Skoči na vsebino

Suzuki GSR 600


rebel

Priporočene objave

To zadevo dobiš V Grazu v Louis trgovini, pri nas pa ne vem kje bi se dalo dobit ta nosilec.

sem že nabavo rabljeno :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp. mene pa zanima če kdo od vas ve kje se da v slo nabavit najceneje športni izpuh pa če ma kdo mogoče kak link do kakega cenika.... predvsem pa me zanima varianta d ostane tako kot original pod zadkom... aja pa povejte če se splača gledat mogoče v tujini npr preko ebaya al pa kej tazga..

lp

Pozdravljen, športne oziroma aftermarket izpuhe se pomoje da dobit pri nas v kakih moto trgovinah oziroma tam kjer si kupil motor (Suzuki), mislim pa da se ti splača pogledat na e-bay. Avspuhi za GSR so večinoma vsi za pod sedež dobiš pa skoraj vse znamke Akrapovič, yoshimura, leo vince , itd. Jaz sem tudi nabavil avspuh preko e-bay-a, nabavil sem pa G.P.R. Ghost ki pa je edini izpuh kjer ostane motor popolnoma enak originalnalu, vidiš ga samo če se skloniš pod zadnji del motorja, je pa to italjanska zadeva in tudi ena ugodnejših kajti prej zgoraj omenjeni so kar dragi.

Lp.Boys

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj glede TP senzorja... boys ti si rekel da je to nekje pod keslom ne... zai pa sem našo neki service manual jezik neve :wacko:

no po slikah pa sem opazo da naj bi se dalo to kr tak nastavit da je kabel in kontakti kar zadaj... a je to tak? (priložene slike)

če je mi lahko poveš bol natančno kak to deluje.. in na kera črtica mora bit pa kak je zdaj?

lp

post-16842-126522434691_thumb.png

post-16842-126522435724_thumb.png

post-16842-126522437037_thumb.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja slike so v redu le da je na teh slikah prikazano samo kontrola v katerem položaju se nahaja TP Štela se ga pa pod tankom, tam moraš odtegnit en vijak z torx ključem ki ima v sredini luknjo ga nastaviš le tolko da tista črtica skoči na najvišji položaj nato zategneš in to je to. Namesto tega šaltra ko je na sliki lahko upogneš samo navadno žico in jo vstaviš v konektor.

Konektor ki je na sliki se nahaja z leve strani pri motoru z ABS-om pa na desni. V ta konektor vstaviš tisto žičko točno tak kot je označeno na sliki, drugače boš skuril kako varovalko drugo nima kaj biti, ko maš žičko na mestu pa daš kontakt s ključem (samo kontakt motorja ne prižigaš). Pol se ti pa pokaže na števcu črka C in zraven nje črtica to moraš spravit s premikanjem TP na zgornjo točko ampakTP obrneš minimalnokar se da, da dosežeš da črtica skoči gor.

post-10531-126522606968_thumb.jpg

post-10531-126522636794_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tej sliki je sicer narobe označen TPS, nahaja se točno pod njim za okvirjem motorja zato je malo težje prit zraven. Samo ko to zrihtaš motorja skoraj neboš poznal. Vendar kot sem že napisal za kakšno škodo ne odovarjam.

post-10531-126522750967_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil boys
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za super razloženo :worship: zdaj pa vem kak in kako:yea1:

zakaj pa nebi motora poznal? kakšna je vse razlika? tisto glede cukanja pa še kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največja razliko boš seveda opazil pri vožnji v skupini oziroma kaki koloni ko nebo več nadležnega cukanja zato boš res užival v vožnji z motorjem.To nastavljanje TP senzorja uporabljajo tudi na SV-jih in Gsxr- jih samo ne vem če je to na tem forumu že kdo nastavljal.

Lp. Boys

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Največja razliko boš seveda opazil pri vožnji v skupini oziroma kaki koloni ko nebo več nadležnega cukanja zato boš res užival v vožnji z motorjem.To nastavljanje TP senzorja uporabljajo tudi na SV-jih in Gsxr- jih samo ne vem če je to na tem forumu že kdo nastavljal.

Lp. Boys

ja v prvi prestavi pri speljevanju in ustavljanju je pa res nadležno ko tak zabremza pa tak ja... torej ti si že to vse nastavil in zdaj je dosti bolše .) bom tudi jaz probal ko bo čas...

