JureB Objavljeno Julij 18, 2011 Opozori Objavljeno Julij 18, 2011 A si zadovoljen z Deauvill-ko? Te njena teža in baje da ni preveč živahna, nič ne moti? Men osebno je res super motor. Teža me moti sam pri obračanju, k jo je treba nazaj rint, sploh v hrib. Med vožnjo se teže ne občuti. Pri bočnem vetru je celo pozitivna. Glede živahnosti je pa tko. Če je motor prazn oz sam z voznikom, je dovolj živahen. Vsako prehitevanje tud v hrib BP. Če sta gor 2, se mogoče mal občuti, da ji kkšn konj več nebi škodil. Sam po drugi strani se z njo vozm precej bolj sproščeno, z varnim občutkom in manj urtujajoče, kot npr s fazerko. Se pa n nekaterimi starejšimi posti na tem forumu ne strinjam, predvsem s tistimi, ki so mel motor sam na testu nekaj 100 km. To da je motor podhranjen v taki meri, da se v strmejši klanec v dvoje komaj pelje ali da ge komaj 150, to ni res. V najstrmejši klanec korena z avstrijske strani brez težav 100 v 4. v dvoje s polnimi 3-mi kovčki. Na AC pa doseže 180 hitrej k marsikateri boljši avto. Tud navora ma motor več k marsikater 600 ccm motor, tko da ni treba skoz menati. Vleče pa že od nekje 2800 obratov naprej, za razliko od kkšnih 600 4-cilindrašov, kjej je že za speljat potrebno več gasa. Zame je to idealn motor, res pa ni za vsakogar, tko kot tudi CBR 1000 RR ni:) LP, Jure Bremzer, rposed, Vodnar in 1 other 3 1
LANICA Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 Do lanskega leta sem imel cbf-ko 1000,letos sem nabavil deauvill-ko 2009.V začetku mi je res manjkal kakšen kw pod sedežem sem se po 1500 km tega privadil in je vožnja prav prijetna.Moram povedat,da ženi kot sopotnici bolj odgovarja vožnja z deauvillko.Je pa tudi res,da nisem kakšen divjak in se nekako držim predpisov. Bremzer, JureB in dotem 2 1
Fadil Objavljeno Julij 19, 2011 Opozori Objavljeno Julij 19, 2011 Do lanskega leta sem imel cbf-ko 1000,letos sem nabavil deauvill-ko 2009.V začetku mi je res manjkal kakšen kw pod sedežem sem se po 1500 km tega privadil in je vožnja prav prijetna.Moram povedat,da ženi kot sopotnici bolj odgovarja vožnja z deauvillko.Je pa tudi res,da nisem kakšen divjak in se nekako držim predpisov. Bral sem da pri hitrosti nad 130km/h se pojavljajo neke vibracije!? Prodajalec na Hondi v Trzinu mi je rekel, da je motor s top case-om pri višjih hitrostih precej nestabilen, zato pa ponujajo original HONDA top case, ki je seveda cena kot da bi bil zlat, ampak motor pa stabilen! :closedeyes: Bremzer in suntrace14 1 1
LANICA Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Bral sem da pri hitrosti nad 130km/h se pojavljajo neke vibracije!? Prodajalec na Hondi v Trzinu mi je rekel, da je motor s top case-om pri višjih hitrostih precej nestabilen, zato pa ponujajo original HONDA top case, ki je seveda cena kot da bi bil zlat, ampak motor pa stabilen! :closedeyes: Večino časa se prevoziva skupaj z ženo. Hitrosti preko 130 km ne presegam prav pogosto,kljub temu pa nisem občutim kakšne vibracije.Bom pa poskusil v solo vožnji pa ti potem odgovorim.Je pa s tem motorčkom super potovat na dolge relacije.(recimo ena fura 330km)brez problema.
