Skoči na vsebino

Honda NT 700 V Deauville


Priporočene objave

Objavljeno

hmm sem lastnik deauvillke kakih 14 dni in že naredil 1300km lansko leto 2008 sem kupil novo yamaho fazer 600 z njo sem naredil 5500 km v 9 mesecih in se nisva mogla nikakor štimat na dolge ture drgač je pa super motorček ko sem ga dal v 6 prestavo in z sopotnico mi ni blo treba šaltat do morja daivilka jeprav nasprotno drgač sem zadovoljen sam trese jo ko hudič to sem rešil deloma z nastavitvijo trdote zadnjega blažilca ampak vseen če hočeš pritisnit na ga

pri 80 km/h ga trese ko hudišč je to normalno lp bojan

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Ooooo, šele sedaj odkril, da je posebna tema tudi za Deauville 700. Dosedaj sem se silil v temi za Deauville 650. Bi pa za moj okus ti dve temi komot združili, saj gre za zelo podobna motorja. Sam ga vozim dobre pol leta (pa zima je bila vmes)in sem prevozil ene 3 kkm.

Ne vem, zazi, kaj je tebe tako treslo, mogoče je bilo z motorjem res kaj narobe. Moj se mi zdi, da teče prav lepo mirno.

Glede moči je pa tako, da je podatek fizikalno res zelo eksakten, občutek pri vožnji pa kot za koga. Ko presedlaš z močnejšega na šibkejši, je verjetno res kriza, sicer pa je za moj stil vožnje motor čisto dovolj močan. Edino, kar pogrešam pri njem je šesta brzina na avtocesti.

Popravljeno . Popravil Vodnar
Objavljeno

Včeraj sem v Žužemberku zamenjal gume. Namesto starih Michelin Pilot Road sem dal gor Continental Road Attack. Z montažo 260 eur. Se zelo lepo pelje, pa ne vem, če je to zato, ker je guma boljša, ali samo zato, ker je nova. Glavno, da je OK. Sem pa šele na servisu, ko so jo dol sneli videl, da je bila zadnja guma po eni strani opazno bolj obrabljena. Ker je gumo večinoma zvozil še prejšnji lastnik motorja zdaj ne vem, če je to posledica mojega načina vožnje, ali njegovega. Je še kdo tudi opazil kaj podobnega ?

Objavljeno

Včeraj sem v Žužemberku zamenjal gume. Namesto starih Michelin Pilot Road sem dal gor Continental Road Attack. Z montažo 260 eur. Se zelo lepo pelje, pa ne vem, če je to zato, ker je guma boljša, ali samo zato, ker je nova. Glavno, da je OK. Sem pa šele na servisu, ko so jo dol sneli videl, da je bila zadnja guma po eni strani opazno bolj obrabljena. Ker je gumo večinoma zvozil še prejšnji lastnik motorja zdaj ne vem, če je to posledica mojega načina vožnje, ali njegovega. Je še kdo tudi opazil kaj podobnega ?

Kar se tiče obrabe gume se ne rabiš bat. V veliki meri vozniki motornih koles obrabimo eno stran gume bolj kot drugo. Sam opažam, da imam nekoliko bolj obrabljeno levo polovico gume kot desno in to iz čisto preprostega razloga, ker mi levi ovinki bolj ležijo kot desni in nagnem motor bolj pogosto tudi do tačk v levem ovinku kot v desnem zavoju.

Drugače pa je Deavillka luštna in prijetna zadeva. Edino kar ji je za očitat je skromnejša moč motorja.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Kar se tiče obrabe gume se ne rabiš bat. V veliki meri vozniki motornih koles obrabimo eno stran gume bolj kot drugo. Sam opažam, da imam nekoliko bolj obrabljeno levo polovico gume kot desno in to iz čisto preprostega razloga, ker mi levi ovinki bolj ležijo kot desni in nagnem motor bolj pogosto tudi do tačk v levem ovinku kot v desnem zavoju.

Drugače pa je Deavillka luštna in prijetna zadeva. Edino kar ji je za očitat je skromnejša moč motorja.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky

Hvala ti Rocky, si malo pomiril moje strahove. Bom pa zdaj na novih gumah sproti bolj pozorno spremljal, kako se obrabljajo.

