Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


rebel

Priporočene objave

A je kdo že meu težavo pr GSR 600, da nikakor ni mogu pršravfat vzratnih ogledal tako, da se po nekaj 100 kilometrih nebi losal in začel spet "zapirat". Moj kolega ma ta motor in ta problem in še tle vprašam predn začnemo vse skup podirat?

nisem imel teh težav vendar sem menjal ogledala in jih z lepilom (mislim da za ležaje lepit) zalepil.. in ni problemov. Sam pa imam drug problem in ta da mi levo stran balance/lenkerce trese pri obratih nad 8k desna stran pa skoraj brez tresljajev.. in vzrok tega je da se mi odtegne utež na levi strani.. je mogoče vzrok to da je izpuh pritrjen na desno zadnjo stopalko? ker mi pa desno stopalko bol trese od leve tak da sem razmišljal o tem.. Če mogoče ve kaj bi lahko blo narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni sem novi lastnik gsr-a,meni se je tudi zgodilo že ob prvi vožnji da so se mi odvijačila ogledala,to sem rešil z kemičnim varovalom za preprečitev odvijačenja vijačnih zvez ki se nabavi v vsaki bolje založeni trgovini z tehničnim materialom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni sem novi lastnik gsr-a,meni se je tudi zgodilo že ob prvi vožnji da so se mi odvijačila ogledala,to sem rešil z kemičnim varovalom za preprečitev odvijačenja vijačnih zvez ki se nabavi v vsaki bolje založeni trgovini z tehničnim materialom.

Oj, kolega, ali lahko meni, družboslovno usmerjenemu lastniku dveh levih rok to malo bolj konkretno opišeš.... :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že povedal se to kemično varovalo uporablja za vijačne zveze ki se pri tresljajih odvijejo.To je tekočina ki jo naneseš na vijak ga privijačiš in pustiš da se strdi in to je to(deluje kot varovalna matica).Tekočina je modre barve in se prodaja v rdečih flaškah imenuje se pa Loctite.Mi to veliko uporabljamo v službi na vseh vrstah strojev ki so podvrženi tresljajem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede dolgih luči............... pri vožnji ponoči.

Ko preklopim na dolge, mi kratka ugasne, posvetita pa zgornji in spodnji pas. Če pa ob kratki luči "poblendam", pa svetijo vsi trije pasovi. Pa vam?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zadnje čase zaznavam drobne vibracije na desni stopalki, komaj opazne a dovolj, da ti "zaspi" stopalo, če se ne pelješ ravno do prvega kafiča. Na levi pa vse OK. Se še komu to dogaja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje čase zaznavam drobne vibracije na desni stopalki, komaj opazne a dovolj, da ti "zaspi" stopalo, če se ne pelješ ravno do prvega kafiča. Na levi pa vse OK. Se še komu to dogaja?

Meni ne :naughty: . Ali pa nisem toliko občutljiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje glede dolgih luči............... pri vožnji ponoči.

Ko preklopim na dolge, mi kratka ugasne, posvetita pa zgornji in spodnji pas. Če pa ob kratki luči "poblendam", pa svetijo vsi trije pasovi. Pa vam?

LP

Ga ni motorja in avta tudi ne, da bi goreli obe naenkrat. razen pri blendanju seveda. Torej kratka je eno dolga pa drugo. Kapiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga ni motorja in avta tudi ne, da bi goreli obe naenkrat. razen pri blendanju seveda. Torej kratka je eno dolga pa drugo. Kapiš

Že že, a vendar ..... snop dolge luči pri tem motorju je ponoči zame tako neuporaben, da lažje vozim s kratko. Pri dolgi manjka tist glavni, srednji osvetljeni pas ceste in prepričan sem bil, da tako pač ne more biti. Mogoče pa vozim prepočasi :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Samo malo za informacijo. Dokler ga nisem rahlo zvrnil na makadamu, me cene rezervnih delov za GSR niso kaj preveč zanimale. Zdaj, ko bo treba mal šraufat, sem jih izbrskal in - ostal izbuljenih oči.

