Vodnar Objavljeno Avgust 5, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2012 Bi bilo pa zanimivo prečitat, koliko so kaj naši lastniki teh motorjev z njim prevozili oziroma koliko kmjev imajo naše deauvillke in kaj je bilo mogoče že treba pri kateri zamenjat. Moja je letnik 2006 in ima prevoženih okrog 70.000 km. Zaenkrat razen rednih servisov (olje, svečke, filtri, gume, zavorne ploščice) še ni bilo treba nič menjat. Tudi akumulator je še prvi. Sem prav radoveden, kaj utegne najprej odpovedat .... upam, da še ne bo kmalu, pa da me to ne pusti na cesti. Moram se malo popravit, Motor sem kupil ko imel že dobrih 40.000 prevoženih in mogoče so bili pri mojem tudi kaki podobni porodni problemi, kot jih je opisal JureB. Mi pa prejšnji lastnik o kakih problemih ni nič povedal ... normalno, če je pa prodajal.
pohajač Objavljeno Februar 12, 2013 Opozori Objavljeno Februar 12, 2013 Evo..še en zaključen projekt....tudi njo smo oblekli
JureB Objavljeno Oktober 30, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2013 Pozdravljeni, z Deauviko imam prevoženih 63.000 km. Zadnji mesec opažam, da se mi ob nizkih obratih in v prostem teku pojavlja kovinski zvok iz motorja. Zanima me kaj bi to lahko bilo (mogoče potrebna nastavitev ventilov?). Sliši se podobno, kot se je slišalo v avtomobilskem motorju, ko sem imel vgrajen plin (plinski injektorji). Ko dodam gas zvok izgine. Ali je za motor škodljivo, če se še nekaj km vozim z "razštelanimi" ventili? Po zimi ga nameravam peljati na servis. Drugače motor deluje še vedno kot nov: vžiga, laufa in vleče... Hvala!
ciciban Objavljeno Oktober 30, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2013 Mogoče prej kakšna ketnca in španerji.
JureB Objavljeno Oktober 30, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2013 Mogoče prej kakšna ketnca in španerji. A se komu mogoče sanja koliko cca stane menjava?
ciciban Objavljeno Oktober 30, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2013 Sej ni nujno, da je res krivec ketnca. Takle prek neta je vse skupi eno veliko ugibanje. A kilometri so realni? Ventili se pri novejših motorjih razštelajo bolj v uno smer, da jih ne slišiš, kar je še večji problem. Če je zračnost prevelika se to najprej pojavi pri hladnejših dneh in pri hladnem motorju. Ko je motor segret zvok delno izgine. Na servisu bojo ziher vedl kako in kaj. Malo poguglaj na tujih forumih kdaj približno se menja ketnca in kakšni so simptomi.
JureB Objavljeno Oktober 30, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2013 Sej ni nujno, da je res krivec ketnca. Takle prek neta je vse skupi eno veliko ugibanje. A kilometri so realni? Ventili se pri novejših motorjih razštelajo bolj v uno smer, da jih ne slišiš, kar je še večji problem. Če je zračnost prevelika se to najprej pojavi pri hladnejših dneh in pri hladnem motorju. Ko je motor segret zvok delno izgine. Na servisu bojo ziher vedl kako in kaj. Malo poguglaj na tujih forumih kdaj približno se menja ketnca in kakšni so simptomi. Kilometri so realni (razen kar laže števec;)), se mi zdi da se sliši tudi pri toplem motorju a ne vedno. Bom počakal do servisa. Hvala!