L.P. Simon

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Eno vprašanje za imetnike in poznavalce Honde deauville 700. Pred kratikim se je znanec malo zapeljal z mojo, pa me je takoj opozoril, da ga moti nek zvok. On se je sicer prvič peljal s takim motorjem. Ta zvok sem tudi sam že prej zaznal, pa sem mislil, da je to normalno. Slišati je nekako tako, kot bi nekaj drgnilo po alumijastem ohišju, tak votel kovinski zvok. Prihaja nekaje od pogonskega agregata. Mogoče najbolj slišen, v peti brzini, ko zaprem plin. Pri zaprti čeladi se ga praktično ne sliši, pri dvignjenem vizirju pa kar. Motor sicer deluje brezhibno. Je kdo mogoče opazil kaj podobnega? Tule sem v prejšnjih objavah zasledil, da tudi nekomu zvok ni bil všeč. Je bilo to isto? Malo me je strah, da ni to znak kake okvare in bi nekoč zaradi tega ostal na cesti. Motor ima sice okrog 50 kkm, letnik 2006. Zelo hvaležen za vsak odgovor ali komentar. L.p.

Objavljeno

Eno vprašanje za imetnike in poznavalce Honde deauville 700. Pred kratikim se je znanec malo zapeljal z mojo, pa me je takoj opozoril, da ga moti nek zvok. On se je sicer prvič peljal s takim motorjem. Ta zvok sem tudi sam že prej zaznal, pa sem mislil, da je to normalno. Slišati je nekako tako, kot bi nekaj drgnilo po alumijastem ohišju, tak votel kovinski zvok. Prihaja nekaje od pogonskega agregata. Mogoče najbolj slišen, v peti brzini, ko zaprem plin. Pri zaprti čeladi se ga praktično ne sliši, pri dvignjenem vizirju pa kar. Motor sicer deluje brezhibno. Je kdo mogoče opazil kaj podobnega? Tule sem v prejšnjih objavah zasledil, da tudi nekomu zvok ni bil všeč. Je bilo to isto? Malo me je strah, da ni to znak kake okvare in bi nekoč zaradi tega ostal na cesti. Motor ima sice okrog 50 kkm, letnik 2006. Zelo hvaležen za vsak odgovor ali komentar. L.p.

Po vsej verjetnosti je to zvok od kardana(vhod v dif.)kotni prenos.Daj motor malo vozi tako, da se olje segreje postavi motor na srednsko stojalo in namestu daj v najvišjo prestavo in poslušaj od kje prihaja ta zvok.Če se neda ugotoviti zaradi glasnosti mašine daj v nulo motor vgasni in zavrti kolo z roko in to najprej v eno stran in nato v drugo stran,če je vhodni ležaj na vhodu v dif.(kotni prenos) boš hitro ugutovil,obenem pa preveri tudi zračnost samega kolesa tako da ga primeš z enoroko zgoraj iz zdrugo odspodaj in preveri zračnost(luft)kolesa.

Objavljeno (popravljeno)

Hvala ti, Bremzar, za tvoj hiter in zelo konkreten odgovor :trance_27_notworthy: . Po tvojih navodilih sem sprobal, pa nič posebnega ugotovil. Skočil sem danes še na Honda servis v Trzin, tam je en gospod prijazno sprobal motor, pa pravi, da to ni nič posebnega. Mogoče je pa res vsa panika odveč. Da bi le bilo tako.

Popravljeno . Popravil Vodnar
Objavljeno

Veš pri teh kotnih prenosih se zelo rado malo slišt ta kotni prenos(diferencijal) in naslednjič, ko boš menjal olje v dif. daj notri motulovo olje prav za kotne prenose ima dodatek grafita in je mnogo bolje! :whistle:

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Če kdo slučajno rabi vse podatke, ki jih rabiš za servisiranje Deauvillke v domači garaži si jih lahko zvleče dol iz tele strani: klik

Pod jeziček HONDA klikneš na puščico in zavesni meni se ti odpre, pa samo izbiraš, kateri file si želiš dol potegniti. Fajli so pa drugače kar veliki...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Če kdo slučajno rabi vse podatke, ki jih rabiš za servisiranje Deauvillke v domači garaži si jih lahko zvleče dol iz tele strani: klik

Pod jeziček HONDA klikneš na puščico in zavesni meni se ti odpre, pa samo izbiraš, kateri file si želiš dol potegniti. Fajli so pa drugače kar veliki...

Res koristna stran ... zelo. HVALA :notworthy:

Objavljeno

Če se že vozit ne moremo, pa dejmo malo hvalit motorje ...gledam lanske slike, pa da še komu pokažem, po kakšnih "cestah" me je lansko jesen vozila moja dovilka. Pa je bilo tega kar nekaja deset kilometrov, ko sem na poti po BiH zalutal na Kozari. Brez problemov, le pošteno pranje sem ji privoščil, ko sva bila spet na asfaltu.

post-25362-0-07212500-1295766127_thumb.jpg

post-25362-0-93493900-1295766212_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

zdravo

imam hondo deauville 650 letnik 2001 in imam problem z vžigom. Zjutri je lepo vžgala, tako, potem pa nekje čez dve minute crklna in noče več vžgat. svečke sicer imajo iskro, so mal mokre. Iz izpuha je dvakrta počilo

Objavljeno (popravljeno)

Zalilo ti jo je. Svečke ven, očisti. Malo počakaj in vžgi.