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da si bomo kar vsi to naredli, ko bo malo topleje. V prvi dve stranski luknji je treba dat žičke ne? Tam na sliki, ko so žičke dane not, mislim, da so v prvih, tam, ko pa je z rdečo pobarvano pa zgleda kot, da bi bile v drugih dveh.

Glede na to, da nisem baš neki tehničen tip, mi lahko kdo pove, kaj se zgodi s tem pretikanjem črtic oz. premikanjem TP senzorja in zakaj pri teh naših GSR-jih niso že v fabriki to naredli, saj je cukanje pri tem motorju od vsega edino in še to najbolj moteče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja žičko vstaviš v prvi dve luknji na šestpolni vtičnici z štirimi žicami tak kot je na shemi označeno z rdečo barvo.

[x][x][ ]

[x][ ][x]

V fabriki so to naredili tako zaradi vedno strožjih meril za ispušne pline, to rukanje se pojavlja zaradi tega ker TP senzor pri obratih nad 4000, ko spustiš ročko za gas popolnoma ugasne injektore za gorivo (einšpric) se pravi motor ugasne ter zapre dovod zraka ko pa padejo obrati pod 4000 obratov pa jih ne izklopi zato do teh obratov ni rukanja ko spustiš gas. S tem ko premakneš TP sensor na zgornjo točko pa TP več ne izklaplja einšprica in ne zapre do konca loput za zrak ter motor ne bremza tako silovito kot prej zato pa je vožnja bolj mirna in tekoča brez rukanja.

Lp. Boys

Popravljeno . Popravil boys
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boys, hvala ti za ta izčrpen odgovor. Sem bil že, in sem deloma še, čisto na temu, da zaradi tega cukanja zamenjam motor. Zdaj bom še to probal narediti pa bomo videli.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja v prvi prestavi pri speljevanju in ustavljanju je pa res nadležno ko tak zabremza pa tak ja... torej ti si že to vse nastavil in zdaj je dosti bolše .) bom tudi jaz probal ko bo čas...

hvala

Ja, jaz sem to nastavil že v zažetku septembra in stvar res funkcijonira. Fantje v nemčiji in angliji so to pogruntali že kar nekaj časa nazaj.Prvo so to rihtali na SV- jih pozneje pa tudi na gixerjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boys, hvala ti za ta izčrpen odgovor. Sem bil že, in sem deloma še, čisto na temu, da zaradi tega cukanja zamenjam motor. Zdaj bom še to probal narediti pa bomo videli.

Lp

Ja marsikdo je že prodal ta motor zaradi tega, saj si kdaj pa kdaj zaželimo vsi tudi kake umirjene vožnje, vendar je to pri tem rukanju bilo skoraj nemogoče. Tudi jas sem kupil rabljen motor od enega znanca, ki je skoraj sto procentno prodal motor zaradi tega čeprav mi tega ni nikoli povedal. Sva pa mela debato o tem enkrat po prodaji in ko sem mu povedal da sem rukanje popolnoma odpravil ni mogel verjet da pač z malo truda odpraviš tako motečo stvar.:grim

Lp. Boys

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja marsikdo je že prodal ta motor zaradi tega, saj si kdaj pa kdaj zaželimo vsi tudi kake umirjene vožnje, vendar je to pri tem rukanju bilo skoraj nemogoče. Tudi jas sem kupil rabljen motor od enega znanca, ki je skoraj sto procentno prodal motor zaradi tega čeprav mi tega ni nikoli povedal. Sva pa mela debato o tem enkrat po prodaji in ko sem mu povedal da sem rukanje popolnoma odpravil ni mogel verjet da pač z malo truda odpraviš tako motečo stvar.:grim

Lp. Boys

kaj pa nevem ko se pelješ bol hitro in ko spustiš gas je zaj začel motor bremzat... kai potem še bo tudi al ne več tak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jaz sem to nastavil že v zažetku septembra in stvar res funkcijonira. Fantje v nemčiji in angliji so to pogruntali že kar nekaj časa nazaj.Prvo so to rihtali na SV- jih pozneje pa tudi na gixerjih.

Zdej nekaj e razumem...meni motor NE cuka na način, kot se tu opredeljuje. Ampak mi občasno preprosto kar ugasne. Načeloma ko se zaustavljam pred semaforjem,torej ko spustim gas in pri nizkih obratih.

