Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


rebel

Priporočene objave

Ve kdo morda koliko pride homologacija za ogledala ?

Mislim, da vsak vpis predelave v homolomo kartonček pride isto - kolega je pred dnevi za izpuh plačal 34€.

A si dobil TÜV certifikat? :OK:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je prodajalec ravnokar odgovoril:

we don´t have any certification papers fort he mirrors. Our mirrors are e-marked from the backside and that is enough informations for our german TÜV

Pravi torej, da za ta ogledala nimajo papirjev, imajo pa baje neko oznako, ki je dovolj da se v nemčiji da homologirat.

Pri nas to verjetno ne gre :) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je prodajalec ravnokar odgovoril:

Pravi torej, da za ta ogledala nimajo papirjev, imajo pa baje neko oznako, ki je dovolj da se v nemčiji da homologirat.

Pri nas to verjetno ne gre :) ?

Verjetno res... :(

Lahko pa pokličeš RTI, LPP, AMZS, ... in ugotovitve napišeš tu ali v kakšno primernejšo temo...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je enako. S tem sem se sprijaznil.....tudi štelanje štand gasa ni kaj dosti pomagalo. Zdej zadevo rešujem tako: Motor iz garaže, ga zalaufam, potem pa se do konca opremim...čelada, rokavice, očala....medtem se motor toliko ogreje, da ne crkava več...

Sem tudi jaz imel probleme s tem, ampak to po tem, ko sem nastavljal TPS (cukanje). Je bilo celo tako, da se mi je prosti tek pri ogretem motorju povzpel na 1500/1600 nekje ampak hladen motor pa je ugašal. Pa da dodam, da, pameten kot sem :), sem tudi secondary TPS nekaj prčkal, tako da mogoče zaradi tega. Tudi poraba se mi je takrat dvignila.

Nato sem ponastavil TPS in zadeva se je poštimala in sedaj ne ugaša več, idle pa laufa na tistih 1300 (+/- 200) kot piše v knjigici, tako hladen kot ogret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem tudi jaz imel probleme s tem, ampak to po tem, ko sem nastavljal TPS (cukanje). Je bilo celo tako, da se mi je prosti tek pri ogretem motorju povzpel na 1500/1600 nekje ampak hladen motor pa je ugašal. Pa da dodam, da, pameten kot sem :), sem tudi secondary TPS nekaj prčkal, tako da mogoče zaradi tega. Tudi poraba se mi je takrat dvignila.

Nato sem ponastavil TPS in zadeva se je poštimala in sedaj ne ugaša več, idle pa laufa na tistih 1300 (+/- 200) kot piše v knjigici, tako hladen kot ogret.

In ti zdaj še vedno cuka ko si ponastavil ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ti zdaj še vedno cuka ko si ponastavil ?

Če sem čist iskren, morem priznat, da sam nisem opazil nobene razlike med obnašanjem preden sem karkoli nastavljal, po tem, ko sem se matral s finim nastavljanjem -C na zgorni del in pa potem, ko sem vse skupaj ponastavil na približno tako stanje kot je bilo, preden sem se sploh česar lotil.

Je pa res, da mene ni motilo bremzanje od odvzemu plina, tega sploh ne čutim, oz. me ne moti stanje kakršno je, motil me je tisti cuk, ko recimo pred 180 ovinkom prestaviš do 2. in zapreš gas in pa potem, ko sredi ovinka spet odpreš in cukne. OK, se da z uravnavanjm sklopke in zadnje bremze to mal popravit, ampak vseeno tega ne morem čisto odpravit.

Nisem pa še vozil drugega motorja, da bi lahko s čim primerjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se sam meni zdi, da luči svetijo bolj slabo?

Včeri po temi sva se peljala s kolegom in sem opazil da po temi njegove dosti bolj svetijo. Jaz imam modrikaste barve (je to serijsko?), on pa klasične rumene.

Prav tako sem opazil, da ponoči ko preklapljam med dolgo in kratko lučjo, da se dolga začne kjer se je kratka končala. Tako imam relativno neosvetljen del, preden se ačne osvetljen del od dolge luči.

Najlepše se vidi če so prižgane kratke in da hkrati držim pass gumb. Razmišljam, da bi povezal luči tako, da bi ob dolgi svetila tudi kratka luč. Je kdo že to naredil ?

Popravljeno . Popravil bobk56
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žarnico boš prekuril. Ali pa motor zakuril :krneki:. Po moje ima H4 notri, ali pa kakšno podobno. Ne se špilat preveč. Če hočeš boljšo svetlobo daj xenon not.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žarnico boš prekuril. Ali pa motor zakuril :krneki:. Po moje ima H4 notri, ali pa kakšno podobno. Ne se špilat preveč. Če hočeš boljšo svetlobo daj xenon not.