Ko ti je ugasnila, si jo verjetno nekaj časa še vžigal s potegnjenim čokom... brez uspeha. Zdaj bo vžgala.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

zdravo

imam hondo deauville 650 letnik 2001 in imam problem z vžigom. Zjutri je lepo vžgala, tako, potem pa nekje čez dve minute crklna in noče več vžgat. svečke sicer imajo iskro, so mal mokre. Iz izpuha je dvakrta počilo

Če imaš še ročen čok moraš vedno, če ti motor zalije verglat samo z polnim gasom in SPUŠČENIM čokom pa se mašina SAMA spuca in je brez potrebe demontirat svečke in jih pucet ter probavat iskro boš samo vžigalni modul spalu in to tako ko nima kam vreči iskro npr. da ti svečka pade z mase ali če verglaš brez da so svečke nataknjene na kablu in postavljene na maso.Vedno,če vidiš da so svečke mokre jih zamenjaj z drugimi ali te mokre osuši(spihaj ali jih osuši kar npr. z plinskim gorilnikom in takoj vroče montiraj pa bo motor sigurno vžgal NIKOLI pa ne probavaj iskre saj ta je 100% vredu sicer ti motor SIGURNO sploh nebi vžgal niti pokal !!!

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni mojstri!

Še js se javlam z enmu problemam oziroma dvema. Mam Deauvilko l. 2010, pa se mi problem s prednjim zavoram pojavlja praktično od novega.

Ko npr. nekaj sekund tiščim prvo zavoro (cca 5 s ali več) se po spustu ročke še močno sliši praskanje ploščic po disku, ki tudi ni enakomerno.

Predvidevam da posledično so se mi že pri malo čez 1000 km rahlo zažgali diski. Od takrat se mi pri zaviranju pri nižjih hitrostih pojavlja še cviljenje, ki je občasno tudi glasnejše.

Na servisu AS Domžale sam na težave opozoril že pri prvem servisu...rekli so da je to normalno, ponovno na 6000 km, so nekej brusl ploščice kao nej bi manjši kamnčki pršli med disk in ploščice, pri 12.000 pa ponovno niso nč ukrepal stanje nikoli boljše. Za mnenje sem vprašal tudi Vombergerja v Kranju, pa je rekel da se škripanje dogaja, je diske našprical s posebnim sprejem in škripanja do prvega dežja ni bilo. Problem naj bi bil tudi, ker zavore niso v garanciji.

Drug problem pa se mi je pojavil pred dnevi, ko je motor nekaj dni stal na centralnem stojalu in sem pod motorjem na belih ploščicah opazil modro kapljo, ki je kapnila iz manjše luknje na bloku motorja. V naslednih dneh je iz motorja izteklo še nekaj kapelj. Ne vem ali je to napaka, ali je pač odvečna hladilna tekočina (je do max). Ko je motor na stranski tački iztekanja ni.

Ali se komu dogaja podobno oziroma ali kdo ve kako ukrepati?

LP, Jure

Popravljeno . Popravil JureB
Objavljeno

Nič od tega se mi ne dogaja bom pa vseeno pokomentiral:

Če si kaj mehanika snemi čeljusti, jih dobro očisti in vse gibljive dele namaži z bakreno mastjo. Posebaj bodi pozoren na tiste plehke za ploščicami, ki imajo poleg tega, da držijo ploščice v poziciji tudi to funkcijo, da preprečujejo cviljenje(dušijo vibracije). Če še ne bo dobro bi jaz na tvojem mestu kupil nove (ORIGINALNE!!) ploščice in zmontiral zadevo pa čao Miki! Če si ploščice res prekuril le te postanejo bolj trde to pa se ti bo kmalu poznalo v prekomerni obrabi zavornih diskov, ki pa niso ravno poceni... Če nisi ravno domač pri vijačenju ali pa zato, ker je motor še v garanciji naj ti to naredijo na servisu(kljub temu, da obrabljivi deli, potrošni material in akumulator niso v garanciji).

Glede kapljanja antifriza pa se jaz nebi preveč sekiral. Včasih se kakšna stvar popravi sama od sebe :hmm: Če pa ne ga pa pred istekom garancije pelji na servis pa naj se potem oni ubadajo s tem.