Za primer:

- plastika okoli prednjega žmigavca 124 € (en košček plastike)

- prednji smernik 60 €

- ta je huda...aluminijasti nosilec tačk za voznika in sopotnika...vse skup ene 300 g

oblikovane kovine...300 € :blush::blush:

Več pa na povezavi:

http://www.oemmotorparts.eu/oem5.asp?M=Suzuki&T=GSR - 600

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo malo za informacijo. Dokler ga nisem rahlo zvrnil na makadamu, me cene rezervnih delov za GSR niso kaj preveč zanimale. Zdaj, ko bo treba mal šraufat, sem jih izbrskal in - ostal izbuljenih oči.

Za primer:

- plastika okoli prednjega žmigavca 124 € (en košček plastike)

- prednji smernik 60 €

- ta je huda...aluminijasti nosilec tačk za voznika in sopotnika...vse skup ene 300 g

oblikovane kovine...300 € :blush::blush:

Več pa na povezavi:

http://www.oemmotorp...?M=Suzuki&T=GSR - 600

Na Suzuki Odar v Ljubljani v Stegnah so cene precej MANJŠE. :010:010:010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Oj, kolega, ali lahko meni, družboslovno usmerjenemu lastniku dveh levih rok to malo bolj konkretno opišeš.... :surrender:

Oj,

Loctite je ta stvar lahko je rdeča, modra ali zelena zadeva. Barva ima tudi svoj pomen rdeči je malo manj prime ko pa hočeš odšraufati zadevo namazano z zelenim pa moraš že ogreti vijak. Modri je nekje vmes.

lp

Popravljeno . Popravil Urbii
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pa meni zdi problem, da so ti motorčki vedno manjši in manjši in so kot taki meni absolutno premajhni, pa imam samo 1,85 cm. Pravzaprav so pravilne velikosti samo za ženske in ne razumem, kaj naj vozimo moški. Klasa nad 750 je za marsikoga predraga, pa tudi tisti motorji (večinoma) niso kaj dosti večji.

Moj prejšnji motor je bil Suzuki SV 650 in glavna zamera gre temu, da sem na njem zgledal kot na oslu (moja velikost vs. velikost ali bolje majhnost motorja). Druga zamera gre glupemu dvonadstropnemu zicu (trpeči sopotnik in posledično tudi voznik), na agregat in moč pa nimam pripomb - še več - agregat je odličen in suveren.

Joj kako zelo se strinjam. Sam imam 191cm in sem totalno zaljubljen v izgleda naked motorjev, ampak so mi VSI ampak res VSI premajni. Tako da zdaj kupujem TD850/900.

ŠKODA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

pozdravljeni biggrin.gif imam vprašanje in sicer sprednje disk ploščice so že bolj slabe in jih bo potrebno zamenjati, ampak nebi dal navadnih bi dal neke druge bol "športne" da bi boljše bremzalo... mogoče že kdo menjaval in dal kakšne druge?

lp wink.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni biggrin.gif imam vprašanje in sicer sprednje disk ploščice so že bolj slabe in jih bo potrebno zamenjati, ampak nebi dal navadnih bi dal neke druge bol "športne" da bi boljše bremzalo... mogoče že kdo menjaval in dal kakšne druge?

lp wink.gif

Kaj ga goniš po pisti, da bi rad boljše bremze? Kako misliš boljše bremzalo? Da bi dlje časa na vožnji držal zavorni učinek? Da bi se prej ustavil? Treba se je sprijaznit, da GSR ni športni motocikel.

Da ne bom samo grajal. Menjaj ploščice za sintrane in zamenjaj zavorne cevi za opletene. Majhen vložek za več veselja :D. Ali zamenjaj motor :P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav vsem.

Mene pa samo zanima, ce je imel kateri od lastnikov tega motorja zvite diske?. Bolj ko gledam po netu manj najdem, tako da sem se vedno mnenja da sem jih zvil na pisti. Dal sem tudi trše zavorne ploščice.