JureB Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Bral sem da pri hitrosti nad 130km/h se pojavljajo neke vibracije!? Prodajalec na Hondi v Trzinu mi je rekel, da je motor s top case-om pri višjih hitrostih precej nestabilen, zato pa ponujajo original HONDA top case, ki je seveda cena kot da bi bil zlat, ampak motor pa stabilen! :closedeyes: Tud js nism zasledu kkšnih nenavadnih vibracij. 2 cilindra pač - vibracije so ena radkih slabosti take zasnove motorja. Drugač se tud jaz ponavad vozm cca 120-130 po AC. Sva šla nekajkrat v dvoje 160, pa sploh ni opazla razlike, k sm prašov če je kj pihal:) Drugač pa povečana nestabilnost s top case-om je nekej normalnga pri vseh motorjih. Original kovček je mogoče malo ožji in zato manj moteč, mi je pa osebno givi-jeva maxia 3 precej lepša, večja in cenejša, kot original kovček. Ena od prednosti deauvill-ke je tud v integriranih stranskih kovčkih, ki ne štrlijo iz oblike motorja in so popolnoma nemoteči tko kr se tiče veta, kot vijuganja med prometom oz. ožinami. Je pa dovolj placa za spravt komplet moto opremo (na žalost brez čelade), al pa robo za dnevno potovanje brez top casa, tko da ga js dostkat kr dol snamem. Bremzer in dotem 1 1
JureB Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Do lanskega leta sem imel cbf-ko 1000,letos sem nabavil deauvill-ko 2009.V začetku mi je res manjkal kakšen kw pod sedežem sem se po 1500 km tega privadil in je vožnja prav prijetna.Moram povedat,da ženi kot sopotnici bolj odgovarja vožnja z deauvillko.Je pa tudi res,da nisem kakšen divjak in se nekako držim predpisov. Zanimivo, tud sam sem lansko leto razmišljal o cbf-ki najprej 600, nato 1000, a sem se predvsem zaradi potovalne udobnosti v dvoje premislil. dotem in Bremzer 1 1
LANICA Objavljeno Julij 20, 2011 Opozori Objavljeno Julij 20, 2011 Zanimivo, tud sam sem lansko leto razmišljal o cbf-ki najprej 600, nato 1000, a sem se predvsem zaradi potovalne udobnosti v dvoje premislil. Imel sem obe cbf-ki,nisem kakšen izkušeni motorist(7let)vendar nama je z davilko bolj prijetna(sproščujoča)vožnja.Mogoče kakšen kw je res premalo pri prehitevanju. Bremzer in dotem 1 1
nordkap Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 Do lanskega leta sem imel cbf-ko 1000,letos sem nabavil deauvill-ko 2009.V začetku mi je res manjkal kakšen kw pod sedežem sem se po 1500 km tega privadil in je vožnja prav prijetna.Moram povedat,da ženi kot sopotnici bolj odgovarja vožnja z deauvillko.Je pa tudi res,da nisem kakšen divjak in se nekako držim predpisov. A mi lahko pojasniš, če ti ni odveč, zaradi česa si se odločil zamenjati cbf-ko z deauvillko. Tudi sam se nagibam k temu, pač zaradi kardana, boljše vetrne zaščite pa boljšega sedenja... Sam ne vem ali ni prehod na 2 taktnega malo huda ali se čuti preveč. Bremzer in dotem 1 1
motofrik Objavljeno Avgust 8, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2011 Verjetno si mislil dvovaljnega...
nordkap Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Verjetno si mislil dvovaljnega... Da, da, hitrost pač,
MiNa Objavljeno Avgust 9, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2011 Da, da, hitrost pač, Tudi počasi se daleč pride . Lowrenc 1
LANICA Objavljeno Avgust 16, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2011 A mi lahko pojasniš, če ti ni odveč, zaradi česa si se odločil zamenjati cbf-ko z deauvillko. Tudi sam se nagibam k temu, pač zaradi kardana, boljše vetrne zaščite pa boljšega sedenja... Sam ne vem ali ni prehod na 2 taktnega malo huda ali se čuti preveč. Po prvih kilometrih je res občutek drugačen vendar ko se dvovaljnika navadiš gre vse kot prej. lp
JureB Objavljeno September 23, 2011 Opozori Objavljeno September 23, 2011 Pozdravljeni mojstri! Še js se javlam z enmu problemam oziroma dvema. Mam Deauvilko l. 2010, pa se mi problem s prednjim zavoram pojavlja praktično od novega. Ko npr. nekaj sekund tiščim prvo zavoro (cca 5 s ali več) se po spustu ročke še močno sliši praskanje ploščic po disku, ki tudi ni enakomerno. Predvidevam da posledično so se mi že pri malo čez 1000 km rahlo zažgali diski. Od takrat se mi pri zaviranju pri nižjih hitrostih pojavlja še cviljenje, ki je občasno tudi glasnejše. Na servisu AS Domžale sam na težave opozoril že pri prvem servisu...rekli so da je to normalno, ponovno na 6000 km, so nekej brusl ploščice kao nej bi manjši kamnčki pršli med disk in ploščice, pri 12.000 pa ponovno niso nč ukrepal stanje nikoli boljše. Za mnenje sem vprašal tudi Vombergerja v Kranju, pa je rekel da se škripanje dogaja, je diske našprical s posebnim sprejem in škripanja do prvega dežja ni bilo. Problem naj bi bil tudi, ker zavore niso v garanciji. Drug problem pa se mi je pojavil pred dnevi, ko je motor nekaj dni stal na centralnem stojalu in sem pod motorjem na belih ploščicah opazil modro kapljo, ki je kapnila iz manjše luknje na bloku motorja. V naslednih dneh je iz motorja izteklo še nekaj kapelj. Ne vem ali je to napaka, ali je pač odvečna hladilna tekočina (je do max). Ko je motor na stranski tački iztekanja ni. Ali se komu dogaja podobno oziroma ali kdo ve kako ukrepati? LP, Jure Evo zadevo končno rešili. Glede puščanja hladilne tekočine, nej bi občasno spustilo tesnilo na vodni črpalki, tko da so mi menjaliu celo črpalko pod garancijo. Glede zavor, sem pa najprej kupil nove original zavorne ploščice, ker se pa zadeva ni izboljšala, so mi menjali diske in ponovno ploščice (tokrat pod garancijo). Zaenkrat je problem rešen in zavore boljše kot pri novem (hvala AS). LP, J trebor 1
JureB Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 Slučajno našel en video vreden objave v tej temi http://www.youtube.com/watch?v=0joq16upSXU :notworthy:
c3c Objavljeno Julij 22, 2012 Opozori Objavljeno Julij 22, 2012 Slučajno našel en video vreden objave v tej temi [media=]http://www.youtube.com/watch?v=0joq16upSXU :notworthy: prelepo da bi bilo res.
