Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


rebel

Priporočene objave

tezijo in je treba...edino če imaš veze...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo gledam okrog za močnejšim motorjem (gledano iz vidika prostornine), pa če koga zanima dobro ohranjen gsr letnik 2008 (prva registracija 2009), cirka 20.000 prevoženih z dobrimi gumami, kovčkom givi za dve čeladi ter 12v vtičnico - naj se javi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk kej na tehničem težijo zarad manjših smernikov...je treba homologirat al kak?

 

Mene ni še noben na tehničnem vprašal glede smernikov, niti to mi ni kompliciral, ker mi vsi štirje naenkrat niso delali(imam premočne žarnice glede na rele).Pa nimam vez!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še nekaj me zanima...katero čelado bi se mi najbolj splačalo vzet glede na ceno med 200-250, ker zaenkrat imam izkušnje samo s kros čeladami, pri cestnem motociklizmu pa nimam še zaenkrat nič izkušenj... zato prosim za pomoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej kaksen shark...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Integralno. Preklopna zna bit na nakedu mal glasna.

Firma? Probaj jih več...tista, ki ti bo pasala na glavo, čeprav ni nekega zvenečega imena, bo verjetno boljša izbira, kot ena, v kateri se ne boš dobro počutil, je pa "ohinsploh" znamka.

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk kej na tehničem težijo zarad manjših smernikov...je treba homologirat al kak?

 

Meni je težil in obljubil, da naslednje leto ne bo nič, če ne bom zamenjal. 

Še bolj verjetno je, da ti bodo Avstrijci težili.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je težil in obljubil, da naslednje leto ne bo nič, če ne bom zamenjal. 

Še bolj verjetno je, da ti bodo Avstrijci težili.

 

Scarabeo

 

Avstrijci bodo še najmanj težili. Njim je že dovolj, če imaš tisti E in tiste številke gor na steklu smerokaza(kar pa že skoraj večina aftermarket smerokazov ima).

Če ti že pa slučajno težijo, pač enkrat na leto premontiraš in daš originalne gor(imaš max 30min dela).

Popravljeno . Popravil honda2000
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Integralno. Preklopna zna bit na nakedu mal glasna.

Firma? Probaj jih več...tista, ki ti bo pasala na glavo, čeprav ni nekega zvenečega imena, bo verjetno boljša izbira, kot ena, v kateri se ne boš dobro počutil, je pa "ohinsploh" znamka.

to pa nisem vedel, da je preklopna glasnejša....sej glih to me je zanimalo, katera je najmanj glasna in aerodinamična, ker pri nakedu je to pomoje kar pomembno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet nova vprašanja z moje strani.... na motorju je še original guma letnica 2007, sicer še ni kaj dosti obrabljena, sam pomoje jo je treba menjati ker verjetno ni neke dobre oprijemlivosti (sicer še nisem kaj dosti testiral)... zanima me katere gume bi se mi najbol splačalo kupiti glede na vaše izkušnje...

in še eno vprašanje glede servisa... ker se kr dost ukvarjam z avtomobilizmom imam namen narediti servis sam in  nameravam kupit olje motul 10-40.... pomoje je to dost kvalitetno olje.... še je treba pri servisu še kaj posebnega menjat oz preverit, razen tega da še menjam oljni filter in preverim ostale tekočine!!! hvala za odgovore :OK: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gume lahko zamenaš ker to ni nek strosek, pomoje bodo zate čisto ok npr dunlop roadsmart! olje motul 5100 10-40 bo cisto ok nekateri ga imajo tudi v SS mašinah brez problemov. Ne vem koliko imaš km. Ponavadi je s servisi tako, (naj me kdo popravi če se motim. na vsakih 6000km menjaš olje in filter, na vsakih 12000 menjaš še zračni filter ter svečke (če le te niso iridium kar v tem primeru dvomim). Če je vse nekako ok moraš okoli 30000 malo pogledat ketno in zobnike v kakšnem stanju so (lahko tudi prej odvisno od načina vožnje). Vmes je pametno da kdaj zamenjaš tudi olje v zavorah....glede zavornih ploščic jih pa zamenjaš, ko vidis da se začnejo bližat koncu. To je okvirno to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo gledam okrog za močnejšim motorjem (gledano iz vidika prostornine), pa če koga zanima dobro ohranjen gsr letnik 2008 (prva registracija 2009), cirka 20.000 prevoženih z dobrimi gumami, kovčkom givi za dve čeladi ter 12v vtičnico - naj se javi :)