Objavljeno

Nič od tega se mi ne dogaja bom pa vseeno pokomentiral:

Če si kaj mehanika snemi čeljusti, jih dobro očisti in vse gibljive dele namaži z bakreno mastjo. Posebaj bodi pozoren na tiste plehke za ploščicami, ki imajo poleg tega, da držijo ploščice v poziciji tudi to funkcijo, da preprečujejo cviljenje(dušijo vibracije). Če še ne bo dobro bi jaz na tvojem mestu kupil nove (ORIGINALNE!!) ploščice in zmontiral zadevo pa čao Miki! Če si ploščice res prekuril le te postanejo bolj trde to pa se ti bo kmalu poznalo v prekomerni obrabi zavornih diskov, ki pa niso ravno poceni... Če nisi ravno domač pri vijačenju ali pa zato, ker je motor še v garanciji naj ti to naredijo na servisu(kljub temu, da obrabljivi deli, potrošni material in akumulator niso v garanciji).

Glede kapljanja antifriza pa se jaz nebi preveč sekiral. Včasih se kakšna stvar popravi sama od sebe :hmm: Če pa ne ga pa pred istekom garancije pelji na servis pa naj se potem oni ubadajo s tem.

Hvala za pojasnilo, bom na naslednjem servisu naroču nej se posvetijo še zavornim čeljustim. Ker zadeva prav gotovo ni normalna, glede da se mi to pojavlja prvič, na vseh prejšnjih, starejših motorjih, pa so bile zavore BP (virago 250, Fazer 600, Burgman 400)...Zaradi nekaj kapelj antifriza se tud sam ne sekiram, sm omenu k sm že lih pisov. Drugač pa, če je kj narobe je tko še 1 leto garancije, pa se bo v tem času še pokazal.

Da se še mal pohvalm, včer je mu motor 1. rojstni dan oz. 1 leto od 1. vožnje po cesti in ima 21.000 prevoženih km:)

Lep dan v slabem vremenu!

Objavljeno

Hvala za pojasnilo, bom na naslednjem servisu naroču nej se posvetijo še zavornim čeljustim. Ker zadeva prav gotovo ni normalna, glede da se mi to pojavlja prvič, na vseh prejšnjih, starejših motorjih, pa so bile zavore BP (virago 250, Fazer 600, Burgman 400)...Zaradi nekaj kapelj antifriza se tud sam ne sekiram, sm omenu k sm že lih pisov. Drugač pa, če je kj narobe je tko še 1 leto garancije, pa se bo v tem času še pokazal.

Da se še mal pohvalm, včer je mu motor 1. rojstni dan oz. 1 leto od 1. vožnje po cesti in ima 21.000 prevoženih km:)

Lep dan v slabem vremenu!

A si zadovoljen z Deauvill-ko? Te njena teža in baje da ni preveč živahna, nič ne moti?

Objavljeno

A si zadovoljen z Deauvill-ko? Te njena teža in baje da ni preveč živahna, nič ne moti?

Motor za babe, da ma dovolj placa za vso prtljago!! :hmm:

Objavljeno

Ne vem če je ravno tako! Na zahodu je ta motor izredno priljubljen...

Objavljeno

Ne vem če je ravno tako! Na zahodu je ta motor izredno priljubljen...

Napiši na katerem mestu je po prodaji npr:v Nemčiji (mogoče na 20-setem)

Objavljeno

@Bremzer človek je napisal na zahodu

Dandanes se za Zahodno Evropo običajno jemlje sledeča območja:

  • nordijske države (Islandija, Norveška, Švedska, Finska, Danska)
  • alpske države (Nemčija, Švica, Liechtenstein, Avstrija)
  • države Beneluksa (Belgija, Nizozemska, Luksemburg)
  • države Beneluksa (Belgija, Nizozemska, Luksemburg)
  • Britansko otočje (Irska, Združeno kraljestvo)
  • Francija in Monako
  • iberski polotok (Španija, Andora, Portugalska)
  • apeninski polotok (Italija, San Marino, Vatikan)

Nemčija je samo ena izmed držav, tam se tudi TDM slabo prodaja, za razliko od Španije, Francije in Italije kjer so takšni motorji (npr. TDM in Deauville) zelo priljubljeni pa tudi po številu prodanih motociklov so malo pred Nemčijo

LP Bajsi

Objavljeno

Predvsem sem mislil na Francijo, saj sem prebral na Srbskem moto forumu, da jih je v Parizu ogromno. Pa tudi na splošno obstaja precej združenj, ali društev lastnikov Honde Deauville. Bral sem malo njihove forume in v glavnem berem pohvale:

- zelo udoben

- lahek za vozit

- zelo zanesljiv, praktično brez okvar

- mala poraba...

Je pa verjetno res, da motor ni tako živ in da je za marsikoga podhranjen! Verjamem pa, da japonci niso taki tepci, da bi bila ta podhranjenost Deauvill-ke njihova napaka. Motor je narejen za točno določene ljudi in tudi meni je zelo všeč. :notworthy:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!