Courtney Objavljeno December 11, 2013 Opozori Objavljeno December 11, 2013 (popravljeno) nove? V trgovini? Nove, original, na Ebay-u. No, dokaz, da smo ovce: http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/default.asp?kaj=3&id=2013121105983677 Popravljeno December 11, 2013. Popravil Courtney
Igi Pop Objavljeno Julij 9, 2018 Opozori Objavljeno Julij 9, 2018 Ali ima kdo na tem motorju tank torbo? Sliši se čudno ampak na cbf sem nabasal precej več robe. Givi Maxia in velike stranske torbe. Tukaj imam 46 l kufer + bočne in bi rad imel še tank torbo, ampak moja stara torba ne paše gor, ker je tank na vrhu manj ploščat. Ne mislim kakšnega 3 - 4 l peder tošla ampak malo večjo torbo.
Motocaster Objavljeno September 11, 2018 Opozori Objavljeno September 11, 2018 (popravljeno) Zdravo, 1 mesec in 2 dni sem v vašem klubu l 2006, 50kkm, ABS Po enem letu pavze se nisem mogel upreti in sem se ponovno vdal želji. Vedno so me pritegnili potovalni motorji. Od vedno mi je želja R1200RT (ne me linčat, priznam). Gledal sem letnike 07,08, imajo pa cene še vedno ulala visoke, tako da sem se potem ozrl nazaj na Hondo. Ožji izbor je bila Pan European, CBF1000 (prenovljena), v širšem krogu ga Deauville, NC750x, CBF600, stara CBF1000... no, na koncu je padla Deauvillka. Prej sem prebral celotno temo, tako da sem vedel kaj približno lahko pričakujem. me pa je vseeno res presenetil agregat. Prej sem imel (dve) CBF600 in roko na srce se se mi je vsaj na začetku te menjave od CBFke bolj dopadel. Sem pa sedaj po par sto kilometrih tega malo spoznal, se mu prilagodil in sedaj nekako gre . Obrati tam med 4k in 6k so mi nekako najuporabnejši za vozit. Moti me še malo vizir. Če ga imam v spodnji legi mi piha za vrat, v zgornji me pa nervira ker gledam skozi in mi nekako ni. Je pa ogromen plus prostor. Sam ima še razširjene stranske kovčke in je zakon. Res gre veliko prtljage. Pa brezanje z zadnjo je tudi užitek ker se tukaj izkaže ta kombiniran sistem (na CBFki tega nisem opazil v taki meri) kjer motor pri bremzanju z zadnjo lepo počepne. To je to na hitro, upam samo da me bo varno peljala;) lp, peter Popravljeno September 11, 2018. Popravil Motocaster bosa, MiNa, CINDAPP in 4 others 7
Igi Pop Objavljeno September 11, 2018 Opozori Objavljeno September 11, 2018 Tvoja zgodba je zelo podobna moji in v tej temi sem pred meseci že jamral predvsem zaradi švoh agregata. Medtem sva prevozila precejšen del jadranke, vključno z ovinkom na St. Jure, čez Bosno, okrog Balatona, malo po avstrijskih in italijanskih prelazih in je bilo super. Še vedno pa je ta motor kompromis in bi raje imel marsikaj drugega. Imam še sto drugih hobijev in mulce pri koritu. Sicer pa tudi žena ni zadnji model pa sem zadovoljen z njo. tomaz69, MiNa, Motocaster in 1 other 1 3
Motocaster Objavljeno September 12, 2018 Opozori Objavljeno September 12, 2018 Ja, ta motor je že kar v redu velika in težka krava. Sem pa opazil, da pritegne kar dosti pozornosti. Vsi komentirajo velikost pa zanima jih koliko kubikov ima ker je tako velik. Da se izognem odgovoru pokažem še kardan sledi tretji WAW Motor je res en kompromis, ampak za dobre 3k€ ponudi (skoraj) izgled in uporabnost ta velikih potovalnikov, ABS, in (upam) zanesljivost. Meni osebno je to, da ima že vgrajene kovčke ogromen plus ker lepo zgledajo, te ne ovirajo, pa pač so, pri ostalih ST motorjih moraš po večini dokupovat kar zna še lepo udarit ceno po nakupu. Izpostavil bi še levi in desni prostorček pod krmilom, ki lepo služita za dokumente, denarnico, avtocestne listke. fazerčk 1
Igi Pop Objavljeno September 12, 2018 Opozori Objavljeno September 12, 2018 pred 3 urami, Motocaster pravi: Ja, ta motor je že kar v redu velika in težka krava. Sem pa opazil, da pritegne kar dosti pozornosti. Vsi komentirajo velikost pa zanima jih koliko kubikov ima ker je tako velik. Da se izognem odgovoru pokažem še kardan sledi tretji WAW Motor je res en kompromis, ampak za dobre 3k€ ponudi (skoraj) izgled in uporabnost ta velikih potovalnikov, ABS, in (upam) zanesljivost. Meni osebno je to, da ima že vgrajene kovčke ogromen plus ker lepo zgledajo, te ne ovirajo, pa pač so, pri ostalih ST motorjih moraš po večini dokupovat kar zna še lepo udarit ceno po nakupu. Izpostavil bi še levi in desni prostorček pod krmilom, ki lepo služita za dokumente, denarnico, avtocestne listke. se strinjam, ampak že stara dilema je zakaj nima 20 KS več. zakaj nima vsaj agregata od cbf 600? sigurno je nek tehten razlog, sicer bi to že naredili. nisem opazil, da vzbuja pozornost, me pa na jadranko veliko motoristov ni odzdravilo, a so mislili, da sem na skuterju?