Lahko poveš kaj več? Kupujem GSR-a, pa me zanima tudi tvoj motor. Barva, kakšne so gume (znamka, obrabljenost, praviš, da so še dobre), je v originalnem stanju, kateri lastnik si, imaš servisno knjigo, je bil kupljen v Sloveniji, iz katerega konca si,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gume lahko zamenaš ker to ni nek strosek, pomoje bodo zate čisto ok npr dunlop roadsmart! olje motul 5100 10-40 bo cisto ok nekateri ga imajo tudi v SS mašinah brez problemov. Ne vem koliko imaš km. Ponavadi je s servisi tako, (naj me kdo popravi če se motim. na vsakih 6000km menjaš olje in filter, na vsakih 12000 menjaš še zračni filter ter svečke (če le te niso iridium kar v tem primeru dvomim). Če je vse nekako ok moraš okoli 30000 malo pogledat ketno in zobnike v kakšnem stanju so (lahko tudi prej odvisno od načina vožnje). Vmes je pametno da kdaj zamenjaš tudi olje v zavorah....glede zavornih ploščic jih pa zamenjaš, ko vidis da se začnejo bližat koncu. To je okvirno to.

js sm gledov michelin pilot road 3....ma kdo izkušnje s to gumo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko poveš kaj več? Kupujem GSR-a, pa me zanima tudi tvoj motor. Barva, kakšne so gume (znamka, katerega konca si,...

Ne gre to na privat ? Popravljeno . Popravil stuhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre to na privat ?

Se opravičujem.

Če še kdo prodaja, naj mi pošlje sporočilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js bi te sam vprašu, če si ti sam na črno šprical tisti sredinski okvir motorja, ker vidim da je bil srebrn, ker maš zadnje in sprednje vilce še kar srebrne?...je treba dost razdirat, al si kr zaščitu?

 

Evo obljubljene šipe malo predelane. :naughty:de

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

lep pozdrav...zanima me če se je kdo lotil vezavo dolge luči na kratk...s tem mislim da ko prižgeš dolgo, sveti kratka tudi....ker imam drugo luč in ima dva fokusa, tako da nebom imel problemov z pregrevanjem, kot pri originalni luci...zanima me še tudo če je kdo barval del okvirja motorja ki se začne pod tankom...je treba razdreti, ali se lahko kar zaščiti.... hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdrav! je ze mogoce kdo predeloval oz odpiral izpusni lonec pri gsr-ju....se da kaj naredit glede jakosti zvoka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce imas aparat za svacat kupis se cev in vato

In naredis

mam aparat...če se ti da bi te prosu d amal podrobneje vpišeš... :) hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odrežeš lonec na koncu, izprazniš notranjost. Potem narediš iz (po možnosti inox) mreže tulec primernega premera. Vstaviš tulec sredino lonca, okoli naviješ takanino (dobi se jo v obliki vlaken oz kot tkanina). Potem pa navariš nazaj konec. Pri nakatarih modelih ga lahko tudi zanetaš nazaj.

Izpuh lahko po želji še malo skrajšaš.

 

˝Tulec˝ pa najlažje narediš tako da okoli cevi primernega premera (ki služi kot model) naviješ mrežo z majhnimi očesci in jo zavariš po dolgem ter odrežeš na primerno dolžino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!