Fadil Objavljeno Julij 22, 2012 Opozori Objavljeno Julij 22, 2012 Tudi sam mislim da je tole nateg. Videl tale video že pred meseci, vendar sem prepričan da je sviranje kurtzu. Honda NT700 je prišla ven 2006, ali 2007 in močno dvomim da je tip vsako leto prevozil cca. 60.000km. Verjamem pa, da motor to zdrži. Vodnar 1
Bremzer Objavljeno Julij 22, 2012 Opozori Objavljeno Julij 22, 2012 Tako kot se da kilometre nazaj se jih da tudi naprej,dela za par minut + naprava za nastavitev elektronskih števcev(ca 700€) !
Vodnar Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 Tudi sam mislim da je tole nateg. Videl tale video že pred meseci, vendar sem prepričan da je sviranje kurtzu. Honda NT700 je prišla ven 2006, ali 2007 in močno dvomim da je tip vsako leto prevozil cca. 60.000km. Verjamem pa, da motor to zdrži. Kvečjemu, če je delal pri hitri pošti, haha... Bi bilo pa zanimivo prečitat, koliko so kaj naši lastniki teh motorjev z njim prevozili oziroma koliko kmjev imajo naše deauvillke in kaj je bilo mogoče že treba pri kateri zamenjat. Moja je letnik 2006 in ima prevoženih okrog 70.000 km. Zaenkrat razen rednih servisov (olje, svečke, filtri, gume, zavorne ploščice) še ni bilo treba nič menjat. Tudi akumulator je še prvi. Sem prav radoveden, kaj utegne najprej odpovedat .... upam, da še ne bo kmalu, pa da me to ne pusti na cesti.
royal Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 (popravljeno) Kvečjemu, če je delal pri hitri pošti, haha... Bi bilo pa zanimivo prečitat, koliko so kaj naši lastniki teh motorjev z njim prevozili oziroma koliko kmjev imajo naše deauvillke in kaj je bilo mogoče že treba pri kateri zamenjat. Moja je letnik 2006 in ima prevoženih okrog 70.000 km. Zaenkrat razen rednih servisov (olje, svečke, filtri, gume, zavorne ploščice) še ni bilo treba nič menjat. Tudi akumulator je še prvi. Sem prav radoveden, kaj utegne najprej odpovedat .... upam, da še ne bo kmalu, pa da me to ne pusti na cesti. Lahhko je nate...ali pa tudi ne po letniku bi lahko prevozil kakšnih 40tkm ne 60tkm sem pa že zasledil podobne km sicer na malo starejših letnikih :naughty: (poznam tipa, ki je na svoji frj letos naklepal že 27tkm pa še ni konec sezone) Popravljeno Julij 23, 2012. Popravil royal
Fadil Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 Kvečjemu, če je delal pri hitri pošti, haha... Bi bilo pa zanimivo prečitat, koliko so kaj naši lastniki teh motorjev z njim prevozili oziroma koliko kmjev imajo naše deauvillke in kaj je bilo mogoče že treba pri kateri zamenjat. Moja je letnik 2006 in ima prevoženih okrog 70.000 km. Zaenkrat razen rednih servisov (olje, svečke, filtri, gume, zavorne ploščice) še ni bilo treba nič menjat. Tudi akumulator je še prvi. Sem prav radoveden, kaj utegne najprej odpovedat .... upam, da še ne bo kmalu, pa da me to ne pusti na cesti. Lahko da ti bo najprej riknila sklopka. Sem videl letečmana na servisu pri Vombergerju ( skurjena sklopka ). Policaji jih zjebejo na poligonih kar precej. Po prebranih forumih ( http://www.nt-owners.org/ ) je to zelo, zelo zanesljiv motor in zato mislim, da bo to moj naslednji motor. Še probat ga moram, da svojo odločitev še požegnam in potrdim!