Snečer Objavljeno September 12, 2018 Opozori Objavljeno September 12, 2018 Devilke ne delajo več, a ne?
Igi Pop Objavljeno September 12, 2018 Opozori Objavljeno September 12, 2018 pred 26 minutami, Snecer pravi: Devilke ne delajo več, a ne? Prav potiho je izginila, tako da sploh ne vem od kdaj jih ne delajo več. Pred časom se je pisalo o naslednici z agregatom od AT. Glede na bistven preskok v moči bo potrebno spremeniti celotno zasnovo, torej bojo obdržali samo ime, vse ostalo, verjetno tudi cenovni razred, bo pa novo. Pri nas jih ni veliko, na nekaterih trgih je bila prodajno zelo uspešna. Taka kot je, je na ravni voznih lastnosti močnejših skuterjev, kar pa ni nujno pomankljivost.
Motocaster Objavljeno September 13, 2018 Opozori Objavljeno September 13, 2018 Jaz osebno sem vedel za ta motor "od vedno", je pa zanimivo da ko sem povedal veliki večini moto kolegov kaj sem kupil so bili vsi začudeni, ker niso poznali tega modela. Je pa zanimivo kako je pri pri Hondi (pri ostalih kot vidim je podobno) prav izginil ta segment ST in potovalnih motorjev. Včasih je bilo lepo pokrito: ST del CBFke (VFR ne štejem poleg ker se mi zdi veliko bolj sport kot tourer), potovalniki: Deauville, Pan European, GoldWing. Od vsega tega je ostal samo Goldwing. Ostalo filajo s temi "potovalno/cestnimi" enduro motorji, ki so trenutno kot vidim njpopularnejši segment (NC750x, Crossrunner, Crosstourer). Meni osebno ta koncept ne nadomesti prej omenjenih "odpisanih" modelov. Ne rečem da nebi z veseljem imel Crossrunnerja ali kakega Tracerja ampak vetrna zaščita je bolj tako tako, pa kovčki so spet napičeni če sploh so) v glavnem za vse je pa kriv GS ki je (bil) v zadnjem času preveč popularen! fuj! Igi Pop in Courtney 2
nofla Objavljeno September 14, 2018 Opozori Objavljeno September 14, 2018 pred 14 urami, Motocaster pravi: Je pa zanimivo kako je pri pri Hondi (pri ostalih kot vidim je podobno) prav izginil ta segment ST in potovalnih motorjev. Včasih je bilo lepo pokrito: ST del CBFke (VFR ne štejem poleg ker se mi zdi veliko bolj sport kot tourer), potovalniki: Deauville, Pan European, GoldWing. Od vsega tega je ostal samo Goldwing. ja sem tudi sam to opazil dejansko sta ostala (po mojem mnenju) le še dva (trije - Goldwing, ki pa mi nekako ne sede) "prava" potovalnika - BMW 1600 GTL in Yamaha FJR 1300 (tudi Kawasi GTR 1400 je "izginil"). Deauvilka je top motocikel, tudui sam se z veseljem vsedem nanj (če mi boljša polovica dovoli) ... Upam (in želim!) da se bo zadeva zopet obrnila in bodo tovrstni motocikli zopet na trgu, čeprav se bojim, da bodo šli skupaj z našo generacijo v pozabo ...
sebar Objavljeno September 14, 2018 Opozori Objavljeno September 14, 2018 (popravljeno) Nekako ne najdem slike na netu. A drži, da ima ta motor povezana kovčka skoz in skoz? In če, kako velika je ta povezava? Popravljeno September 14, 2018. Popravil sebar
Scarabeo 500 Objavljeno September 14, 2018 Opozori Objavljeno September 14, 2018 pred eno uro, sebar pravi: Nekako ne najdem slike na netu. A drži, da ima ta motor povezana kovčka skoz in skoz? In če, kako velika je ta povezava? Drži, ima povezavo. Bolj točno bo povedal kakšen lastnik, mislim da ima okoli 12 cm x 10cm - ravno za šotor .