Hehe, žarnice pa res ne bom prekuril s tem, niti motor :) Samo naštimal bi, da obe hkrati svetita. Tako kot bi držal pass gumb hkrati ko gori kratka luč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, vsaj upam da sta dve :)

edit:

sem odprl servisni priročnik pa zgleda, da je samo ena H4 (12V 60/55 W H4)

Si imel prav :)

Se pravi, kaj lahko naredim. Xenonke je treba homologirat ane?

Popravljeno . Popravil bobk56
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, kaj lahko naredim. Xenonke je treba homologirat ane?

Da so xenon žarometi na vozilu legalni in se jih da homologirat, morajo biti izpolnjenih nekaj pogojev:

  • vozilo mora imeti sistem za pranje žarometov
  • vozilo mora imeti sistem za avtomatsko uravnavanje snopa
  • žaromet mora biti tipsko homologiran (se pravi 'ta-pa-ta' žaromet je homologiran za 'to-pa-to' vozilo)

* Obstaja še možnost, da si BMW in se nekako izmuzneš prvima dvema zahtevama.

GSR600 prvih dveh pogojev načeloma ne izpolnjuje, prav tako pa dvomim, da kdo izdeluje ustrezne žaromete, ki so za Xenon.

Če pa misliš na 'Xenon / HID conversion kit', pri katerem se samo halogenska žarnica zamenja z HID žarnico (+ ustrezna elektronika), pa so v vsakem primeru nelegalni in se jih ne da homologirat.

Kar pa lahko narediš:

  • preveri, da ni vgrajena žarnica kakšna čudna modro prebarvana 'tuning' zadeva
  • preveri, da je snop pravilno nastavljen
  • preveri, kolikšno je dejansko napetost na žarnici in jo primerjaj z napetostjo na akumulatorju - če je razlika večja od 0,5V, ima GSR600 prešvoh napeljavo (kar pri Suzukiju niti ne bi bilo prvič)

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 1200 kilometrov za nama. Počutiva se fajn, edino ponoči preslabo vidiva :)

Morem res pogledat za tole lučko.

Pa imate vi dobro osvetljeno ponoči ?

Imam enak problem z lučjo kot ti, ko hočem dati dolgo luč, sveti v zrak. K sreči se skoraj ne vozim ponoči... Razmišljam pa o xenon-u ali vsaj močnejši H4 žarnici... Rabiš še ogledala?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mam en problem. Cuka sicer ne, zelo rad pa crkuje. Zadnje čase se mi dogaja, da če ga pred ustavljanjem ali zmanjševanjem hitrosti (počasna vožnja) malo ne turiram z vmesnim gasom, prav rad crkne. Občasno ugasne tudi, ko v nizkih obatih prešaltam iz prve v drugeo Je kaj na ajnšpricu???.

Zdravo!

Zanima me, če si rešil ta tvoj problem? Tudi meni motor rad ugasne, ko ustavljam ali zmanjšujem hitrost. Ali pa peljem recimo v tretji brzini, okrog 5000 obratov, stisnem sklopko in kar ugasne. Pa imam prosti tek kar visok (ok. 1400-1500/min). Hvala za namige.

LP gassper

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

Zanima me, če si rešil ta tvoj problem? Tudi meni motor rad ugasne, ko ustavljam ali zmanjšujem hitrost. Ali pa peljem recimo v tretji brzini, okrog 5000 obratov, stisnem sklopko in kar ugasne. Pa imam prosti tek kar visok (ok. 1400-1500/min). Hvala za namige.

LP gassper

Zdej si me pa dobil...al sploh nisem več pozoren ali me ne moti.....ampak..dejstvo je, da ni bilo kakih ekstra posegov v agregat, pa ugaša manjkrat. Pravzaprav res redko. Če se prav spomnim, samo še, ko je neogret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej si me pa dobil...al sploh nisem več pozoren ali me ne moti.....ampak..dejstvo je, da ni bilo kakih ekstra posegov v agregat, pa ugaša manjkrat. Pravzaprav res redko. Če se prav spomnim, samo še, ko je neogret.

Super, meni pa zadnje čase ugaša prepogosto. In je res moteče, ko pred vsakim ustavljanjem gledaš obrate, al bodo padli na nulo, ali ne, pa malo turiraš.... Koliko pa imaš nastavljen "štantgas"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 4 tedne pozneje...

pozdravljeni, kupujem motor gsr 600 in me zanima če moram biti pri tem modelu na kakšno stvar še posebej pazljiv?

zanima me tudi, če je šel že kdo gledat ta motor : http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5461480

sam sem ga šel in ugotovil da je bil paden z mesta, je pa uvožen iz italije in brez servisne knjige, ali bi s pomočjo izkušenega serviserja lahko ugotovil, če motor ni prevrten in da ni z njim kaj narobe? se vnaprej zahvaljujem za odgovore.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če se da pogledat ali je prevrten števec ne vem... Najboljš je, če se greš peljat in vidiš kako se vozi, da ne trese krmilo itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!