Vodnar Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 Nisem še peljal motorja z zjahano sklopko. Kaj so simptomi taki kot pri avtu, da postopoma vedno bolj drsi. To bi že dovolj zgodaj opazil in dal zamenjat. Ali mogoče ta tip sklopke bolj na hitro odpove in te lahko pusti celo na cesti ?
Fadil Objavljeno Julij 23, 2012 Opozori Objavljeno Julij 23, 2012 Nisem še peljal motorja z zjahano sklopko. Kaj so simptomi taki kot pri avtu, da postopoma vedno bolj drsi. To bi že dovolj zgodaj opazil in dal zamenjat. Ali mogoče ta tip sklopke bolj na hitro odpove in te lahko pusti celo na cesti ? Sam se ne spoznam, napisal sem samo kaj sem videl pri Vombergarju in kaj mi je rekel mehanik. Namreč, da policaji na poligonu precej zjahajo motorje in posledično je velikokrat sklopka fuč.
trojan69 Objavljeno Julij 24, 2012 Opozori Objavljeno Julij 24, 2012 Nisem še peljal motorja z zjahano sklopko. Kaj so simptomi taki kot pri avtu, da postopoma vedno bolj drsi. To bi že dovolj zgodaj opazil in dal zamenjat. Ali mogoče ta tip sklopke bolj na hitro odpove in te lahko pusti celo na cesti ? Postopoma vedno bolj drsi, zaradi tega ne boš kar na enkrat ostal na cesit, ne skrbi. Če je ok na hitro preveriš tako, da pri nizki hitrosti v klanec prestaviš v zadnjo (6.) prestavo spustiš sklopko in daš gas. Če se obrati dvignejo, hitrost pa ne sklopka drsi. Lahko pa tudi stisneš bremzo pa skušaš speljat v 2. oz 3. prestavi-spet če motor ne crkne ko daš gas in počasi spuščaš sklopko so lamele obrabljene. Vodnar 1
Bremzer Objavljeno Julij 24, 2012 Opozori Objavljeno Julij 24, 2012 Sklopko preveriš tako,da pri popolnoma normalni vožnji z najvišjo prestavo( 5-to ali 6-to) pri hitrosti ca 100+ Km/h z ca 1/3 plina ,brez da spustiš plin NAHITRO stisneš sklopko in jo TAKOJ spustiš,če motor cukne je sklopka še zelo dobra,če pa takrat začutiš,da malo zadrsi bo potrebno kmalu zamenjat, bolj zadrsi prej bo potrebna menjava ! ! yan 1
JureB Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 Kvečjemu, če je delal pri hitri pošti, haha... Bi bilo pa zanimivo prečitat, koliko so kaj naši lastniki teh motorjev z njim prevozili oziroma koliko kmjev imajo naše deauvillke in kaj je bilo mogoče že treba pri kateri zamenjat. Moja je letnik 2006 in ima prevoženih okrog 70.000 km. Zaenkrat razen rednih servisov (olje, svečke, filtri, gume, zavorne ploščice) še ni bilo treba nič menjat. Tudi akumulator je še prvi. Sem prav radoveden, kaj utegne najprej odpovedat .... upam, da še ne bo kmalu, pa da me to ne pusti na cesti. No js sicer še nimam nekih velikih številk, bom pa vseen napisov: Letnik 2010 prevoženih 44.000 km: - prvo leto se je začel luščiti tank pri pokrovu za gorivo (verjetno je bil razlog zamašena cevka, ki odvaja vodo iz prostora okoli luknje, zato je v tem delu stala voda in verjetno nekaj bencina) - v garanciji so menjali cel rezarvoar - popustilo je lepilo na levem gripu na balanci - ročaj so ponovno zalepili - iz vodne črpalke je občasno začela kapljati hladilna tekočina - v garanciji so menjali vodno črpalko - diski so pri cca 30.000 začel trest - manjava diskov in ploščic Ostalo samo redni servis. Zadnji dve okvari sta opisani tudi višje v tej temi. Motor je sedaj 10 dni iz garancije in upam da smo rešili vse proizvodnje napake. Drugače sem z Devilko super zadovoljen in upam da skupaj prevoziva vsaj 150.000 km. Vodnar 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se