Bremzer Objavljeno Oktober 30, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2013 Pozdravljeni, z Deauviko imam prevoženih 63.000 km. Zadnji mesec opažam, da se mi ob nizkih obratih in v prostem teku pojavlja kovinski zvok iz motorja. Zanima me kaj bi to lahko bilo (mogoče potrebna nastavitev ventilov?). Sliši se podobno, kot se je slišalo v avtomobilskem motorju, ko sem imel vgrajen plin (plinski injektorji). Ko dodam gas zvok izgine. Ali je za motor škodljivo, če se še nekaj km vozim z "razštelanimi" ventili? Po zimi ga nameravam peljati na servis. Drugače motor deluje še vedno kot nov: vžiga, laufa in vleče... Hvala! Lahko se sliši klenkanje mašine,to se dogaja,če voziš bolj na izi in je v izgorevalnem prostoru precej gareža in prihaja do samovžiga - klenkanja! Probaj tankat 100 Okt.benzin in ga malo pregoni po AC pa potem poslušaj mašino,če pa slišiš bolj klik klik .... potem pa je ventil in daj nastavit ventile !
royal Objavljeno Oktober 30, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2013 Sej ni nujno, da je res krivec ketnca. Takle prek neta je vse skupi eno veliko ugibanje. A kilometri so realni? Ventili se pri novejših motorjih razštelajo bolj v uno smer, da jih ne slišiš, kar je še večji problem. Če je zračnost prevelika se to najprej pojavi pri hladnejših dneh in pri hladnem motorju. Ko je motor segret zvok delno izgine. Na servisu bojo ziher vedl kako in kaj. Malo poguglaj na tujih forumih kdaj približno se menja ketnca in kakšni so simptomi. Verjetno bo najverjetneje kar napenjalec verige......kako pa se ventili razštelajo v drugo smer ? ciciban 1
moto rider Objavljeno Oktober 31, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2013 Z motorjem je ravno tako, kot s psom... Kakršen lastnik, tak' motor (& pes) Lepo z njim delaj, ga spodobno "servisiraj", pa bo "ubogal" kakor treba! :grim
royal Objavljeno Oktober 31, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2013 (popravljeno) Premajhna zračnost. Kako pa lahko pride do tega, če nič ne nastavljaš Popravljeno Oktober 31, 2013. Popravil royal
ciciban Objavljeno November 1, 2013 Opozori Objavljeno November 1, 2013 zračnost pade ven iz limit zaradi obrabe.
Bremzer Objavljeno November 1, 2013 Opozori Objavljeno November 1, 2013 zračnost pade ven iz limit zaradi obrabe. Ne samo zaradi obrabe (sedeža in ventila) lahko in največkrat zaradi pregrevanja ventila predvsem izpušnega strokovno rečemo temu mi mehaniki,da ventil potegne not ! ! Kako to imenujete hobi mehaniki pa mi ni znano ! ciciban 1
Courtney Objavljeno December 8, 2013 Opozori Objavljeno December 8, 2013 Pozdravljeni! Zanima me, če je tukaj prisoten kak lastnik NT 700, z montiranimi orig. meglenkami? Te lučke so sicer strašno drage (ca. 400 €), meni pa jih je uspelo dobiti zelo ugodno. Nimam jih sicer še doma, tako, da ne morem pogledati v navodila za montažo, sem pa v enem katalogu opreme na netu zasledil, da ne morejo biti montirane v kombinaciji z nobeno drugo dod. opremo (npr. 12V vtičnico ipd.). To mi je malo čudno... Ravno vtičnico (orig.) sem pred kratkim zmontiral, seveda vključno z dodatnim orig. vmesnim kablom, ki se priključi na slepi konektor pod oklepom. To pomeni, vse je original in priključeno kot je treba. In fora je ravno v tem, da je ta vmesni kabel namenjen priklopu dod. opreme, saj ima 3 izhodne konektorje (torej v mojem primeru še 2 prosta). Zdaj sem pa rahlo zmeden... Vaše izkušnje?
semering Objavljeno December 8, 2013 Opozori Objavljeno December 8, 2013 Pojdi k prvemu električarju, če ti ni žal nekaj eur in ti bo zrihtal kakor treba
Courtney Objavljeno December 8, 2013 Opozori Objavljeno December 8, 2013 Pojdi k prvemu električarju, če ti ni žal nekaj eur in ti bo zrihtal kakor treba Se bojim, da ne razumeš o čem govorim... Pričakujem odgovor iz izkušenj.
