manjši zobnik dobi? ne ebay-u jih majo dosti, kaj pa v slo in kakšna je kaj cena?

Objavljeno

Forum res trenutno ne dela, sem dopoldan še bil na njem. Zobnik sem kupil v Avstriji Hein Gericke vendar ga niso meli takrat na zalogi, tak da prej pokliči če ga majo stal pa je okrog 10 € pa nekaj centov, tu pri nas pa ne vem kje bi se dobili razen e-bay.

Objavljeno

mene pa zanima kakšna je poraba pri tem motorju in koliko km naredite z normalno vožnjo...

Objavljeno

mene pa zanima kakšna je poraba pri tem motorju in koliko km naredite z normalno vožnjo...

Maximalno naredil 285 km, sicer ne vem kako mi je uspelo, no skratka, ni bilo nobene bencinske pa sem malo šparal in vozil do prvega tankanja bolj nežno. Drugače pa okrog 250 km. Je pa čisto odvisno od vožnje, ker zna tudi več porabit, če si med fejst hitrimi.

Objavljeno

boys in kaj je ta speedoheler, kam se to namesti ali se samo sprogramira? kolko pa drugače "laže" števec če ni tega in je zobnik manjši?

aja pa še nekaj ima kdo service manual za gsr-ja?

Objavljeno (popravljeno)

Speedohealer je naprava (ena mala škatlica) (http://www.speedohealer.com/eng/faq.htm ) katero priklopiš na števec ter z njo programiraš števec kolko % naj kaže več oziroma manj, ter z njo nastaviš števec tak ko mora bit. Števec z originalnim zobnikom laže za ca. 6% z manjšim pa okrog 15-16 %, kar ni zanemarljivo.

Lp. boys

Popravljeno . Popravil boys
Objavljeno

zanima me kje bi najceneje dobil oz sploh dobil (po možnosti v slo) nosilec za kovček givi. tak kot je na sliki ampak brez tistih za stranske torbe.

Objavljeno

To zadevo dobiš V Grazu v Louis trgovini, pri nas pa ne vem kje bi se dalo dobit ta nosilec.

Objavljeno

Lp. mene pa zanima če kdo od vas ve kje se da v slo nabavit najceneje športni izpuh pa če ma kdo mogoče kak link do kakega cenika.... predvsem pa me zanima varianta d ostane tako kot original pod zadkom... aja pa povejte če se splača gledat mogoče v tujini npr preko ebaya al pa kej tazga..

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!