Ampak, dokler sem imel originalne zavorne cevi, tega niti nisem opazil, po montaži opletenih cevi, pa se je čutilo rahlo cukanje predvsem pri neznem bremzanju pri majhni hitrosti (posebej pri pocasnem ustavljanju). Zdaj pa je zadeva čedalje slabša, in motor dejansko zatrese pri bremzanju. Da bi bilo kaj drugega narobe pa tudi dvomim, ker se slisi ze pri vrtenju neenakomerno drsanje diskov z ploščicami.

Se dejansko diski lahko zvijejo zaradi pregretja??? Pravega odgovora na to vprašanje se nisem našel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem.

Mene pa samo zanima, ce je imel kateri od lastnikov tega motorja zvite diske?. Bolj ko gledam po netu manj najdem, tako da sem se vedno mnenja da sem jih zvil na pisti. Dal sem tudi trše zavorne ploščice.

Ampak, dokler sem imel originalne zavorne cevi, tega niti nisem opazil, po montaži opletenih cevi, pa se je čutilo rahlo cukanje predvsem pri neznem bremzanju pri majhni hitrosti (posebej pri pocasnem ustavljanju). Zdaj pa je zadeva čedalje slabša, in motor dejansko zatrese pri bremzanju. Da bi bilo kaj drugega narobe pa tudi dvomim, ker se slisi ze pri vrtenju neenakomerno drsanje diskov z ploščicami.

Se dejansko diski lahko zvijejo zaradi pregretja??? Pravega odgovora na to vprašanje se nisem našel.

Mislim, da si ga usral s ploščicami. Pretrde ploščice so povzročile prekomerno segrevanje ter posledično obrabo ter zvijanje diska. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep pozdrav vsem.

Mene pa samo zanima, ce je imel kateri od lastnikov tega motorja zvite diske?. Bolj ko gledam po netu manj najdem, tako da sem se vedno mnenja da sem jih zvil na pisti. Dal sem tudi trše zavorne ploščice.

Ampak, dokler sem imel originalne zavorne cevi, tega niti nisem opazil, po montaži opletenih cevi, pa se je čutilo rahlo cukanje predvsem pri neznem bremzanju pri majhni hitrosti (posebej pri pocasnem ustavljanju). Zdaj pa je zadeva čedalje slabša, in motor dejansko zatrese pri bremzanju. Da bi bilo kaj drugega narobe pa tudi dvomim, ker se slisi ze pri vrtenju neenakomerno drsanje diskov z ploščicami.

Se dejansko diski lahko zvijejo zaradi pregretja??? Pravega odgovora na to vprašanje se nisem našel.

Pozdravljeni, ja diske ti lahko zvije zaradi pregretja, pri originalnih ceveh tega nisi opazil ker niso pletene in se malo raztezajo pri pletenih pa tega raztezanja več skorajda ni zato pa maš boljši občutek pri doziranju bremze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Že dolgo ni bilo nobene objave za "naše" motorje, zato se oglašam vsaj s ponudbo. In sicer ponujam za solidno ceno zatemnjeno šipco, ki sem jo lani kupil, vendar samo enkrat namontiral na motor ter jo nato snel (pa ne zaradi slabe kvalitete, ampak, ker mi je brez bolj všeč). Zdaj pa se nabira na njej prah. Če koga zanima, pošljem slikico (kupljena v Luisu).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, je res nekam tiha tale debata. Kar se pa šipce tiče pa sem ga jaz lani kupil z, ampak sem jo letos odmontiral in morem tudi rečt, da mi je dost bolj všeč brez, tako vizuelno kot zvočno. Pritisk vetra se mi zdi da je skoraj enak, je pa s šipco več bobnenja v čeladi, zgleda da se vrtinči zrak ravno na področju čelade in ropota, brez šipce pa pač dobiš konstanten šus vetra v glavo. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!