MiNa Objavljeno December 8, 2013 Opozori Objavljeno December 8, 2013 (popravljeno) Se bojim, da ne razumeš o čem govorim... Pričakujem odgovor iz izkušenj. Je tole ta "3pin" konektor? Ponavadi je določeno kakšna je skupna poraba na teh "AUX" priključkih. Dodatne luči priključi preko releja in seveda stikala, ki bo krmiljen preko tega priključka. Popravljeno December 8, 2013. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno December 8, 2013 Opozori Objavljeno December 8, 2013 (popravljeno) Pa še tole ti bo prišlo prav če se boš lotil sam... http://www.maxmekker.com/MC/Manualer/Honda/NT700V/2010%20NT700V%20Wiring%20Diagram.pdf https://www.google.si/?gws_rd=cr&ei=_NqkUqLaMoqbtAahj4HoBQ#q=honda+nt+700+wiring+diagram Popravljeno December 8, 2013. Popravil MiNa
Bremzer Objavljeno December 8, 2013 Opozori Objavljeno December 8, 2013 Se bojim, da ne razumeš o čem govorim... Pričakujem odgovor iz izkušenj. Nobene dodatne lući NESMEŠ priključit direkt. Če imaš dodatne luči dolge(weit štraler) potem lahko gorijo SAMO z dolgimi lučmi priključiš jih preko releja in sicer takole; št.30 = + tok(direktno iz akumulatorja) preko varovalke št. 85 = massa št. 86 = tok iz orig. dolge luči - preko dodatnega stikala ni nujno lahko vežeš preko stikala samo maso (št.85) št. 87 = priključiš oba kabla + tok za obe dodatne -( DOLGE ) luči Če so te dodatne luči MEGLENKE ali (breit straler) je malo večji problem, ker lahko gorijo v slučaju megle tudi samo z parkirnimi lučmi,če ni megle nesmejo goreti z parkirnimi lahko pa z dolgimi mora pa biti vezano vedno preko stikala,da se lahko izklopijo ali vklopijo ! Kot ti je bilo že rečeno to je delo za dobrega atoelektrikarja !
Courtney Objavljeno December 9, 2013 Opozori Objavljeno December 9, 2013 Super, napredujemo! Hvala za odgovore. Link z youtuba prikazuje ravno ta "Quartet Harness" kabel (št. dela 08A30-MEW-800), ki sem ga priključil in nanj potem vtičnico. Tip razlaga ravno nekaj o uporabi porabnikov "in/ali", malo slabše razumem angleško, a v tem grmu tiči zajec. Origin. meglenke se mislim da ravno tako priključi na ta vmesnik. Glavna dilema je torej samo še v tem, ali lahko naenkrat uporabljam meglenke + 12V vtičnico oz. različne kombinacije porabnikov. OK, grelnih ročk za enkrat ne mislim imeti, domnevam pa, da 2x35W meglenke + polnjenje mobija ali priklop navigacije istočasno ne bi smel biti problem, da ne bi ostalo dovolj za sprotno polnjenje akumulatorja??? Namen vmesnika je pa očitno v tem, da ne rabiš avtoelektrikarja :unsure:. No, saj ne da ne bi...
Courtney Objavljeno December 10, 2013 Opozori Objavljeno December 10, 2013 Meglenke dobil za 164 € s poštnino vred.Ravnokar vprašal pri AS-Domžale..................... 915 (devetsto petnajst) € :grrr
Cartman Objavljeno December 11, 2013 Opozori Objavljeno December 11, 2013 Meglenke dobil za 164 € s poštnino vred.Ravnokar vprašal pri AS-Domžale..................... 915 (devetsto petnajst) € :grrr nove? V trgovini?
Fantocci Objavljeno December 11, 2013 Opozori Objavljeno December 11, 2013 jok, rabljene na bolhi Ma, prfukjeni so s temi cenami za moto dodatke. Motoristi smo za njih krave molznice... če se jim pustimo. Določenih stvari sicer ne dobiš drugje, lučke pač. China rules....
MARJA Objavljeno December 11, 2013 Opozori Objavljeno December 11, 2013 Za ta denar dobiš tri komplete s stikalom, nisilcem in relejem vred za Triumph Explorer
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se