Gonca Objavljeno September 14, 2018 Opozori Objavljeno September 14, 2018 (popravljeno) pred 1 uro, sebar pravi: Nekako ne najdem slike na netu. A drži, da ima ta motor povezana kovčka skoz in skoz? In če, kako velika je ta povezava? Vir: http://www.ashonbikes.com/content/honda-deauville Popravljeno September 14, 2018. Popravil Gonca
Fadil Objavljeno September 16, 2018 Opozori Objavljeno September 16, 2018 Je mogoče kakšna razlika pri Hondah NT 700 glede na letnik, razen da so starejši modeli še brez ABS? Zanima me glede modelov z ABS-om. Je kakšna razlika med letniki, kakšne izboljšave, kakšni dodatki itd...?
MiNa Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 Tule so podatki za NT700 modele 06-07, 08-09 in 10-11. Fadil 1
Igi Pop Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 To je kot igrica “poišči 10 razlik”. A kdo kakšno najde?
Fadil Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 (popravljeno) Glej oznake NT, pa bo šlo. pred 23 minutami, MiNa pravi: Tule so podatki za NT700 modele 06-07, 08-09 in 10-11. Hvala lepa. Uporabna stran. Popravljeno September 17, 2018. Popravil Fadil MiNa 1
Igi Pop Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 pred 2 minutami, Fadil pravi: Glej oznake NT, pa bo šlo. Imaš prav, sem še enkrat pogledal. A najdeš še kaj razen napisov?
MiNa Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 (popravljeno) pred 14 minutami, Igi Pop pravi: To je kot igrica “poišči 10 razlik”. A kdo kakšno najde? JBG tak ti je to v življenju. Ne pade vse samo na krožnik. @Fadil poglej še na MCN tam je nekaj zapisov uporabnikov pod Owner`s Review... Ali vpiši v "iskalnik" Honda NT650 vs NT700. Wikipedia je na drugem mestu... še največ je zapisanega tam kako se je NT-jka spreminjala skozi čas. Veselo branje. Popravljeno September 17, 2018. Popravil MiNa
Fadil Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 Glede na prebrano, se NT700 ni kaj dosti spremenila, razen da so mu pri zadnjih modelih izboljšali vbrizg goriva. https://www.autoevolution.com/moto/honda/nt/ So pa podatki različni glede teže. Nekje piše da je mokre teže 256kg (kar mislim da je točno), drugje pa 239kg.
Igi Pop Objavljeno September 17, 2018 Opozori Objavljeno September 17, 2018 pred 12 minutami, Fadil pravi: Glede na prebrano, se NT700 ni kaj dosti spremenila, razen da so mu pri zadnjih modelih izboljšali vbrizg goriva. https://www.autoevolution.com/moto/honda/nt/ So pa podatki različni glede teže. Nekje piše da je mokre teže 256kg (kar mislim da je točno), drugje pa 239kg. Suha teža je 236 kg, mokra pa 239. Torej 3 kg olje, hladilna, zavorna. Če dodaš še bencin, si pa na 256?
Buschi Objavljeno April 29 Opozori Objavljeno April 29 (popravljeno) Fantje pozdrav. Nekako sem prišel do zaključka, da rabim še en motor...pač da kruzam za / pred ženo !Zdej, mel bi GW, sam mi je bolano dat 10 jurjev za 25 let star moped, BlMejhngaWartburga nočem, ostane mi devilka. Na kaj paziti pri nakupu rabljene! Kolikor sem bral, napak nima, samo veeno bi vprašal lastnike tle. Hvala za konstruktivne odgovore. Popravljeno April 29. Popravil Buschi
Scarabeo 500 Objavljeno April 29 Opozori Objavljeno April 29 pred eno uro, Buschi pravi: Fantje pozdrav. Nekako sem prišel do zaključka, da rabim še en motor...pač da kruzam za / pred ženo !Zdej, mel bi GW, sam mi je bolano dat 10 jurjev za 25 let star moped, BlMejhngaWartburga nočem, ostane mi devilka. Na kaj paziti pri nakupu rabljene! Kolikor sem bral, napak nima, samo veeno bi vprašal lastnike tle. Hvala za konstruktivne odgovore. Nisem bil lastnik, sem jo pa testiral novo - takrat novo. Edina zamera mi je bila, da so bile vibracije motorja, saj ne vem česa, tako velike, da v vzvratnem ogledalu nisem videl nič jasno. Tudi slika naprej ni bila povsem jasna. Če so vse take, ne vem. Glede tega, mi je v strom, te pa sem vozil, nekaj povsem drugega.
Buschi Objavljeno April 29 Opozori Objavljeno April 29 Pa, enduro za cesto/gmajno mam, rabim kruzerja z velik placa, ne premočnega, ker bom na njem sam in da gre vsaj 100...več se baba itak ne pele!
Joker Objavljeno April 29 Opozori Objavljeno April 29 Strom ma veeeeeeliko placa. Več kot Devilka. In 650 nima napak in ne trese. MiNa 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se