Je ta problem enak, podoben, al pa gre za povsem nekaj drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa nevem ko se pelješ bol hitro in ko spustiš gas je zaj začel motor bremzat... kai potem še bo tudi al ne več tak?

Bremzal bo samo ne tak intenzivno kot prej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej nekaj e razumem...meni motor NE cuka na način, kot se tu opredeljuje. Ampak mi občasno preprosto kar ugasne. Načeloma ko se zaustavljam pred semaforjem,torej ko spustim gas in pri nizkih obratih.

Je ta problem enak, podoben, al pa gre za povsem nekaj drugega.

Tudi meni je mogoče do zdaj dvakrat ugasnil, tako kot ti opisuješ, ampak vedno, ko je bil motor hladen ter nato po prvem sunkovitem bremzanju ter seveda ustavitvi.

Drugače pa je s cukanjem, ki se pojavi ob pretikanju iz nižje v višjo prestavo (bolj je za občutit v nižjih prestavah). Izgleda kot, da ne bi znal menjavati in kot, da sklopko prehitro spustiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je mogoče do zdaj dvakrat ugasnil, tako kot ti opisuješ, ampak vedno, ko je bil motor hladen ter nato po prvem sunkovitem bremzanju ter seveda ustavitvi.

Drugače pa je s cukanjem, ki se pojavi ob pretikanju iz nižje v višjo prestavo (bolj je za občutit v nižjih prestavah). Izgleda kot, da ne bi znal menjavati in kot, da sklopko prehitro spustiš.

Pozdravljen, to cukanje kot ti praviš pa je v večini problem ko veriga ni dovolj našpanana, tak da pridno španajte verige. :yes:

Z nastavitvijo TPS odpraviš rukanje oziroma močno bremzanje motorja ko ročko za plin spustiš.

Ugašanje motorja se pa baje da odpravit z nastavitvijo izpušnih ventilov tako vsaj pišejo fantje na nemškem forumu čeprav pa so drugi spet pisali da se na ta način zadeva izboljša vendar pa ne odpravi povsem. Okrog ugašanja motorja se je na nemškem forumu razvila kar široka debata vendar razen nastavitve ventilov tudi na suzuki servisih pri njih niso našli kakega konkretnega razloga za to.

Lp.

Popravljeno . Popravil boys
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga je seveda napeta skladno z navodili.

Kar je pa napisano o debati iz nemškega foruma, natančno to mi je rekel tudi serviser.

Sicer me ne moti...ampak tu pa tam me pa kar zjezi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen, to cukanje kot ti praviš pa je v večini problem ko veriga ni dovolj našpanana, tak da pridno španajte verige. :yes:

Z nastavitvijo TPS odpraviš rukanje oziroma močno bremzanje motorja ko ročko za plin spustiš.

Ugašanje motorja se pa baje da odpravit z nastavitvijo izpušnih ventilov tako vsaj pišejo fantje na nemškem forumu čeprav pa so drugi spet pisali da se na ta način zadeva izboljša vendar pa ne odpravi povsem. Okrog ugašanja motorja se je na nemškem forumu razvila kar široka debata vendar razen nastavitve ventilov tudi na suzuki servisih pri njih niso našli kakega konkretnega razloga za to.

Lp.

Vsak dan kakšna nova informacija. Motor gre na servis čez kakšen teden ali dva in jim bom rekel naj pogledajo verigo. Sem pa menjal pred približno 1.500 km gume na priznanem servisu in mi ob pregledu zobnika ter verige ni nič omenil. No, mogoče ni imel dosti časa glede na to, da je bila za mano gužva.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr nekaj predelanih gsr-jev :worship: nekateri zeloo lepi :naughty:GSR

Druga slika na prvi strani. Spodnji spojlerček je fenomenalen. kje bi se kaj takega dalo dobit???:?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, nekaj jih je res lepih. Vidim, da jih ima kar dosti predelane sedeže. A tud kdo od vas razmišlja v tej smeri? Ker roko na srce, original sedež je precej neudoben. Tule http://www.bagster.com/moduleselle/application2007/color-normal.php?lang=uk si lahko sam dizajniras barvo in obliko sedeža. Zastopništvo ima pa TC motoshop. Jih bo treba malo poklicat,da vidim kakšne so kaj cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!